ach... wat maakt het toch uit. uiteindelijk komt het op hetzelfde neerquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef Incolumis het volgende:
"Blackhawk down on the ground and unused" lijkt me een betere topictitel
gewoon erop gaan, dan komen ze vanzelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef JumperJack het volgende:
is er helemaal niemand op de BoF-server?!? ben nml klaar met mn werk en heb de patch al gewoon geinstalled...
![]()
Jammer dat hij lagt, anders heb je een gratis wallhackquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef Silver_Shark het volgende:
kut patch ik zie geen gebouwen meer en het lagt als de tyfus![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ach... wat maakt het toch uit. uiteindelijk komt het op hetzelfde neer![]()
trouwens kan m toch niet meer veranderen...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De enige keren dat ik moest herinstalleren was op de Lan van BoF, zal wel komen omdat ik naast sickert zat
Zou wel stoer zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer dat hij lagt, anders heb je een gratis wallhack
idd ik heb nu al 4 verschillende spellen gespeeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach je kan zeggen wat je wil van EA maar ze houden Battlefield 2 wel ontzettend spannend......na elke patch heb je weer een compleet andere gameplay
Zou wel een geweldige reclame van EA zijn:quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef Sickert het volgende:
idd ik heb nu al 4 verschillende spellen gespeeld
voor de prijs van 1
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef kievit19 het volgende:
"ea games, it's in the patch"
EA Games... patches everything !quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef kievit19 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef kievit19 het volgende:
Als ze nu stoppen ben ik geen fan meer van de helikopters.. met name met de transportheli's pak ik veel vlaggen... denk dat als ze dit niet fixen dat ze veel fans verliezen. Tijd voor BF3quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef domolanglekker het volgende:
ach na een patch of 7 hebben ze genoeg gemelkt en kappen ze ermee denk k![]()
Jij gaat de patch nog het meest hatenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef -Dries- het volgende:
Tering Verotte Patch?
Moet em nog downloaden, maar goed
Was het geen betere oplossing geweest om 2x AA op Masthuur extra te plaatsen ? Zo geweldig is de BH nou ook weer niet. Nu gooit men (oud hollands spreekwoord) het kind met het badwater weg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef MrSkyline het volgende:
wat een onzinpraat zeg, op totalbf2 liep iedereen ook al te zaniken dat de aa kut was en de helikopters kut waren en de support guns overpowered waren, t is juist allemaal prima nu, tsja dat er nou allemaal n00bs zijn die hun spam truckjes niet meer kunnen gebruiken is juist alleen maar goed.
idd dat was het enige leuke op masthuur Heli hoeren of heli jagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was het geen betere oplossing geweest om 2x AA op Masthuur extra te plaatsen ? Zo geweldig is de BH nou ook weer niet. Nu gooit men (oud hollands spreekwoord) het kind met het badwater weg.
Ik denk dat dit een goede ontwikkeling is. Goed gedaan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Nieuwe server vanaf volgende week
Zoals al eerder gezegd zou ik vanavond met groot nieuws komen, welnu dat moment is aangebroken. Velen van jullie zullen gemerkt hebben dat de server de afgelopen weken erg veel last had van lag. Op sommige momenten was het spelen van Battlefield 2 zo goed als onmogelijk geworden op de server. Niet iedereen had er last van maar er waren er genoeg die er wel last van hadden.
Daarop heb ik overleg gehad met i3d waarna eerst de SWAP file is geleegd en daarna de server is verplaatst naar een andere locatie in het datacentrum. We kregen die week daarop vergoed, de reden dat de server nu nog up is terwijl ons contract afgelopen zondag afliep. De verhuizing van de server heeft echter niet gebracht wat we hadden gehoopt namelijk dezelfde kwaliteit als in de eerste drie maanden (eigenlijk vanaf dat BF2RA v0.3 werd gereleased).
Gisteren heb ik met enkele mensen gesproken en gevraagd wat hun mening was over de huidige ranked server en wat we daarmee moesten doen. Daar kwamen eigenlijk twee antwoorden uit: "ik heb geen last van de lag en het maakt me verder niet echt uit" en "ik wil weg bij i3d aangezien er teveel lag is". Toen stond het besluit dus wel vast; we verlengen het contract niet meer en we gaan weg bij i3d, helaas.
Ik heb zojuist een nieuwe ranked server besteld bij Publicservers, deze server zal binnen zeven dagen online komen. Ik heb Rick (de man van Publicservers) gevraagd om zoveel als mogelijk haast te maken met de server zodat we zo min mogelijk dagen zonder een server zitten. In het slechts geval zitten we dus drie dagen zonder server, het zij zo. Verdere informatie over de server heb ik nog niet, daar zullen JP en Escape voor gaan zorgen. Ik heb Rick gevraagd om alle informatie door te sturen naar JP en Escape en ik heb JP en Escape gevraagd om die informatie zo snel mogelijk naar jullie door te sturen.
Het grootste probleem wat we met de nieuwe server zullen hebben is dat we bij helemaal niemand in de favorieten staan en dat het dus wat lastiger zal worden om de server vol te krijgen. We hebben dit zeker meegenomen in onze afweging maar we kwamen tot de conclusie dat onze server tegenwoordig een steeds slechtere naam krijgt. Dit is vooral te zien aan de toeloop op de server van de afgelopen weken; de server is steeds minder makkelijk vol te krijgen.
We kunnen dus alle steun gebruiken in het populair maken van de server, we hopen weer terug te kunnen gaan naar de populariteit van enige maanden geleden, toen was de server bijna 16uur per dag aan het pompen. Om dit te bereiken vragen we iedereen dan ook om gewoon in te loggen op de nieuwe server, ervaring leert dat de server zich vanzelf vult als er wat mensen aanwezig zijn.
We hopen dat iedereen door deze uitleg begrijpt waarom we overstappen op een andere provider, mochten er nog vragen zijn dan kan je me altijd via MSN benaderen.
Met vriendelijke groet
ik spam iedere bf2 spelende hoer er mee vol net als ik bij de vorige server heb gedaan...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef UnleashMitch het volgende:
NIEUWE SERVERT HOMO's!
Tot a.s. zondag 23:59:59 en dan gaat de stekker eruitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef RudyCarell het volgende:
Ik denk dat dit een goede ontwikkeling is. Goed gedaan!![]()
Tot wanneer duurt het contract met i3d eigenlijk?
ik vind het ook jammerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tot a.s. zondag 23:59:59 en dan gaat de stekker eruit
Gewoon zoals het altijd ging...tenminste bij mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:03 schreef JumperJack het volgende:
met deze vraag zat ik ook al in BF2
hoe moet je, na te schieten, je AT missile verder sturen??? na die nieuwe patch lukt het me echt niet meer![]()
![]()
![]()
snel hulp nodig!!!![]()
gaan we tot die tijd met zn allen djmantri onveilig maken... (of een andere server waar we tot die tijd te vinden zijn)quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik krijg net van Rick door dat het waarschijnlijk pas volgende week donderdag wordt eer de server online komt, helaas
De nieuwe server komt blijkbaar wel op een gloednieuw systeem aangezien hij die eerst op moet gaan halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
gaan we tot die tijd met zn allen djmantri onveilig maken... (of een andere server waar we tot die tijd te vinden zijn)![]()
JAFARXquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:57 schreef Umm-Qasr het volgende:
tvp
tuurlijk niet.. gewoon PE wat punten sprokkelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
gaan we tot die tijd met zn allen djmantri onveilig maken... (of een andere server waar we tot die tijd te vinden zijn)![]()
niet nodig.. mensen zien vanzelf via xfire dat je ergens speelt.. en dan komen ze vanzelf.. zelfs al hebben ze je niet in je lijst dan zien ze je nog via vrienden van vrienden.. komt vanzelf wel.... En als ze echt zo lagvrij zijn als ze adverteren komt de server in ASE enzo lekker hoog in de lijstquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
R.I.P onze I3d server!!![]()
Maargoed, hopen dat onze nieuwe server snel vol raakt en bekend word. Daarom dus veel reclame maken!!!!!!!!! MIsschien een idee om een admin message te maken om het alvast aan te kondigen en wanneer meer info bekend is dat erbij te zetten?? Lijkt me wel handig
en hoe ging dat dan bij jouw???quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gewoon zoals het altijd ging...tenminste bij mij.
Enneh als je op Ts komt dan hoeven we niet te "chatten" op de server. Daar hebben er maar weinig zin in of tijd voor.![]()
Teamspeak zonder mic is ook mogelijk. Als jij dat nu ff installeerd dan is Domo de enige die we nog eens terug moeten halen naaar TS.
Schietknop ingedrukt houden en sturen maar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:48 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en hoe ging dat dan bij jouw???![]()
Er staat een account met aardig wat games en een account met weinig games, beide met dezelfde prefix. Ik heb zo'n vermoeden...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:26 schreef JumperJack het volgende:
...en DIT lijkt me onzin, of niet soms...
Prettige vacance dan..waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er staat een account met aardig wat games en een account met weinig games, beide met dezelfde prefix. Ik heb zo'n vermoeden...
Zo nu ga ik op vakantieVeel plezier allemaal met de nieuwe server, JP zal de boel nog wel een paar keer volspammen
Jah idd, dat is ook zo. Lang leve Xfirequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:36 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
niet nodig.. mensen zien vanzelf via xfire dat je ergens speelt.. en dan komen ze vanzelf.. zelfs al hebben ze je niet in je lijst dan zien ze je nog via vrienden van vrienden.. komt vanzelf wel.... En als ze echt zo lagvrij zijn als ze adverteren komt de server in ASE enzo lekker hoog in de lijst
Ahh vandaar dat je sprak over die koffer die je nog op moest halen toen je opgesloten zat het huis van je vriendinquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er staat een account met aardig wat games en een account met weinig games, beide met dezelfde prefix. Ik heb zo'n vermoeden...
Zo nu ga ik op vakantieVeel plezier allemaal met de nieuwe server, JP zal de boel nog wel een paar keer volspammen
da werkt dus niet meer bij mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Schietknop ingedrukt houden en sturen maar.
ik bedoel de best roundquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hehe als ik dat zo ziet ben ik eigenlijk best blij met de nieuwe patch! Maar dat is ook het enige wat beter is geworden: geen dolphin divers en bunny hoppers meer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef BattleLies het volgende:
Hier nog even voor degene die balen van de nieuwe patch.
Een ode aan 1.2![]()
http://www.secretsofbattlefield.com/ode.wmv
Lijkt ook een produktie van Snoken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef BattleLies het volgende:
Hier nog even voor degene die balen van de nieuwe patch.
Een ode aan 1.2![]()
http://www.secretsofbattlefield.com/ode.wmv
die nieuwe ranks zijn allemaal zeker wel cool, maar ben nog steeds staff sergeant...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef escape_nl het volgende:
@ Diamond, dit is voor jou waar je gister om vroeg, succes
***heeeeeeel erg veel ranks***
pistol badge is simpel, maar die knife badgequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
Moet nog 5000 tot Master Sergeant
dan nog pistol en knife badge en dan ben ik Master Gunnery Sergeant
Nu snap ik hem!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef escape_nl het volgende:
RANK_07 - Master Sergeant
20,000 Global Score
RANK_08 - First Sergeant
20,000 Global Score
All Basic Combat Badges (Basic Knife Combat Badge, Basic Pistol Combat Badge, Basic Assault Combat Badge, Basic Anti-tank Combat Badge, Basic Sniper Combat Badge, Basic Spec Ops Combat Badge, Basic Support Combat Badge, Basic Engineer Combat Badge, Basic Medic Combat Badge)
Ja hoe dan! Ik moet ze allebei nog, had laatst bijna pistolquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu snap ik hem!
Toch die fucking knife badge nog doen.. pfffffffff
Rudy HELLUP!
joh. ik heb altijd naast me een pakket van 6 bladen liggen met alle badges/ranks/medals/ribbons/unlocks, en wat ik ervoor moet doen (inclu sf en ef)...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu snap ik hem!
Toch die fucking knife badge nog doen.. pfffffffff
Rudy HELLUP!
Had ik aan het begin ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:24 schreef JumperJack het volgende:
[..]
joh. ik heb altijd naast me een pakket van 6 bladen liggen met alle badges/ranks/medals/ribbons/unlocks, en wat ik ervoor moet doen (inclu sf en ef)...
als iemand m wil hebben![]()
hoe komt het eigenlijk??? ik heb allang basic pistol (simpel) en veteran pistol moet je 50 kills hebben en die 7 van de basic in 1 ronde. heb basic al en al 60 pistol kills, maar geen veteran...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:23 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja hoe dan! Ik moet ze allebei nog, had laatst bijna pistolVanaaf maar weer een gooi doen? Pure evil of zo?
heb gisteren gehaald:quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Had ik aan het begin ookAlles afkruisen, maar opeens haal je niets meer...
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
heb gisteren gehaald:
- silver star
- helicopter service ribbon
- veteran anti-tank combat
![]()
![]()
![]()
Je moet nu nog een keer 7 kills in 1 ronde maken en dan krijg je de pistol badge.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hoe komt het eigenlijk??? ik heb allang basic pistol (simpel) en veteran pistol moet je 50 kills hebben en die 7 van de basic in 1 ronde. heb basic al en al 60 pistol kills, maar geen veteran...![]()
pardonnn...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:41 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond knife en pistol avond!!!!!!!
Die graf takke badges ook, ze interesseren me geen hol tot ik ze nodig bleek te hebben.
Verder kijk ik altijd op ultimnategroover, hier kun je zien wat je nog moet en hoever je bent.![]()
www.ultimategroover.comquote:
Ik was GVD op 6 kills en tegenstander had nog 3 tickets ofzo..quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@escape, denk juist dat je makkelijker je kills krijgt vanavond, aangezien er allerlei BoF-ers+FoDer rond lopen met pistolen en messen
We kunnen niemand verbieden om een ander wapen te gebruiken, persoonlijk zou ik het ook niet leuk vinden om mijn knife badge te halen als iedereen met een mes loopt.
De kans is groot dat ik het vanavond niet ga halen (die badge) aangezien ik al vaker heb geroepen dat ik het wil gaan halen, maar elke keer schiet ik ze dood voor ik kan kniven (of zij schieten mij natuurlijk)
ja is goed, ik rij wel met de apc langs, lolquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@escape, denk juist dat je makkelijker je kills krijgt vanavond, aangezien er allerlei BoF-ers+FoDer rond lopen met pistolen en messen
We kunnen niemand verbieden om een ander wapen te gebruiken, persoonlijk zou ik het ook niet leuk vinden om mijn knife badge te halen als iedereen met een mes loopt.
De kans is groot dat ik het vanavond niet ga halen (die badge) aangezien ik al vaker heb geroepen dat ik het wil gaan halen, maar elke keer schiet ik ze dood voor ik kan kniven (of zij schieten mij natuurlijk)
Ik heb er nu 753 en je moet er 750 hebben. Blijkbaar heb ik 25 heals IAR nog niet gehaald.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:48 schreef escape_nl het volgende:
ik ga vanavond wel rondhuppelen met aid tasjes, moet er nog iets van 110
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[admin BoF]JEDI: ik wil die sniper batch halen maar havok is te snel afgelopen
[admin BoF]JEDI: PE zit continu vol
[BoF]Diamond3d: basic badge?
[admin BoF]JEDI: weet jij het ip van PE?
[BoF]Diamond3d: ga gewoon APC'en joh als sniper zijnde heb je hem zo
[admin BoF]JEDI: kan hem niet meer vinden in de lijst
[admin BoF]JEDI: ow kan dat ook??
[admin BoF]JEDI: tering zeg dat dan
![]()
![]()
Waaromd die rot server, je komt nooit infanterie tegen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:41 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond knife en pistol avond!!!!!!! Ik ga een poging wagen iig op PE denk ik maar.
geen idee... wat ik wil naatje vind van die server dat hij bij bijna nooit in de lijst komt... heb de lijst gesorteerd op ping onder de 100... en PE heeft bij mij meestal iets van 150quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef JumperJack het volgende:
wat is eigenlijk het IP van die PE server...
Dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[admin BoF]JEDI: ik wil die sniper batch halen maar havok is te snel afgelopen
[admin BoF]JEDI: PE zit continu vol
[BoF]Diamond3d: basic badge?
[admin BoF]JEDI: weet jij het ip van PE?
[BoF]Diamond3d: ga gewoon APC'en joh als sniper zijnde heb je hem zo
[admin BoF]JEDI: kan hem niet meer vinden in de lijst
[admin BoF]JEDI: ow kan dat ook??
[admin BoF]JEDI: tering zeg dat dan
![]()
![]()
mooi dan hoef ik dus niet meer alles op low te zettenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef kievit19 het volgende:
yep sf loopt beter , net nog even gespeeld
was anders geen doen bij mij
Dat maakt het toch juist leuk? Het feit dat je je kan onderscheiden van andere spelers? En je maakt je zo'n functie als sniper/medic/enz. dan ook gelijk eigen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
Dat wist ik ook niet![]()
maar ik heb tot nu toe schijt aan al die badges moet ik heel eerlijk zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |