quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Shirley het volgende:
* Shirley gooit wat vrolijkheid erin
Ik wil je helemaal niet de mond snoeren, dat gaat tegen al mijn principes in, het zou alleen leuk zijn als er eens wat minder onzin uit jouw toetsenbord kwam.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Denk niet dat je mij de mond kan snoeren. Want dit is zeker ook een ban waard. maar jij zal er wel weer mee weg komen. Want almachtige APK mag iedereen voor alles uitmaken.
Dat zijn haar hormonen ..duhhhquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Kimske het volgende:
je kunt ook alles in het negatieve zien![]()
Ik niet hoor... maar een overkill aan smileys is totaal overbodig. Maar goed..het gaat over Tanja. Hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
je kunt ook alles in het negatieve zien![]()
kwil nog ff reageren op pc:" Ik zei de gek, maar wel dus na eerst intensieve chats, en mails waar ik wel reply op kreeg...quote:
Je vond mijn verjaardagskaartje van Kermis de kikker toch wel lief he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef tann het volgende:
[..]
kwil nog ff reageren op pc:" Ik zei de gek, maar wel dus na eerst intensieve chats, en mails waar ik wel reply op kreeg...
Toen ze zei dat ze er genoeg van had, nog een stuk of 3/4"
Ach, nog liegen ook nog....dat intensief chatten waar je het over hebt ga ik niet weer toelichten, tis me wel duidlijk dat je een eigen wereldje hebt, dat van die emails....wel ja.....ik mailde in het begin over je kloonshit terug dat als die "BOEIENDE" theorien van je mij niet boeien, daarna heb ik je gemaild me niet meer te mailen want ik had geen zin die boeken van je te lezen en erop te reageren, daarna heb ik nog 3 a 4 mails van je gehad maar echt niet opgereageerd! laat staan het valentijnskaartjeen nou vraag ik je weer te kappen met die onzin van je
![]()
ja tuurlijk, die was tof! maar daar gaat het ff niet over nu.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vond mijn verjaardagskaartje van Kermis de kikker toch wel lief he?![]()
Dalijk ga je nog beweren dat Milagro een Tanja-fan is gewordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Annelies-G het volgende:
die "NSB" search was ik ( zoals APK het mooi kan verwoorden ) en niet danaa ! en van vele Fokkers is Pinball eigenlijk de enige die constand blijft in zijn mening, hij zet hier neer wat hij ook heeft neergezet tijdens Tanja haar verblijf in het huis, wat ik van sommigen niet kan zeggen en dan heb ik het niet over APK , LS , PC een maar over Milagro, die is ook 180 graden omgedraaid, neemt niet weg dat ik het helemaal niet eens ben met pinbal, integendeel, maar ik ben dan ook geen fokker en zou nooit zo grof in mijn mond , tis tijd dat het "verleden" wordt afgesloten en men met een blik op de toekomst verder gaat, dacht dat het gemiddelde leeftijd hier wel hoog zat maar aan veel posten te zien is die aardig beneden peil, nee, laat mij maar lekkergeven aan Manu,
drinken met Danaa
om APK et cetc
Waar ik ook wel om moest lachen (ik weet niet of Tanja die heeft gezien) was die baby met die zware shag.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef Shirley het volgende:
Ik kwam nog een eigen creatie over Tanja in de niet roken periode tegen...
[afbeelding]
Wat een geweldig kunstenaar ben ik toch..
Ow okee dan :d werd al bangquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog beweren dat Milagro een Tanja-fan is geworden![]()
Ze begreep tanja gewoon een keer.
ik gaat ook, trustenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:22 schreef Annelies-G het volgende:
tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggenben moe van het lezen
trusten
Het is me heel duidelijk nu, ben het er niet mee eens, maar dat heb je wel esquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:17 schreef tann het volgende:
[..]
kwil nog ff reageren op pc:" Ik zei de gek, maar wel dus na eerst intensieve chats, en mails waar ik wel reply op kreeg...
Toen ze zei dat ze er genoeg van had, nog een stuk of 3/4"
Ach, nog liegen ook nog....dat intensief chatten waar je het over hebt ga ik niet weer toelichten, tis me wel duidlijk dat je een eigen wereldje hebt, dat van die emails....wel ja.....ik mailde in het begin over je kloonshit terug dat als die "BOEIENDE" theorien van je mij niet boeien, daarna heb ik je gemaild me niet meer te mailen want ik had geen zin die boeken van je te lezen en erop te reageren, daarna heb ik nog 3 a 4 mails van je gehad maar echt niet opgereageerd! laat staan het valentijnskaartjeen nou vraag ik je weer te kappen met die onzin van je
![]()
weet niet van wie die was, maar vond em erg makkelijk...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar ik ook wel om moest lachen (ik weet niet of Tanja die heeft gezien) was die baby met die zware shag.....
Ik kan hem niet terugvinden op een topic....
Bedankt voor de lovende woorden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Annelies-G het volgende:
<..>
hij zet hier neer wat hij ook heeft neergezet tijdens Tanja haar verblijf in het huis,
<..>
Jij wint, maar eerlijkheid duurt het langstquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vond mijn verjaardagskaartje van Kermis de kikker toch wel lief he?![]()
Nou hoor, ik vond je nog wel lief, en zat er aan te denken jou nu te gaan stalkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Shirley het volgende:
Welterusten, hopelijk krijg je geen enge dromen over PCeend.
Laat dat maar uit je hoofd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou hoor, ik vond je nog wel lief, en zat er aan te denken jou nu te gaan stalken
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Kimske het volgende:
Als ik t zo lees is PC precies wat je van Peter ( sorry Peter) zou verwachten.. brrr
Iets zegt me dat het negeren nu pas echt gaat beginnenquote:
Gek eigenlijk, dat een beeld van iemand zo kan veranderen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het negeren nu pas echt gaat beginnen
daar heb je wel vaker last van gehad......de laatste 3 mails heb ik zeker niet meer beantwoord, en ook niet het valentijnskaartje, trustequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is me heel duidelijk nu, ben het er niet mee eens, maar dat heb je wel es
![]()
Ja jammer ook vooralquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gek eigenlijk, dat een beeld van iemand zo kan veranderen...
Vermakelijk toch, af en toe een paar scherpe discussies?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:29 schreef Manu82 het volgende:
Het was weer gezellig vanavond lees ik
Heb ik ook niet gezegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:40 schreef tann het volgende:
[..]
daar heb je wel vaker last van gehad......de laatste 3 mails heb ik zeker niet meer beantwoord, en ook niet het valentijnskaartje, truste
Weer dat woord fan. (waar ik APK dan een keer gelijk in geef)quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog beweren dat Milagro een Tanja-fan is geworden![]()
Ze begreep tanja gewoon een keer.
Precies.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Vermakelijk toch, af en toe een paar scherpe discussies?
Iedereen zat altijd zo te zeiken dat het saai was in het BB5 huis.![]()
Laat ze maar opzouten naar een spruitjes-topic en bovendien: Tan kan er zelf ook wat van.![]()
moet je even boven naar deel 36 klikken, kun je alles nalezen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:49 schreef Suikeroom het volgende:
halloooik kom ook maar weer is langs buurten, zoo deel 37 alweer... nog wat leuks gebeurd hier?
![]()
Jaaaaaaa, je bent ontmakerd, maar kan je wel teruglezen, we weten nu wie je bent.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:49 schreef Suikeroom het volgende:
halloooik kom ook maar weer is langs buurten, zoo deel 37 alweer... nog wat leuks gebeurd hier?
![]()
Wat jou betreft niet nee, ik zit hier mijn muis te verkruimelen van pure frustratie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:40 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, wat ik nog wel wil zeggen over dat hele gezeik met Pinball en mij. Ik heb er geen problemen mee. Hij noemt mij vrouw, ik ga er op in, hij gaat op mij in en zo begint er een hele discussieGeen probleem wat mij betreft
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, je bent ontmakerd, maar kan je wel teruglezen, we weten nu wie je bent.
ja ik was al wat aan het terug lezen, volgens mij heb ik deel 35 ook niet meegemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
moet je even boven naar deel 36 klikken, kun je alles nalezen...
Halloooooooooooo...quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Komen ze klagen dat het hier gezellig is, dat snap ik niet. Er is (bijna) geen onvertogen woord gevallen.
ok gelukkigquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, je bent ontmakerd, maar kan je wel teruglezen, we weten nu wie je bent.
Nah, ik ben net Tanjaquote:
Ah, dat is mijn cue. We willen niet dat mensen denken dat jij een kloon van mij bent.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:49 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
Zijn jullie met elkaar naar bed geweest?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
Ik zou graag nog meer willen vertellen, maar ik denk Tanja ook en ik hoop dat we het allebei niet doen
Die mensen hebben vast een diepgewortelde (en terechte) angst.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk, dat er mensen zijn die dat prefereren boven een goed gesprek zoals dat later vanavond werd gevoerd.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:58 schreef APK het volgende:
Zou Simpleton ook flippen als iemand het volgende topic weer deel 37 noemt?![]()
cut the bullshit man! ik ben al ontmaskerd ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, dat is mijn cue. We willen niet dat mensen denken dat jij een kloon van mij bent.
Trusten.
Nogmaals... waarom liepen peter6000 en jij dan altijd over over elkaar te roepen dat jullie de enige 2 die-hard tanjafans warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weer dat woord fan. (waar ik APK dan een keer gelijk in geef)
Fan is zo'n groot woord. Ik ben PSV-fan. Maar over fan te spreken bij een BB-bewo(o)n(st)er, gaat te ver.
khad daar wel mn redenen voor,je joeg me behoorlijk op de kast met een paar gedachten van je, en wat ik zei is niet te vergelijken met hoe jij je over me uitliet, anyway, staat me ook bij dat ik een keer sorry zei....voor de rest no hard feelings hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bedankt voor de lovende woorden.![]()
Maar het is niet helemaal waar, want ik heb haar nog niet 1 keer uitgescholden sinds ze geregistreerd is. Ook niet toen ze mij provoceerde door te zeggen dat er een krinkel los zit bij me, en dat ik niet spoor.
Toen ze nog in het huis zat heb ik haar wel eens voor minder de complete 6-delige medische encyclopedie aangemeten.
Overigens zitten mijn krinkels allemaal goed vast.
Ja pas maar op swaquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik was al wat aan het terug lezen, volgens mij heb ik deel 35 ook niet meegemaaktellenlange welles nietes discussies ..
maar is die pc eend 1 of andere enge stalker met freaky theorien die hij dropt in je mailbox?
Ik moet eerlijk zeggen dat zijn kornuiten flink uit de hoek kunnen komen tegen users met spruitjesnamen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:58 schreef Pinball het volgende:
Die mensen hebben vast een diepgewortelde (en terechte) angst.
ah vandaar......tis me helemaal duidelijk nuquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wint, maar eerlijkheid duurt het langst
Dat had deze fan waarschijnlijk niet overleefdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn jullie met elkaar naar bed geweest?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:26 schreef Kimske het volgende:
[..]
weet niet van wie die was, maar vond em erg makkelijk...
Die dick bruna's waren leuk ja....
Als ik t zo lees is PC precies wat je van Peter ( sorry Peter) zou verwachten.. brrr
Ja en in de kleuterklas had je niet eerlijk gewonnen met een potje KNIKKEREN!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nogmaals... waarom liepen peter6000 en jij dan altijd over over elkaar te roepen dat jullie de enige 2 die-hard tanjafans waren
Bovendien had jij een kloon die zelfs Tanjafan heette...
Je loopt weer te liegen vriend![]()
En bovendien moet er weer iemand die Tanja leuk lijkt te gaan vinden 'zwart' gemaakt worden natuurlijk
As usual.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
En bovendien moet er weer iemand die Tanja leuk lijkt te gaan vinden 'zwart' gemaakt worden natuurlijk
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Vermakelijk toch, af en toe een paar scherpe discussies?
Iedereen zat altijd zo te zeiken dat het saai was in het BB5 huis.![]()
Laat ze maar opzouten naar een spruitjes-topic en bovendien: Tan kan er zelf ook wat van.![]()
APK kan ook echt geen fout doen hè.quote:
dat heb ik uiteindelijk ook gedaan, vandaar dat je laatste 4 stuiptrekkingen in mn junkmail belande, en ik ze niet had gelezen, maar dus wel kan zien dat ik de laatste niet beantwoord heb....zo KLAARquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gezegd![]()
En ik zei van te voren dat ik nog een paar mailtjes zou nasputteren en dat je dan van me af was, ik vroeg ook wel of ik je niet stoorde en heb altijd gezegd dat je me moest blocken als je me lastig vond...
Truste
Niet zo sarcastisch hequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:02 schreef tann het volgende:
[..]
ah vandaar......tis me helemaal duidelijk nu
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
As usual.
Maar hij is PSV-fan en ze hebben verloren. Whehehehe.![]()
hihihihi
Trusssssssssssteee, vaginaharses.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
Tann... wat je allemaal niet teweeg brengt! Voor BB, tijdens BB, en nu weer! Ik vind het knap
Ik lees morgen wel hoe de soap verder is gegaan...welterusten.
gast kom je aandacht tekort ofzo? of ben je jaloersquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
APK kan ook echt geen fout doen hè.![]()
1. Diehard-fans was tijdens BB5. Nu is die competitie over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nogmaals... waarom liepen peter6000 en jij dan altijd over over elkaar te roepen dat jullie de enige 2 die-hard tanjafans waren
Bovendien had jij een kloon die zelfs Tanjafan heette...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |