Die staat boven de gesloten topics, als centraal topicquote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Waar is de slowchat heen?
Boven de gesloten topics. Nieuwe setting.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Onderaan de lijst van POL, net boven de slotjes. Zie ook: Nieuw topictypequote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Mannen in berenvellenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn jullie conservatief. Als het aan jullie lag, zouden we nog allemaal met berenvellen lopen.
Ik stel voor een burgerforum in te stellen om met een oplossing voor dit probleem te komen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn jullie conservatief. Als het aan jullie lag, zouden we nog allemaal met berenvellen lopen.
Wat dacht je van hun argumenten vernietigend ontkrachten? Je hebt toch zeker niet de hulp van moderators nodig om een discussie te winnen als de feiten zo open en bloot op tafel liggen?quote:
Afvalligequote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef MrX1982 het volgende:
Reeksen zijn meestal bagger. Goed dat het onderaan staat.
Man wat ben ik progressief.
Jij bent mijn idool, weet je dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef McCarthy het volgende:
Voedselbankverkiezingen
ik wordt er zo strontziek van. Maasaal geklaag over ondervoeding. Het is gewoon de feiten verdraaien. In nederland is niemand ondervoedt en de voedselbanken zijn daar zeker niet een bewijs van.
Vooral iemand als Floripas blijft maar de boel treineren.
gepaste actie aub
Waar heb je precies last van?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef McCarthy het volgende:
Voedselbankverkiezingen
ik wordt er zo strontziek van. Maasaal geklaag over ondervoeding. Het is gewoon de feiten verdraaien. In nederland is niemand ondervoedt en de voedselbanken zijn daar zeker niet een bewijs van.
Vooral iemand als Floripas blijft maar de boel treineren.
gepaste actie aub
daarom, ze blijft maar door zeuren terwijl de feiten gewoon voor zich sprekenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat dacht je van hun argumenten vernietigend ontkrachten? Je hebt toch zeker niet de hulp van moderators nodig om een discussie te winnen als de feiten zo open en bloot op tafel liggen?
Niet echt liberaal en Westers, vind je? Vragen of de moderators meningen willen verwijderen als jij vindt dat ze zeuren en je niet begrepen wordt door de rest van de wereld.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daarom, ze blijft maar door zeuren terwijl de feiten gewoon voor zich spreken
Ridder op het witte paardquote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet echt liberaal en Westers, vind je? Vragen of de moderators meningen willen verwijderen als jij vindt dat ze zeuren en je niet begrepen wordt door de rest van de wereld.
"Zeuren"quote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daarom, ze blijft maar door zeuren terwijl de feiten gewoon voor zich spreken
Damn, je bent me voorquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, gaan jullie nog wat doen aan die kutfloripas, of hoe zit 't?![]()
quote:En je houdt nu op met het verdraaien van de feiten of ik ga naar de mods
andersom ookquote:
je hebt jezelf nogal hoog zitten hequote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, andersom ook ja, dat heb je toch gemerkt?
klinkt geilquote:Op maandag 6 maart 2006 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Héél hoog. Dat is goed voor meisjes.
Net boven de gesloten topics.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:40 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Waar is de slowchat?
Jij serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben het hele landelijke links/rechts gezeur spuugzat!
Stel malloten komt mijn topic een beetje verkloten, terwijl ik nu eindelijk voor de verandering wel een serieus topic heb geopend. Kan er ietwat opgeschoond worden?
Ja, ik zal wat opschonen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben het hele landelijke links/rechts gezeur spuugzat!
Stel malloten komt mijn topic een beetje verkloten, terwijl ik nu eindelijk voor de verandering wel een serieus topic heb geopend. Kan er ietwat opgeschoond worden?
Waarom niet bovenaan plakkend? dat was in WFL ook altijd zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:20 schreef Sidekick het volgende:
Gezien de drukte een veelvoud aan topics voor de verkiezingen is het denk nog wel een paar dagen een goed plan om het slowchat onderin te houden. Maar na de drukte lijkt het inderdaad beter om weer terug naar het oude te gaan aangezien er bijna niemand er heil in ziet.
Want? De grote hoeveelheid actieve topics wordt verstoord door een ander actief topicquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:20 schreef Sidekick het volgende:
Gezien de drukte een veelvoud aan topics voor de verkiezingen is het denk nog wel een paar dagen een goed plan om het slowchat onderin te houden. Maar na de drukte lijkt het inderdaad beter om weer terug naar het oude te gaan aangezien er bijna niemand er heil in ziet.
Daar zie ik het voordeel niet van. De slowchat is altijd wel in de bovenste regionen te vinden, en een sticky is pas handig voor topics die echte aandacht nodig hebben maar door het gebrek aan (constante) posts niet zichtbaar is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:32 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Waarom niet bovenaan plakkend? dat was in WFL ook altijd zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |