abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35840169
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:11 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hoe kom je hier nou bij. Ga de OP nou niet verdraaien. Weet je wel wat "echt geld verdienen betkenet". dat ebtekent dat je in de vrije markt je inkomen verdient dus niet als ambtenaar.

Uiteraard mogen bouwvakkers stemmen.
Hoezo verdient een ambtenaar niet echt geld dan? Hij werkt toch ook voor z'n centen?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:14:07 #102
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840192
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:57 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Heb je ook een minimum prijs voor een stempas in gedachten?
nee, zowel de bouwvakker als de directeur mag stemmen mits ze maar hun geld in de vrije markt verdienen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:14:33 #103
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840211
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Hoezo verdient een ambtenaar niet echt geld dan? Hij werkt toch ook voor z'n centen?
alleen in de vrije markt kan je geld verdienen dude.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35840246
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef McCarthy het volgende:

[..]

alleen in de vrije markt kan je geld verdienen dude.
Dus als ik in een verzorgingstehuis ga werken om omatjes te verplegen mag ik niet stemmen?
Of als ik als ambtenaar ruimtelijke planning ga doen mag ik ook niet stemmen?

Fiets
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:15:53 #105
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840252
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:07 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik moest hard op lachen.

Rechts stemt zichzelf niet rijk?

nee tuurlijk niet, hoe zou dat uberhaupt kunnen? Moeten ze zichzelf gaan bestelen?
pi_35840259
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Zo, eindleijk hard op papier.
Niet echt hard. Hoewel er een duidelijke definitie van 'allochtoon' is, vraag ik mij af of deze ook daadwerkelijk gehanteerd is in dit onderzoek. Ook is de selectie van wel vier steden niet echt representatief voor Nederland, vind ik. Och, de meeste allochtonen zullen wel PvdA stemmen, dat zal mij niets verbazen, maar echt "hard op papier" is het nu natuurlijk niet.

En zal de PvdA werkelijk "in het verleden een ruimhartig asielbeleid" voorgestaan hebben en niets willen doen aan remigratie vanwege 80% van 37% van het aantal stemgerichtigden van allochtonen wier origine gastarbeider is?
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:17:28 #107
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840300
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ohw, verder vind ik je OP een zielige huilpost. Jij stemt toch VVD om er zelf beter van te worden? Anderen stemmen PvdA om er zelf beter van te worden dus ze stinken netzo hard als jou.
maar niet middels gelegaliseerde diefstal.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:18:43 #108
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840345
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:22 schreef Libris het volgende:
3 Miljoen mensen die het echte geld verdienen? En die andere 8 miljoen mensen dan?
die niet, duh
quote:
En jij rekent jezelf bij die 3 miljoen die het ECHTE geld verdienen? Als student. Laat me niet lachen..
waar staat dat?
pi_35840355
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef McCarthy het volgende:

[..]

maar niet middels gelegaliseerde diefstal.
gelegaliseerde diefstal, laat me niet lachen man.

Hoe noem je zoiets dan: http://www.nu.nl/news.jsp?n=687323&c=30&rss
Fiets
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:19:35 #110
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840372
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dus als ik in een verzorgingstehuis ga werken om omatjes te verplegen mag ik niet stemmen?
hangt er van af. Als het een verz. huis van de staat is dan niet
als het een particulier verz huis is wel.
quote:
Of als ik als ambtenaar ruimtelijke planning ga doen mag ik ook niet stemmen?

true
pi_35840389
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:19 schreef pberends het volgende:
80% is wel errug veel .
Dat icoontje zo'n gezicht past gewoon niet bij jouw postgeschiedenis. Of bij je avatar...
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:20:44 #112
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840421
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

gelegaliseerde diefstal, laat me niet lachen man.

Hoe noem je zoiets dan: http://www.nu.nl/news.jsp?n=687323&c=30&rss
jij gaat het omdraaien

pi_35840453
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:19 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hangt er van af. Als het een verz. huis van de staat is dan niet
als het een particulier verz huis is wel.
[..]

true
Waarom dan? dan dat is toch volstrekt belachelijk?

Als ambtenaar ruimtellijke planning zorg ik dat jij je miljoenenbedrijf op kunt zetten en ruimte hebt voor kantoren.
Als verpleger van jou omatje zorg ik dat jij je geen zorgen hoeft te maken over haar verzorging en keihard aan het werk kunt om 1 keer in de maand haar op te komen zoeken.
Fiets
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:22:10 #114
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840459
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:27 schreef stukovich het volgende:
En wat dan nog als hij MBO studeert, het gros van de Quote 500 heeft geen eens een studie genoten, opleidingsniveau zegt niets over intelligentie.
tuurlijk wel
pi_35840487
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:20 schreef McCarthy het volgende:

[..]

jij gaat het omdraaien

omdraaien?
die miljoenenfraude is geen diefstal wil je zeggen?
Fiets
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:24:02 #116
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840515
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Waarom dan? dan dat is toch volstrekt belachelijk?
Omdat je er voor gekozen hebt je inkomen middels dwang (dwang van de meerderheid) veilig te stellen staat daar tegenover dat je je stemrecht moet inleveren. Dat is toch niet zo raar?
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:25:40 #117
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840557
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

omdraaien?
die miljoenenfraude is geen diefstal wil je zeggen?
ze betalen niet aan de belastign
nee dat is geen diefstal nee

als jij voorkomt dat een inbreker je neit kan bestelen is dat toch ook geen diefstal

jij stand up comedian IRL ?
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:27:31 #118
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840627
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ook niet als ik zwaar gehandicapt zou zijn.
Of een oud omatje?
Of iemand die even geen werk heeft?
Of nog student ben?
etc. etc.
jongen, de 3 miljoen vinden het den ik geen enkel probleem dat er geld gaat naar gehandicapten of eenzame omatjes of studenten.
pi_35840647
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Omdat je er voor gekozen hebt je inkomen middels dwang (dwang van de meerderheid) veilig te stellen staat daar tegenover dat je je stemrecht moet inleveren. Dat is toch niet zo raar?

Serieus gast, ik snap helemaal niets van jouw standpunt.

Hoezo heb ik er dan voor gekozen mijn inkomen middels dwang veilig te stellen?
en waarom zou ik dan mijn stemrecht moeten verliezen?

Moet ik gestraft worden omdat ik een dienstverlenend beroep ga uitoefenen in opdracht van de overheid met als taak de burger in bepaalde zaken te voorzien?
Fiets
pi_35840734
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:25 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ze betalen niet aan de belastign
nee dat is geen diefstal nee

als jij voorkomt dat een inbreker je neit kan bestelen is dat toch ook geen diefstal

jij stand up comedian IRL ?
Wat ik bedoel is dat jij zo tegen diefstal bent van overheidsgeld, maar wel iemand als Wiegel in de politiek wil, die het blijkbaar niet interessant vind om te melden dat er binnen bepaalde bedrijven voor miljoenen gefraudeerd wordt. Als hij dat niet belangrijk vind, zal hij fraude bij de overheid ook wel niet zo erg vinden.
Fiets
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:31:03 #121
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840761
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat jij zo tegen diefstal bent van overheidsgeld, maar wel iemand als Wiegel in de politiek wil,
waar zeg ik dat?
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:32:10 #122
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35840802
quote:
Moet ik gestraft worden omdat ik een dienstverlenend beroep ga uitoefenen in opdracht van de
overheid met als taak de burger in bepaalde zaken te voorzien?
gestraft? je krijgt salaris!
maar goed je bent zelf ambtenaar dus ik ga niet eens proberen jou te overtuigen
pi_35840807
Volgens stemwijzer.nl (Eindhoven) ben ik het beste af met LPF en dat klopt ook wel een beetje, ik ben blij dat ik (allochtoon, geboren in Iran) hier mag wonen\werken maar vind wel dat het een beetje uit de hand loopt met de "buitenlanders"

En nee niet alle allochtonen zijn uitkeringtrekkers! Ik ken er iig twee, ik en mijn zus
This is what you are, this is what you get...
pi_35840812
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:31 schreef McCarthy het volgende:

[..]

waar zeg ik dat?
ok, ik dacht dat je dat wel wilde. Ik had je ingeschat als een VVD stemmer.
Fiets
pi_35840829
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet echt hard. Hoewel er een duidelijke definitie van 'allochtoon' is, vraag ik mij af of deze ook daadwerkelijk gehanteerd is in dit onderzoek. Ook is de selectie van wel vier steden niet echt representatief voor Nederland, vind ik. Och, de meeste allochtonen zullen wel PvdA stemmen, dat zal mij niets verbazen, maar echt "hard op papier" is het nu natuurlijk niet.

En zal de PvdA werkelijk "in het verleden een ruimhartig asielbeleid" voorgestaan hebben en niets willen doen aan remigratie vanwege 80% van 37% van het aantal stemgerichtigden van allochtonen wier origine gastarbeider is?
pi_35840853
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef McCarthy het volgende:

[..]

gestraft? je krijgt salaris!
maar goed je bent zelf ambtenaar dus ik ga niet eens proberen jou te overtuigen
Ik ben helemaal geen ambtenaar.

Maar je kunt je standpunt dus niet verduidelijken?
je standpunt is ambtenaren mogen geen stemrecht hebben omdat ze van mijn belastinggeld sallaris krijgen.

zoiets?
Fiets
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:50:39 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35841317
Even wat persoonlijke aanvallen en offtopic geleuter weggehaald.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:52:06 #128
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35841364
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:

je standpunt is ambtenaren mogen geen stemrecht hebben omdat ze van mijn belastinggeld sallaris krijgen.
klopt
dat geldt eveneeens voor werklozen, medewerkers van de PO, en de hele huplverleners mikmak
pi_35841395
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef McCarthy het volgende:

[..]

klopt
dat geldt eveneeens voor werklozen, medewerkers van de PO, en de hele huplverleners mikmak
Vergeet homo's, allochtonen en vrouwen niet.
pi_35841535
En mensen die zwaar gesubsidieerd onderwijs volgen en ook nog zelf subsidie ontvangen van de overhied danwel een lening met rente die zwaar onder de evenwichtsprijs op de markt ligt?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:00:29 #131
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35841632
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Monolith het volgende:
En mensen die zwaar gesubsidieerd onderwijs volgen en ook nog zelf subsidie ontvangen van de overhied danwel een lening met rente die zwaar onder de evenwichtsprijs op de markt ligt?
Het moge duidelijk zijn dat stellingen zoals gedeponeerd in de OP, en regelmatig tussendoor, een tijdperk verheerlijken toen stoom nog vernieuwend was. Er wordt weer eens vergeten, voor het gemak waarschijnlijk, dat het pas echt goed ging met Nederland toen Domela en kornuiten tegengas gaven.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:01:04 #132
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35841651
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:57 schreef Monolith het volgende:
ik vind het allemaal best. Nogmaals: ik heb er geen probleem mee als ik ZELF mijn stemrecht moet inleveren.

Dit is dan ook geen ik-wil-wel-stemmen-maar anderen-lekker-niet. topic. Ik wil gewoon dat mensen die middels dwang hun inkomen verkrijgen niet het recht hebben daar ZELF oevr te besllissen. Stem jezelf rijk, daar pas ik voor

bovendien hoop ik op meer bewustwording voor het feit wie alle leuke sociaal democratisch grapjes in dit land nou eigenlijk betaald.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:02:06 #133
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35841681
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:00 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat stellingen zoals gedeponeerd in de OP, en regelmatig tussendoor, een tijdperk verheerlijken toen stoom nog vernieuwend was. Er wordt weer eens vergeten, voor het gemak waarschijnlijk, dat het pas echt goed ging met Nederland toen Domela en kornuiten tegengas gaven.
geloof ik niks van
Het gaat goed omdat we een hele lange periode van economische groei hebben gekend.
pi_35841711
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef McCarthy het volgende:

bovendien hoop ik op meer bewustwording voor het feit wie alle leuke sociaal democratisch grapjes in dit land nou eigenlijk betaald.
Zoals ik al eerder zei, wij allemaal. En zo hoort het ook!
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:04:26 #135
19840 Libris
Live from Singapore
pi_35841757
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

die niet, duh
[..]
Er werken dus maar 3 miljoen mensen in de private sector, die ECHT geld verdienen?
quote:
waar staat dat?
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:

[..]

<knip>

Burgerlijke ongehoorzaamheid nu. We pikken het niet meer. Het is ons geld en daar willen WIJ wat over te zeggen hebben. We willen ons niet laten misbruiken als slaaf door de overige 16 - 3 = 13 miljoen. Wij betalen, dus GVD wij bepalen en als je het daar niet mee eens bent is dat heel erg jammer.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:04:28 #136
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35841758
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:02 schreef McCarthy het volgende:

[..]

geloof ik niks van
Het gaat goed omdat we een hele lange periode van economische groei hebben gekend.
Die pas op gang kwam toen er een systeem ontstond waarbij iedereen naar een bepaald bestaansminimum getild werd.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:05:03 #137
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35841775
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:04 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Die pas op gang kwam toen er een systeem ontstond waarbij iedereen naar een bepaald bestaansminimum getild werd.
I dont believe it
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:06:08 #138
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35841811
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, wij allemaal. En zo hoort het ook!
Nee

Beste maroc van me. Als slchts 3 miljoen het geld verdienen hoe kan jij dan zeggen dat we allemaal die SDG betalen
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:09:45 #139
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35841916
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef McCarthy het volgende:

[..]

I dont believe it
Een economisch systeem waarin een aantal mensen het geld beheren heeft niet zo'n lang leven. Kijk wat er gebeurd als de bevolking gaat sparen? Dan flikkert de hele boel inelkaar, een groot deel van de bevolking moet geld hebben om uit te geven om een klein groepje een redelijk inkomen te geven.

Je kunt in een mooie auto rijden, in een groot huis wonen en flink wat belasting betalen of je kunt in een sociale huurflat zitten, een panda rijden en diepvriesgroentes eten en minder belasting betalen. Ik zie niet in hoe de tweede keus er beter vanaf komt, en wat een klein beetje extra voor de tweede afdoet aan de levensvreugde van de eerste.
pi_35841925
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef McCarthy het volgende:

Als slchts 3 miljoen het geld verdienen
Dat is jouw (bekrompen) visie. Mensen buiten de commerciele sector kunnen op andere manieren zorgen voor geldstromen.
pi_35841954
Ik stel voor hier geboren of niet .
Laat ze eerst maar een integratie cursus doen voor dat ze mogen stemmen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:11:34 #142
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35841987
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Een economisch systeem waarin een aantal mensen het geld beheren heeft niet zo'n lang leven. Kijk wat er gebeurd als de bevolking gaat sparen? Dan flikkert de hele boel inelkaar, een groot deel van de bevolking moet geld hebben om uit te geven om een klein groepje een redelijk inkomen te geven.
denk je dat dit klopt?
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:12:01 #143
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35842007
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:10 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Dat is jouw (bekrompen) visie. Mensen buiten de commerciele sector kunnen op andere manieren zorgen voor geldstromen.
ja dat doen ze zeker ze verdienen alleen geen geld.
snap je!!!
pi_35842029
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik vind het allemaal best. Nogmaals: ik heb er geen probleem mee als ik ZELF mijn stemrecht moet inleveren.

Dit is dan ook geen ik-wil-wel-stemmen-maar anderen-lekker-niet. topic. Ik wil gewoon dat mensen die middels dwang hun inkomen verkrijgen niet het recht hebben daar ZELF oevr te besllissen. Stem jezelf rijk, daar pas ik voor

Dan ben je in ieder geval wel consequent. Maar ik ben hen niet met je eens omdat politiek toch iets breder is dan alleen centjes verdelen. Bovendien denk jij dat een democratie werkbaar is in een land als nog geen 20% van de mensen stemrecht heeft?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:12:51 #145
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35842032
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef McCarthy het volgende:

[..]

denk je dat dit klopt?
Wie betaalt jouw loon als niemand geld heeft?
pi_35842036
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja dat doen ze zeker ze verdienen alleen geen geld.
snap je!!!
En het getal onder de streep op mijn loonstrookje dan? Wat zijn dat? Het aantal M&M's?
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:13:38 #147
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35842055
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Wie betaalt jouw loon als niemand geld heeft?
al was er maar 1 euro in het alnd dan nog was dat voldoende
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:14:32 #148
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35842086
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef Solopeople het volgende:

[..]

En het getal onder de streep op mijn loonstrookje dan? Wat zijn dat? Het aantal M&M's?
ik kan hier op niet replyen als ik niet wat meer over jezelf vertelt. Wat voor baan heb je?
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:15:03 #149
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35842098
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef McCarthy het volgende:

[..]

al was er maar 1 euro in het alnd dan nog was dat voldoende
Tja, misschien is stoom inderdaad zo gek nog niet.
pi_35842103
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik kan hier op niet replyen als ik niet wat meer over jezelf vertelt. Wat voor baan heb je?
Laten we zeggen dat ik in 'de zorg' werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')