1 2 3 4 5 6 7 | 1 boerentarwe (half) 0.65 1 toffifee (lekker) 1.25 1 winterpeen 0.11 1 rode kool 0.55 TOTAAL 3.91 |
je wilt ook nog eens luxe eten? Sorry dat zit er voor mij als student niet in. Ik kan echter keuzes maken en steur dus ook geen huil brieven naar Jan Marijnissen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:50 schreef Polydeukes het volgende:
eet jij werkelijk brood met wortel?
Ik denk dat studenten over het algemeen wel leren met weinig geld om te gaan. Maar om dan meteen te stellen dat alles goedkoop is.. vind ik wel ver gaan McCarthyquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef McCarthy het volgende:
je wilt ook nog eens luxe eten? Sorry dat zit er voor mij als student niet in. Ik kan echter keuzes maken en steur dus ook geen huil brieven naar Jan Marijnissen.
ik bekijk hier 1 specifieke maaltijd en constateer dat het goedkoop isquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:54 schreef Omkron het volgende:
En de ochtend en de middag..? Melk.. kleding.. niet nodig zeker?
Huur, gas, water, licht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:54 schreef Omkron het volgende:
En de ochtend en de middag..? Melk.. kleding.. niet nodig zeker?
Omdat jij een verdergaande conclusie aan je constatering hangt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik bekijk hier 1 specifieke maaltijd en constateer dat het goedkoop is
waarom moet jij er dan van alles bij gaan halen?
wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je slaapt ook onder een brug zeker, of dat niet?
Voor de euro kon je 3 maaltijden nemen voor fl 10,- per dag .. Hiermee is jouw conclusie dat het eten spotgoedkoop is definifief verworpen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Reductio ad absurdum, wat wil je met dit topic?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:58 schreef Omkron het volgende:
[..]
Voor de euro kun je 3 maaltijden nemen van fl 10,- .. Hiermee is jouw conclusie dat het eten spotgoedkoop is definifief verworpen.
Hoogstvreemde combinatie inderdaad.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:50 schreef Polydeukes het volgende:
eet jij werkelijk brood met wortel?
welke?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:57 schreef Thieske het volgende:
[..]
Omdat jij een verdergaande conclusie aan je constatering hangt.
Dat hij geen gehuil meer van links wil horen, staat duidelijk in de OP.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:58 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Reductio ad absurdum, wat wil je met dit topic?
niet wortel op brood natuurlijk. Maar wel binnen 1 maaltijd. Ik heb toch vitaminetjes nodigquote:
Jij zegt dat niemand honger hoeft te lijden omdat eten goedkoop is. Je vergeet daarbij dat mensen ook andere kosten hebben waardoor het zou kunnen komen dat ze ook goedkoop eten niet meer kunnen betalen. En dus honger moeten lijden.quote:
Max belasting over één euro is nog geen euro, spotgoedkoop!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:03 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat hij geen gehuil meer van links wil horen, staat duidelijk in de OP.
en andere ksote n gaan dan voorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:03 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij zegt dat niemand honger hoeft te lijden omdat eten goedkoop is. Je vergeet daarbij dat mensen ook andere kosten hebben waardoor het zou kunnen komen dat ze ook goedkoop eten niet meer kunnen betalen.
Het huis uitgezet worden of honger lijden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en andere ksote n gaan dan voor
eten, ach ja, er zijn belangrijkere dingen in het leven
Als je stelt dat mensen geen keuzes kunnen maken zou ik je gelijk geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |