quote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef staticdata het volgende:
sta nu op plaats 20 van de bof ranking. lies op 19 btw
bestaat alweer een tijdje, als er echt robots en sf in BF3 komt dan hoeft het van mij niet meer, moet wel een beetje realistisch blijvenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef jpjedi het volgende:
filmpje van BF3![]()
Dat ze eerst BF2 eens in orde maken..
http://www.bf2.be/?a=stella
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..quote:Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
bestaat alweer een tijdje, als er echt robots en sf in BF3 komt dan hoeft het van mij niet meer, moet wel een beetje realistisch blijven
wordt BF3 2142quote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef staticdata het volgende:
is dat bf3 2130 ofzo beetje jammer
quote:At least that's what Computer and Videogames speculates based on information gleaned from an interview conducted by Shacknews with Battlefield 2: Modern Combat senior producer, Dan Blackstone:
"Blackstone promised that "something very big" is shortly to be announced in regard to the series and went on to offer a cryptic clue about what's to be unveiled:
"One other interviewer asked this [as in, what's next for the Battlefield series] and I gave him a hint, so it's only fair that I do the same for you: 3213/3X2. Or said another way: S.R. 4588164," Blackstone said.
A couple of maths geniuses have wrestled with the numbers to reveal that '3213/3X2' works out as '2142' and that 'S.R. 4588164' (S.R. standing for 'square root') also works out as '2142'. It's virtually concrete information that EA and Digital Illusions are planning Battlefield 2142 - but of course we'll have to wait for an official word."
An odd choice if true, but not entirely unsurprising considering the current fervor surrounding Ghost Recon: Advanced Warfighter. One has to question whether taking the Battlefield franchise into the future is a wise idea though, the series has always been grounded in reality with a gritty feel to it that works quite well.
It does make sense when you think about it for the next game to be set in the year 2142, in that this proposed game would have taken the Battlefield franchise through a hundred years of war, from the first game; Battlefield: 1942, to Battlefield: Vietnam, then to Battlefield 2, and finally through to Battlefield 2142. Quite fitting.
Gisteren hebben escape, inco en ik nog even op de got server gespeeld. was spawnkilling all over the place. tanks bleven alleen maar bij een supplycrate staan en schieten op alles wat deed spawnen. beetje jammer. hopelijk is het niet altijd zo daar.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..
Trouwens GoT heeft gisteren dik verloren van Gamert in een war. Leuk om te lezen dat ze nu dezelfde commentaren hebben als wij toen. Eigenlijk zouden we toch eens onze eer moeten herstellen. Maar misschien ben ik de enige die het nog een beetje dwars zit.
![]()
Gisterochtend samen met nog 3 a 4 boffers op de GOT server gezeten, de eerste 3 potjes waren leuk.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..
Trouwens GoT heeft gisteren dik verloren van Gamert in een war. Leuk om te lezen dat ze nu dezelfde commentaren hebben als wij toen. Eigenlijk zouden we toch eens onze eer moeten herstellen. Maar misschien ben ik de enige die het nog een beetje dwars zit.
![]()
sgr. opie heeft de weg nog niet teruggevonden...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
server was toen eigenlijk best snel vol. vind het wel positief dat veel oude gasten onze server weer weten te vinden.
ook die zulu-modding.de
Zulu kan heel erg irritant zijn, dat hebben raffie en ik al ondervonden op Operation Cleansweep toen de ronde nog niet eens gestart was.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
server was toen eigenlijk best snel vol. vind het wel positief dat veel oude gasten onze server weer weten te vinden.
ook die zulu-modding.de
ja zag ik ook.. tgaxx is ook weer terug.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
ook die zulu-modding.de
Het waren niet zo zeer mijn vrienden, maar eerder 2 zusjes waarvan er 1 gefeliciteerd moest gaan worden. En wie ben ik dan om nee te zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:41 schreef staticdata het volgende:
ja jij laat je vrienden bepalen dat je op een vrijdag met ze de stad in gaat
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het waren niet zo zeer mijn vrienden, maar eerder 2 zusjes waarvan er 1 gefeliciteerd moest gaan worden. En wie ben ik dan om nee te zeggen.![]()
Op bf2 tracker even gereageerd, misschien helpt dat bij andere spelersquote:Op maandag 6 maart 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
Wij hebben op wat BF2 sites en forums onze server gepromoot
http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/topic.asp?fid=10275&tid=1857087
http://www.totalbf2.com/f(...)post748813post748813
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=226608#p226608
http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=15925&sid=
http://www.bf2player.com/forum/viewtopic.php?p=1528#1528
Ik heb ff geantwoord zodat we die thread in de picture houden daar.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Op bf2 tracker even gereageerd, misschien helpt dat bij andere spelers![]()
Ik mis nog reacties van mensen zoals:quote:Graag brengen wij als admin team van Band of fokkers wederom wat onder de
aandacht. Ditmaal heeft het eens niks met battlefield, EA of computers te maken!
We hebben een plan om elkaar eens in het echt te ontmoeten onder het genot van
een hapje en een drankje zodat we eens zien tegen wie we aanlullen op teamspeak
of wie we naar de eeuwige jachtvelden knallen op de server.
Aller eerst moet er een datum worden gekozen en worden gekeken wie er gaan
komen. Uiteraard hopen we zoveel mogelijk mensen aangezien het dan alleen een
succes kan worden. Oftewel iedereen MOET er gewoon bijzijn. Het zal geen zuivere
zuipavond wordenmaar een gemengde avond met een activiteit en uiteraard genoeg
gelegenheid om elkaar te spreken en weer eens bij te praten. Uiteraard de wapens
thuislaten al kan een medkit wel eens handig zijn voor sommigen aan het einde
van de avond. Er zijn ongeveer 8-10 slaapplaatsen ter beschikking in Breda
vlakbij het indoorfun centre waar we de avond gaan starten. www.indoorfun.nl.
Dus wees er snel bij!
Graag zie ik jullie stem op fok vergezeld van een mailtje naar de organisatie om
de administratie op orde te kunnen brengen. Wanneer alles definitief is open ik
op het BoF forum een topic met alle details voor betalingen, tijden etc etc.
Het wordt dus een feest avond met alle mede Boffers in de regio Breda. De avond gaat hier plaatsvinden:
www.indoorfun.nl
Betaling vooraf en ik hou hier bij wie er inschrijven en betaald hebben (betalings details volgen natuurlijk nog)
We hebben democratisch besloten dat het dus wordt:
Datum:13 mei
Plaats: Breda
Activiteit: Karten
Deelnemers:
-JEDI
-POSTMAN - slaapplaats
-ESCAPE -
-Morpheus - slaapplaats
-FJD - slaapplaats
-Diamond -
-Rudy - slaapplaats
-DrBravo
-Sickert - slaapplaats
-Di3ki3 - slaapplaats
-Kievit - slaapplaats
-Whiteops
-Razorback - slaapplaats
-Raffie - slaapplaats
-Viper
-Punisher (voorlopig)
Opgeven kan nog tot 15 April !!!!!!!
Nog 0 slaaplaatsen beschikbaar!!!!!!!
Betaling info volgt,
Bij mij ...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef staticdata het volgende:
waar zijn dei slaapplaatsen eigenlijk?
dat moet toch geen probleem zijn??quote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lam zijn is een eis anders slaap je niet bij JP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |