je kan ook overdrijven hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Drugshond het volgende:
Rustig dagje vandaag....
Aha Mutant01 is bezig geweest, afwisseling van de wacht dus
Dank je.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:58 schreef Triggershot het volgende:
je kan ook overdrijven he![]()
je doet je werk erg goed
Je hebt je grenzen al overtroffen wat dat betreftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dank je.
Ik doe wat ik kan doen... binnen werkbare grenzen.
haha, leuke reactie. Alhoewel het voor jou wel een sensatie zou geweest zijn als hij een Deens vlag zou aanschaffen/ in mekaar zou knutselen om vervolgens op straat in fik te stekenquote:Overigens sprak ik vandaag een collega (= gematigde moslim) en die had helemaal nog niks meegekregen van de hele cartoon rel (?!) (erg druk baasje.. werk en avondopleiding).
Toen ik e.e.a. aan het uitleggen was, schrok hij eerst. Maar gaf wel een leuk antwoord.
"Wellicht wordt het tijd dat moslimlanden pedofilie cartoons gaat maken over de westerse samenleving". Ik moest wel lachen om zijn nuchtere (eerste) reaktie.
Worden gemergedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef freako het volgende:
Van Aarsten wil niet in verband gebracht worden met dewinter is een dubbeltopic van:
vAartsen wil niet met Dewinter in 1 programma in POL
en heeft bovendien een eigenaardige typo in de topictitel..
Woooooot, ik wist nog niet eens dat hier een vacature was ?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Triggershot het volgende:
Wat een wannabe mods lopen er toch rond @ [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 12-02-2006 11:39:51 ]
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij was met deze ontwikkeling?²
Kan dit in nieuws?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
"Amsterdam niet langer homo-hoofdstad"
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat ik hier blij mee ben.²
domme antwoord . Zulke redeneringen moet je ook voor Denemarken makenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
Meki, zulke reactie's krijg je als je blijft posten als een mongool,
??quote:Op maandag 13 februari 2006 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik heb een betere oplossing
Doodgaan is voor mietjesquote:Op maandag 13 februari 2006 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
valt dit niet lichtelijk onder doodsverwensing?
quote:
ik vind het meer van hetzelfde eerlijk gezegd maar ik maak hem weer open ... zal hem eerst wat schoonmakenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Meki het volgende:
" Denemarken heeft het ernaar gemaakt "
Sp3c Dit gaat over het optreden van Denemarken tegen Moslims en niet over cartoons
2 verschillen
Ik reageer volledig op de inhoud en het eerste dat jij doet is flamen met "leer eens lezen".quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef sp3c het volgende:
maar je gaat dan ook niet op de inhoud in ... je zit een beetje naar de bekende weg te vragen zonder dat je zelf ook maar op enige manier iets inbrengt in de discussie, zoals gewoonlijk zou ik haast zeggen, dan krijg je dergelijke reacties.
trouwens, ik maak geen fouten ... dus geef ik die ook niet toe nee
ik laat hem trouwens gewoon dicht want anders kan ik alle reacties wel verwijderen en door jouw barslechte OP zullen er ook geen normale reacties komen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Meki het volgende:
" Denemarken heeft het ernaar gemaakt "
Sp3c Dit gaat over het optreden van Denemarken tegen Moslims en niet over cartoons
2 verschillen
omdat je niet leestquote:Op maandag 13 februari 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik reageer volledig op de inhoud en het eerste dat jij doet is flamen met "leer eens lezen".
nee dat doen ze niet, want de engelsen straffen de militairen die dit soort dingen doen, Saddam beval ze en dat wordt hem verweten.quote:De Engelsen doen datgene wat ze de Irakezen verwijten, dus mijn opmerking staat nog steeds. JIj hebt gewoon de argumenten niet.
want?quote:Blijkbaar kan je beter niet in topics over het leger komen als moderator.
Welke argumenten? Dat de soldaten gestraft worden? Dat geeft ze geen recht om te mishandelen en te martelen. Ze doen dus hetzelfde. Dat is niet eens mijn mening, dat zijn gewoon de feiten.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef sp3c het volgende:
nee ik zeg alleen sorry als iets me spijt.
maar goed, je bewijst wel weer mijn gelijk door wederom argumenten te negeren
Dat is een nogal infantiele en flauwe manier om er om heen te praten. Het is twee jaar geleden gebeurd, komt nu pas aan het licht. Blijkbaar valt het met dat recht nogal mee.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef sp3c het volgende:
mjah ik wil niet vervelend doen hoor maar als je dat topic had gelezen dan had je gezien dat ik van mening ben dat die gasten dat recht idd niet hebben en dat is precies het verschil tussen Saddam en ons.
ik snap niet hoe jij hier steeds over heen kunt lezen
Stel je niet zo aan zegquote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
Ik wacht op de andere moderators en zal de FA's op de hoogte stellen.
Je hebt je laten gaan, kan gebeuren, maar je zou sorry kunnen zeggen.
en wat is de reactie van de regering Blair?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een nogal infantiele en flauwe manier om er om heen te praten. Het is twee jaar geleden gebeurd, komt nu pas aan het licht.
dat is speculatiequote:Blijkbaar valt het met dat recht nogal mee.
Bron?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef schatje het volgende:
Het martelen is geen beleid van de Engelsen.
Ja joh, ik was echt een voorstander van de Irak oorlogquote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd dat goedpraten weer als het om de eigen cultuur gaat![]()
Ja, dat moest er nog bijkomen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
en wat is de reactie van de regering Blair?
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef schatje het volgende:
En bron? Het feit dat die daders nu alsnog worden gestraft zegt al genoeg.
Wat een onzinquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat moest er nog bijkomen.
Die soldaten doen dus hetzelfde als het Irakeze leger deed. Waarom ontken je dat nou steeds?
natuurlijk is dat te zot, daarom krijgen ze straf itt Saddam zijn manschappenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.
Het is toch te zot dat dit uberhaupt gebeurd, daar hoort geen enkele maar dan ook geen enkele relativering bij.
Heb je het nou over dat overduidelijk ingesproken filmpje? Daar geloof ik niet in... puur en alleen gemaakt om Britse militairen te schanden te brengen!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je bent totaal wereldvreemd!
Oh tuurlijk, jij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat overduidelijk ingesproken filmpje? Daar geloof ik niet in... puur en alleen gemaakt om Britse militairen te schanden te brengen!
Ik zou nu stoppen als ik jou was. Wat je nu zegt raakt kant nog wal...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jij zit nog in de ontkenningsfase.
Er zijn ook Irakezen die zeggen dat er nooit gemarteld werd ten tijde van Irak, er zijn ook mensen die zeggen dat er geen gaskamers waren in WOII
Het is toch volstrekt normaal om mij er vreselijk over op te winden dat die Britse soldaten dezelfde soort dingen als dat ze daar willen bestrijden: mishandelen, martelen etc.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef schatje het volgende:
SCH, ga lekker naar de Olympische Winterpelen kijken.
Want dit is echt matig hoor![]()
.
![]()
Het is te confronterend denk ik. Al dat gestruisvogel. sp3c begon daar al mee. Is typerend voor mensen in het leger - daarom vind ik ook dat hij die topics niet modereren, hij heeft geen afstand van het onderwerp en lult er wat vaag om heen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik zou nu stoppen als ik jou was. Wat je nu zegt raakt kant nog wal...
Ik ontken het filmpje nergens, zeg alleen dat ik het ongeloofwaardig vind omdat er overduidelijk mee is geknoeid,quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is te confronterend denk ik. Al dat gestruisvogel. sp3c begon daar al mee. Is typerend voor mensen in het leger - daarom vind ik ook dat hij die topics niet modereren, hij heeft geen afstand van het onderwerp en lult er wat vaag om heen.
Maar hij is minder erg dan jij: jij onkent het doodleuk
Het is een vorm van ontkenning en dat staat geheel in de lijn die ik suggereer. Al;s mensen de boodschap niet bevalt gaan ze de boodschapper aanvallen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ontken het filmpje nergens, zeg alleen dat ik het ongeloofwaardig vind omdat er overduidelijk mee is geknoeid,
Niet indirect hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef _The_General_ het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan SCH? Hij beschuldigd mij indirect in twee topics van revisionisme.
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef schatje het volgende:
Ik doe er niet luchtig over. Ik vind het ernstig wat er is gebeurt. Alleen die klaagzang over Sp3c vind ik totaal nergens op slaan. Alsof je de discussie niet kan winnen.
Kennelijk is dat nodig bij jouquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?
Ik beweer niets schandaligs, ik neem alleen niet zomaar alles aan. Zeker niet bij een filmpje waar overduidelijk mee gespeeld is. Dat staat helemaal los van welke vorm van revisionisme dan ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet indirect hoor.
Misschien kan je er zelf wat aan doen door niet zulke schandalige dingen te beweren.
mjah nu begin je terug te krabbelen, dat zegt al wel weer genoeg over je denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat moest er nog bijkomen.
Die soldaten doen dus hetzelfde als het Irakeze leger deed. Waarom ontken je dat nou steeds?
niet na DE eerste post ... na JOUW eerste post, want de rest van het topic heb je blijkbaar niet gelezenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?
Oh, je maakt er een mierenneukerig woordspelletje van. Moet jij weten. Die Irakeze soldaten waren het leger van Sadam, alsof hij persoonlijk al die martelingen uitvoerdequote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah nu begin je terug te krabbelen, dat zegt al wel weer genoeg over je denk ik.
eerst was het ... 'we doen hetzelfde als Saddam deed' nu je er zelf niet meer uitkomt is het 'die soldaten doen hetzelfde als het Irakeze leger deed'
dat doen ze idd ja, dat heb ik nooit ontkent (al ging het Irakeze leger wel een paar stappen verder) ... en daarom zullen ze gestraft worden want dat kan niet door de beugel
Jawel hoor, daar reageerde ik juist op. Op de relativerende en vergoeilijkende manier waarop je over dit soort geweld spreekt en het leger in bescherming neemt. Ach, ze worden toch wel gestraft. Maar de verbijstering over dat dit uberhaupt plaats kan vinden, lees ik niet - en daar reageer ik op. Dat de Britten dus hetzelfde doen als de Irakezen: ze doen gewoon hetzelfde en dat is toch echt om je rot te schamen?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet na DE eerste post ... na JOUW eerste post, want de rest van het topic heb je blijkbaar niet gelezen
Okequote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef kLowJow het volgende:
Als jullie even wachten kan ik inlezen..
Laat hem nou even inlezen. Maar als je het over de reacties van sp3c hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef _The_General_ het volgende:
Het zou mooi zijn als de zwaar beledigende reactie's hier en in het andere topic ( waar ze ook nog eens offtopic zijn ) verwijderd werden....
de een noemt het een mierenneukerig woordspelletje, de ander noemt het 'GEWOON GOED LEZENquote:Op maandag 13 februari 2006 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, je maakt er een mierenneukerig woordspelletje van. Moet jij weten. Die Irakeze soldaten waren het leger van Sadam, alsof hij persoonlijk al die martelingen uitvoerde
Doet niks af aan je flamende posts en je zwakke manier van debatteren.
Begrijp me niet verkeerd SCH, het is zeker niet bedoeld om te bagatelliseren of dergelijke ernstige mistanden zoals in dat filmpje goed te praten, maar misschien moet je eerst de volgende filmpjes zien voordat je roept dat de Engelsen hetzelfde doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat de Britten dus hetzelfde doen als de Irakezen: ze doen gewoon hetzelfde en dat is toch echt om je rot te schamen?
Kunnen die ordinaire reactie's van SCH over revisionisme dan weg? Zelfs het nieuwsbericht op de frontpage heeft het er over dat over de echtheid van het filmpje getwijfeld wordt. Ik post het en ik ben meteen een holocaust ontken type volgens SCH.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb het allemaal wel zo'n beetje gelezen hoor.
Jammer dat je je zo laat kenne. Van een moderator verwacht ik echt meer niveau dan stupide one-liners.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
de een noemt het een mierenneukerig woordspelletje, de ander noemt het 'GEWOON GOED LEZEN
maar goed ik heb hier genoeg tijd aan verspilt, je zoekt het maar uit ... zodra je met iets nieuws komt ga ik er wel op in want we beginnen nu een beetje in herhaling te vallen en je geeft geen argumenten
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Kunnen die ordinaire reactie's van SCH over revisionisme dan weg? Zelfs het nieuwsbericht op de frontpage heeft het er over dat over de echtheid van het filmpje getwijfeld wordt. Ik post het en ik ben meteen een holocaust ontken type volgens SCH.
Onjuist.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef kLowJow het volgende:
Dit is het zo'n beetje hč?
[1] sp3c heeft altijd gelijk.
[2] SCH zal dit nooit toegeven.
[3] _The_General_ vindt de gebruikte vergelijking m.b.t. het in twijfel trekken van (bepaalde aspecten van) het filmpje niet kunnen.
Oh maar zo bedoel ik het niet. Ik ben er geheel van op de hoogte dat het duizend maal erger kan en onder Sadam ook duizend keer erger was. Maar het gaat om het principiele punt dat wij daar naar toe gaan onder andere om iets aan het mensenrechtenprobleem te doen en als er dan op deze grove wijze schending wordt gemaakt, niet bij toeval maar bij volledig bewustzijn, dan snap ik er geen echt zak van. Dan is er toch heel erg veel mis?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd SCH, het is zeker niet bedoeld om te bagatelliseren of dergelijke ernstige mistanden zoals in dat filmpje goed te praten, maar misschien moet je eerst de volgende filmpjes zien voordat je roept dat de Engelsen hetzelfde doen.
http://www.totallycrap.com/media/saddamtorture
http://www.totallycrap.com/media/saddamtorture/index02.html
Het staat overal in de media, zelfs op de fok frontpage, er is een onderzoek naar, overal twijfelt men aan de echtheid en aan de motieven van het naar buiten brengen van dit filmpje. Maar dat mag van jou niet gezegd worden....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]Ik zeg alleen dat jij een gevaarlijke denkwijze hanteert die heel vaak op een heel kwalijke manier in de geschiedenis is voorgekomen. De boodschapper onthoofden en twijfelen aan de waarheid of deze belachelijk maken of proberen in twijfel te trekken, is gewoon een beproefde manier - zie het als een waarschuwing.
Ik sta voor wat ik zeg, ik neem niet alles klakkeloos aan!quote:Jammer dat je dat soort dingen zegt en dan vervolgens altijd weer wegduikt. Sta toch eens voor wat je zegt man
Ik heb tig keer het BBC-nieuws gekeken vandaag en daar staat de echtheid van het filmpje niet ter discussie hoor. Die bron acht ik iets hoger dan "zelfs de Fok Frontpage"quote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het staat overal in de media, zelfs op de fok frontpage, er is een onderzoek naar, overal twijfelt men aan de echtheid en aan de motieven van het naar buiten brengen van dit filmpje. Maar dat mag van jou niet gezegd worden....
Je ontkent martelingen en mishandelingen, waar toch echt niet aan getwijfeld wordt dat die voorkomen - ook los van dit incident - als je dat doet is de consequentie dat mensen je gaan vergelijken met anderen die in het verleden ook de tactiek van de herkenning hanteerden. Hoe voorspelbaar.quote:Ik sta voor wat ik zeg, ik neem niet alles klakkeloos aan!
Nou, geef dan gewoon toe dat je helemaal niet zo lijnrecht tegenover hem staat in de discussie, maar gewoon niet zo goed om weet te gaan met zijn directe manier van communiceren. Zoals ik het lees zeggen jullie bijna hetzelfde. Jij discussieert alleen graag op een wat hoger abstractieniveau waardoor je nogal principiėle (en absolute) standpunten inneemt terwijl de ander het eerder over het voorval zelf heeft.quote:
Deze neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef sp3c het volgende:
welke post doel je precies op the_general?
Diverse post van SCH in dit topic en het "Britse film topic" waarin SCH het niet klakkeloos aannemen van de echtheid / en of de intentie achter het vrijkomen van dit filmpje vergelijkt met het ontkennen van de holocaust.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef sp3c het volgende:
welke post doel je precies op the_general?
Ik stelde je een hele normale vraag: wat vind je ervan dat een moderator meteen reageert met: leer eens lezen zonder er verder op in te gaan en dat eigenlijk nog 4 x op die manier herhaalt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, geef dan gewoon toe dat je helemaal niet zo lijnrecht tegenover hem staat in de discussie, maar gewoon niet zo goed om weet te gaan met zijn directe manier van communiceren. Zoals ik het lees zeggen jullie bijna hetzelfde. Jij discussieert alleen graag op een wat hoger abstractieniveau waardoor je nogal principiėle (en absolute) standpunten inneemt terwijl de ander het eerder over het voorval zelf heeft.
Natuurlijk is dat een zeer kwalijke zaak. Dat ben ik helemaal met je eens SCH. Schandalig dat wij als het Westen (met het hypocriete Amerikaanse buitenland beleid voorop) benadrukken hoe belangrijk de mensenrechten zijn, maar dat de praktijk vaak iets anders laat zien. Maar nogmaals, het is geen beleid.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
In die zin is het ook niet zo relevant wat er onder Sadam gebeurde. Het westen moet in dit geval alleen maar naar zichzelf kijken en zich nooit beroepen op dat het toen nog erger was e.d.
Nee, dat lijkt me wel duidelijk, dat laatste. Maar ik snap niet zo goed waarom daar de nadruk op zou moeten liggen, dat lijkt me nogal helder. Het mag gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een zeer kwalijke zaak. Dat ben ik helemaal met je eens SCH. Schandalig dat wij als het Westen (met het hypocriete Amerikaanse buitenland beleid voorop) benadrukken hoe belangrijk de mensenrechten zijn, maar dat de praktijk vaak iets anders laat zien. Maar nogmaals, het is geen beleid.
Daarom worden er nu ook maatregelen getroffen tegen de personen in dat filmpje.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me wel duidelijk, dat laatste. Maar ik snap niet zo goed waarom daar de nadruk op zou moeten liggen, dat lijkt me nogal helder. Het mag gewoon niet gebeuren.
Da's logisch toch. Daar gaat de discussie niet over. De discussie moet er over gaan hoe zoiets uberhaupt kan gebeuren maar die discussie wordt nauwelijks gevoerd.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarom worden er nu ook maatregelen getroffen tegen de personen in dat filmpje.
Houwe zo dan. Al had het je gesierd als je iets vermanender richting sp3c had gesproken. Maar misschien doen je dat op een andere manier.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:48 schreef kLowJow het volgende:
SCH, ik zie het probleem verder niet.
die is wegquote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef SocialDisorder het volgende:
heeft een mod al tijd gehad om hiernaar te kijken?
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
Die bewuste post vind ik nogal overdreven, maar er wordt geen vergelijking getrokken, waarin jouw gedrag gelijkgesteld wordt aan dat van een holocaustontkenner.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Diverse post van SCH in dit topic en het "Britse film topic" waarin SCH het niet klakkeloos aannemen van de echtheid / en of de intentie achter het vrijkomen van dit filmpje vergelijkt met het ontkennen van de holocaust.
Oke, ik vind het beledigend, jullie niet. Daar zullen we het misschien niet snel over eens worden. Ik vind dit wel een van SCH's irrante discussie trekje's om op zo'n manier te reageren..quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef sp3c het volgende:
ja ik weet het ook niet hoor met die post ... het slaat natuurlijk wederom helemaal nergens op maar echt beledigend is het niet toch?
trollerig misschien
Pardon?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef sp3c het volgende:
ja ik weet het ook niet hoor met die post ... het slaat natuurlijk wederom helemaal nergens op maar echt beledigend is het niet toch?
trollerig misschien
Beledigend? Het is gewoon waar? Ontkenning van de waarheid is een manier die vaak beproefd is in het verleden. Ga daar nou eens op in in plaats van zo pavloveriaans te reageren. Zwak hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Oke, ik vind het beledigend, jullie niet. Daar zullen we het misschien niet snel over eens worden. Ik vind dit wel een van SCH's irrante discussie trekje's om op zo'n manier te reageren..
ja daar kunnen we kort over zijn maar voorlopig laat ik het staanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Oke, ik vind het beledigend, jullie niet. Daar zullen we het misschien niet snel over eens worden. Ik vind dit wel een van SCH's irrante discussie trekje's om op zo'n manier te reageren..
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daar kunnen we kort over zijn maar voorlopig laat ik het staan
het is gewoon trollerigquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon?
Hoe kan je dat nou zeggen terwijl je zelf degene bent die daar trollt en met one-liners het topic om zeep helpt. De vergelijking die ik trek is heel legitiem maar het zou ook al te verrassend zijn als zo'n pennenlikker uit het leger met iets komt dat ook in de verste verte op een argumentatie zou lijken.
lul niet, de dicipline is van ijzer, niet van rubberquote:Je zou een voorbeeld moeten nemen aan moderators in VBL die overduidelijk voor PSV of Ajax zijn maar dat in hun moderatie niet laten merken. Zover ben jij nog niet als het om het leger gaat. Dan spat de verwaanheid, betweterigheid en de disciplinaire rubberen koppigheid er vanaf.
Leer eens lezen.quote:
Ja, dat zien we maar weer bij het Britse legerquote:lul niet, de dicipline is van ijzer, niet van rubber
Welke waarheid? Jij kent maar een waarheid en dat is je eigen mening, als mensen daar tegen in gaan ga je ze of beledigen of de discussie helemaal verdraaien.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Beledigend? Het is gewoon waar? Ontkenning van de waarheid is een manier die vaak beproefd is in het verleden. Ga daar nou eens op in in plaats van zo pavloveriaans te reageren. Zwak hoor.
nou ik lees hier:quote:
dat hij denkt dat het filmpje is aangepast, niet dat het incident niet is voorgevallen ... maar misschien (ongetwijfeld) weet jij het beterquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef _The_General_ het volgende:
Dit filmpje is volgens mij helemaal bewerkt om de Britten in een kwaad daglicht te stellen. Kijk alleen al naar de duidelijk later ingespoken stem. Hier geloof ik niet in...
ik ben helemaal niet brits, ik houd van koffiequote:[..]
Ja, dat zien we maar weer bij het Britse leger
Ho ho ho, dan moet je ook zijn post weghalen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
- leuk geweest -
Het is de hele dag op de BBC geweest, niks eigen mening. Ken je dat, de BBC?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Welke waarheid? Jij kent maar een waarheid en dat is je eigen mening, als mensen daar tegen in gaan ga je ze of beledigen of de discussie helemaal verdraaien.
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de hele dag op de BBC geweest, niks eigen mening. Ken je dat, de BBC?
ik moet helemaal nixquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho ho, dan moet je ook zijn post weghalen.
fishy of niet, voor wat ik op de beelden zelf zie is geen excuus mogelijk wmb ... er wordt hier een aantal mensen van de straat getrokken, in de boeien geslagen en vervolgens in elkaar geschopt en dat kan nu eenmaal nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.
Ik laat het nu verder rusten. Het is mijn goed recht om te zeggen dat ik het allemaal maar "fishy" vind.
En het is mijn goed recht om jouw manier van ontkennen te duiden en te vergelijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.
Ik laat het nu verder rusten. Het is mijn goed recht om te zeggen dat ik het allemaal maar "fishy" vind.
Idd, daar is geen enkel excuus voor. Dat heb ik misschien niet goed genoeg laten blijken aangezien ik die afschuw vanzelfsprekend vindt.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
fishy of niet, voor wat ik op de beelden zelf zie is geen excuus mogelijk wmb ... er wordt hier een aantal mensen van de straat getrokken, in de boeien geslagen en vervolgens in elkaar geschopt en dat kan nu eenmaal niet
Je blijft aan het draaien tot je het laatste woord hebt hequote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
En het is mijn goed recht om jouw manier van ontkennen te duiden en te vergelijken
Wat jij wilt, dat je hierboven eindelijk to the point komt, siert je dan wel weer.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je blijft aan het draaien tot je het laatste woord hebt he![]()
![]()
dat mag maar het moet nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je slaapt toch wel op een brits, of dat ook al niet?
Nepsoldaatquote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat mag maar het moet niet
grond is ook goed
trouwens ik slaap gewoon in mijn eigen bed over het algemeen
kom fixen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dat topic is nu net een reeks in ONZ aan het worden. Jullie zijn alleen aan het baggeren..
Liefde bekennen is geen baggeren.......quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dat topic is nu net een reeks in ONZ aan het worden. Jullie zijn alleen aan het baggeren..
Oeh je bent dus nog vrijgezel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liefde bekennen is geen baggeren.......![]()
knuffelmoezliem en atheļst komen elkaar nader. Niks mooier toch?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:
jullie zijn tuig!
het zou geen fok zijn zonderquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:
jullie zijn tuig!
mijn (as) moslima wordt aangevallen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
huh? ik tuig? voelde me niet aangesproken hoor.
Deze vraag is in behandeling achter de schermen. Wellicht dat hier sprake is van verschil in inzicht. Maar dat gaan we niet voor de schermen behandelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zie net dan mijn topic: Moslimleider roept op tot gewelddadig verzet tegen gaypride
Is gesloten , mag ik vragen waarom?
Waarom zou dit geen nieuws zijn?, de onderdrukking van homo's in Rusland lijkt me best wel nieuwswaarde hebben.
Ik snap er niets van![]()
bedankt dat je mijn verzoek in behandeling neemt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze vraag is in behandeling achter de schermen. Wellicht dat hier sprake is van verschil in inzicht. Maar dat gaan we niet voor de schermen behandelen.
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef sp3c het volgende:
de enige waarheid in die post was de link naar bsb zijn onzinnige essay ... ontopic was het iig niet
Omdat wat jullie doen , niet echt bijdraagt aan een serieuze inhoudelijke discussie..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?
Meki, Youssef en ik kunnen niks goed doen vandaag zie ik. Flamebait, troll, hou maar op. Waarom?![]()
²
vandaag???quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?
Meki, Youssef en ik kunnen niks goed doen vandaag zie ik. Flamebait, troll, hou maar op. Waarom?![]()
²
Jij sadist! Ik wist niet dat hockey en sadisme samengingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef sp3c het volgende:
en ik vraag me al niet eens meer af waarom jullie nix goeds kunnen doen, ik neem het gewoon voor lief![]()
LOLquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz, lijkt wel of er een ASCII-jihad is begonnen.
wat is ASC|| ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz, lijkt wel of er een ASCII-jihad is begonnen.
dan kijk je het verkeerde soort hockeyquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij sadist! Ik wist niet dat hockey en sadisme samengingen.![]()
²
ASCIIquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:10 schreef Meki het volgende:
wat is ASC|| ?
Dat is al vaker gevraagd , maar hij mag gewoon zn gang gaan .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
Zouden jullie die *partijrechten voor debiele ouders* user eens een flinke schop naar het psychopaten forum willen geven met zijn offtopic copy/paste rotzooi in elk willekeurig topic?
Niet helemaal waar, ze heeft er begrip voor dat deze man elke strohalm aanpakt om zijn probleem te verkondigen. Dat Yvonne een posting achterlaat is alleen op user-niveau. Als moderators hebben we zelf de beslissing wat we gaan doen met het topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef N.icka het volgende:
Kijk dat is nog eens een goed antwoord .![]()
Ik klets niet , vraag maar Yvonne , die wilde zelf dat meneer hier mag blijven posten.
Stellingname of discussie punt.quote:Bron : Link
Bericht
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef NewOrder het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels over de post van bloodymary in Problemen mileuboete [Geldrop] . Alhoewel de adresgegevens op zich openbaar zijn, vind ik de context waarin ze zijn geplaatst nogal dubieus.
Is het dan niet handig om ook zijn postcode weg te halen. Nu weet je de straat en naam van de persoon. Dus zijn huis ook. had je imo net zo goed de rest ook kunnen laten staan toch?quote:
Ik wen helemaal niet aan die creep, als hij door mag gaan dan mag ik hem dus benaderen op een wijze zoals ik dat wil en het mij het beste lijkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat is al vaker gevraagd , maar hij mag gewoon zn gang gaan .
Ook aan hemzelf is al zo vaak gevraagd om op een andere manier te posten maar dat helpt ook niet , dus wen er maar aan,
Hem wordt een hand boven het hoofd gehouden
Hij kan zich beter eens gaan richten op het normale leven i.p.v. als een dwaas al die texten te copy/pasten en daarmee vastlegd voor zijn kids hoe moeilijk deze man is in de omgang.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef Drugshond het volgende:
. Persoonlijk hoop ik 'dat die beste man' iets meer aandacht zal besteden aan de openingspost.
dan kom je naar de feedback en meld je hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik wen helemaal niet aan die creep, als hij door mag gaan dan mag ik hem dus benaderen op een wijze zoals ik dat wil en het mij het beste lijkt.
Die gast gaat vrijwel nooit in op vragen n.a.v. zijn postings, kwakt overal willkeurige texten neer als antwoord.
Al driemaal gedaan, de eerste keer was er een oplettende mod die het eens was en topics naar R&P/OUD heeft geschopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kom je naar de feedback en meld je het
dan kijk ik ernaar en als het offtopic is dan haal ik het weg, makkelijker kan niet.
Sinds wanneer editten we hier FB postings??quote:
ik kan het me niet herinnerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Al driemaal gedaan, de eerste keer was er een oplettende mod die het eens was en topics naar R&P/OUD heeft geschopt.
De 2e en 3e maal zijn die offtopic knip-plak postings van meneer gewoon blijven staan.
nu ja ik heb eergister hele boekwerken van hem verwijderd, dus vond ik het nogal raar dat er allemaal gezeur komt vanuit het niets zonder linkjes.quote:Het gaat mij niet over het *niet eerlijk* want dįt stadium ben ik allang voorbij.Het gaat om het feit dat als JULLIE niet corrigeren ...de users zelf al feller gaan worden omdat ze het simpelweg niet pikken als 1 persoon door blijft gaan met zijn plakwerkjes in willekeurige topics.
Snap je nu wt ik bedoel ?
rascistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef sp3c het volgende:
hij is een uitzonderingsgeval
besides, mensen van een halve meter hoog hebben zich maar te schikken
Het is natuurlijk nog raarder dat je dan niet zelfstandig kunt gaan kijken in recente topics van dit vreemde heerschap of eens gaat kijken wat er de afgelopen twee dagen in het NWS forum is gepost.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:32 schreef sp3c het volgende:
dus vond ik het nogal raar dat er allemaal gezeur komt vanuit het niets zonder linkjes.
Meneer heeft anders toch echt een megadikke plaat voor zijn hoofd beste Drugshond...je kan hem keer op keer wijzen op zijn plakpostings of concreet vragen naar zijn mening, hij blijft doorgaan en negeerde tot op heden bijna elke vraag, heeft ook nog een vreemde vorm van Gilles de la Tourette aangezien hij het vandaag presteerde op in twee topics vrijwel identieke reacties te plaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk dat hij zelf ook (min of meer) inziet welke tollerantiegrenzen we toelaten met betrekking tot zijn (OP)-postings.
Ik heb er een hard hoofd in dat een volwassen man na weken nog in staat zou kunnen zijn om normale reacties te plaatsen .quote:Het laatste wat ik echt wil is dat we een hetze gaan beginnen tegen deze beste man. Er is nog ruimte voor verbetering..
Dat laatste weet ikquote:En bij herhaling van zetten en standpunten middels copy / paste mag hij vertrekken (dat is mijn persoonlijk oordeel). Maar de definitieve keuze wie wel of geen ban krijgt en de duur daarvan ligt niet ter verantwoordig bij de moderator.
ik ben sp3cquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gesnapt
en leer klok kijken allochtoon![]()
....
AJAY SIR!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben sp3c
de klok past zich aan mij aan, niet andersom
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef sp3c het volgende:
... in dat topic wat je aanhaalt zie ik vooral getroll van jouw
carry onquote:
Ach so, we gaan het probleem over de schutting gooien. Zullen de buren blij mee zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Loedertje het volgende:
Dat laatste weet ik
En een ban zou niet hoeven, verwijderen uit het NWS forum is al voldoende als hij niet wil luisteren naar de waarschuwingen betreffende zijn gedrag
Daar weten ze niet beter, soort zoekt soort in R&Pquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach so, we gaan het probleem over de schutting gooien. Zullen de buren blij mee zijn.![]()
.
Thxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:11 schreef NewOrder het volgende:
Groen Links: Ruimer Nederlanderschap
Groenlinks: 'Automatisch paspoort voor migrantenbaby'
POL was eerder.
Jij hebt ook de eerste klacht van mij naar uiterste tevredenheid afgehandeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:
@Lezers.
Zie : Zorro een bewuste keuze, (en sluitpost).
Zeg nou niet dat we niks doen.
De (concept) sluitpost is bijna een maand oud - achter de schermen -.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef Loedertje het volgende:
Jij hebt ook de eerste klacht van mij naar uiterste tevredenheid afgehandeld
En ik weet dat je afhankelijk bent van je medemods en de FA's
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:
@Lezers.
Zie : Zorro een bewuste keuze, (en sluitpost).
Zeg nou niet dat we niks doen.
Ik kan me vaag iemand herrinderen die hier jaren bezig was om op persoonlijke titel een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het gayonrecht in de wereld. Kan me niet herinderen dat de staf die persoon ook maar een stobreedte in de weg heeft gezeten. En laten we wel wezen dat geen verschil zit tussen die persoon en partijrechtenkind.quote:U zult het met mij eens zijn dat Fok! niet gebruikt mag/kan worden voor een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het onrecht in de wereld op persoonlijke titel: = Spam
Mee eens, daar moeten we ook geen verschil in maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Monus het volgende:
Ik kan me vaag iemand herrinderen die hier jaren bezig was om op persoonlijke titel een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het gayonrecht in de wereld. Kan me niet herinderen dat de staf die persoon ook maar een stobreedte in de weg heeft gezeten. En laten we wel wezen dat geen verschil zit tussen die persoon en partijrechtenkind.
Die heeft zichzelf toch opgeruimd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Monus het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me vaag iemand herrinderen die hier jaren bezig was om op persoonlijke titel een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het gayonrecht in de wereld. Kan me niet herinderen dat de staf die persoon ook maar een stobreedte in de weg heeft gezeten. En laten we wel wezen dat geen verschil zit tussen die persoon en partijrechtenkind.
Volgens mij deed hij dat altijd op basis van nieuwsberichten en met redelijk inhoudelijke openingspost. Dat zou deze user ook iets meer kunnen aanleren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Monus het volgende:
Ik kan me vaag iemand herrinderen die hier jaren bezig was om op persoonlijke titel een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het gayonrecht in de wereld.
Hij heeft nog nooit een inhoudelijke openingspost gehad, hij heeft zelfs nog nooit inhoudelijk meegedaan aan zijn eigen discussie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat altijd op basis van nieuwsberichten en met redelijk inhoudelijke openingspost. Dat zou deze user ook iets meer kunnen aanleren.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef visionnaire het volgende:
wie heeft deze poll weg gemod uit dit topic?
Volgens mij is die stuk.quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 11
Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 12
Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 12
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 14
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 14
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 14
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 16
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 16
Je hebt gestemd, bedankt!
Vergeet niet om de topic te refreshen om de stand ge-update te zien
De verwijdering van deze topic is waarschijnlijk ook wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar met 1,2 miljoen paginaviews per dag snap je ook wel dat we gewillig doelwit zijn van dergelijk soort (spam) praktijken.
Heb je het nou over de homo of over deze meneer van de kinderrechten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een inhoudelijke openingspost gehad, hij heeft zelfs nog nooit inhoudelijk meegedaan aan zijn eigen discussie.
Dat was elke keer knippen, plakken, en schelden.
dat was alleen net ff. daarvoor deed hij het nog. en nu ook weer. dus modjes. what gives?quote:
welke homo ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je het nou over de homo of over deze meneer van de kinderrechten?
Ehhmmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef visionnaire het volgende:
Heeft de islam een positieve invloed op de Ned. samenleving?
» Ja
» Nee
» Neutraal
» Geen mening.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
wie heeft deze poll weg gemod uit dit topic?
Dankje.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben bijzonder spaarzaam met complimentjes geven maar voor deze keer een uitzondering voor Drugshond.
Je objectieve moderatie en inbreng mbt het hele cartoonrel vind ik bijzonder goed.
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:24 schreef Drugshond het volgende:
V&A
[afbeelding]
BSB heeft er nog een paar op zolder liggen.![]()
Die aanvraag loopt al achter de schermen..quote:Op zondag 19 februari 2006 20:41 schreef Loedertje het volgende:
Mag WAARSCHUWING!!!! De AARDE gaat ontploffen op 3-3-2006!!! naar Truth?
O jee, dus in afwachting van de TruthMods?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die aanvraag loopt al achter de schermen..![]()
NWS zou veel hoger in de forumindex moeten.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Oversight het volgende:
NWS staat (nu al) in de navigatie van wiki !
![]()
Tre bienquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Oversight het volgende:
NWS staat (nu al) in de navigatie van wiki !
![]()
- Gekicked zonder post zonder opgaaf zonder screening.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:14 schreef Loedertje het volgende:
O jee, dus in afwachting van de TruthMods?
Dat gaat nóóit lukken voor 03-03-'06
Ze wisten gisteren al dat je dit ging doenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
- Gekicked zonder post zonder opgaaf zonder screening.-
Wanneer gaat Socialdisidor een ban krijgen voor zijn geen-respect tonen aan andere mensen en telkens express gaanprovoceren ?.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Wanneer gaat Meki eens een keer een ban aan z'n broek krijgen. Loopt alleen maar te zieken op de vrijheid van meningsuiting (vrijheid van belediging zoals hij het noemt), en elke sluiting van een krant of ontslag van een redacteur te bejubelen.
Maar een inhoudelijke discussie, zoals bekend, zit er niet in. Meneer/mevrouw heeft een plaat gewapend beton voor z'n harses, ik denk dat de Amerikanen geļnteresseerd zijn in de samenstelling voor een nucleaire bunker.
Ik wil best op de nieuwsberichten reageren die hij neerplempt, maar als dat gevolgd wordt door een stompzinnige one-liner van Meki's kant, heeft dat weinig zin. In feite helpt hij de discussie om zeep.
hier bijv Centraal - Ophef over Deense cartoons deeltje 30
En zo is hetquote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef du_ke het volgende:
Overigens wel zwak van SocialDisorder hij kan meki schijnbaar er niet uit lullen dus dan maar huilen om een ban.
iemand met een plaat voor z'n kop lul je er niet uit. Als je niet openstaat voor argumenten, valt er niet te discussiėren. Ik ben niet de enige user die Meki zat is, overigens. Kijk deze feedback-topics maar eens door.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef du_ke het volgende:
Overigens wel zwak van SocialDisorder hij kan meki schijnbaar er niet uit lullen dus dan maar huilen om een ban.
kun je ook een voorbeeld tonen? Of ben je zo zwak dat je gewoon een ander nalult, zonder even na te denken?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Wanneer gaat Socialdisidor een ban krijgen voor zijn geen-respect tonen aan andere mensen en telkens express gaanprovoceren ?.
Ik wil best op de beledigingen reageren die hij neerplempt, maar als dat gevolgd wordt door een stompzinnige one-liner van Socialdisidori's kant, heeft dat weinig zin. In feite helpt hij de discussie om zeep.
ach ja, je bent geen mod. En vragen om een ban is niet chique.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
iemand met een plaat voor z'n kop lul je er niet uit. Als je niet openstaat voor argumenten, valt er niet te discussiėren. Ik ben niet de enige user die Meki zat is, overigens. Kijk deze feedback-topics maar eens door.
Centraal - Ophef over Deense cartoons deeltje 30quote:Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
iemand met een plaat voor z'n kop lul je er niet uit. Als je niet openstaat voor argumenten, valt er niet te discussiėren. Ik ben niet de enige user die Meki zat is, overigens. Kijk deze feedback-topics maar eens door.
Nee, alleen moslims moorden als de mening van anderen hen tegenstaatquote:Op maandag 20 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
Zo zijn jullie Meki-jihaad begonnen
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kun je ook een voorbeeld tonen? Of ben je zo zwak dat je gewoon een ander nalult, zonder even na te denken?
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
We zijn iedereen aan zat gewordenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:58 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben Meki ook zat. Wat heb je aan mensen die in inhoudelijke subfora posten, die deze subfora niet gebruiken om te discussieren maar slechts om hun mening (die onbetwist is en vaak op emotie ipv ratio gebaseerd is) te verkondigen.
Jawel hoor. Tot de laatste tijd was je een unieke verschijning, een verfrissing zo nu en dan. Dįįrom werd je door veel users gewaardeerd, en later voornamelijk getolereerd. Nu ben je vooral een karikatuur van jezelf aan het worden. Je bent een beetje de Jan Mulder van Fok!. Altijd alles anders willen, en tevens denken dat jij de enige bent met de wijsheid in pacht.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
We zijn iedereen aan zat geworden
maar we weten niet waarom we dat zijn![]()
Altijd anders willen ?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jawel hoor. Tot de laatste tijd was je een unieke verschijning, een verfrissing zo nu en dan. Dįįrom werd je door veel users gewaardeerd, en later voornamelijk getolereerd. Nu ben je vooral een karikatuur van jezelf aan het worden. Je bent een beetje de Jan Mulder van Fok!. Altijd alles anders willen, en tevens denken dat jij de enige bent met de wijsheid in pacht.
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Wanneer gaat Meki eens een keer een ban aan z'n broek krijgen.
Er valt met jou geen debat aan te gaan. In een debat probeer je een compromis te bereiken, of elkander te overtuigen van je/zijn mening. Een debat met jou eindigt altijd in het over en weer bashen en het eindeloos herhalen van je standpunten.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Altijd anders willen ?
Ik raadpleeg hier enkel mijn mening die wel wordt gewaardeerd door vele users . de vele users die gaan met mij in debat . Maar mensen die niet houden van debat die gaan klagen over mij.
Ik ben toch ook maar een mens
dat maak jij ervan . Ik scheld niet en kwets niemand in zijn waarden en ik raadpleeg enkel mijn meningquote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er valt met jou geen debat aan te gaan. In een debat probeer je een compromis te bereiken, of elkander te overtuigen van je/zijn mening. Een debat met jou eindigt altijd in het over en weer bashen en het eindeloos herhalen van je standpunten.
het was geen verzoek om een ban, maar een vraag hoe het stond met de weg van Meki naar de ban. Eerder hebben enkele mods (ik geloof onder meer Drugshond, maar correct me if I'm wrong) al aangegeven dat Meki al meerdere malen gewaarschuwd is voor zijn gedrag op het forum en dat er achter de schermen een discussie gaande was over een eventuele ban. Ik vroeg me af het stond met die discussie.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
HIj heeft zeker een punt en inhoudelijk is het vaak waterdicht. Vervolgens moet je op een forum wel openstaan voor discussie. Meki heeft een absolute relativerende werking, maar daar stopt het.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt users als Meki gewoon nodig op een forum als Fok! Zij zijn de smeerolie van fora. Hij heeft vaak een punt, alleen zijn Nederlands in schrift is iets minder, maar dat doet niets af aan de inhoud, neen.²
zijn inhoud is een grammofoonplaat op repeat, zonder onderbouwing of wat dan ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt users als Meki gewoon nodig op een forum als Fok! Zij zijn de smeerolie van fora. Hij heeft vaak een punt, alleen zijn Nederlands in schrift is iets minder, maar dat doet niets af aan de inhoud, neen.²
Je kan zeggen wat je wilt, en je kun het het leuk inpakken wat je wilt, je wilt gewoon een ban voor Meki, en deze verzoeken is banwaardig op Fok!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je dat wilt uitleggen als vragen, of zoals anderen hier het uitleggen, zeuren om een ban, lijkt me dat je zwaar overreact.
Je post je mening ja...en dan? Verdedig jij hem, verdedig je hem, etc. Anderen staan stil bij jouw standpunten, die vaak zoals eerder gezegd relativerend kunnen werken; vervolgens gaan ze de discussie aan en posten ze tegen een de muur Meki aan. Als je nou zelf ook wat kon relativeren en nuanceren...dįn zou Fok echt iets aan je hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
dat maak jij ervan . Ik scheld niet en kwets niemand in zijn waarden en ik raadpleeg enkel mijn mening
tuurlijk jong, wat jij wil.... slaap zacht.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, en je kun het het leuk inpakken wat je wilt, je wilt gewoon een ban voor Meki, en deze verzoeken is banwaardig op Fok!
Ik snap dat je nu ziet dat Schatje je je met de neus op de feiten drukt je snel even wil indammen en overgaat tot nuance, maar feit blijft dat je de policy hebt overschreden, met alle gevolgen van dien.²
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Wanneer gaat Socialdisidor een ban krijgen voor zijn geen-respect tonen aan andere mensen en telkens express gaanprovoceren ?.
Ik wil best op de beledigingen reageren die hij neerplempt, maar als dat gevolgd wordt door een stompzinnige one-liner van Socialdisidori's kant, heeft dat weinig zin. In feite helpt hij de discussie om zeep.
Je hebt vaker geroepen om een banquote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het was geen verzoek om een ban, maar een vraag hoe het stond met de weg van Meki naar de ban. Eerder hebben enkele mods (ik geloof onder meer Drugshond, maar correct me if I'm wrong) al aangegeven dat Meki al meerdere malen gewaarschuwd is voor zijn gedrag op het forum en dat er achter de schermen een discussie gaande was over een eventuele ban. Ik vroeg me af het stond met die discussie.
Als je dat wilt uitleggen als vragen, of zoals anderen hier het uitleggen, zeuren om een ban, lijkt me dat je zwaar overreact.
Hij heeft gelijk natuurlijk. Wat dat betreft kan je wat van Meki leren, die zal zichzelf en zijn posts nooit verloochenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk jong, wat jij wil.... slaap zacht.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je post je mening ja...en dan? Verdedig jij hem, verdedig je hem, etc. Anderen staan stil bij jouw standpunten, die vaak zoals eerder gezegd relativerend kunnen werken; vervolgens gaan ze de discussie aan en posten ze tegen een de muur Meki aan. Als je nou zelf ook wat kon relativeren en nuanceren...dįn zou Fok echt iets aan je hebben.
Dat is op zich te waarderen. Maar waarom voer je dan uberhaupt debat?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is mijn inhoud van debat voeren. Ik blijf bij mij mening over de spotprenten. dat zal niet veranderen
dat is geen debat voeren, dat je mening verkondigen als zijnde de absolute waarheid.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is mijn inhoud van debat voeren. Ik blijf bij mij mening over de spotprenten. dat zal niet veranderen
Om te laten zien wat ik van die spotprenten vindt. Mensen keuren dat goed . Ik kom met vergelijking erbij waarom ik dat niet goed vind. dat ben ik en dat zal ik altijd zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat is op zich te waarderen. Maar waarom voer je dan uberhaupt debat?
Schrijf een columnquote:Op maandag 20 februari 2006 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Om te laten zien wat ik van die spotprenten vindt. Mensen keuren dat goed . Ik kom met vergelijking erbij waarom ik dat niet goed vind. dat ben ik en dat zal ik altijd zijn
Dit soort uitspraken werken ook niet echt in je voordeel. Ik probeer een serieus gesprek met je aan te gaan, en dan kom jij met wat trollerige teksten die niks maar dan ook niks van doen hebben met de sterke inhoud van mijn post.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tuurlijk jong, wat jij wil.... slaap zacht.
Ik ben hier niet diegene die gelijk scheldt of iemand beledig in zijn waardenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is geen debat voeren, dat je mening verkondigen als zijnde de absolute waarheid.
Dat wordt toch ook nergens gesteld?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben hier niet diegene die gelijk scheldt of iemand beledig in zijn waarden
er zijn joden / homo´s / christenen en die respecteer ik ga niet zomaar roepen van kutjoden etc. Je hebt mij nooit daarop kunnen betrappen
en dat vindt ik dan weer Jammerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook nergens gesteld?
Socialdisorder is gewoon de forumkneusquote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat vindt ik dan weer Jammer
Socialdisidor die maakt telkens Moslims zwart en hij is diegene die enkel over mij klaagt
en ondanks alles blijf ik hem respecterenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Socialdisorder is gewoon de forumkneus
OK inhoudelijk, voor het slapen gaan nog even dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken werken ook niet echt in je voordeel. Ik probeer een serieus gesprek met je aan te gaan, en dan kom jij met wat trollerige teksten die niks maar dan ook niks van doen hebben met de sterke inhoud van mijn post.
Moeilijk debatteren zo.²
Dit bedoel ik dus, jij neemt jezelf te serieus. Jij stelt voor jezelf bepaalde normen en waarden (bijv. ik respecteer iedereen) en je weigert daar vanaf te wijken, ook al zou dat soms beter zijn (zoals nu).quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
en ondanks alles blijf ik hem respecteren
Dat is ook onze kracht Meki, we laten ons nooit uit de tent lokken, en we blijven respect hebben en tonen, ondanks het slechte gedrag en rare uitspraken van een aantal Fok!kers.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
en ondanks alles blijf ik hem respecteren
ik maak geen moslims zwart, ik maak alleen de idioten die de islam misbruiken om hun wandaden tegen de mensheid goed te praten zwart. Ik heb moslims in mijn vriendenkring, dus denk eerst na voor je blind blaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat vindt ik dan weer Jammer
Socialdisidor die maakt telkens Moslims zwart en hij is diegene die enkel over mij klaagt
er is mij daarover helemaal niet duidelijk vermeld dat ik dat moest veranderen. deze stelling van debat heb ik geruimteloos al jarenlang.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OK inhoudelijk, voor het slapen gaan nog even dan.
Kijk, er is een tijd geleden met één van de mods gesproken over het post gedrag van Meki. Jij was daar ook bij geloof ik. Daarin werd aangegeven dat het gedrag van hem enkele mods reden had gegeven om achter de schermen over hem te discussiėren, en er is aan hem duidelijk gemaakt dat hij dit gedrag moest veranderen. Dat gedrag is niet veranderd. Ik vroeg me dus af hoe het nu staat. Dat ik dat in onhandige woorden neerzette die uitgelegd konden worden als zijnde een verzoek om een ban, OK. En als ik op basis daarvan zelf een ban krijg, so be it. Mijn vraag en intenties waren oprecht, zoals ik ze hier heb uitgelegd. Geloof het of niet, ik kan toch niets doen om je van het tegendeel te overtuigen, behalve mijn woord. ALs je persé van het slechtste in de mens uit wilt gaan, prima. Zegt meer over de persoon die dat doet dan over mij.
Het komt over dat je elke moslim bedoeltquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik maak geen moslims zwart, ik maak alleen de idioten die de islam misbruiken om hun wandaden tegen de mensheid goed te praten zwart. Ik heb moslims in mijn vriendenkring, dus denk eerst na voor je blind blaat.
Ahmaddiyaquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik maak geen moslims zwart, ik maak alleen de idioten die de islam misbruiken om hun wandaden tegen de mensheid goed te praten zwart. Ik heb moslims in mijn vriendenkring, dus denk eerst na voor je blind blaat.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is ook onze kracht Meki, we laten ons nooit uit de tent lokken, en we blijven respect hebben en tonen, ondanks het slechte gedrag en rare uitspraken van een aantal Fok!kers.²
Pakistanen of Surinamers?quote:
Wéér doe je het. Té stellig, Té orthodox tov jezelf. Bekijk zaken per geval en wees minder star.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Juist en daar moeten we nooit van afwijken
Nee ik neem mezelf niet serieus . Als iemand die het niet eens is met mijn mening die kan dat gewoon negeren of gewoon met een hardere stelling daartegen aankomenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, jij neemt jezelf te serieus. Jij stelt voor jezelf bepaalde normen en waarden (bijv. ik respecteer iedereen) en je weigert daar vanaf te wijken, ook al zou dat soms beter zijn (zoals nu).
Daar is mij niets van bekend. Het postgedrag van Meki is volgens mij ook helemaal niet banwaardig. Wat in ieder geval niet door de beugel kan is een verkapte ban aanvragen voor een ander.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het was geen verzoek om een ban, maar een vraag hoe het stond met de weg van Meki naar de ban. Eerder hebben enkele mods (ik geloof onder meer Drugshond, maar correct me if I'm wrong) al aangegeven dat Meki al meerdere malen gewaarschuwd is voor zijn gedrag op het forum en dat er achter de schermen een discussie gaande was over een eventuele ban. Ik vroeg me af het stond met die discussie.
Hoe bedoel jequote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wéér doe je het. Té stellig, Té orthodox tov jezelf. Bekijk zaken per geval en wees minder star.
Geen ideequote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Tobbes het volgende:
Ontploffing in Leidschendam.
Waarom is die op slot?
Je benadert mijn post gewoon te emotioneel, je moet mijn post proberen rationeel te benaderen. Ik stel homo's niet op één lijn met pedofielen en beestofielen, ik geef enkel argumenten c.q. kenmerken die in principe voor al die groepen gelden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wat hij doet kan gewoon niet... is snap niet dat hij gewoon zijn gang kan gaan
link:
Vaticaan wil homohuwelijk een halt toeroepen
Je beheersing van de Nederlandse taal is blijkbaar zo slecht, dat je niet eens weet wat je zegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je benadert mijn post gewoon te emotioneel, je moet mijn post proberen rationeel te benaderen. Ik stel homo's niet op één lijn met pedofielen en beestofielen, ik geef enkel argumenten c.q. kenmerken die in principe voor al die groepen gelden.²
Het laatste wat ik erover zeg omdat een discussie met jou wéér een zwart-wit, welles-nietes wordt:quote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik neem mezelf niet serieus . Als iemand die het niet eens is met mijn mening die kan dat gewoon negeren of gewoon met een hardere stelling daartegen aankomen
Je wilt niet inhoudelijk verder discussiėren dus? ....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Je beheersing van de Nederlandse taal is blijkbaar zo slecht, dat je niet eens weet wat je zegt.
Ik vond het niet bepaald verkaptquote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar is mij niets van bekend. Het postgedrag van Meki is volgens mij ook helemaal niet banwaardig. Wat in ieder geval niet door de beugel kan is een verkapte ban aanvragen voor een ander.
Maar goed, ik laat het verder over aan de moderators van hier.
Ja, ik heb foto'squote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar is er nog een nieuwsfeitje met betrekking tot dit onderwerp. ?
Loyaal aan jezelf moet je zijn. anders kan je niet met elkaar in debat gaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het laatste wat ik erover zeg omdat een discussie met jou wéér een zwart-wit, welles-nietes wordt:
Je bent loyaal aan jezelf. Aan de wijsheid die je zeker hebt. Echter, jouw wijsheid is niet per se de waarheid en dit moet je leren inzien. Je post zonder nuance als het A is, is het altijd A en nooit Z: zelfs geen B. Je vertoont de verschijnselen van iemand die de dwangmatige plicht t.o.v. zichzelf voelt om nooit van jouw absolute waarheid (die dat niet altijd is) af te wijken. Gevolg--->>Discussies zoals deze die zeker inhoudelijk zijn, maar al snel ontaarden in een welles-nietes verhaal.
Ik zal nog maar even herhalen dat je zeker iets toevoegt aan Fok! je doet een ander licht laten schijnen op gevoelige zaken en zorgt voor relativiteit en nuance. Echter, bij jou zitten deze termen waarschijnlijk nog niet in je vocabulaire.
Of het oprecht of niet is weet ik niet, maar altijd moet jij tegen de massa ingaan. Alle bovenstaande eigenschappen kun je ook toeschrijven aan BHFH. Het verschil is dat hij zich bewust is van het feit dat zijn waarheid niet de absolute is. Nuance is hem niet vreemd. Als je nou iets minder extreem zou zijn, en iets meer BHFH dįn voegde je echt wat toe.
Dit alles heeft niks met erkenning te maken, niks met respect, maar gewoon met de baat die Fok! aan jou heeft.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Loyaal aan jezelf moet je zijn. anders kan je niet met elkaar in debat gaan.
we kunnen niet gezamenlijk een mening over een onderwerp hebben. ieder heeft zijn eigen mening zoals we hebben gezien in de 30 topics Spotprenten.
En ik kan je soms vertellen dat ik eraan denk welke reactie ik daarop ga geven. soms een hardere soms een zachte om hem stukjes gelijk te geven.
Ik verander soms over mijn mening in bepaalde zaken. ik blijf serieus bezig in NWS en zal dan dan op de normale manier de discussie ingaan zonder te schelden en te kwetsen en als dat toch gebeurt dan is er altijd de aanleiding voor excuces aan te bieden.
Ik weet niet of ik dat wel kanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Reageer nou eens op basis van die post en niet op basis van je eigen verhaal.
Er liep idd een kleine discussie achter de schermen... maar die had niet als thema een banverzoek.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Snap je mijn vergelijking tussen jou en BHFH?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel kan
geef maar dan normale vragen
ik zie een hele tekst voor me en dan weet ik niet waar ik op moet reageren
Wat is er mis met homo's beledigen?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef raptorix het volgende:
Waarom haalt Spec mijn postings weg?
Mijn opmerkingen waren volledig ontopic, zeker in het licht van de reacties van onze dorpsgek BSB.
Bovendien snap ik niet waarom deze persoon nog steeds geen Permban heeft, dit is de zoveelste keer dat hij homoseksuelen en pedofielen over 1 kam scheert. Ik mis alleen het links naar zijn Epos.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Ben jij homo dan, raptorix? Cowboy van me
Dat kun je toch wel zien aan zijn post.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Ben jij homo dan, raptorix? Cowboy van me
BHFH was niet met NWS bezig . ik welquote:Op maandag 20 februari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Snap je mijn vergelijking tussen jou en BHFH?
En snap je dat ik jou TE extreem vind in dat opzicht?
Ja, verkapt dan wel niet verkapte aanvraag tot een ban.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vond het niet bepaald verkapt!
Dat is geen antwoord.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
BHFH was niet met NWS bezig . ik wel
Lange tenen of een kort ...kie? Van mij mag je aangifte doen. Zal ik met je meegaan?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:58 schreef raptorix het volgende:
Als jij ze niet weghaalt, dan doe ik morgen aangifte bij het meldpunt internet discriminatie, aan jou de keuze vriend.
Wie is die -prachtige- vrouw uit jouw avatar eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, verkapt dan wel niet verkapte aanvraag tot een ban.
Madonna. Uit de clip 'Rain'.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wie is die -prachtige- vrouw uit jouw avatar eigenlijk?
Ik beledig niemand, ik blijf puur ontopic.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:57 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat is er mis met homo's beledigen?JIj beledigt hem toch ook
![]()
![]()
De pot verwijt de ketel...
Meegaan bij een aangifte via internet? Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lange tenen of een kort ...kie? Van mij mag je aangifte doen. Zal ik met je meegaan?²
Ja, dat hebben we gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik beledig niemand, ik blijf puur ontopic.
ik weet niet of ik extreem ben dat hangt af in welke factorenquote:
Ontopic en beledigen kan prima samengaanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef raptorix het volgende:
Waarom haalt Spec mijn postings weg?
Mijn opmerkingen waren volledig ontopic, zeker in het licht van de reacties van onze dorpsgek BSB.
Bovendien snap ik niet waarom deze persoon nog steeds geen Permban heeft, dit is de zoveelste keer dat hij homoseksuelen en pedofielen over 1 kam scheert. Ik mis alleen het links naar zijn Epos.
Extreem in jouw waarheid als de absolute waarheid zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
ik weet niet of ik extreem ben dat hangt af in welke factoren
dat zie ik als Meki´s waarheid en soms als een absoluut waarheidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Extreem in jouw waarheid als de absolute waarheid zien.
Ik zie dat causaal verband niet. Hij somt 3 groepen op (in het absurde getrokken). Die overigens niks met elkaar gemeen hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik wil graag een klacht indienen over bsb
nu stelt hij dat homo's gelijk staan aan pedofielen en "beestofielen"
link:
Vaticaan wil homohuwelijk een halt toeroepen
Dus je staat weldegelijk open voor andere waarheden? En wijst deze niet op voorhand van de hand?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zie ik als Meki´s waarheid en soms als een absoluut waarheid
Ja natuurlijk als ik zie dat , dat het waarheid is verander ik mijn gedachten riching die kant opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dus je staat weldegelijk open voor andere waarheden? En wijst deze niet op voorhand van de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |