Frustratie? Och, ik vermaak me kostelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
Heerlijk om te merken ook wat voor slechte verliezers de meeste rechtse mensen ook.
Die verbeten frustratie van nikk is kostelijk en de lichte zuurgraad van zoalshetis is heel fijn en The_General heeft zichzelf inmiddels al opgeknoopt
Jij bent een fatalist?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet net zo goed als ik, dat ik graag de pvda als winnaar zie de komende jaren, denk dat dat namelijk de doodsteek zal zijn. niks zuur, eerder blij.
Die is nu met z'n knokploeg een wijk in om zwarten te meppen. Die clones komen een andere keer wel weer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef MeneerTim het volgende:
Zijn er ook geen X-Ray clones meer?
Nee, eerst dit land leegzuigenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef Frank-NL het volgende:
Als iedereen die bang is voor een linkse overheid nou ook eens écht woord houdt en gaat emigreren, dan kan het alleen nog maar beter worden de komende jaren
Heerlijk, die frustratie. Die wrange glimlach, die pijn in je kaken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Frustratie? Och, ik vermaak me kostelijk
Zoals ik al zei, laat het land, beginnende vanaf morgen, maar zoveel beter worden dan.
Jezus zeg, rechts Nederland is flink op z'n pik getrapt zo te lezen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
zit dan ook niet zo te kutten met je suggestieve opmerkingen, ok? ik ken je niet, wil je ook niet kennen en je lult uit je nek.
en veel plezier met je linkse clubje, fijn voor nederland.
Op de lange termijn daarentegen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan de komende jaren niet het beste voor nederland in jouw ogen. Is dat niet raar?
X-Ray stond hier met een mandje eierenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is nu met z'n knokploeg een wijk in om zwarten te meppen. Die clones komen een andere keer wel weer.
Natuurlijk ken ik leukere dagen. Maar balen of frustratie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijk, die frustratie. Die wrange glimlach, die pijn in je kaken.
Je baalt als een stekker maar bent te laf om het toe te geven
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik leukere dagen. Maar balen of frustratie?
Je neemt jezelf iets te serieus SCH.
raar is het zeker maar de media doet zijn best. en bos ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan de komende jaren niet het beste voor nederland in jouw ogen. Is dat niet raar?
of wordt ik dan te offtopic..
Je valt me echt een beetje tegen. Dat cynisme staat je nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
raar is het zeker maar de media doet zijn best. en bos ook.
succes dadelijk jongens! wordt een geweldig nederland... bos heeft zelfs een leuk epistel geschreven, waardoor het allemaal beter gaat worden...![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
succes dadelijk jongens! wordt een geweldig nederland...
Eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef Tref het volgende:
Overigens vind ik het wel leuk voor de SP: de enigste oprechte linkse partij die iedere dag hard werkt voor haar zetels. Sp''ers:ondanks alles, toch van harte!
Nu Pastors mee gaat doen krijg ik er ook weer zin in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb nu al zin in de landelijke verkiezingen.
Nog altijd reden genoeg voor de tomatenboycot.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef Tref het volgende:
Overigens vind ik het wel leuk voor de SP: de enigste oprechte linkse partij die iedere dag hard werkt voor haar zetels. Sp''ers:ondanks alles, toch van harte!
Blijven hopen knulquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:28 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nu Pastors mee gaat doen krijg ik er ook weer zin in.![]()
Inderdaad. Het word allemaal echt zoveel beter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
succes dadelijk jongens! wordt een geweldig nederland... bos heeft zelfs een leuk epistel geschreven, waardoor het allemaal beter gaat worden...![]()
doodsteek voor pvda. opbloei voor nederland als we eens kunnen gaan inplaats van tegengehouden worden omdat meneer niet in de regering zit. geef die peuter zijn zin (bos) dan komt het allemaal goedquote:
Ik deel zijn cynisme voor de volle 100%.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Je valt me echt een beetje tegen. Dat cynisme staat je niet
Pastorsquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:28 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nu Pastors mee gaat doen krijg ik er ook weer zin in.![]()
Het geeft aan hoe sommige mensen bezeten zijn van politiek. Mensen die er al misschien aan denken om het land te verlaten als dit landelijk ook zo uitpakt. Zo raar, alsof dat het enige is wat telt. Het maakt me niet eens zoveel uit eigenlijk. Ik vind dit wel een aardige onwikkeling maar ik weet meteen dat dit ook maar tijdelijk is omdat veel mensen ongetwijfeld niet tevreden zullen zijn met ontwikkelen van eventuele nieuwe colleges. En over vier jaar zal het CDA wel terug zijn, ten kosten van een andere partij.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
Heerlijk om te merken ook wat voor slechte verliezers de meeste rechtse mensen ook.
Die verbeten frustratie van nikk is kostelijk en de lichte zuurgraad van zoalshetis is heel fijn en The_General heeft zichzelf inmiddels al opgeknoopt
Heerlijk hoe je jezelf laat kennen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doodsteek voor pvda. opbloei voor nederland als we eens kunnen gaan inplaats van tegengehouden worden omdat meneer niet in de regering zit. geef die peuter zijn zin (bos) dan komt het allemaal goed![]()
Yep. Die gun ik het ook wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef Tref het volgende:
je weet allang dat ik zo zou reageren omdat ik dat ook al voor de verkiezingen deed, ik wil al een tijd dat bos en kornuiten gaat regeren. kijken wat die grote bek aka joker allemaal gaat doen uitgevenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Je valt me echt een beetje tegen. Dat cynisme staat je niet
nee sch dit zijn jouw tijden. geniet ervan!quote:
Nederland staat er op dit moment geweldig slecht voor en is kapotgebaggerd de afgelopen jaren. Wat de PvdA ook doet, het kan er niet slechter op worden. Vandaar mijn verbazing om de verbetenheid van de rechtse populatie al hier.quote:
Ik vind dat een nogal onmachtige opstelling, beetje zielig. Weet wel dat je het zo niet bedoelt en dat je het alleen zegt omdat je verder met je bek vol tanden staat, maar toch acht ik je wijzer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet allang dat ik zo zou reageren omdat ik dat ook al voor de verkiezingen deed, ik wil al een tijd dat bos en kornuiten gaat regeren. kijken wat die grote bek aka joker allemaal gaat doen uitgeven
Het wordt nog veel mooierquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee sch dit zijn jouw tijden. geniet ervan!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef bacon_264 het volgende:
[..]
Nederland staat er op dit moment geweldig slecht voor en is kapotgebaggerd de afgelopen jaren. Wat de PvdA ook doet, het kan er niet slechter op worden. Vandaar mijn verbazing om de verbetenheid van de rechtse populatie al hier.
Tuurlijk wel. Ze kunnen gewoon alle impopulaire beslissingen terugdraaien en de rekening uitstellen tot het volgende rechtse kabinetquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef bacon_264 het volgende:
[..]
Nederland staat er op dit moment geweldig slecht voor en is kapotgebaggerd de afgelopen jaren. Wat de PvdA ook doet, het kan er niet slechter op worden.
dat zeg ik, geniet ervan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt nog veel mooier
En de linkse media doet er lekker aan mee![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
En de linkse media doet er lekker aan mee
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat een nogal onmachtige opstelling, beetje zielig. Weet wel dat je het zo niet bedoelt en dat je het alleen zegt omdat je verder met je bek vol tanden staat, maar toch acht ik je wijzer.
Oh ja, het gaat allemaal om geldquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
laat maar zien is mijn motto, ik verdien zelf toch wel bakken met geld. kan die pvda buffer wel aan.
quote:
Veel mensen, maar niet genoeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:35 schreef Tref het volgende:
[..]
blaat, wel tevreden over nederland, verkeerde argumenten
Het kan niet slechter? Als één van de weinige landen in de EU groeide de Nederlandse economie en is sprake van een aantrekkende arbeidsmarkt. Onze economie moet concurreren met goedkopere arbeid uit Oost-Europa en een toenemend aantal landen buiten de EU. Dit gaat absoluut mislukken door de sociale lasten weer verder op te drijven en banen te creeeren in een publieke sector zonder toegevoegde economische waarde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef bacon_264 het volgende:
[..]
Nederland staat er op dit moment geweldig slecht voor en is kapotgebaggerd de afgelopen jaren. Wat de PvdA ook doet, het kan er niet slechter op worden. Vandaar mijn verbazing om de verbetenheid van de rechtse populatie al hier.
klopt nu mag de pvda het weer gaan doen. ach in amsterdam blijft het praktisch hetzelfde, dat is al verkocht door pvda.quote:
Helaas niet. Maar ik moet na vandaag je naamgenoot gelijk geven. Ik was een democraat in hart en nieren, maar de wijsheden van Plato hebben me vandaag ingehaald.quote:
En het gaat er dan ook veel slechter dan in Rotterdam.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt nu mag de pvda het weer gaan doen. ach in amsterdam blijft het praktisch hetzelfde, dat is al verkocht door pvda.
Precies, kan ook allemaal nog wel een stuk rigoreuzer. Snel de grenzen open voor Poolse en andere gemotiveerde Europeanen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:35 schreef Tref het volgende:
[..]
Veel rechtse mensen, waaronder ik, zijn namelijk wel tevreden over hoe het momenteel in Nederland gaat.
Natuurlijk kan dat wel. Belastingen toch!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:38 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Het kan niet slechter? Als één van de weinige landen in de EU groeide de Nederlandse economie en is sprake van een aantrekkende arbeidsmarkt. Onze economie moet concurreren met goedkopere arbeid uit Oost-Europa en een toenemend aantal landen buiten de EU. Dit gaat absoluut mislukken door de sociale lasten weer verder op te drijven en banen te creeeren in een publieke sector zonder toegevoegde economische waarde.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En het gaat er dan ook veel slechter dan in Rotterdam.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |