het is gewoon trollerigquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon?
Hoe kan je dat nou zeggen terwijl je zelf degene bent die daar trollt en met one-liners het topic om zeep helpt. De vergelijking die ik trek is heel legitiem maar het zou ook al te verrassend zijn als zo'n pennenlikker uit het leger met iets komt dat ook in de verste verte op een argumentatie zou lijken.
lul niet, de dicipline is van ijzer, niet van rubberquote:Je zou een voorbeeld moeten nemen aan moderators in VBL die overduidelijk voor PSV of Ajax zijn maar dat in hun moderatie niet laten merken. Zover ben jij nog niet als het om het leger gaat. Dan spat de verwaanheid, betweterigheid en de disciplinaire rubberen koppigheid er vanaf.
Leer eens lezen.quote:
Ja, dat zien we maar weer bij het Britse legerquote:lul niet, de dicipline is van ijzer, niet van rubber
Welke waarheid? Jij kent maar een waarheid en dat is je eigen mening, als mensen daar tegen in gaan ga je ze of beledigen of de discussie helemaal verdraaien.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Beledigend? Het is gewoon waar? Ontkenning van de waarheid is een manier die vaak beproefd is in het verleden. Ga daar nou eens op in in plaats van zo pavloveriaans te reageren. Zwak hoor.
nou ik lees hier:quote:
dat hij denkt dat het filmpje is aangepast, niet dat het incident niet is voorgevallen ... maar misschien (ongetwijfeld) weet jij het beterquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef _The_General_ het volgende:
Dit filmpje is volgens mij helemaal bewerkt om de Britten in een kwaad daglicht te stellen. Kijk alleen al naar de duidelijk later ingespoken stem. Hier geloof ik niet in...
ik ben helemaal niet brits, ik houd van koffiequote:[..]
Ja, dat zien we maar weer bij het Britse leger
Ho ho ho, dan moet je ook zijn post weghalen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
- leuk geweest -
Het is de hele dag op de BBC geweest, niks eigen mening. Ken je dat, de BBC?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Welke waarheid? Jij kent maar een waarheid en dat is je eigen mening, als mensen daar tegen in gaan ga je ze of beledigen of de discussie helemaal verdraaien.
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de hele dag op de BBC geweest, niks eigen mening. Ken je dat, de BBC?
ik moet helemaal nixquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho ho, dan moet je ook zijn post weghalen.
fishy of niet, voor wat ik op de beelden zelf zie is geen excuus mogelijk wmb ... er wordt hier een aantal mensen van de straat getrokken, in de boeien geslagen en vervolgens in elkaar geschopt en dat kan nu eenmaal nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.
Ik laat het nu verder rusten. Het is mijn goed recht om te zeggen dat ik het allemaal maar "fishy" vind.
En het is mijn goed recht om jouw manier van ontkennen te duiden en te vergelijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.
Ik laat het nu verder rusten. Het is mijn goed recht om te zeggen dat ik het allemaal maar "fishy" vind.
Idd, daar is geen enkel excuus voor. Dat heb ik misschien niet goed genoeg laten blijken aangezien ik die afschuw vanzelfsprekend vindt.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
fishy of niet, voor wat ik op de beelden zelf zie is geen excuus mogelijk wmb ... er wordt hier een aantal mensen van de straat getrokken, in de boeien geslagen en vervolgens in elkaar geschopt en dat kan nu eenmaal niet
Je blijft aan het draaien tot je het laatste woord hebt hequote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
En het is mijn goed recht om jouw manier van ontkennen te duiden en te vergelijken
Wat jij wilt, dat je hierboven eindelijk to the point komt, siert je dan wel weer.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je blijft aan het draaien tot je het laatste woord hebt he![]()
![]()
dat mag maar het moet nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je slaapt toch wel op een brits, of dat ook al niet?
Nepsoldaatquote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat mag maar het moet niet
grond is ook goed
trouwens ik slaap gewoon in mijn eigen bed over het algemeen
kom fixen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dat topic is nu net een reeks in ONZ aan het worden. Jullie zijn alleen aan het baggeren..
Liefde bekennen is geen baggeren.......quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dat topic is nu net een reeks in ONZ aan het worden. Jullie zijn alleen aan het baggeren..
Oeh je bent dus nog vrijgezel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liefde bekennen is geen baggeren.......![]()
knuffelmoezliem en atheïst komen elkaar nader. Niks mooier toch?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:
jullie zijn tuig!
het zou geen fok zijn zonderquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:
jullie zijn tuig!
mijn (as) moslima wordt aangevallen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
huh? ik tuig? voelde me niet aangesproken hoor.
Deze vraag is in behandeling achter de schermen. Wellicht dat hier sprake is van verschil in inzicht. Maar dat gaan we niet voor de schermen behandelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zie net dan mijn topic: Moslimleider roept op tot gewelddadig verzet tegen gaypride
Is gesloten , mag ik vragen waarom?
Waarom zou dit geen nieuws zijn?, de onderdrukking van homo's in Rusland lijkt me best wel nieuwswaarde hebben.
Ik snap er niets van![]()
bedankt dat je mijn verzoek in behandeling neemt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze vraag is in behandeling achter de schermen. Wellicht dat hier sprake is van verschil in inzicht. Maar dat gaan we niet voor de schermen behandelen.
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef sp3c het volgende:
de enige waarheid in die post was de link naar bsb zijn onzinnige essay ... ontopic was het iig niet
Omdat wat jullie doen , niet echt bijdraagt aan een serieuze inhoudelijke discussie..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?
Meki, Youssef en ik kunnen niks goed doen vandaag zie ik. Flamebait, troll, hou maar op. Waarom?![]()
²
vandaag???quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?
Meki, Youssef en ik kunnen niks goed doen vandaag zie ik. Flamebait, troll, hou maar op. Waarom?![]()
²
Jij sadist! Ik wist niet dat hockey en sadisme samengingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef sp3c het volgende:
en ik vraag me al niet eens meer af waarom jullie nix goeds kunnen doen, ik neem het gewoon voor lief![]()
LOLquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz, lijkt wel of er een ASCII-jihad is begonnen.
wat is ASC|| ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz, lijkt wel of er een ASCII-jihad is begonnen.
dan kijk je het verkeerde soort hockeyquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij sadist! Ik wist niet dat hockey en sadisme samengingen.![]()
²
ASCIIquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:10 schreef Meki het volgende:
wat is ASC|| ?
Dat is al vaker gevraagd , maar hij mag gewoon zn gang gaan .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
Zouden jullie die *partijrechten voor debiele ouders* user eens een flinke schop naar het psychopaten forum willen geven met zijn offtopic copy/paste rotzooi in elk willekeurig topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |