Die staat boven de gesloten topics, als centraal topicquote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Waar is de slowchat heen?
Boven de gesloten topics. Nieuwe setting.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Onderaan de lijst van POL, net boven de slotjes. Zie ook: Nieuw topictypequote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef Floripas het volgende:
Mannen in berenvellenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn jullie conservatief. Als het aan jullie lag, zouden we nog allemaal met berenvellen lopen.
Ik stel voor een burgerforum in te stellen om met een oplossing voor dit probleem te komen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn jullie conservatief. Als het aan jullie lag, zouden we nog allemaal met berenvellen lopen.
Wat dacht je van hun argumenten vernietigend ontkrachten? Je hebt toch zeker niet de hulp van moderators nodig om een discussie te winnen als de feiten zo open en bloot op tafel liggen?quote:
Afvalligequote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef MrX1982 het volgende:
Reeksen zijn meestal bagger. Goed dat het onderaan staat.
Man wat ben ik progressief.
Jij bent mijn idool, weet je dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef McCarthy het volgende:
Voedselbankverkiezingen
ik wordt er zo strontziek van. Maasaal geklaag over ondervoeding. Het is gewoon de feiten verdraaien. In nederland is niemand ondervoedt en de voedselbanken zijn daar zeker niet een bewijs van.
Vooral iemand als Floripas blijft maar de boel treineren.
gepaste actie aub
Waar heb je precies last van?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef McCarthy het volgende:
Voedselbankverkiezingen
ik wordt er zo strontziek van. Maasaal geklaag over ondervoeding. Het is gewoon de feiten verdraaien. In nederland is niemand ondervoedt en de voedselbanken zijn daar zeker niet een bewijs van.
Vooral iemand als Floripas blijft maar de boel treineren.
gepaste actie aub
daarom, ze blijft maar door zeuren terwijl de feiten gewoon voor zich sprekenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat dacht je van hun argumenten vernietigend ontkrachten? Je hebt toch zeker niet de hulp van moderators nodig om een discussie te winnen als de feiten zo open en bloot op tafel liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |