Volgens Abu Jaja hebben meerdere Imans contact opgenomen met "geleerden" in de landen van herkomst. Deze hebben na overleg een stemadvies gegeven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
Dus Iran adviseert Iranieers in Nederland op de PvdA te stemmen?
Wie heeft je dat verteld?
ohwjah, je weet ook dat leiders van Christelijke kerken adviseren om op een Christelijke partij te stemmen? Dus ik zie het probleem nietzo hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Oa Abu Jaja bij BvD gisteravond.
Deze Christelijke kerken bevinden zich niet in een dictatuur.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohwjah, je weet ook dat leiders van Christelijke kerken adviseren om op een Christelijke partij te stemmen? Dus ik zie het probleem nietzo hoor.
Wilders heeft zich ook laten leiden door conservatieve organisaties in Israel en Amerika. Dubbele nationaliteit van Wilders intrekken en we kunnen weer rustig slapen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Volgens Abu Jaja hebben meerdere Imans contact opgenomen met "geleerden" in de landen van herkomst. Deze hebben na overleg een stemadvies gegeven.
En wat is er verkeerd aan het vragen om advies?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Volgens Abu Jaja hebben meerdere Imans contact opgenomen met "geleerden" in de landen van herkomst. Deze hebben na overleg een stemadvies gegeven.
Maakt voor religies niet zoveel uit waar ze zitten, die bij ons zijn bijvoorbeeld tegen het kiesrecht van vrouwen; dat gaat direct tegen onze grondwet in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Deze Christelijke kerken bevinden zich niet in een dictatuur.
De drie KKK's waar de wereld om draait:quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is geld het belangrijkste in onze maatschappij? moet onze hele maatschappij op geld draaien? is het niet van belang dat we ook zorg voor elkaar hebben en onze mening uit kunnen spreken?
VVD zet zich in zoverre in voor armoedebestrijding dat ze steeds met dezelfde dooddoener komen: werk, werk, werk. Dat is op zich niet onwaar, maar daarmee alleen ben je er niet. Dat is precies het probleem van de VVD. Die denkt met werk, werk, werk alle armoede te kunnen oplossen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
De VVD zet zich (in beginsel althans) inderdaad in voor armoedebestrijding. Linkse partijen zetten zich vooral in voor armoedebestendiging. Zonder 'armen' zou er namelijk niemand op ze stemmen, ze hebben er dus geen enkel belang bij de armoede daadwerkelijk te bestrijden.
(Overigens is ook de VVD tegenwoordig nauwelijks meer rechts of liberaal te noemen maar al net zo étatistisch als de rest van de partijen.)
Het vragen van advies aan mensen in een land waar men nog nooit een verkiezing heeft gehad is natuurlijk behoorlijk vreemdquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En wat is er verkeerd aan het vragen om advies?
Dat dit advies nou niet overeenkomt met jou voorkeur is wat anders.
Het zijn of 'de drie K's' of 'de KKK' anders mis je nog zes puntenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De drie KKK's waar de wereld om draait:
Zulke programma punten moeten mijns inziens ook aangepakt worden..quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Maakt voor religies niet zoveel uit waar ze zitten, die bij ons zijn bijvoorbeeld tegen het kiesrecht van vrouwen; dat gaat direct tegen onze grondwet in.
En waar denk jij het mee op te lossen dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef dVTB het volgende:
VVD zet zich in zoverre in voor armoedebestrijding dat ze steeds met dezelfde dooddoener komen: werk, werk, werk. Dat is op zich niet onwaar, maar daarmee alleen ben je er niet. Dat is precies het probleem van de VVD. Die denkt met werk, werk, werk alle armoede te kunnen oplossen.
waarom? misschien zijn die mensen het wel helemaal niet eens met de huidige gang van zaken in dat land.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het vragen van advies aan mensen in een land waar men nog nooit een verkiezing heeft gehad is natuurlijk behoorlijk vreemd![]()
He, ik overdreef extra een beetje over de dubbele nationaliteitquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wilders heeft zich ook laten leiden door conservatieve organisaties in Israel en Amerika. Dubbele nationaliteit van Wilders intrekken en we kunnen weer rustig slapen?
En daarbinnen weer het aantal stemmen dat 'op commando' zijn gekleurt. Het is misschien een moskee of drie maar om nou te stellen dat de PvdA haar allochtone aanhang te danken heeft aan Imams in het Midden Oosten... beetje vaag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar ook hier wordt de invloed van de stemmen van de allochtonen zwaar overtrokken.
Zijn er door de huidige regering dan zoveel allochtonen en werklozen bijgekomen, dan? Dat het zo anders uitpakt dan vier jaar geleden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:
Stastistisch gezien ziet het er voor rechts nooit goed uit.![]()
Allochtonen, werklozen, bejaarden, ambtenaren en uiteraard hulpverleners en andere semi overheid. Ze stemmen gewoon hun eigen portemonee rijk en zullen uit zelfbelang NOOIT rechts stemmen.
Nou voordat de PvdA anti Joods wordt en de Holocaust gaat ontkennen moet er nog heel wat gebeuren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
He, ik overdreef extra een beetje over de dubbele nationaliteit
Toch lijkt me dit een gevaar. Iran is namelijk bezig met het ontwrichten van de Westerse wereld. Kijk maar naar hun anti Joodse en Holocaust ontkennende uitlatingen en hun sturende rol in de cartoon rellen. Moeten deze mensen onze Moslims vertellen wat ze moeten stellen?
Hallo? Mag ik nou stemmen of niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:20 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Oef, nuance. Eindelijk!.
En "wij" krijgen voornamelijk geld van de staat. En schenkingen.
ik zou bijna zeggen slechte verliezers.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:49 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
En daarbinnen weer het aantal stemmen dat 'op commando' zijn gekleurt. Het is misschien een moskee of drie maar om nou te stellen dat de PvdA haar allochtone aanhang te danken heeft aan Imams in het Midden Oosten... beetje vaag.
Zeker, steek met de Pvda maar weer 4 jaar de kop in het zand. Dan kan daarna de VVD weer jaren lang regerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen slechte verliezers.
Met meer dan werk alleen. Ik denk aan lastenverlichting (bijvoorbeeld door afschaffing van hypotheekrenteaftrek boven 300.000 euro, zodat dat geld eerlijker kan worden herverdeeld), investeren in onderwijs/omscholing/herscholing van mensen, herinvoering van Melkert- of ID-banen, zodat mensen daadwerkelijk aan de slag komen en wellicht intensievere begeleiding.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En waar denk jij het mee op te lossen dan?
Deed de VVD dat niet al jaren dan? Owh ja, dat vergeten ze de hele tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zeker, steek met de Pvda maar weer 4 jaar de kop in het zand. Dan kan daarna de VVD weer jaren lang regeren![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zeker, steek met de Pvda maar weer 4 jaar de kop in het zand. Dan kan daarna de VVD weer jaren lang regeren![]()
Dan zou ik 400.000 doen, 3 ton is tegenwoordig een normaal huis voor een modaal gezin.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:56 schreef dVTB het volgende:
[..]
Met meer dan werk alleen. Ik denk aan lastenverlichting (bijvoorbeeld door afschaffing van hypotheekrenteaftrek boven 300.000 euro, zodat dat geld eerlijker kan worden herverdeeld), investeren in onderwijs/omscholing/herscholing van mensen, herinvoering van Melkert- of ID-banen, zodat mensen daadwerkelijk aan de slag komen en wellicht intensievere begeleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |