Er zijn banen waar je uitbetaald krijgt in M&M's?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik kan hier op niet replyen als ik niet wat meer over jezelf vertelt. Wat voor baan heb je?
uiteraardquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval wel consequent.![]()
links doet dat altijd zo voortkomen maar als er een lcubje is die alleen maar met geld bezig is is het links Nederland.quote:Maar ik ben hen niet met je eens omdat politiek toch iets breder is dan alleen centjes verdelen.
quote:Bovendien denk jij dat een democratie werkbaar is in een land als nog geen 20% van de mensen stemrecht heeft?
zorg is twijfelgeval. Krijg je je geld van particuliere verzekeringen of van de staat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik in 'de zorg' werk.
Oef, nuance. Eindelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zorg is twijfelgeval. Krijg je je geld van particuliere verzekeringen of van de staat?
Dit is echt het toppunt van integratie. Een allochtoon die bang is voor buitenlandersquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef mForce het volgende:
Volgens stemwijzer.nl (Eindhoven) ben ik het beste af met LPF en dat klopt ook wel een beetje, ik ben blij dat ik (allochtoon, geboren in Iran) hier mag wonen\werken maar vind wel dat het een beetje uit de hand loopt met de "buitenlanders"
En nee niet alle allochtonen zijn uitkeringtrekkers! Ik ken er iig twee, ik en mijn zus![]()
Volgens mij is dat een volstrekt geintegreerd gesprekje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef Avani het volgende:
Dit nieuwbericht vind ik niet zo verrassend. Gisteren in de bus 2 allochtonen achter mij die het over het stemmen hadden.
Persoon 1: Ik weet niet waar ik moet stemmen. Volgens mij ben ik m'n stemkaart kwijt. Kan ik niet die van jou gebruiken?
Persoon 2: Ja, is goed. Ik ga niet.
1: Ik ga PvdA stemmen.
2: PvdA
1: Ja, Partij van de Arbeid. Is goed voor je. Die is voor de arbeiders, zoals wij. Mensen met een normaal inkomen.
2: Oh... oke.
! Ik vind het eigenlijk te ernstig voor woorden, maar niet iedereen heeft nou eenmaal zo'n groot besef van het politieke spectrum.
Goede ontwikkeling mijns inzien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit is echt het toppunt van integratie. Een allochtoon die bang is voor buitenlanders![]()
![]()
Ik doelde meer op bijvoorbeeld ethische thema's als euthenasie en arbortus, zaken als de hoogte van straffen, preventief versus repressief beleid, onderwijshervormingen die niet op economische motieven gebaseerd zijn, etcetera. Dat links Nederland voornamelijk bezig is met geld interesseert mij in dat opzicht niet zoveel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:16 schreef McCarthy het volgende:
links doet dat altijd zo voortkomen maar als er een lcubje is die alleen maar met geld bezig is is het links Nederland.
Das als een van hen het niet eens is met het regeringsbeleid mogen ze dat niet laten blijken door hun stem uit te brengen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef McCarthy het volgende:
[..]
klopt
dat geldt eveneeens voor werklozen, medewerkers van de PO, en de hele huplverleners mikmak
Maar jij wilt toch ook jezelf verrijken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik vind het allemaal best. Nogmaals: ik heb er geen probleem mee als ik ZELF mijn stemrecht moet inleveren.
Dit is dan ook geen ik-wil-wel-stemmen-maar anderen-lekker-niet. topic. Ik wil gewoon dat mensen die middels dwang hun inkomen verkrijgen niet het recht hebben daar ZELF oevr te besllissen. Stem jezelf rijk, daar pas ik voor
bovendien hoop ik op meer bewustwording voor het feit wie alle leuke sociaal democratisch grapjes in dit land nou eigenlijk betaald.
noujah, als ik jou reacties zo lees zou ik bijna denken dat dat bij jou echt het geval is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:16 schreef McCarthy het volgende:
links doet dat altijd zo voortkomen maar als er een lcubje is die alleen maar met geld bezig is is het links Nederland.
[..]
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef Avani het volgende:
Dit nieuwbericht vind ik niet zo verrassend. Gisteren in de bus 2 allochtonen achter mij die het over het stemmen hadden.
Persoon 1: Ik weet niet waar ik moet stemmen. Volgens mij ben ik m'n stemkaart kwijt. Kan ik niet die van jou gebruiken?
Persoon 2: Ja, is goed. Ik ga niet.
1: Ik ga PvdA stemmen.
2: PvdA
1: Ja, Partij van de Arbeid. Is goed voor je. Die is voor de arbeiders, zoals wij. Mensen met een normaal inkomen.
2: Oh... oke.
! Ik vind het eigenlijk te ernstig voor woorden, maar niet iedereen heeft nou eenmaal zo'n groot besef van het politieke spectrum.
Kan ik wel begrijpen hoor. Sommige mensen geilen nu eenmaal op allochtonen als Ayaan.quote:
Oh, wilde je soms beweren dat mensen die rechts stemmen dat NIET uit eigenbelang doen? Die meneer in die grote villa, met die vette Jaguar en een leuk zeilschip de haven, een tweede huisje in Frankrijk en 800.000 euro op de bank stemt zeker op de VVD omdat die partij zich zo goed inzet voor de armoedebestijding?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:
stelling : Er wordt niet uit solidariteit (of whatever) links gestemd maar gewoon uit eigen belang![]()
want dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:33 schreef _The_General_ het volgende:
Nu blijkt dat allochtonen zich in hun stemgedrag laten sturen door Imans en "deskundigen" uit dictaturen zoals Iran ben ik zwaar geschokt. Het is onaanvaardbaar dat deze landen een invloed krijgen op onze politiek. Ik ben daarvoor voor het afschaffen van de dubbele nationaliteit en het alleen laten stemmen van allochtonen die de Nederlandse nationaliteit volledig hebben en die een test hebben gemaakt.
Nou vooruit, laat ik ook eens dan: "Bron?"quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:33 schreef _The_General_ het volgende:
Nu blijkt dat allochtonen zich in hun stemgedrag laten sturen door Imans en "deskundigen" uit dictaturen zoals Iran
Nee, maar dat landen die geen democratie kennen een stem advies geven aan Moslims moet niet kunnen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
want dan?
Zullen ze ineens VVD of LPF gaan stemmen?
Als de Moslims nederland willen domineren kunnen ze beter VVD adviseren, dan is over vijf jaar heel Nederland te koop en kunnen de sjeiks gewoon de boel opkopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat landen die geen democratie kennen een stem advies geven aan Moslims moet niet kunnen!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat landen die geen democratie kennen een stem advies geven aan Moslims moet niet kunnen!
Oa Abu Jaja bij BvD gisteravond.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:36 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Nou vooruit, laat ik ook eens dan: "Bron?"
De VVD zet zich (in beginsel althans) inderdaad in voor armoedebestrijding. Linkse partijen zetten zich vooral in voor armoedebestendiging. Zonder 'armen' zou er namelijk niemand op ze stemmen, ze hebben er dus geen enkel belang bij de armoede daadwerkelijk te bestrijden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef dVTB het volgende:
Oh, wilde je soms beweren dat mensen die rechts stemmen dat NIET uit eigenbelang doen? Die meneer in die grote villa, met die vette Jaguar en een leuk zeilschip de haven, een tweede huisje in Frankrijk en 800.000 euro op de bank stemt zeker op de VVD omdat die partij zich zo goed inzet voor de armoedebestijding?![]()
Dat zag ik ook gisteren op BVD, maar ik denk dat deze Marokkaanse dude duidelijk wilde maken, dat sommige Moslims niet zeker zijn of het wel toegestaan is voor Moslims om te stemmen in een niet-Islamitisch land en dat sommige moslims zich hebben laten informeren daarover.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:33 schreef _The_General_ het volgende:
Nu blijkt dat allochtonen zich in hun stemgedrag laten sturen door Imans en "deskundigen" uit dictaturen zoals Iran ben ik zwaar geschokt. Het is onaanvaardbaar dat deze landen een invloed krijgen op onze politiek. Ik ben daarvoor voor het afschaffen van de dubbele nationaliteit en het alleen laten stemmen van allochtonen die de Nederlandse nationaliteit volledig hebben en die een test hebben gemaakt.
Oh, probleem opgelost dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:33 schreef _The_General_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |