quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar slaat de topictitel op ?
Dit vond ik gister op de server:
[afbeelding]
Escape Inside
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Escape Inside
hahahaha, super picquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Escape Inside
Iedereen heeft nu toestemming om te posten alleen krijg je daar geloof ik geen mailtje vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:30 schreef Sedusa het volgende:
ik zal straks wel aanwezig wezen om de server een beetje op te vullen
zit nu nog te wachten op me toestemming om op de bof site te spammen
Whaa fucking cheater...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef escape_nl het volgende:
http://www.projectmasters.be/manager/frack.wmv
Niet te geloven
Het is geen singleplayer mod. Dit is multiplayer, aangezien de pc spelers anders heten, of hij heeft die ook aangepast, maar dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is een single player mod. Je zal het dus niet online tegenkomen, thank god!
Het is een kwestie van weaponcharacters aanpassen oid. Zoals met dat mes.. je ziet een mes maar het is een snipergun.. Antitank is een jackhammer.. etc..
Het blijft nog even een drama jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef ViPeRII het volgende:
Man was ik daarnet weer op de server, is er weer bijna niemand.. half uur gewacht me 5 spelers te weinig...... speelde trouwens verder wel goed...
dat valt best wel mee hoor, weet nog steeds niet waarover je het had...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef ViPeRII het volgende:
Hehe wel een cool fimpje opzich....
Man was ik daarnet weer op de server, is er weer bijna niemand.. half uur gewacht me 5 spelers te weinig...... speelde trouwens verder wel goed...
Alleen Rudy..... je moet echt wat beter leren vliegen in een chopper hoor ;-)
Het ligt er ook aan welke map er draait. Als er karkand of wake is is hij vrij snel vol. Bij de andere mappen schiet het niet echt op. Maar promoten kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is echt drama ja wat betreft het vullen en hij is weer snel leeg ook. Kunnen we de server niet promoten op BF2 sites of iets dergelijks![]()
ja al een tijdje alweerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Incolumis het volgende:
jezus zit jij op partyflock?
Lekker belangrijk als hij maar sneller vol komt te zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeee niet op PartyFlockGadverdamme.
boeiend waar iemand nog meer zitquote:Op zondag 5 maart 2006 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeee niet op PartyFlockGadverdamme.
Reclame maken op fora'squote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou wat zijn de ideeen om de server te spammen ?
PArtyflock,....zit mijn zus heel de dag op te spammen met haar hardcore vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Incolumis het volgende:
jezus zit jij op partyflock?
Denk wel singleplayer, hij doet het alleen op 16 player maps... maar om het dan echt te laten lijken, wijzigd ie playernames. Speler 'GODFRACK' bestaat ook niet.. .dus trek je conclusies.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is geen singleplayer mod. Dit is multiplayer, aangezien de pc spelers anders heten, of hij heeft die ook aangepast, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?quote:
M'n zusje had een kaartje over maar ik moest weer zo nodig studerenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben naar Feyenoord - FC Utrecht geweest
Geweldige wedstrijd, Feyenoord was zeer goed. Utrecht had totaal geen enkele kans. Eerste schot op doel van Utrecht was rond de 70ste minuut.
Feyenoord
Dit is het grote BoF BF2 topic, hier is alles ontopicquote:
Ah ik zat heerlijk in de Business Seatsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
M'n zusje had een kaartje over maar ik moest weer zo nodig studeren![]()
Boboquote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah ik zat heerlijk in de Business SeatsHet was wel f*cking koud!
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..quote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dit is het grote BoF BF2 topic, hier is alles ontopic![]()
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?
Hij is fijnquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..![]()
bf2?quote:
ja dusquote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?
dat is een Dordrecht thing... dat hebben ze hier allemaalquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...![]()
Droog maar fijnquote:Op zondag 5 maart 2006 18:20 schreef Sickert het volgende:
dat is een Dordrecht thing... dat hebben ze hier allemaal![]()
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
bf2?
wat is dat ?![]()
Lan was leuk! al was Regroup mij toen beter bevallen, maar dat komt denk ik mede doordat mn slaapzak en luchtbed verdwenen was.. en ik na lang zoeken hem weer terug had gevonden... en ik daarna lekker lag te slapen.. en toen beschuldigd werd van diefstal door iemand die zei dat het zijn luchtbed was en ook zijn slaapzakdaarna zei ie maar dat ie precies dezelfde had
![]()
verder alles zoals Jedi zei
en ook ik denk dat als we met een grotere groep gaan het veel gezelliger kan zijn
ook erg gelachen met Wallie, Nehox, Lies en Razor, Jedi was wat minder gezellig(mummy slaper!)
LIESSS bf2 babe!!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgen.
Verder echt super leuk!
![]()
weet je zeker dat je geen i-spy24 heet?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgen.
Verder echt super leuk!
![]()
Lief kijken??quote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
LIESSS bf2 babe!!
ook die leuke van mij??!!
Lies is leuk![]()
ze kan zo schattig kijken als dr APC word opgeblazen door mijn c4
Ik vond er niks liefs aan...heb een blauwe arm.quote:
LOL!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik vond er niks liefs aan...heb een blauwe arm.![]()
Ja ja! Ik heb eindelijk mijn expert explosieven badge! JOEHOEEEEEEEEE! Dat was HARD werken!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef staticdata het volgende:
claymore liesje
geen zere anus van Nehox zn worstje ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen als je je enter knop uit je toetsenbord geslagen hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:31 schreef Razorback het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen als je je enter knop uit je toetsenbord geslagen hebt(hoorde ik van die knaap tegenover mij)
Maar jij had zo mooi progje (fake cam) kan jij dan nog naar mij sturen, het liefst die crack programma zelf krijg ik wel van het internet.
Ach JP kijk maar eens rond daar...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..![]()
[..]
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...![]()
Doe maar niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef Sickert het volgende:
zullen we trouwens kijken of we dit topic voor 22:00 vol kunnen krijgen?
Mijn zus zit in een organisatie voor hardcore feesten en haar vriend is een Engelse DJ... Ken toch wel een stuk of 10 mensen van dat wereldje die ook kern-partyflockers zijn en je moet ze kennen. Tis allemaal niet wat je denkt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach JP kijk maar eens rond daar...
Overigens kan het ook met mijn haat jegens alles wat dance muziek is te maken hebben
die mannen moeten in het circus gaan werken..quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Suikermais het volgende:
Dat hele hardcore en alles wat erbij hoort gaat aan mijn ( verkouden ) neus voorbij. Weet ook niet of dit ermee te maken heeft maar die luitjes gaan wel verschrikkelijk strak...
Luister nu naar Veronica en de top 880 van de jaren'80..das meer my kind of thing. Alhoewel mij dat nog te commercieel is. Er is veel mooiere muziek uit de jaren '80..
pics or stfu!!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef Suikermais het volgende:
Effe voor de goede orde...
Vroeger..toen ik nog jong en knap was was ik helemaal into New Wave. Liep ook altijd in 't zwart en had van die mega puntschoene met riempjes aan. Schoene heb ik trouwens nog steeds
Vandaar dat ik ook helemaal gek ben van de wat vagere muziek uit die tijd..
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:32 schreef staticdata het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren was zoiezo een goed dagje. 181 score gehaald door commander te zijn op sharki 64. en gisteravond pikt inco me ff op in zijn heli, toen binnen 5 minuten 20 kills erbij gehaald
enige minpuntje van gisteren was dei lag 's middags.
Dit stond in een mailtje wat ik gister kreeg van Rickquote:Wanneer je vanmiddag even lag had lag dit aan het volgende:
Er waren enkele problemen met het netwerk.
Dit kwam door de verbinding van Amsterdam naar Rotterdam.
Helaas stonden wij hier tegenover machteloos.
Alles is nu weer opgelost. Excuses voor het ongemak.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef staticdata het volgende:
sta nu op plaats 20 van de bof ranking. lies op 19 btw
bestaat alweer een tijdje, als er echt robots en sf in BF3 komt dan hoeft het van mij niet meer, moet wel een beetje realistisch blijvenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef jpjedi het volgende:
filmpje van BF3![]()
Dat ze eerst BF2 eens in orde maken..
http://www.bf2.be/?a=stella
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..quote:Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
bestaat alweer een tijdje, als er echt robots en sf in BF3 komt dan hoeft het van mij niet meer, moet wel een beetje realistisch blijven
wordt BF3 2142quote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef staticdata het volgende:
is dat bf3 2130 ofzo beetje jammer
quote:At least that's what Computer and Videogames speculates based on information gleaned from an interview conducted by Shacknews with Battlefield 2: Modern Combat senior producer, Dan Blackstone:
"Blackstone promised that "something very big" is shortly to be announced in regard to the series and went on to offer a cryptic clue about what's to be unveiled:
"One other interviewer asked this [as in, what's next for the Battlefield series] and I gave him a hint, so it's only fair that I do the same for you: 3213/3X2. Or said another way: S.R. 4588164," Blackstone said.
A couple of maths geniuses have wrestled with the numbers to reveal that '3213/3X2' works out as '2142' and that 'S.R. 4588164' (S.R. standing for 'square root') also works out as '2142'. It's virtually concrete information that EA and Digital Illusions are planning Battlefield 2142 - but of course we'll have to wait for an official word."
An odd choice if true, but not entirely unsurprising considering the current fervor surrounding Ghost Recon: Advanced Warfighter. One has to question whether taking the Battlefield franchise into the future is a wise idea though, the series has always been grounded in reality with a gritty feel to it that works quite well.
It does make sense when you think about it for the next game to be set in the year 2142, in that this proposed game would have taken the Battlefield franchise through a hundred years of war, from the first game; Battlefield: 1942, to Battlefield: Vietnam, then to Battlefield 2, and finally through to Battlefield 2142. Quite fitting.
Gisteren hebben escape, inco en ik nog even op de got server gespeeld. was spawnkilling all over the place. tanks bleven alleen maar bij een supplycrate staan en schieten op alles wat deed spawnen. beetje jammer. hopelijk is het niet altijd zo daar.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..
Trouwens GoT heeft gisteren dik verloren van Gamert in een war. Leuk om te lezen dat ze nu dezelfde commentaren hebben als wij toen. Eigenlijk zouden we toch eens onze eer moeten herstellen. Maar misschien ben ik de enige die het nog een beetje dwars zit.
![]()
Gisterochtend samen met nog 3 a 4 boffers op de GOT server gezeten, de eerste 3 potjes waren leuk.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..
Trouwens GoT heeft gisteren dik verloren van Gamert in een war. Leuk om te lezen dat ze nu dezelfde commentaren hebben als wij toen. Eigenlijk zouden we toch eens onze eer moeten herstellen. Maar misschien ben ik de enige die het nog een beetje dwars zit.
![]()
sgr. opie heeft de weg nog niet teruggevonden...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
server was toen eigenlijk best snel vol. vind het wel positief dat veel oude gasten onze server weer weten te vinden.
ook die zulu-modding.de
Zulu kan heel erg irritant zijn, dat hebben raffie en ik al ondervonden op Operation Cleansweep toen de ronde nog niet eens gestart was.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
server was toen eigenlijk best snel vol. vind het wel positief dat veel oude gasten onze server weer weten te vinden.
ook die zulu-modding.de
ja zag ik ook.. tgaxx is ook weer terug.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
ook die zulu-modding.de
Het waren niet zo zeer mijn vrienden, maar eerder 2 zusjes waarvan er 1 gefeliciteerd moest gaan worden. En wie ben ik dan om nee te zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:41 schreef staticdata het volgende:
ja jij laat je vrienden bepalen dat je op een vrijdag met ze de stad in gaat
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het waren niet zo zeer mijn vrienden, maar eerder 2 zusjes waarvan er 1 gefeliciteerd moest gaan worden. En wie ben ik dan om nee te zeggen.![]()
Op bf2 tracker even gereageerd, misschien helpt dat bij andere spelersquote:Op maandag 6 maart 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
Wij hebben op wat BF2 sites en forums onze server gepromoot
http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/topic.asp?fid=10275&tid=1857087
http://www.totalbf2.com/f(...)post748813post748813
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=226608#p226608
http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=15925&sid=
http://www.bf2player.com/forum/viewtopic.php?p=1528#1528
Ik heb ff geantwoord zodat we die thread in de picture houden daar.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Op bf2 tracker even gereageerd, misschien helpt dat bij andere spelers![]()
Ik mis nog reacties van mensen zoals:quote:Graag brengen wij als admin team van Band of fokkers wederom wat onder de
aandacht. Ditmaal heeft het eens niks met battlefield, EA of computers te maken!
We hebben een plan om elkaar eens in het echt te ontmoeten onder het genot van
een hapje en een drankje zodat we eens zien tegen wie we aanlullen op teamspeak
of wie we naar de eeuwige jachtvelden knallen op de server.
Aller eerst moet er een datum worden gekozen en worden gekeken wie er gaan
komen. Uiteraard hopen we zoveel mogelijk mensen aangezien het dan alleen een
succes kan worden. Oftewel iedereen MOET er gewoon bijzijn. Het zal geen zuivere
zuipavond wordenmaar een gemengde avond met een activiteit en uiteraard genoeg
gelegenheid om elkaar te spreken en weer eens bij te praten. Uiteraard de wapens
thuislaten al kan een medkit wel eens handig zijn voor sommigen aan het einde
van de avond. Er zijn ongeveer 8-10 slaapplaatsen ter beschikking in Breda
vlakbij het indoorfun centre waar we de avond gaan starten. www.indoorfun.nl.
Dus wees er snel bij!
Graag zie ik jullie stem op fok vergezeld van een mailtje naar de organisatie om
de administratie op orde te kunnen brengen. Wanneer alles definitief is open ik
op het BoF forum een topic met alle details voor betalingen, tijden etc etc.
Het wordt dus een feest avond met alle mede Boffers in de regio Breda. De avond gaat hier plaatsvinden:
www.indoorfun.nl
Betaling vooraf en ik hou hier bij wie er inschrijven en betaald hebben (betalings details volgen natuurlijk nog)
We hebben democratisch besloten dat het dus wordt:
Datum:13 mei
Plaats: Breda
Activiteit: Karten
Deelnemers:
-JEDI
-POSTMAN - slaapplaats
-ESCAPE -
-Morpheus - slaapplaats
-FJD - slaapplaats
-Diamond -
-Rudy - slaapplaats
-DrBravo
-Sickert - slaapplaats
-Di3ki3 - slaapplaats
-Kievit - slaapplaats
-Whiteops
-Razorback - slaapplaats
-Raffie - slaapplaats
-Viper
-Punisher (voorlopig)
Opgeven kan nog tot 15 April !!!!!!!
Nog 0 slaaplaatsen beschikbaar!!!!!!!
Betaling info volgt,
Bij mij ...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef staticdata het volgende:
waar zijn dei slaapplaatsen eigenlijk?
dat moet toch geen probleem zijn??quote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lam zijn is een eis anders slaap je niet bij JP
Ik zorg iig voor genoeg jupilerquote:Op maandag 6 maart 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor mij niet hoor mits er genoeg bier is natuurlijk
ding dong.... sochtends om 9 uur.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef escape_nl het volgende:
ik ga ook met de auto, als ik dan 's ochtends begin met het bier is het 's avonds na het eten wel weer weg
Hehe nee...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef staticdata het volgende:
hebbie ze ook daar nog weggekregen?
op 5kmquote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef staticdata het volgende:
woont JP naast die kartbaan dan? als je bij die kartbaan gaat zuipen moet je ook je auto ergens laten. of zijn hier allemaal mensen die bezopen nog gaan rijden?
Ik geloof dat stappen in Breda ook wel een goed idee bleek dus denk dat we na het karten niet gelijk naar mij gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:19 schreef staticdata het volgende:
aha, dus na het karten, wordt er massaal naar jou huis geracet waar het feest verder gaat. begrijp ik het zo goed?
moet nog even kijken of ik kan hoor de 13e, maar lijkt me wel lachen
Ik zat te wachten tot 15 april:P maar ik kom ookquote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef jpjedi het volgende:
Nog even spammen:![]()
[..]
Ik mis nog reacties van mensen zoals:
Raffie
Oppas??quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe nee...
13 mei, ik moet nog zien of ik dan kan aangezien het op een zaterdag is en ik dan standaard "de oppas" ben voor me moeder![]()
Komt goedquote:Op maandag 6 maart 2006 14:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zorg iig voor genoeg jupiler
Verder wil ik ook wel voor een kratje hertogh Jan zorgen maar die moet wel op want ik drink dat niet..![]()
de graanbeursquote:Op maandag 6 maart 2006 14:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik geloof dat stappen in Breda ook wel een goed idee bleek dus denk dat we na het karten niet gelijk naar mij gaan.
ik moet ook met ov...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef kievit19 het volgende:
ik moet trouwens wel met het ov komen ,
is het dan moeilijk om op de plaats te komen waar ik moet zijn???
Ons wonderschone dorpje heeft een station. Ik kan je zo oppikken zodat we eerst bij mij verzamelen..quote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef kievit19 het volgende:
pfff das wel een gouden ouwe maar ben ik al jaren niet meer geweest. Verder lijkt me de liquid, paddock, en `t hart wel leuk voor onze ploeg. Ach we hebben keuze genoeg met meer dan 60 cafes in het centrum. Kerkplein is een grote kuttent, veels te druk en veels teveel achressieve pubers.quote:
tja vanwege het baserapen en de torenhoge schadeverzekeringen hebben wij maar besloten onze chopper te stallen in de garage. bijkomstig voordeel is geen vogelpoep en dus geen lakschadequote:Op maandag 6 maart 2006 13:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even heli's parkeren in de USMC schip met inco en appel
[afbeelding]
klopt.. lijkt me het beste inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef staticdata het volgende:
met zo'n groep lijkt me eerder een cafe opzoeken en lekker lullen leuker dan een discotheek bezoekn i.mo.
nopes, maar wat ik van mensen heb gehoord is dat een avondje stappen fijner aanvoeltquote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand hier wel eens een wortelkanaalbehandeling gehad?Ik vrees dat ik de lul ben.
hou op!!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand hier wel eens een wortelkanaalbehandeling gehad?Ik vrees dat ik de lul ben.
quote:Op Monday 27 February 12:44 schreef PoSTMaN het volgende op www.bandoffokkers.nl:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik kan niet meer
Ik ga zuipen met real life friends
Ik kreeg van het weekend te horen dat dan het vrijgezellen feest is van een goeie vriend!
Hoe is het mogelijk 2 zeer leuke events op dezelfde dag![]()
Wel grappig dat ik met het vrijgezellenfeest ook een soort van karten ga doen, alleen dan een simulator.
Met mijn "virtuele" vrienden echt karten of met mijn echte vrienden virtueel karten![]()
Sorry jongens, maar het is niet anders.
Goed nieuws voor Kievit en FJD een schot probeert een eeuwen oud recept weer te stoken: Een whiskey met een alcoholgehalte van 92%
Hij heeft hem iig weer gevonden...quote:Zulu-Modding
Were is the BOF server
Ik hoorde dat er al een testserver draaide (pass protected) waar men verschillende setups draaide.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef escape_nl het volgende:
http://media.putfile.com/Euroforce
Euroforce filmpje
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
lache dit staat op de oude BoF site
[..]
Hij heeft hem iig weer gevonden...![]()
Waar kom jij trouwens vandaan omdat ik ook via OV zal moeten of als Battlelies nog meegaat kan ze mij oppikken als ze tenminste haar rijbewijs heeft en een auto.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef kievit19 het volgende:
en je mee wil nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waar kom jij trouwens vandaan omdat ik ook via OV zal moeten of als Battlelies nog meegaat kan ze mij oppikken als ze tenminste haar rijbewijs heeft en een auto.
Ook goedquote:Op maandag 6 maart 2006 17:43 schreef UnleashMitch het volgende:
@Sickert&Frank, ik kan jullie ook oppikken in Dordrecht. Ik moet van het verst weg komen
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:44 schreef Sickert het volgende:
zowieso niet zo goed als ik zou rijden denk ik... laatste keer dat jij en frank bij mij in de auto zaten reed ik van een berg afen gingen we dood
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik neem iig de hamster mee zodat we van JP kunnen winnen
ik woon in someren , stukkie van eindhoven afquote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waar kom jij trouwens vandaan omdat ik ook via OV zal moeten of als Battlelies nog meegaat kan ze mij oppikken als ze tenminste haar rijbewijs heeft en een auto.
Wortelkanaalbehandeling is bij iedereen anders. Ligt aan de zenuwen in je kies. Bij de een zijn die langer dan bij de ander. Maar je wordt gewoon verdoofd dus ALS je er al wat van voelt dan is het bijna klaar!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Totaal de andere kant op is datquote:Op maandag 6 maart 2006 17:51 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik woon in someren , stukkie van eindhoven af
Dat wil ze vast wel, ik ben heel liefquote:
Ik heb mijn rijbewijs al jaren! En heb een heerlijk snel bakkie ... maar: Battlelies komt niet!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
???quote:Op maandag 6 maart 2006 17:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Ja oppassen Lies, broertje enzo... Maar wellicht kan die ergens anders heen.
Oooh maar je kan me dan vast wel even dan erheen brengen, je hebt toch een snel bakkie dus je bent ook weer zo thuisquote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al jaren! En heb een heerlijk snel bakkie ... maar: Battlelies komt niet!![]()
Hier nog een! Maar mocht ik komen, hoor dat er genoeg mensen omgeving dord wonenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Oooh maar je kan me dan vast wel even dan erheen brengen, je hebt toch een snel bakkie dus je bent ook weer zo thuis
Razor heeft hekel aan OV
uhm.... als je al vaker daar besteld hebt... en nummerherkenning enzo...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef JumperJack het volgende:
argh, modem weer een dag uitgesteld, weer een dag geen bf2![]()
belde gisteren voor een pizza, zeg ik dat ik die pizza wil. herhaalt die gast het en toen dacht ik die gast gaat mn adres weer vragen, maar nee hoor, zegt na het herhalen van mijn bestelling mijn adres gewoon uit zijn hoofddat zette mij toch wel aan het denken
![]()
![]()
![]()
zou wel cool zijn als gij ook kwamquote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hier nog een! Maar mocht ik komen, hoor dat er genoeg mensen omgeving dord wonenBovendien is Breda lang niet zo ver weg als Friesland
![]()
pech voor je, nou veel succes dan maar bij je kaakchirurg...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
sry, kan weer niet komen...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef jpjedi het volgende:
Nog even spammen:![]()
[..]
Ik mis nog reacties van mensen zoals:
JK
Raffie
Nehox
Henkie
SebNL
Spoook
Eikel
Jumper
Jafarx
Appel
Punisher
etc etc....
lolz ja. heb namelijk de laatste tijd wel veel 'makkelijk' gegetenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
uhm.... als je al vaker daar besteld hebt... en nummerherkenning enzo...
Das ook een goed plan!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:43 schreef UnleashMitch het volgende:
@Sickert&Frank, ik kan jullie ook oppikken in Dordrecht. Ik moet van het verst weg komen
Kaakchirurg? Wortelkanaalbehandeling doet de Tandarts gewoon hoor...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:18 schreef JumperJack het volgende:
[..]
pech voor je, nou veel succes dan maar bij je kaakchirurg...![]()
Thnx eerst nog maar ff kijken of ik kanquote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef UnleashMitch het volgende:
@Diamond, ik kan jou ook oppikken in Dordrecht if you like. Wel even verzamelen op 1 plek natuurlijk maar dat komt wel goed
Ja maar luister es ff jij! Ik woon in N'gein! Ik ga toch echt niet ff naar someren rijden om jou 40 km verder weer af te zetten !quote:Op maandag 6 maart 2006 18:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Oooh maar je kan me dan vast wel even dan erheen brengen, je hebt toch een snel bakkie dus je bent ook weer zo thuis
Razor heeft hekel aan OV
hee, ik woon someren!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja maar luister es ff jij! Ik woon in N'gein! Ik ga toch echt niet ff naar someren rijden om jou 40 km verder weer af te zetten !![]()
![]()
Oi! Ik haal dus 2 dingen door elkaar!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:03 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hee, ik woon someren!!!
razor willen ze hier niet eens
sta nou niet gelijk te trappelen bij het zien van dit filmpje. dit is praktisch alleen te spelen met 64 players, zo groot zijn die mappen. vrees dat heli's hier overmacht gaan krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef escape_nl het volgende:
http://media.putfile.com/Euroforce
Euroforce filmpje
Ik woon in Houten. (vlakbij dus)quote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Oi! Ik haal dus 2 dingen door elkaar!![]()
LoL! Waar woont Razor dan??
Oohquote:
Ach jah ik kom er wel denk ik, maar waarom ga jij dan niet mee eigenlijk? Is toch leukquote:Op maandag 6 maart 2006 19:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
OohOke dan! Nou als het dan in Amersfoort was geweest waar je heen moest dan had ik dat wel willen doen hoor! FF heen en weer crossen ...
![]()
Ik kan het niet aan om Jedi NOG een keer in t echt te zien!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:43 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ach jah ik kom er wel denk ik, maar waarom ga jij dan niet mee eigenlijk? Is toch leuk
Hij blijft in je hoofd rondspoken, wat liefquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef BattleLies het volgende:
Ik kan het niet aan om Jedi NOG een keer in t echt te zien!![]()
Doe maar zoquote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Dopperking het volgende:
Vrijdag en zaterdag in N'gein dus op mede-fokkers lopen schieten! lol!
Ene Eddie was ik, bf2 niet zoveel gespeeld.quote:
en wat als er zich nu een man of 10 aanmelden bij jou ?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:04 schreef -Raffie- het volgende:
Iedereen die tussen alkmaar en breda wonen kan ik onder weg wel oppikken
alleen de drie die het eerste aangeven neem ik meequote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Suikermais het volgende:
[..]
en wat als er zich nu een man of 10 aanmelden bij jou ?
Dat gaat volgens mij niet passen in jou auto...
ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Erger me nu al rot aan die PGR 100 avatars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Sickert op 06-03-2006 21:37:32 ]Narf!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Erger me nu al rot aan die PGR 100 avatars
Ahum!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik stel voor om de meet te verplaatsen zodat ik ook kan komen, anders kan Jedi meteen dat kratje Hertog Jan weer annuleren
Ik zag ook het probleem niet zo ? Hoeveel Juplier JP ook haalt, aan die krat HJ komen we toch wel toequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahum!
Wie weet, als er veel bier in de man is worden er vanzelf stapelbedden gemaaktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef staticdata het volgende:
jp zegt dat er nu geen slaapplaatsen meer zijn, maar straks als al die kratjes op zijn, kan je volgens mij een stapelbed creeeren.
Sickert, pak je camera dat zou een prachtige aanvulling worden op je collectie !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:56 schreef staticdata het volgende:
hoop niet voor julie dat er dan nog gasten zijn die door veel bier, bedplassers worden. degende die onderop ligt heeft het dan neit prettig
Heeft Jedi geen Passoa??? Alles beter dan Wodkaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
HJ en Jupiler zijn echt het lekkerste. Misschien toch eens een perfect draft kopen dan kan ik die meenemen naar regroup
Echte mannen drinken bier en kievit en ik drinken Whiskyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heeft Jedi geen Passoa???![]()
Anders zorgt Diamond wel voor wat flessen![]()
uiteraard kom ik nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Echte mannen drinken bier en kievit en ik drinken Whisky![]()
Kom je nog Kievit ? Of zijn er nog andere whisky liefhebbers ?
quote:
een wc kalender blijft op de een of andere vreemde manier nooit lang hangenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef staticdata het volgende:
zet het in je agenda / telefoon, wc kalender dan maak je gebruik van extern geheugen!
ik denk dat de muren wat poreus worden van al de gassen die er rondhangenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:08 schreef staticdata het volgende:
dat heb ik ook altijd!
woops, sry, mijn fout, ben in de war met iets anders...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kaakchirurg? Wortelkanaalbehandeling doet de Tandarts gewoon hoor...
nouw dan heet ik je wel welkom... welkom!!! en zie je op onze server!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:55 schreef acethemask het volgende:
Hey Allemaal,
Ben net lid geworden van Band of Fok!kers... Hoop jullie van de week een keertje in BF2 te zien.
groetjes ace the mask
jij heb het zeker over je ervaringen waarbij behandlingen via een ander gat werden uitgevoerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
woops, sry, mijn fout, ben in de war met iets anders...nou veel succes bij de tandarts dan
![]()
Dank je wel.... Kijk maar een keer op de srver.. Als je iemand heel veel dood ziet gaan ben ik hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nouw dan heet ik je wel welkom... welkom!!! en zie je op onze server!!!![]()
hoeft niet zo te zijn hoor. toen ik nog een newb was heb ik 1 [purple heart gehaald, mijn andere 3 purple hearts heb ik ten tijde van de sergeant/ staff sergeant fase gehaaldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:39 schreef acethemask het volgende:
[..]
Dank je wel.... Kijk maar een keer op de srver.. Als je iemand heel veel dood ziet gaan ben ik het![]()
Ow daarom heb ik geen purple heartquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je een echte n00b bent kun je ook geen purple heart halen, je moet immers minimaal 5 kills hebben
Jij bent zeker de Uberflyer? Escape kan toch gewoon goed vliegen? En ik vlieg al zeg ik hetzelf ook niet zó slecht met de choppers... waar jij zei dat ik ook beter niet kon vliegen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:19 schreef ViPeRII het volgende:
@escape... volgens mij kon je op wake beter niet gaan vliegen
Het klinkt zo echt of je de oppervlieger ben... Maar voor de rest... Ik ben er vanavond wel in een chopper of je het wil of niet...quote:Alleen Rudy..... je moet echt wat beter leren vliegen in een chopper hoor ;-)
Onze sniper! Hij staat best hoog op sniperklasse btw in de wereldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
En Henkus heeft gisteren een purple heart gehaald.
Dacht ik eigenlijk al hoor... Maar ik vond juist dat ik steeds beter ging vliegen en dan begint er iemand over dat het niet goed was... Whatever...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef ViPeRII het volgende:
Aaahhh Henkus dus
@Rudy,
Helemaal niet, maar elke keer toen escape nog in mijn team zat, wou hijwegvliegn en werd hij door de China's neergehaald, dat beoelde ik...
Dat andere was over het testvliegen... dat was niet serieus...
Ik heb nog geen purple heart geloof ik? Maar wel een paar andere dingen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hoeft niet zo te zijn hoor. toen ik nog een newb was heb ik 1 [purple heart gehaald, mijn andere 3 purple hearts heb ik ten tijde van de sergeant/ staff sergeant fase gehaalddat komt er van als je onderschijdingen wil gaan halen...
enne voor als je het niet weet, de purple heart is de enige onderschijding die niet goed is
anders wordt je maybe superblij omdat je als 6 purple hearts hebt ofzo, ik was iig wel blij met mijn eerste
![]()
Een tip! Haal gauw je explosives badge op Karkand... Als sniper kun je nog tot vrijdag claymores blijven neergooien en blijven resupplyen zonder dat er claymores verdwijnen álá c4...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef acethemask het volgende:
[..]
Ik heb nog geen purple heart geloof ik? Maar wel een paar andere dingen...Moet geloof ik nog repair points en de knife en pistol badge. Dan heb ik denk ik alle begin dingen... heb verder pas 1450 punten (global) dus moet nog wel een eindje voor de volgende upgrade.
![]()
Ik kan best wel goed met een jet omgaan, maar gisteravond waren er 2 gasten van een andere clan die me steeds neerschoten toen ik net 5 sec in de lucht was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef ViPeRII het volgende:
Aaahhh Henkus dus
@Rudy,
Helemaal niet, maar elke keer toen escape nog in mijn team zat, wou hijwegvliegn en werd hij door de China's neergehaald, dat beoelde ik...
Dat andere was over het testvliegen... dat was niet serieus...
@Static...
Ik vlieg niet geweldig, wel redelijk, maar heel slecht met choppers
Ik had inderdaad -20 ja, ik begrijp echt niet waarom...
.Ik vloeg achter een china vliegtuig aan, en had een volle lock op hem, maar mijn raketten gingen gewoon recht naar onderen op het vliegdek schip af...
Daar kon ik echt niks aan doen![]()
Ik zal vaavnodn de [BOF] tag er voor zetten, had ik nog niet gedaan....
Waarom heeft escape gevloekt?
Omdat ik perongeluk een teamkill maak?
Ook zo raar, krijg een volle lock op een karretje, schiet ik dat karretje overhoop, staat ViPeRII teamkilled........ naaaahhhhhhh om gek van te worden af en toe...
maar toch altijd in de plus eindigen he ;-)
Dat is inderdaad wel een goed idee.... Zal het vandaag eens gaan proberen..... Dus iedereen die ik per ongeluk teamkill HET SPIJT ME alvast....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een tip! Haal gauw je explosives badge op Karkand... Als sniper kun je nog tot vrijdag claymores blijven neergooien en blijven resupplyen zonder dat er claymores verdwijnen álá c4...
Misschien wel een goed idee... Ik hoop dat je goed bent in het ontwijken van kogels?? Daar heb ik volgens mij een hele grote aantrekkingkracht op....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
@escape
mocht je vanavond voor je pistol gaan wil ik wel medic zijn voor je hoor. misschien dat ik dan 25 healing points haal
Misschien ben ik er vanavond ook, dan kunnen we wel even teamen. Eerst ik support, jij sniper en daarna andersomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef acethemask het volgende:
Dat is inderdaad wel een goed idee.... Zal het vandaag eens gaan proberen..... Dus iedereen die ik per ongeluk teamkill HET SPIJT ME alvast....
Hoeveel kills moet je dan hebben???![]()
Teamkills zullen wel meevallen, de claymores gaan nu niet meer af op friendlies! Alleen als er een enemy an friendly tegelijk in de buurt zijn wordt de TK jou toegerekend, je moet btw 13 kills hebben... Ik had er 28 en dus direct me veteran explosive badgequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef acethemask het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goed idee.... Zal het vandaag eens gaan proberen..... Dus iedereen die ik per ongeluk teamkill HET SPIJT ME alvast....
Hoeveel kills moet je dan hebben???![]()
uhmmm ik was er gisteren niet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef ViPeRII het volgende:
Dat kan ik me inderdaad nog wel herinneren, dat was vaak op dat rechter punt op wake, vanaf de uss boot gezien... daar kwam ik jou, rudy en henkus nogal vaak tegen..
Ik weet nog niet hoelaat.... misschien ff rond half 6 en dan rond half 8 ofzo nog ff.... denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien ben ik er vanavond ook, dan kunnen we wel even teamen. Eerst ik support, jij sniper en daarna andersom
Ben er meestal wel pas wat later op de avond.
prima, ren maar achter me aan, maar moeten het wel urban maps zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
@escape
mocht je vanavond voor je pistol gaan wil ik wel medic zijn voor je hoor. misschien dat ik dan 25 healing points haal
Ikke waarschijnlijk eerst rond half 6 en daarna misschien nog ff..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien ben ik er vanavond ook, dan kunnen we wel even teamen. Eerst ik support, jij sniper en daarna andersom
Ben er meestal wel pas wat later op de avond.
Zoek mij maar op en dan garandeer ik je dat je je 25 punten haalt....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef ViPeRII het volgende:
Hmm dan was het iemand anders Rudy
Ik moet ook mijn 25 heal punten halen, maar iedereen gaat te snel dood meestal.....
iemand die hulp wilt bieden?
Omdat ik meestal kogels aantrek op een of andere manier.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef ViPeRII het volgende:
@Ace.. is goed hoor, maar hoe kan je mij verzekeren dat je zo weinig helemaal dood gaat?
lieverd dan moet je al wel al 750 heals hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
@escape
Geweldig..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef Suikermais het volgende:
Voor alle LAN-freaks hier !!!!!!!!
DROME 13 !!!!!!!
Er is nog een site waar je het kan vinden.... Weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
mwoah volgens mij zit ik rond de 250 heals ofzo. kan het in bftracker niet zien
nee je moet eerst 750 heals voordat je de 25 kan maken in een rondje en je zit nu op 377 healsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
nou dan ga ik daar toch voor vanavond. maar is het niet dat als ik nu over de 25 haal en straks 750 heals heb hij dan met die badge aan komt kakken?
ok schat bedankt!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee je moet eerst 750 heals voordat je de 25 kan maken in een rondje en je zit nu op 377 heals
377 heals heb je en je moet eerst die 750 heals hebben voor je 25 heals in een ronde haalt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
mwoah volgens mij zit ik rond de 250 heals ofzo. kan het in bftracker niet zien
We moeten dan wel allemaal aan 1 tafel zitten he, da's wel zo leuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geweldig..
JP heeft het te pakken en gaat hier ook naartoe!
Regroup gaat ook hard moet ik zeggen:
Inschrijvingen tot nu toe:
-Timminater
-DrBravo
-Jedi
-Raffie
-Bassanova (geen boffer) + maat
-Nehox
-Sickert ?
-Di3ki3
-Razorback
-Connie Poepuh ? + maat
-Voske + maat
-incolumis ?
-Surprice
-Postman
-Battlelies ?
? = onbevestigd
BOF op regroup 15
THX!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:20 schreef ViPeRII het volgende:
Wie had er gisteren ook alweer bijna een purple heart er bij?
@Unleash... ik heb er 1tje.. wil gewoon alle medailles halen ;-)
@Battlelies.... het was gezellig hoor, als bijrijdster deed je het niet slecht ;-)
Het vervelende van die claymores is dat ze nogal onvoorspelbaar zijn en je ze eigenlijk altijd te laat ziet liggen. Overigens heb ik nog niet heel veel last gehad van claymores, ik rij er gewoon overheen met me tankquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
THX!
Jammer dat de tegenpartij zo gek werd van al mijn claymores waardoor ze allemaal weggingen! Dat hoort toch gewoon bij het spel? De 1 legt claymores, de ander staat met een tank iedereen op te wachten, weer een ander blijft maar handgranaten gooien enz enz ...
Toch?!
![]()
euh fout, eerst moet het aantal in BFHQ staan anders gaat het echt nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
377 heals heb je en je moet eerst die 750 heals hebben voor je 25 heals in een ronde haalt.
Sickert of ikzelf regelen inschrijvingen als team... zodat we zeker allemaal naast elkaar zitten en naast de DF clan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We moeten dan wel allemaal aan 1 tafel zitten he, da's wel zo leuk.
Gaan we nog meedoen aan een compo?
Ze gingen niet geheel vrijwillig weg...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
THX!
Jammer dat de tegenpartij zo gek werd van al mijn claymores waardoor ze allemaal weggingen! Dat hoort toch gewoon bij het spel? De 1 legt claymores, de ander staat met een tank iedereen op te wachten, weer een ander blijft maar handgranaten gooien enz enz ...
Toch?!
![]()
NOU! Het waren wel enorme mieperts hoor!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze gingen niet geheel vrijwillig weg...Al dat gezeik in die chat...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef staticdata het volgende:
Lies je was toch gestopt met je claymores...?
Maar ik drink echt NUL.. en een cafe opzoekenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:34 schreef staticdata het volgende:
Rudy, ik drink ook niet omdat ik moet rijden maar dan kan het toch nog wel leuk zijn.
niet gamen is niet gezegd als het zooitje in de kamer zit met de xbox (sorry) onder de tv. Als je wil gamen en de nadruk niet wil hebben liggen op zuipen (valt op 13e ook wel mee al lijkt het anders) dan is regroup wat voor je mss?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:32 schreef RudyCarell het volgende:
even over de meet 13 mei, ik denk toch dat het voor mij een andere keer / activiteit wordt... we gaan niet gamen en drinken doe ik niet en om daar nu helemaal voor naar Breda te gaan... Dus Jedi mijn slaapplaats mag je cancellen... en ik moet in mei ook nog een nieuwe PC kopen...
Nee dat het geen zuipfestijn zou worden was al duidelijk nadat ik moest annulerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet gamen is niet gezegd als het zooitje in de kamer zit met de xbox (sorry) onder de tv. Als je wil gamen en de nadruk niet wil hebben liggen op zuipen (valt op 13e ook wel mee al lijkt het anders) dan is regroup wat voor je mss?
Ik heb al proberen te nuanceren dat het geen zuipfestijn wordt en vind het dan ook jammer dat je niet gaat komen. Kunnen we je niet toch overhalen?![]()
Nou ik ben ook nog niet echt zeker ervan, als ik wel kom zal ik het nog wel laten weten, misschien komt er iemand mee...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet gamen is niet gezegd als het zooitje in de kamer zit met de xbox (sorry) onder de tv. Als je wil gamen en de nadruk niet wil hebben liggen op zuipen (valt op 13e ook wel mee al lijkt het anders) dan is regroup wat voor je mss?
Ik heb al proberen te nuanceren dat het geen zuipfestijn wordt en vind het dan ook jammer dat je niet gaat komen. Kunnen we je niet toch overhalen?![]()
Ahum,,,,,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef RudyCarell het volgende:
is dit wat? die X700 zie ik niet zo zitten alleen
Dual Core...niet aan beginnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef RudyCarell het volgende:
is dit wat? die X700 zie ik niet zo zitten alleen
O, ja das waarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ahum,,,,,
Zou je di3ki3 niet ff vragen..![]()
Wel een X64 toch of Pentium? Ik wil ongeveer 1700-2000 euro uitgeven...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:08 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dual Core...niet aan beginne
en daarbij vind ik 'm ook nog redelijk duur..
Rudy dit is gewoon wat jij zoekt:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
Wel een X64 toch of Pentium? Ik wil ongeveer 1700-2000 euro uitgeven...
Ik ben TE getraind in het gebruik van die dingen !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef staticdata het volgende:
geef nou maar toe dat je gewoon verslaafd ben aan claymores
Sja ... ik krijg vast last van hevige afkickverschijnselen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgende week is het weer afgelopen met die claymores, dan komt 1.21 en dan kun je er nog maar 2 neerleggen, dus ik zou zeggen geniet ervan zolang je kunt. Je zal het nog gaan missen.
je wilt er gewoon lekker uitzien voor je nieuwe vlam toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:34 schreef Sickert het volgende:
Ik weet dus echt niet of ik mee ga..... ik wil namelijk wat minder achter mn pc kruipen en wat meer gaan sporten...
klinkt mischien stom enzo maar ik voel me de laatste tijd minder happy achter de pc![]()
en speel ook weinig bf2..
klinkt als?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je wilt er gewoon lekker uitzien voor je nieuwe vlam toch?
ik geef je groot gelijk, het is altijd leuk een nieuwe liefde, maar na een paar jaar vervaagd dat hoor, niet dat ik dat nou heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |