Ik ben een jaar niet bijster actief geweest op internet, dus ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
Goh, heb je dat allemaal gemist?
Hier een leuk linkje voor je.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:38 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Ik ben een jaar niet bijster actief geweest op internet, dus ja.
Maar sjun is dus elders z'n missie tegen (s)links in het algemeen en de PvdA in het bijzonder aan het volbrengen begrijp ik. Jammer.
Het is mijn pavlovreactie op een zoveelste verwijzing door Ryan3 naar zijn favoriete webstek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:47 schreef Nuoro het volgende:
Eh?
Ik stelde een doodnormale vraag, dacht ik.![]()
Hou je grote bek eens man.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef Monidique het volgende:
!!!FUCK NOU TOCH EENS EEN EIND OP MET JE OBSESSIEFORUM!!!
Lijkt me logisch dat ik reageer op Tafkahs' avatar, of niet? En op het quasi-onschuldige verzoek van ene sigme een bepaald figuur te unbannen, als je leest wat zijn bedoelingen zijn op Fok!. Mevrouw laat zich zogenaamd niet wegpesten door mij, maar vind het doodnormaal dat ik kan opdonderen??? Wie pest wie weg???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef Floripas het volgende:
Ze stellen niet veel voor zonder Fok, inderdaad.
Ryan, als je ze de aandacht op ze blijft vestigen dat heeft het jou beschuldigen van pedofilie nog zin ook. Dat lijkt me het laatste dat je wil.
Ik wil er niet tusseninkomen, maar volgens mij begreep je haar verkeerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat ik reageer op Tafkahs' avatar, of niet? En op het quasi-onschuldige verzoek van ene sigme een bepaald figuur te unbannen, als je leest wat zijn bedoelingen zijn op Fok!. Mevrouw laat zich zogenaamd niet wegpesten door mij, maar vind het doodnormaal dat ik kan opdonderen??? Wie pest wie weg???
Ik pest jou niet, en ik vind het niet doodnormaal dat jij kan opdonderen. Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef Ryan3 het volgende:
() vind het doodnormaal dat ik kan opdonderen??? Wie pest wie weg???
LOLquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is mijn pavlovreactie op een zoveelste verwijzing door Ryan3 naar zijn favoriete webstek.
Ze mist hem, loopt hem steeds mis en wil dat-ie op Fok! unbanned wordt, ik heb al geschreven wat ik daarvan vind en dat lijkt me volledig terecht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wil er niet tusseninkomen, maar volgens mij begreep je haar verkeerd.
Ga je weer op de naïeve toer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik pest jou niet, en ik vind het niet doodnormaal dat jij kan opdonderen. Waar haal je dat nou weer vandaan?
sjun gaat naar een andere werkelijkheidsbelving toe, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:56 schreef Nuoro het volgende:
[..]
LOL
Er zit volgens mij anders geen hond.
Maar goed, ik begrijp dat sjun inmiddels taboe is?
Nah, ik zal me er een andere keer wel eens in verdiepen.
Misschien...
Dag. Voor avond, laat staan nacht ga ik te vroeg naar bed, gewoonlijk. Ik ben juist een kleine maand weggeweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hangt de gehele dag, avond en nacht op Fok
Oh. Maar over fok-bans weet ik niet veel.quote:Je kunt je niet opstellen als een naïef onwetend wicht.
Klopt. Daarover vraag ik hier ook niks.quote:Je bent op de hoogte van het feit dat je vrindje Klefbeer alias Lemmeb fokdiscussie frequenteert en als je hem dus zo node mist dan kun je vroeger of later altijd met hem in discussie gaan aldaar of je opent aldaar een topic met een oproep voor hem. En volgens mij kun je als je hem echt mist ook nog altijd emailen of MSN'en oid.
Ik zou hem graag op fok treffen. Omdat ik op fok terecht ben gekomen door Lemmeb.quote:De vraag die je stelt is dus in alle redelijkheid totaal overbodig, te meer nog aangezien Klefbeertje als hij unbanned wil worden zelf de nodige acties kan ondernemen. Maw je wilt Fok! erop wijzen dat Klefbeertje nog steeds gebanned is en je vindt dit wrs onrechtvaardig...
Waar ik volgens jou blijjkbaar achtersta is niet gelijk aan waar ik achter sta.quote:Hypocriet dus.
Maar met wat voor doel zit Klefbeertje op Fok!, denk je (en dat weet je donders goed)??? Hij schrijft op fokdiscussie dat dit oa is om Ryan3 op te fokken en in algemene zin de raddraaier uit te hangen. Dus blijkbaar sta je daar dan ook achter, een andere reden voor die post hebben we immers daarnet al afgeserveerd. Misschien zou je dit dus voortaan moeten zeggen ipv de onnozelaar uit te hangen...
Dat moet fok zelf weten. Maar ik vroeg iets over een ban, waarvan de duur verstreken is volgens de MED. Het lijkt me niet volstrekt onzinnig wanneer fok zich houdt aan de mededelingen over banduur. Niet verplicht hoor, en bovendien was Yvonnes verwijzing naar de faq afdoende antwoord.quote:Overigens is het daarbij vrij logisch dat Fok! dit soort lieden niet unbanned natuurlijk, als men dat bewust doet, op fokdiscussie (een soort backstage voor dit soort lieden) kun je lezen wat hun bedoelingen zijn... Geef Fok! eens ongelijk.
Toch maar even een antwoord.quote:Ik weet het, we krijgen nu weer een ellenlange sigmeaanse pseudo-discussie, maar daar ga ik uiteraard niet in mee....
God ja!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
werkelijkheidsbelving
Wel, kom er nog maar eens op terug. Je kan me ook mailen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet weg, kan nu niet uitgebreid antwoorden, maar je excuus gaat niet op, die Lemmeb kun je aantreffen op fokdiscussie of via email etc. Hier probeert-ie mij weg te pesten en de boel op stang te jagen (dat kun je lezen op zijn hang-out). Blijkbaar sta je daar dan achter (immers je kunt hem via andere manieren treffen)en probeer jij mij dus weg te pesten. Ga je gang, zou ik zeggen, maar doe het met open vizier en niet zo weaselig/hypocriet als je nu doet. of zoals je grote held Lodewijk_Napoleon doet trouwens; zelden zulke walgelijke users aangetroffen op Fok! btw...
Wat dat betreft ben jij van hetzelfde laken een pak, jij verwijst ook om de drie posten naar Sjun of Lucida. Maar ja, wat men zaait zal men oogsten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:42 schreef Ryan3 het volgende:
Hier een leuk linkje voor je.
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewforum.php?f=31&sid=bc503fa7b7608b2e5593c763e0b42829
Zijn strijd gaat verder, iedere dag, op fokdiscussie....
Stel je niet aan, ik heb geen aversie tegen jou en ik probeer je ook niet weg te pesten, hoogstens erger ik me aan kwalificaties als 'farizeeer' die ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. Verder vind ik het nogal onkies dat je gevoelige topics over b.v. de holocaust gebruikt in je eeuwige vete met Sjun, dat moet je gewoon gescheiden houden. En waarom je de pik hebt op mij snap ik ook niet echt, sinds dit topic; Holocaust, Apartheid, Communisme enz. kan ik geen goed meer doen in jouw ogen, en waarom? Als ik jou was, zou ik gewoon Voorbij Fok negeren als je het echt vervelend vind, of registreer je daar en probeer het eens bij te leggen of je in ieder geval wat meer te bekwamen in 'conflict management' i.p.v. steeds olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik moet weg, kan nu niet uitgebreid antwoorden, maar je excuus gaat niet op, die Lemmeb kun je aantreffen op fokdiscussie of via email etc. Hier probeert-ie mij weg te pesten en de boel op stang te jagen (dat kun je lezen op zijn hang-out). Blijkbaar sta je daar dan achter (immers je kunt hem via andere manieren treffen)en probeer jij mij dus weg te pesten. Ga je gang, zou ik zeggen, maar doe het met open vizier en niet zo weaselig/hypocriet als je nu doet. of zoals je grote held Lodewijk_Napoleon doet trouwens; zelden zulke walgelijke users aangetroffen op Fok! btw...
Ryan, ik kan me voorstellen dat jij en L_V woedend, ziedend, laaiend zijn over hetgeen er over jullie wordt beweerd op voorbij-Fok. Ik had het er naar mijn zin (die ene week dat ik er postte), tot ik erachterkwam hoe het zat - en toen heb ik mijn account nooit meer geactiveerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ikke? Sorry, het interesseert me minder dan niks wat er op dat losers-forum over mij gezegd wordt. Ik kom er nooit, ben er nooit geweest en ga er nooit komen ook. Mensen die dingen over anderen beweren? Ach, dat zegt meer over die mensen dan over het onderwerp van hun geneuzel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ryan, ik kan me voorstellen dat jij en L_V woedend, ziedend, laaiend zijn over hetgeen er over jullie wordt beweerd op voorbij-Fok.
Goed zo. Nou Ryan nog.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ikke? Sorry, het interesseert me minder dan niks wat er op dat losers-forum over mij gezegd wordt. Ik kom er nooit, ben er nooit geweest en ga er nooit komen ook. Mensen die dingen over anderen beweren? Ach, dat zegt meer over die mensen dan over het onderwerp van hun geneuzel.
hou es op met dat belerende vingertjequote:
Zo ben ik. Je wéét toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hou es op met dat belerende vingertje
Eerlijk is eerlijk, ik heb het nooit voor Ryan3 opgenomen, maar op drie posts na (Dat bovenstaande topic, de nominatie bij de fokawards die kritisch, doch opbouwend was bedoeld en na de farizeeertoeschrijving) ook nooit wat negatiefs over hem gemeld, ik ken hem digitaal gezien verder ook eigenlijk niet. Toen er over jou een topic werd geopend, heb ik er op een gegeven moment gepost, en het voor jou opgenomen, ook heb ik me uit nieuwsgierigheid wat ingelezen. Zo kwam ik ook op het spoor van de weblogjes van Sjun en Lucida en ik kreeg globaal een overzicht van de voorgeschiedenis van het hele drama. Het hele pedofiel verhaal is ronduit smakeloos, maar het kwam niet uit de lucht vallen, het is een soort samenspel van intelligente mensen met een totaal verschillende wereldvisie, die gaandeweg hevig escaleerde, en de druppel die de emmer deed overlopen was de vermeende holocaust ontkenning van Sjun waarna hij en Lucida geband zijn. Er is zó ontzettend veel voorgevallen dat je rustig kan zeggen dat ze allemaal wel wat schuld dragen, maar ook dat éénieder veel aangedaan ís.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:39 schreef Floripas het volgende:
Je weet ook dat LodewijkNapoleon en sigme het in deze kwestie voor jou hebben opgenomen, net als ik trouwens - ik begrijp hun geflirt zo nu en dan met de users die eraan vastzitten niet helemaal, maar ik zou me daar niet te druk om maken als ik jou was.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[knip]
Ik kan alleen maar de hoop uitspreken dat één van de betrokken entiteiten de moed heeft, want laten we eerlijk zijn, dat vergt het, om een handreiking te doen die tot een, laten we zeggen, 'wapenstilstand' zal leiden.
Ik heb echt de bierflesjes van de koelkast gelachen door deze reactie. Smileys kunnen er geen recht aan doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef Monidique het volgende:
!!!FUCK NOU TOCH EENS EEN EIND OP MET JE OBSESSIEFORUM!!!
Waar heeft deze reactie plaatsgevonden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 06:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb echt de bierflesjes van de koelkast gelachen door deze reactie. Smileys kunnen er geen recht aan doen.
Kan jij niet gewoon daar s over ophouden?quote:
Dan heeft Sjun wat voorkeur en afkeur jegens mij een nogal gespleten persoonlijkheidquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef Monidique het volgende:
Overigens denk ik wel (nog steeds) dat Lodewijk_Napoleon gewoon een klonemans is van sjun...
Ik ben lang zo´n intellectueel niet als hij, ik ben wél wat persoonlijker in mijn reacties denk ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:14 schreef Monidique het volgende:
Overigens denk ik wel (nog steeds) dat Lodewijk_Napoleon gewoon een klonemans is van sjun...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |