Als we nou afspreken dat het SC-topic aan de titel eenvoudig herkenbaar is, zodat niet-geïnteresseerden het eenvoudig kunnen overslaan en wél geïnteresseerden het eenvoudig kunnen vinden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:04 schreef du_ke het volgende:
Gewoon als ieder ander normaal topic een plaats geven wat kan het schelen dat de inhoud soms wat anders is en er een nummertje bij staat?
Done.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef du_ke het volgende:
Sorry nog niet zo lang wakker en scherp
Van Aarsten is afgetreden! kan dicht
Wel eea weggehaald, maar dit is toch gewoon ontopic?!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef McCarthy het volgende:
Allochtonen stemmen massaal op PvdA
discussie vervuilend
kan het weg
je blijft maar gewoon on topicquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:55 schreef Monidique het volgende:
Gezien je hilarisch oeuvre, dacht ik alvast te anticiperen op wat komen gaat.
McCarthy, "on-topic" betekent in jouw geval negeren wat niet klopt met door jou gepresenteerde zogenaamde feiten, absurde beweringen doen zonder onderbouwing en naar de moderators kruipen, om te vragen alsjeblieft dissidente meningen te verwijderen, wanneer de rest van de wereld het oneens is met jou.quote:
Als jij ophoudt met trollen.quote:
feiten? welke feiten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
McCarthy, "on-topic" betekent in jouw geval negeren wat niet klopt met door jou gepresenteerde zogenaamde feiten, absurde beweringen doen zonder onderbouwing
dat off topic getroll bedoel jequote:en naar de moderators kruipen, om te vragen alsjeblieft dissidente meningen te verwijderen, wanneer de rest van de wereld het oneens is met jou.
Jij bent gewoon een rechtse Bansheeboy, and you know it.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
[..]
dat off topic getroll bedoel je
Precies.quote:
Voor jou "off topic getroll", voor de rest van de mensheid "weerleggen van absurde stellingen".quote:dat off topic getroll bedoel je
dit hele topic heeft weinig met feiten te maken. Meer met ene filosofiequote:
raar he, dat als je gel dmiddels dwang krijgt mensen geirriteerd worden en wat aan die terreur van de meerderheid willen doenquote:Voor jou "off topic getroll", voor de rest van de mensheid "weerleggen van absurde stellingen".
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef Monidique het volgende:
Ergens denk ik dat McCarthy gewoon een relkloon is, onder meer vanwege de totale stompzinnigheid van zijn berichten, maar als je ziet dat hij zowat elke dag topics opent en elke dag zijn dogmatische visie herhaalt zonder onderbouwing, dan zou het wel een erg dwangmatige relkloongebruiker zijn...
Ja, duh. Van zijn verhalen geloof ik alleen dat -ie echt student is. En dat -ie dan 's avonds in de soos lekker zit te brallen met z'n medeballen over arbeidertjes en het strakke kutje van Frederique. Allemaal lucht joh, zo'n gozer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef Monidique het volgende:
Ergens denk ik dat McCarthy gewoon een relkloon is, onder meer vanwege de totale stompzinnigheid van zijn berichten, maar als je ziet dat hij zowat elke dag topics opent en elke dag zijn dogmatische visie herhaalt zonder onderbouwing, dan zou het wel een erg dwangmatige relkloongebruiker zijn...
Misschien omdat je de neiging hebt om mensen die in jouw ogen niet menslievend zijn de kanker of de kogel te wensen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Graag zou ik een goede argumentatie zien voor het feit dat mijn topic over het idee dat links meer geëvolueerd is dan rechts is gesloten (Sidekick). Het is namelijk in het geheel geen onzintopic!
Ik ga even overleggen met mijn medemods, je hoort het wel wanneer we eruit zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Graag zou ik een goede argumentatie zien voor het feit dat mijn topic over het idee dat links meer geëvolueerd is dan rechts is gesloten (Sidekick). Het is namelijk in het geheel geen onzintopic!
Het gaat om het spreekwoord, dus die 'metaforische' betiteling lijkt me niet al te ernstig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Beseffend dat het wellicht geen kans maakt, wilde ik hier toch het verzoek neerleggen om de titel van dit topic aan te passen:
Rat verlaat zinkend schip? Wiegel...
Om een erudiet staatsman als de heer Wiegel nu te betitelen als 'rat' vind ik vrij onkies.
En ja, ik ben Wiegel fan, maar ik heb ook geklaagt toen Marijnissen gekoppeld werd aan '100miljoen doden'
Jammer, dat verwachte ik dus al, het zij zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:16 schreef Sidekick het volgende:
Het gaat om het spreekwoord, dus die 'metaforische' betiteling lijkt me niet al te ernstig.
ziektebeelden zijn geen argument om mee te winnen inderdaad. Ik heb wat ge-edit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Is het nodig dat Tref nu al een aantal keer zit te zeiken over mijn spelling? Onder andere op deze pagina De Exit Polls en de uitslagen #4 .
Ik heb het idee dat hij vaker op de man gaat spelen als hij geen argumenten meer heeft? Ik vraag in topic om onderbouwing en krijg meerdere keren een antwoord van nul. Sidekick heeft zelf ook eens gereageerd op hem wat dat punt betreft.
Vindt het een beetje laag bij de grond...
ok dank.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ziektebeelden zijn geen argument om mee te winnen inderdaad. Ik heb wat ge-edit.
o, ging het daar om. Nou, ik zal nog even kijken dan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ok dank.![]()
Niet dat ik me er persoonlijk gekwets door voel, ik typ gewon snel en druk op ''invoeren''. je mag me daarvoor lui noemen![]()
Ik vind het gewoon kinderachtig en laag bij de grond. Mensen die echt spellingsproblemen hebben kunnen er misschien niet tegen. Daarnaast is het een zinloze manier van discussieren met hem op die manier.(even wat achtergrond info)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
McC, als het aan jou lag woonde iedereen, op een paar uitbuitende directeurtjes na, in een betonnen cel van 1x1 meter met enkel water en brood en een luciferdoosje om mee te spelen. Dat weet heel Fok inmiddels. Maar probeer nou eens de echte wereld te snappen....
Wel lekker goedkoop eten he die woordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:07 schreef McCarthy het volgende:
er worden mij woorden in de mond gelegt die de discussie vergiftigen
[..]
okee, ik heb het weggehaald. Voor de rest sta je je mannetje toch wel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef McCarthy het volgende:
My Boodschappenlijstje
lijkt mij off topic
suggereert bovendien dat ik KP goedkeur en dat doe ik niet
jij moet gewoon zorgen dat de discussie goed verloopt. Als mensen er dingen bij gaan halen die niet ter zake doen en zelfs onzin zijn klan ik toch niet zijn post editen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
okee, ik heb het weggehaald. Voor de rest sta je je mannetje toch wel?
zit je mijn posthistory een beetje te spotten of zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef thabit het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig hier!
Het enige wat ik moet is poepen en dat doe ik alleen. Het helpt als je aangeeft wat je dwars zit, voor de rest zoek je het maar uit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
jij moet gewoon zorgen dat de discussie goed verloopt. Als mensen er dingen bij gaan halen die niet ter zake doen en zelfs onzin zijn klan ik toch niet zijn post editen?
[POL-FB] Modderen in POLquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het enige wat ik moet is poepen en dat doe ik alleen. Het helpt als je aangeeft wat je dwars zit, voor de rest zoek je het maar uit.
Ach, we leven in een vrij land, dus mensen mogen zelf hun usericon kiezen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef McCarthy het volgende:
een ander puntje Tafkahs, jij hebt de usericon van Sjun. Of je bent sjun zelf (en dat zou een mega stunt zijn) of je bent het niet en dan vind ik het ongepast dat jemet iemand anders icontje rondloopt
als je maar vaak genoeg van die smileys gebruikt ga ik je nog aardig vinden ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:17 schreef thabit het volgende:
[..]
Ach, we leven in een vrij land, dus mensen mogen zelf hun usericon kiezen.
Sorry, McCarthy, veel verder dan een glimlach kom ik niet...quote:
dit soort opmerkingen verpesten de discussie. Er worden mij gewoon woorde in de mond gelegdquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Sorry, McCarthy, veel verder dan een glimlach kom ik niet...
Misschien zou je een dieetplan moeten voorleggen. Ik denk dat het helpt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen verpesten de discussie. Er worden mij gewoon woorde in de mond gelegd
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
o, ging het daar om. Nou, ik zal nog even kijken dan.![]()
Komquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
okee, ik heb het weggehaald. Voor de rest sta je je mannetje toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |