quote:
PArtyflock,....zit mijn zus heel de dag op te spammen met haar hardcore vriendjes en vriendinnetjes
Nou net terug van netgamez en het is echt SUPERRRR
Ik zat naast Razorback & Lies, verder in dezelfde rij zaten Wallie, Nehox en Sickert.
(Nehox had wel een meid kunnen zijn..wat kan die vent ouwehoeren zeg..
![]()
) Ook wat nieuwe mensen ontmoet en mee geouwehoerd onder het genot van een halve liter Duits bier
Ik heb me uitstekend vermaakt en me ogen uitgekeken. Verder moet ik toegeven dat ik dacht een nerd festival aan te treffen maar dat is dus geenszins het geval. Gewoon feesten, lol, gamen etc... en een hoop gelachen. Vooral om de diehards die een nacht doorhalen en dan de andere dag op het toetsenbord in slaap vallen.
Het is ook een internationale aangelegenheid met zweden, Belgen, Duitsers, Engelsen en wat al niet meer. Vooral de counterstrike competitie is populair bij deze gasten. Er worden trouwens wel overal wedstrijden voor georganiseerd, zelfs voor trackmania..
De betere wedstrijden komen op groot scherm met presentatie maar daar heb ik er maar eentje van gezien, dat was een wedstrijd CS tussen twee vrouwen clans... Ik hoor jullie al denken..
![]()
Geloof het of niet maar gewoon mooie blondjes met lang haar en alles erop en eraan.
Spellen die wij gedaan hebben:
BF2
CS
UT2004
Trackmania
Verder had je boven een slaapzaal, beneden een eetgelegenheid, douches en overal hardware standjes. Ideaal is dat alles gewoon 24/24 doorgaat. Ik had al wat achter de rug deze week dus heb gewoon lekker mijn nachtrust gepakt want dat was nodig. Ook heb ik tussendoor kingkong eens gekeken aangezien die al een tijdje op mijn HD stond. JE kunt trouwens via DC++ alles downen wat er bestaat via de lan. snelheden van 5mb/sec zijn geen uitzondering.
Ik zou zo zeggen mensen: We moeten echt eens met een ploegje naar zo`n evenement gaan. Het is precies iets voor bof. Een soort pinkpop maar dan voor gamers
![]()
( Leeftijden liepen zo gemiddeld op van 15 naar 35)
Mijn pc gaat rare kuren vertonen helaas. CS klapt er ook uit na een half uurtje (ook op single core) dus ik moet echt dat mobo eruit fliikkeren want dat moet de boosdoener zijn is mijn indruk.
![]()
. Wel heb ik een steelmate (stalen muismatje) gekocht van Nehox en die bevalt super. De muis glijd gewoon door als je hem aantikt.
Topweekend gehad!
[ Bericht 3% gewijzigd door jpjedi op 05-03-2006 16:20:41 ]