abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35842904
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dus Iran adviseert Iranieers in Nederland op de PvdA te stemmen?

Wie heeft je dat verteld?
Volgens Abu Jaja hebben meerdere Imans contact opgenomen met "geleerden" in de landen van herkomst. Deze hebben na overleg een stemadvies gegeven.
pi_35842920
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Oa Abu Jaja bij BvD gisteravond.
ohwjah, je weet ook dat leiders van Christelijke kerken adviseren om op een Christelijke partij te stemmen? Dus ik zie het probleem nietzo hoor.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35842955
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ohwjah, je weet ook dat leiders van Christelijke kerken adviseren om op een Christelijke partij te stemmen? Dus ik zie het probleem nietzo hoor.
Deze Christelijke kerken bevinden zich niet in een dictatuur.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:42:48 #179
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35843000
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Volgens Abu Jaja hebben meerdere Imans contact opgenomen met "geleerden" in de landen van herkomst. Deze hebben na overleg een stemadvies gegeven.
Wilders heeft zich ook laten leiden door conservatieve organisaties in Israel en Amerika. Dubbele nationaliteit van Wilders intrekken en we kunnen weer rustig slapen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_35843008
Zeg maar dag tegen de democratie dus. Het systeem is gebouwd op individuen die een stem uitbrengen, niet dat een religieus leider gaat bepalen wat er gestemt moet worden. Ik ga mijn stem dan maar verkopen bij de volgende verkiezingen aan de hoogste bieder.
pi_35843024
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

En wat is er verkeerd aan het vragen om advies?

Dat dit advies nou niet overeenkomt met jou voorkeur is wat anders.
Fiets
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:44:17 #182
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35843050
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:41 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Deze Christelijke kerken bevinden zich niet in een dictatuur.
Maakt voor religies niet zoveel uit waar ze zitten, die bij ons zijn bijvoorbeeld tegen het kiesrecht van vrouwen; dat gaat direct tegen onze grondwet in.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_35843064
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is geld het belangrijkste in onze maatschappij? moet onze hele maatschappij op geld draaien? is het niet van belang dat we ook zorg voor elkaar hebben en onze mening uit kunnen spreken?
De drie KKK's waar de wereld om draait:

Kerk
Kut
Kapitaal

En ironisch genoeg heb je kapitaal (geld) nodig om voor elkaar te zorgen.
pi_35843070
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

De VVD zet zich (in beginsel althans) inderdaad in voor armoedebestrijding. Linkse partijen zetten zich vooral in voor armoedebestendiging. Zonder 'armen' zou er namelijk niemand op ze stemmen, ze hebben er dus geen enkel belang bij de armoede daadwerkelijk te bestrijden.

(Overigens is ook de VVD tegenwoordig nauwelijks meer rechts of liberaal te noemen maar al net zo étatistisch als de rest van de partijen.)
VVD zet zich in zoverre in voor armoedebestrijding dat ze steeds met dezelfde dooddoener komen: werk, werk, werk. Dat is op zich niet onwaar, maar daarmee alleen ben je er niet. Dat is precies het probleem van de VVD. Die denkt met werk, werk, werk alle armoede te kunnen oplossen.
pi_35843118
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

En wat is er verkeerd aan het vragen om advies?

Dat dit advies nou niet overeenkomt met jou voorkeur is wat anders.
Het vragen van advies aan mensen in een land waar men nog nooit een verkiezing heeft gehad is natuurlijk behoorlijk vreemd
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:46:13 #186
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35843121
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De drie KKK's waar de wereld om draait:
Het zijn of 'de drie K's' of 'de KKK' anders mis je nog zes punten
pi_35843146
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Maakt voor religies niet zoveel uit waar ze zitten, die bij ons zijn bijvoorbeeld tegen het kiesrecht van vrouwen; dat gaat direct tegen onze grondwet in.
Zulke programma punten moeten mijns inziens ook aangepakt worden..
pi_35843162
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef dVTB het volgende:
VVD zet zich in zoverre in voor armoedebestrijding dat ze steeds met dezelfde dooddoener komen: werk, werk, werk. Dat is op zich niet onwaar, maar daarmee alleen ben je er niet. Dat is precies het probleem van de VVD. Die denkt met werk, werk, werk alle armoede te kunnen oplossen.
En waar denk jij het mee op te lossen dan?
pi_35843175
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het vragen van advies aan mensen in een land waar men nog nooit een verkiezing heeft gehad is natuurlijk behoorlijk vreemd
waarom? misschien zijn die mensen het wel helemaal niet eens met de huidige gang van zaken in dat land.
Je vindt het gewoon niet tof dat ze een advies hebben gekregen om te stemmen op een partij die jij niet ziet zitten. Als ze het advies hadden gekregen om op dezelfde partij te stemmen als waar jij op hebt gestemd was er niks aan de hand geweest.

Maar ook hier wordt de invloed van de stemmen van de allochtonen zwaar overtrokken.
Fiets
pi_35843223
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wilders heeft zich ook laten leiden door conservatieve organisaties in Israel en Amerika. Dubbele nationaliteit van Wilders intrekken en we kunnen weer rustig slapen?
He, ik overdreef extra een beetje over de dubbele nationaliteit

Toch lijkt me dit een gevaar. Iran is namelijk bezig met het ontwrichten van de Westerse wereld. Kijk maar naar hun anti Joodse en Holocaust ontkennende uitlatingen en hun sturende rol in de cartoon rellen. Moeten deze mensen onze Moslims vertellen wat ze moeten stemmen?
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:49:52 #191
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35843260
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Maar ook hier wordt de invloed van de stemmen van de allochtonen zwaar overtrokken.
En daarbinnen weer het aantal stemmen dat 'op commando' zijn gekleurt. Het is misschien een moskee of drie maar om nou te stellen dat de PvdA haar allochtone aanhang te danken heeft aan Imams in het Midden Oosten... beetje vaag.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:49:58 #192
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_35843263
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:

Stastistisch gezien ziet het er voor rechts nooit goed uit. Allochtonen, werklozen, bejaarden, ambtenaren en uiteraard hulpverleners en andere semi overheid. Ze stemmen gewoon hun eigen portemonee rijk en zullen uit zelfbelang NOOIT rechts stemmen.
Zijn er door de huidige regering dan zoveel allochtonen en werklozen bijgekomen, dan? Dat het zo anders uitpakt dan vier jaar geleden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_35843283
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:48 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

He, ik overdreef extra een beetje over de dubbele nationaliteit

Toch lijkt me dit een gevaar. Iran is namelijk bezig met het ontwrichten van de Westerse wereld. Kijk maar naar hun anti Joodse en Holocaust ontkennende uitlatingen en hun sturende rol in de cartoon rellen. Moeten deze mensen onze Moslims vertellen wat ze moeten stellen?
Nou voordat de PvdA anti Joods wordt en de Holocaust gaat ontkennen moet er nog heel wat gebeuren.
Maar weer ga je ervan uit dat heel iran achter zulke uitspraken staan, denk je niet dat er in Iran evenveel politieke meningen zullen zijn als hier in Nederland?
Fiets
pi_35843315
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:20 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Oef, nuance. Eindelijk! .

En "wij" krijgen voornamelijk geld van de staat. En schenkingen.
Hallo? Mag ik nou stemmen of niet?
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35843345
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:49 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

En daarbinnen weer het aantal stemmen dat 'op commando' zijn gekleurt. Het is misschien een moskee of drie maar om nou te stellen dat de PvdA haar allochtone aanhang te danken heeft aan Imams in het Midden Oosten... beetje vaag.
ik zou bijna zeggen slechte verliezers.

Netzoiets als zeggen dat Nederland verloren heeft met voetbal omdat ze de wind tegen hadden.
Fiets
pi_35843469
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ik zou bijna zeggen slechte verliezers.
Zeker, steek met de Pvda maar weer 4 jaar de kop in het zand. Dan kan daarna de VVD weer jaren lang regeren
pi_35843480
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En waar denk jij het mee op te lossen dan?
Met meer dan werk alleen. Ik denk aan lastenverlichting (bijvoorbeeld door afschaffing van hypotheekrenteaftrek boven 300.000 euro, zodat dat geld eerlijker kan worden herverdeeld), investeren in onderwijs/omscholing/herscholing van mensen, herinvoering van Melkert- of ID-banen, zodat mensen daadwerkelijk aan de slag komen en wellicht intensievere begeleiding.
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:58:28 #198
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35843562
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:55 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Zeker, steek met de Pvda maar weer 4 jaar de kop in het zand. Dan kan daarna de VVD weer jaren lang regeren
Deed de VVD dat niet al jaren dan? Owh ja, dat vergeten ze de hele tijd.
pi_35843626
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:55 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Alsof de VVD het zo goed doet.
Het enige waar zij aan denken is geld, geld en nog eens geld.

Een ook de burgers voorliegen hebben ze bij de VVD helemaal geen moeite mee, evenals de sociaal zwakkere over het hoofd zien. Jah, als je geld hebt, en voornamelijk aan je eigen hagje denkt moet je inderdaad voor de VVD gaan.
Fiets
pi_35843679
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:56 schreef dVTB het volgende:

[..]

Met meer dan werk alleen. Ik denk aan lastenverlichting (bijvoorbeeld door afschaffing van hypotheekrenteaftrek boven 300.000 euro, zodat dat geld eerlijker kan worden herverdeeld), investeren in onderwijs/omscholing/herscholing van mensen, herinvoering van Melkert- of ID-banen, zodat mensen daadwerkelijk aan de slag komen en wellicht intensievere begeleiding.
Dan zou ik 400.000 doen, 3 ton is tegenwoordig een normaal huis voor een modaal gezin.
Die melkertbanen weet ik zo net nog niet, dat was in de afgelopen jaren ook niet echt een succes gebleken...maar misschien een herstart heeft potentie.
Intensievere begeleiding voel ik wel iets voor, maar dan moeten er ook wel eisen gesteld worden (sollicitatieplicht o.a) en moet er een duidelijk inzicht zijn in progressie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')