quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef Dynabite het volgende:[..]
Dalijk ga je nog beweren dat Milagro een Tanja-
fan is geworden
Ze begreep tanja gewoon een keer.
Weer dat woord fan. (waar ik APK dan een keer gelijk in geef)
Fan is zo'n groot woord. Ik ben PSV-fan. Maar over fan te spreken bij een BB-bewo(o)n(st)er, gaat te ver. Je kan er bewondering voor hebben. En het is/was een competitie. BB5 was iets tijdelijks. Dit jaar hebben we misschien weer een BB6.
maar de competitie bij het voetballen gaat iedere jaar weer van start.
Ik denk zelfs dat Regenworm en Scanman (met zijn mooie bank) niet eens een fan van Lieske zijn. Dat was gewoon hun favoriet van BB5.
Ik geloof meer bij zo'n programma in een bepaalde antipathie bij sommige bewoners.
En er waren meerdere fora. Op FOK! deed je niet mee als je pro-Tanja of pro-Chantal was.
Op andere fora moest je weer tegen iemand anders zijn. Maar dat is internet.
FOK! had wel een groot aandeel in het "Kuddegedrag". Als er "bekende en beruchte"FOK!kers ook maar tegen iemand waren, dan kon je beter met ze meepraten, want anders werd je met de grond gelijk gemaakt.
Milagro maakte er een beetje moeilijk verhaal van om het voor een begrijpende lezer duidelijk te maken. Maar dat maakt haar niet tot Tanja-fan.
Ik stelde ook een voorbeeld. Over het verzwijgen van het ongeluk van Roel's moeder.
Zowel Roel's ouders als de ouders van Tanja kozen ervoor om het niet zo op te blazen, om hun kids niet ongerust te maken. Als de situatie ernstiger zou zijn geweest, dan ben ik ervan overtuigd, dat Hummie er zorg voor had gedragen, dat zowel Roel als Tanja met gillende sirenes richting de ouders hadden kunnen komen.
En de situatie was bij beiden niet zo precair dat de ouders aan de alarmbellen hebben getrokken, omdat ze beiden dachten dat hun kind, kans maakten op de eindoverwinning.
De kraker met een leuk zakcentje en de buik, die al genoeg ellende had gehad en ook wel een nieuwe start kon gebruiken.
In beide gevallen hadden de ouders bij het rechte eind.....
Maar Milagro een Tanja-fan???? NAHHHHHHHHHH
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 22-02-2006 00:53:39 ]