Thabit opent hier dan ook niet dagelijks topics om serieus over te discussieren. Jij lijkt meer die behoefte te hebben. Overigens is thabit, net zoals jij, behoorlijk dogmatisch.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef McCarthy het volgende:
neem thabit nou. Nog steeds dezelfde linkse user die denkt dat de VVD het onderwijs verneukt heeft en dat de Elsevier een terrosist cook book voor rechtse mensen is
ik ben niet dogmatisch. Ik ga hier alleen niet elke keer vanaf de grond af aan mijn redenerignen uit de doeken doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Thabit opent hier dan ook niet dagelijks topics om serieus over te discussieren. Jij lijkt meer die behoefte te hebben. Overigens is thabit, net zoals jij, behoorlijk dogmatisch.
Je hoeft niet naar de andere kant van het spectrum, redelijkheid in je argumenten en normaal discussieren zou al veel helpen. Probeer meer algemeen te redeneren en met een minder harde toon.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:24 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zit hier in de 1e plaats voor mijn plezier
Is verder in 3 jaar POL ook maar 1 iemand van de ene kant van het spectrum naar de andere kant van het spectrum overgestapt? Iedereen zit hier in zijn eigen hoekje en is blind voor de argumenten van anderen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:50 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de andere kant van het spectrum, redelijkheid in je argumenten en normaal discussieren zou al veel helpen. Probeer meer algemeen te redeneren en met een minder harde toon.
Als je objectivistisch was (a la Ayn Rand dus), dan was de kans een tikje groter dat je libertarisch was ipv utopisch communist of hoe je het zelf wil noemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef thabit het volgende:
Ik ben dogmatisch objectief, daar heb je wel een punt, ExtraWaskracht.
Je bent nooit van je standpunt afgeweken voor zover ik mij kan heugen. Nooit en te nimmer. Nu is dat niet alleen een criterium, maar je wil ook uberhaupt niet meegaan in hoe iemand anders denkt. Wat je steeds doet is jouw beeld rechtstreeks tegenover dat van iemand anders zetten ipv zijn ideeen weerleggen met een argumentatie. Steeds laat je weer een grafiek zien van freetheworld.com of the heritage foundation, althans, zo komt het over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef McCarthy het volgende:
ik ben niet dogmatisch. Ik ga hier alleen niet elke keer vanaf de grond af aan mijn redenerignen uit de doeken doen.
ze had me wijs gemaakt dat ze een lekker wijf was.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:53 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Floripas is heel lelijk, ze heeft een keer haar foto geplaatst.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:29 schreef thabit het volgende:
Gamma, daar moet je uit de buurt blijven. Gamma's zijn dom.
Op die foto was ze niet lelijk. Wel erg chagrijnig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:54 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze had me wijs gemaakt dat ze een lekker wijf was.![]()
jongen ik ben ontopic en jij haalt mij argumentatie weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:56 schreef McCarthy het volgende:
Het is onderdeel van 1 grote slowchat. Zo zie ik het, want met feedback had het geen reet te maken. Daarom stel ik juist voor de discussie in de SC voort te zetten. Dat lijkt me beter.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jongen ik ben ontopic en jij haalt mij argumentatie weg.
geen stijl EWK.
Jij valr mij aan en ik mag niet verdedigen
Zie [POL SC 890] Bossche billenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:01 schreef McCarthy het volgende:
best maar danhad je ook je eigen posts moeten verwijderen
ja, nu heb ik niks meer te melden, ik heb mijn zegje gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zie [POL SC 890] Bossche billen
Jammer. Het leek me constructief.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja, nu heb ik niks meer te melden, ik heb mijn zegje gedaan
doei![]()
En jij bent vaag.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 05:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SP verliest flink in Oss
Braamhaar heeft weinig zinnigs te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |