abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35964844
Ach ze hebben het voor zichzelf keihard verkloot. Ik kan er moeilijk medelijden mee hebben .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35967631
Voor de goede orde; het gaat niet over taboes, maar om het feit dat de Feedback vol komt te staan met irrelevante bespiegelingen en extra kuuuuut gespelde schuilnamen. Wat kan ons dat verrotten?

Dit is heus niet lullig bedoeld hoor, Ryan, maar ik kom de namen van het illustere tweetal zo vaak tegen in jouw bijdragen, terwijl ze voor het merendeel niets met de discussie die je op dat moment te voeren hebt van doen hebben. Hier worden ook volop herinneringen opgehaald aan de oude vete, worden nieuwe veten beslecht of levendig gehouden en wordt zelfs verwezen naar Het Andere Forum. Daar zal Feedback toch wel niet voor bedoeld zijn.
Wat kan jou het schelen wat een germaniserende patjakker en plaatjesplakker als lucida te berde brengt? Het esoterisch gehalte van je schrijfwerk wordt er ook bepaald hoger van, wat toch niet de bedoeling kan zijn.

[ Bericht 62% gewijzigd door Johan_de_With op 12-03-2006 16:15:20 ]
pi_35972592
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Voor de goede orde; het gaat niet over taboes, maar om het feit dat de Feedback vol komt te staan met irrelevante bespiegelingen en extra kuuuuut gespelde schuilnamen. Wat kan ons dat verrotten?

Dit is heus niet lullig bedoeld hoor, Ryan, maar ik kom de namen van het illustere tweetal zo vaak tegen in jouw bijdragen, terwijl ze voor het merendeel niets met de discussie die je op dat moment te voeren hebt van doen hebben. Hier worden ook volop herinneringen opgehaald aan de oude vete, worden nieuwe veten beslecht of levendig gehouden en wordt zelfs verwezen naar Het Andere Forum. Daar zal Feedback toch wel niet voor bedoeld zijn.
Wat kan jou het schelen wat een germaniserende patjakker en plaatjesplakker als lucida te berde brengt? Het esoterisch gehalte van je schrijfwerk wordt er ook bepaald hoger van, wat toch niet de bedoeling kan zijn.
Ik appeleerde aan het feit dat ik de actie van ene sigme nogal hypocriet vond. Daarnaast vroeg ik me af wat de bedoeling van Harry was met zijn nieuwe avatar. Die associeer ik nl. met een nogal onfris individu. Ik heb e.e.a. ook voldoende beargumenteerd, dacht ik zo. Omgedraaide wereld om mij in de schoenen te schuiven dat ik, in deze, die bandietenclub continue in leven hou, obsessief zou zijn dan wel in de slachtofferrol duik. (Wie is nu obsessief en duikt in de slachtofferrol, denk je???) Ik vrees dat een niet onaanzienlijk aantal POL'ers het duo & aanhang z.s.m. weer ziet deelnemen aan de coterie alhier. Wat op zich hun goed recht is, maar breng dat dan met open vizier, niet waar. Ga aub niet de huilebalk uithangen of de vermoorde onschuld spelen zoals ene sigme, die zegt zich niet (door mij) te willen laten wegpesten, en passant Fok! even in invloedssferen opdeelt tussen haar en mij - ik mag WFL hebben oid - en nb mij verwijt dat ik denk dat alles om mij draait... Kijk, je kunt het daarenboven mij niet kwalijk nemen dat ik tegen het salonfähig maken van dit soort lieden inga... 10 maanden lang (!), volgens mij zowat iedere dag, leugens, verdraaiingen, smaad en laster meemaken gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik zou geen knip voor de neus waard zijn als ik daar niet tegen inga, eerlijk gezegd.

Hun usernaam is idd wel af & toe gevallen in topics in C&H over het beladen onderwerp Holocaust, maar dat heeft een puur inhoud gerelateerde reden. Ze zijn schoolvoorbeelden wmb van het ideologisch gemotiveerde Holocaustontkennen/bagatelliseren op Fok!. Tussen de drogredenering "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" en de vurige wens tot "paradigmaverschuiving" bevindt zich "Holocaustontkenning/bagatellisering" als ideologische missing link... Zo simpel ligt het wat mij betreft.
I´m back.
  zondag 12 maart 2006 @ 21:54:10 #254
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35974404
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik appeleerde aan het feit dat ik de actie van ene sigme nogal hypocriet vond.
Dat was duidelijk. Het is iets tussen jullie, maar het is duidelijk.
quote:
Daarnaast vroeg ik me af wat de bedoeling van Harry was met zijn nieuwe avatar. Die associeer ik nl. met een nogal onfris individu. Ik heb e.e.a. ook voldoende beargumenteerd, dacht ik zo.
Maar dit is toch echt ten onrechte. Wie is de geestelijk vader van Hekking? Jouw nemesis? Welnee! Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb ooit na diens vertrek hetzelfde plaatje genomen en werd daarom nogal afgevallen door jouw vrienden van de overkant. Sjun heeft me toen laten weten dat hij er niets kwaads in zag.
Als iemand nu een Clinton-plaatje gebruikt, is dit dan een verwijzing naar Ryan3? Dat hoeft helemaal niet. Sjun gebruikte dat plaatje consequent, zo ook jij. Meer niet. Ik zou zeggen dat de grote gele M. op rode achtergrond van Monidique, of de kerngeleerdenswastika van tvlxd (grapje!) veel persoonlijker zijn. Hekking en Clinton zijn nu eenmaal bekende personages, zij het dat laatsgenoemde fictief is.

Waarschijnlijk ligt de associatie met sjun bij jou nu eenmaal gevoeliger dan mijn associatie met jou ooit zal zijn (ik heb nu eenmaal geen onenigheid met jou), maar gezien de naamsbekendheid en waarschijnlijk ook de populariteit van Clinton zou ik mij in een soortgelijk geval wel drie keer bedenken voor ik iemand om opheldering vraag wegens het gebruik van zo'n plaatje, dat algemeen bezit is.
quote:
Omgedraaide wereld om mij in de schoenen te schuiven dat ik, in deze, die bandietenclub continue in leven hou, obsessief zou zijn dan wel in de slachtofferrol duik.
Ik heb de woorden ''slachtofferrol'' en ''obsessief'' niet gebruikt. Wat ik wel herken in die reacties is het principe, namelijk; de voortdurende aandacht voor ''de anderen''. Nu kwam het dan nog organisch voort uit de discussie, dat wil ik wel zeggen, en misschien had sigme moeten weten dat verbanningen hier niet worden besproken; maar dat laat onverlet dat mij een paar berichten van jouw hand voor de geest staan waar plots ''lucy boy'' en ''sjuuuun'' in het licht traden, hoewel dat niet had gehoeven. Hou me ten goede, ik zou ze even op moeten zoeken en ik wi jou niet voorschrijven waar je al dan niet over dient te schrijven; maar even kouten over verdwenen forumleden hoort hier gewoon niet.
quote:
Ik vrees dat een niet onaanzienlijk aantal POL'ers het duo & aanhang z.s.m. weer ziet deelnemen aan de coterie alhier. Wat op zich hun goed recht is, maar breng dat dan met open vizier, niet waar.
Dit gaat over de walgelijke users, neem ik aan. Daar weet ik gewoon niets van.
quote:
Ga aub niet de huilebalk uithangen of de vermoorde onschuld spelen zoals ene sigme, die zegt zich niet (door mij) te willen laten wegpesten, en passant Fok! even in invloedssferen opdeelt tussen haar en mij - ik mag WFL hebben oid
Ik denk dat je dat echt verkeerd begrepen hebt. Zij bedoelde dat ze zelden toekomt aan werkelijk ''inhoudelijke posts'', zoals dat schijnt te heten, en dat jij daar beter in bent.
quote:
Kijk, je kunt het daarenboven mij niet kwalijk nemen dat ik tegen het salonfähig maken van dit soort lieden inga... 10 maanden lang (!), volgens mij zowat iedere dag, leugens, verdraaiingen, smaad en laster meemaken gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik zou geen knip voor de neus waard zijn als ik daar niet tegen inga, eerlijk gezegd.
Daar heb ik het ook niet over. Het is je goed recht om je te verweren. (Ik neem aan dat je het over die ''pedofilie'' larie hebt? Ik geloof dat uitgerekend sjun toen heeft gezegd dat jullie dochtertje er buiten moest blijven, maar ik kan mij vergissen. Het is al erg lang geleden en het nodigde bepaald niet uit tot lezen.) Maar ik heb de indruk dat de bekende namen in jouw stukken fungeren als sneren, niet als bouwstenen van het betoog.
quote:
Hun usernaam is idd wel af & toe gevallen in topics in C&H over het beladen onderwerp Holocaust, maar dat heeft een puur inhoud gerelateerde reden. Ze zijn schoolvoorbeelden wmb van het ideologisch gemotiveerde Holocaustontkennen/bagatelliseren op Fok!. Tussen de drogredenering "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" en de vurige wens tot "paradigmaverschuiving" bevindt zich "Holocaustontkenning/bagatellisering" als ideologische missing link... Zo simpel ligt het wat mij betreft.
Nee, daar had ik het niet over. Ik doelde op een aantal kortere berichten in POL, die ik even zou moeten zoeken.
Er zijn zoveel discussies in C&H geweest dat ik me niet alles meer voor de geest kan halen en ik zat destijds al niet zo goed in de discussie over de Holocaust-ban, dus wat betreft de precieze volgorde van ''paradigmaverschuiving'', ''gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving'' en ontkenning c.q. bagatellisering van de Holocaust ben ik onwetend. Ik kan me ook niet herinneren hier ooit direct met sjun een gedachtenwisseling over te hebben gehouden. Vind je het heel erg als ik beken ook weinig lust te hebben die ellenlange uiteenzettingen nog eens tot mij te nemen? Ik bedoel dan al die enorm geleerde disputen die jij met sjun en lucida placht te hebben.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:05:44 #256
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35974655
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[Deel 893] Freedom for the wolves means death for the sheep graag het laatste cijfer in een 3 veranderen, met spoed graag
enod
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 12 maart 2006 @ 22:25:13 #257
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35975497
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[Deel 893] Freedom for the wolves means death for the sheep graag het laatste cijfer in een 3 veranderen, met spoed graag
En je had het verdomme nog fout ook.

Mijn topic.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:29:22 #258
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35975651
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

En je had het verdomme nog fout ook.

Mijn topic.
Mens, ga koken
  zondag 12 maart 2006 @ 22:31:05 #259
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35975712
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Mens, ga koken
Hekking, onderslaaf, hou je d'r buiten.
Ga Ryan3 pesten.
pi_35976482
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vrees dat een niet onaanzienlijk aantal POL'ers het duo & aanhang z.s.m. weer ziet deelnemen aan de coterie alhier. Wat op zich hun goed recht is, maar breng dat dan met open vizier, niet waar. Ga aub niet de huilebalk uithangen of de vermoorde onschuld spelen zoals ene sigme,( ) en nb mij verwijt dat ik denk dat alles om mij draait.
Ten eerste twee dingen.

Ik vroeg iets over de ban van een user, voor mijn persoonlijk vermaak. Als iemand denkt dat ik dat vraag om Ryan te pesten dan heb ik de indruk dat diegene denkt dat mij verzoek om Ryan draait. Dat doet het niet.

De user die ik noemde was niet, ik herhaal niet, sjun. Evenmin lucida. Als iemand denkt dat ik andere personen bedoel dan ik noem dan leest diegene iets wat ik niet schrijf.
quote:
ene sigme, die zegt zich niet (door mij) te willen laten wegpesten, en passant Fok! even in invloedssferen opdeelt tussen haar en mij - ik mag WFL hebben oid -
Over het wegpesten, ik heb mij fout herinnerd, ging niet over WFL maar over C&H.
quote:
Hun usernaam is idd wel af & toe gevallen in topics in C&H over het beladen onderwerp Holocaust, maar dat heeft een puur inhoud gerelateerde reden.
Voorbij Holocaustontkenning???

Ik heb Ryan daarover gemaild:
quote:
Beste Ryan,

Naar aanleiding van je bericht hier:
Voorbij Holocaustontkenning??? <http://forum.fok.nl/topic/811164/1/500> wil ik je vriendelijk vragen niet mij 'vrinden' op te dringen, of via mij sjun te berichten. Ik heb weinig tot niets met voorbijfok te maken, ik heb niets met sjun te maken.

Ik zou het prettig vinden wanneer ik met jou kan discussiëren, zonder daarmee te worden meegetrokken in een geschiedenis waar ik niet bij was en niets mee te maken heb.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
sigme
Daarop heb ik geen reactie gekregen. Een dag later heb ik een 'topicreport' aan de MODs van C&H gestuurd.

[TR]
Beste moderators op C&H,

Ik vraag aandacht voor (delen uit) Ryan's post:
quote:
Op maandag <http://forum.fok.nl/topic/811164/1/500> 30 januari 2006 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

Enfin lees de texten van 'je vrinden' er maar opna (even as we speak... (hoi sjuuunie-boy)).
[..]

() zodat we niet vervallen in praktijken zoals te doen gebruikelijk bij je 'vrindjes' op fokdiscussie en op zulke exotische plaatsen als stormfront, polinco of bijv. Dutch Desease Report...
[..]

Ik weet wel dat jij sjuuunie-boy weer een mooi argument in de schoot hebt geworpen om paar maanden lang te weaselen en te huilebalken... Ben benieuwd of hij zijn 1-jarige jubileum huilebalkje haalt as. april. Wil je hem dan feliciteren van mij. .

Ryan probeert al maanden mij het moeras van zijn vete met die gepermbanden in te trekken. Ik weiger om daaraan toe te geven, maar bovenstaande poging is voor mij lastig te negeren als ik wél ontopic verder wil gaan.

Ik weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken; openbaar in het topic zelf of in C&H Feedback betekent dat ik me toch erin laat betrekken, en als gezegd, dat wil ik niet.

Zouden jullie mij willen laten weten wat je hiervan denkt. Ik zou het op prijs stellen als bovenstaande citaten verdwijnen. Als dit soort aanvallen op mijn persoon door Ryan zijn toegestaan is het mij onmogelijk een on-topic discussie te voeren op C&H. Even goede vrienden, maar dan blijf ik er verder buiten .

Met vriendelijke groet,
sigme

PS: Ik heb geen idee hoe die topicreport verder werken; mocht iemand iets aanvullend van me willen weten / aan me willen laten weten, ik ben bereikbaar op sigme.fok@gmail.com
[/TR]

Ook daarop heb ik niets gehoord. Waarmee voor mij de kous af is. Blijkbaar is het prima dat Ryan -in een discussie over de holocaust- mijn persoon gebruikt voor zijn vete met sjun én en passant mijn persoon etaleert als bevriend met een user, geband wegens holocaustontkenning. Iemand die effectief mijn mogelijkheid tot meediscussiëren verlamt zal ik niet weer mee in discussie treden, subfora waarin dat zonder er een woord aan vuil te maken passeert, ook nadat ik dat meld, zijn subfora waar ik me niet opnieuw vertoon.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 maart 2006 @ 22:51:30 #261
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_35976551
TR op welk topic dan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 12 maart 2006 @ 22:52:45 #262
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35976599
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:49 schreef sigme het volgende:subfora waar ik me niet opnieuw vertoon.
Zonde, want het is een alleraardigst subforum.
pi_35976633
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TR op welk topic dan?
Duh, dat topic dus : van die voorbij holocaustontkenning???
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 12 maart 2006 @ 22:54:34 #264
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_35976663
Bij dat topic staat geen TR, hoor. Topicnotes: 0, Topicreports: 0
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 12 maart 2006 @ 22:55:46 #265
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_35976712
quote:
Alleen de titel van dat topic al, dat lijkt toch verdacht veel op Voorbij Fok! Overigens, netjes afgehandeld verder Sigme.
pi_35976825
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat kan ik zeggen. Ik kreeg toch heus bevestiging van verzending of iets dergelijk.

Maar ik ben nog steeds geinteresseerd in je zienswijze. Dan maar openbaar.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:01:16 #267
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35976886
tja, ik weet ook niet zo goed wat ik hier mee aan moet hoor.

Een constructief overleg wordt niet opgepakt, dus dan kun je het alleen maar afdoen als oud-zeer wat vast weer eens overgaat (de users, niet de cijfers). Ik heb me er van meet af aan niet mee bemoeid omdat het moeilijk in te schatten valt waar het gelijk stopt en het ongelijk begint.

Als iemand een goede oplossing kan bedenken, graag..
  zondag 12 maart 2006 @ 23:01:42 #268
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35976960
Voor wie alvast bier & popcorn gepakt heeft: ik ga naar bed. Morgen schijnt de zon, vermoed ik.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:08:26 #270
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35977088
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Klopt. Hij staat aangevinkt als gelezen. Iemand heeft dat dus gedaan waardoor jij hem niet gezien hebt.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:14:10 #271
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:14:13 #272
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_35977279
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:01 schreef Tafkahs het volgende:

Voor wat het waard is, ik heb Sjun noch Lucida zien reageren aan de andere kant.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:17:01 #273
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_35977377
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:04 schreef sigme het volgende:
Voor wie alvast bier & popcorn gepakt heeft: ik ga naar bed. Morgen schijnt de zon, vermoed ik.
Nee, ik vind het geen vermaak, ik vind het triester dan ik eigenlijk zou willen.
Emotionele dwaas ben ik toch.
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:01 schreef Floripas het volgende:
Mors stupebit et natura, sed non sigme, Napoleon et Ryan3.
Dit zijn van die momenten dat ik wenstte dat ik geen voortijdige schoolverlater was.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:18:30 #274
89730 Drugshond
  zondag 12 maart 2006 @ 23:22:47 #275
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35977563
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

Dit zijn van die momenten dat ik wenstte dat ik geen voortijdige schoolverlater was.
Alleen al om de d/t-regel

Het gaat erom dat zelfs al als de dood doet zwijgen en de natuur, jullie nog voortkibbelen.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:26:32 #276
89730 Drugshond
pi_35977687
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:01 schreef Tafkahs het volgende:
Die hoeven wij als mods niet te bedenken. Dergelijk soort zaken ligt op FA/A niveau. En ze hebben allemaal e-mail. Nuff said.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:42:30 #277
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35978187
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die hoeven wij als mods niet te bedenken. Dergelijk soort zaken ligt op FA/A niveau. En ze hebben allemaal e-mail. Nuff said.
Misschien kan men zelf met een oplossing komen. Daar hoop ik op, eigenlijk . Anders wordt het weer een herhaling van zetten
  maandag 13 maart 2006 @ 00:06:47 #278
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_35979012
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef Floripas het volgende:
Alleen al om de d/t-regel

Het gaat erom dat zelfs al als de dood doet zwijgen en de natuur, jullie nog voortkibbelen.
Maar over dat kibbelen, ik ben m'n ei verder wel kwijt zo.

[ Bericht 19% gewijzigd door LodewijkNapoleon op 13-03-2006 16:23:28 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 13:49:48 #279
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35989372
CDA-plan m.b.t starters op woningmarkt

ik heb een deja vu gevoel?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 13 maart 2006 @ 16:42:15 #280
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35994812
Mergeverzoek gedaan.
  maandag 13 maart 2006 @ 23:14:34 #281
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36008557
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Even onderbouwen graag, neonazi.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:19:40 #282
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36010618
yep.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:44:10 #283
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36020973

dat cartoon topic lijkt niet meer te bestaan
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:50:59 #284
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36021202
Misschien is het iets voor NWS ?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:59:41 #285
89730 Drugshond
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:20:36 #286
119078 McCarthy
communistenjager
pi_36022228
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:42:52 #287
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36025021
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
yep.
Mag ik het even opnemen voor mijn favoriete rabiaat rechtse stalker?

Dat neo-nazi staat er nog steeds, en dat vind ik onkies.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:38:36 #288
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36026871
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Even ruggespraak gehouden. Het woordje is vervangen. Gesmijt met termen als (neo)nazi zien we idd liever niet.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:53:02 #289
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36027451
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Even ruggespraak gehouden. Het woordje is vervangen. Gesmijt met termen als (neo)nazi zien we idd liever niet.
Alles ter linker zijde van de VVD extreem links noemen wel? Want daar was dit een reactie op volgens mij...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:56:11 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36027499
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Alles ter linker zijde van de VVD extreem links noemen wel? Want daar was dit een reactie op volgens mij...
Het is dan ook vervangen, niet verwijderd.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:57:01 #292
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36027529
Mensen die mij voor communist uitmaken krijgen gewoon lekker de wind van voren.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:58:51 #293
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36027596
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef du_ke het volgende:
Mwoh, dat is slechts ondoordacht, dat is net zoiets als CDAérs extreem-rechts noemen, daar klopt ook niets van, maar dat is toch nog iets anders dan neo-nazi's.
Kijk, als ze je nou communist noemden...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:00:26 #294
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36027654
Het is ook nogal onduidelijk waar de grens moet liggen. Neo-nazi heeft nu eenmaal een zwaardere lading voor Nederlanders dan communist, hoewel ik met dat laatste etiket ook niet blij zou zijn. Eigenlijk is al dat ad-hominem gelul & gescheld not done, maar dat is bijna niet te doen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:42:26 #295
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36032367
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben nou eenmaal lui en inconsequent. SO ?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:04:49 #296
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36038429
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik ben nou eenmaal lui en inconsequent. SO ?
Daarom houden we van je.
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:12:11 #297
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_36061424
Hé wat is dat voor bullshit? Eindelijk na maanden eens een origineel en innovatief topic hier in POL en dan wordt het na enkele minuten al op slot gegooid?

Ik teken protest aan, en zou graag van ExtraWaskracht willen horen waarom dat protest wel of niet gehonoreerd wordt!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_36062352
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:12 schreef Lemmeb het volgende:
Lemmeb!
quote:
Hé wat is dat voor bullshit? Eindelijk na maanden eens een origineel en innovatief topic hier in POL
Oh, dat ik toch hetzelfde als dat oude topic van Verbal?
Waarom leeftijd als criterium?

Dat jij en Verbal het eens zijn, en ik dat mag meemaken .
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:59:43 #299
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_36062676
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Lemmeb!
sigme!
quote:
Oh, dat ik toch hetzelfde als dat oude topic van Verbal?
Waarom leeftijd als criterium?
(waar haal je die in hemelsnaam weer vandaan?)

Ik bedoel maar, die ging toen ook niet op slot. Erg jammer dat we daar niet meer in kunnen reageren, omdat het topic te oud is.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_36064350
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

sigme!
Mijn leidsman, mijn gids, mijn scheider van kaf en koren, van bokken en schapen!

Ik ben het nóg minder vaak met je eens dan ik vroeger dacht. !
quote:
[..]

(waar haal je die in hemelsnaam weer vandaan?)
UIt een recent topic; waar V. er zelf naar verwees: Politiek examen afleggen om te mogen stemmen.
quote:
Ik bedoel maar, die ging toen ook niet op slot. Erg jammer dat we daar niet meer in kunnen reageren, omdat het topic te oud is.
Zie, zo leer ik nog eens wat. Wanneer is een topic te oud? Wordt het dan geheel automatisch gesloten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')