Dus daarom zou het bericht minder waar zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:00 schreef Meki het volgende:
wat een mooie bron
Niemand houdt je tegen om die te organiseren anders. Mooi hè, vrijheid?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:03 schreef pseudo het volgende:
Zolang er geen heteropride is..............
ik zeg niet dat het niet waar is maar ik vind het geen goede bronquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dus daarom zou het bericht minder waar zijn?![]()
En waarom zou het dan geen goede bron zijn dan? Leg eens uit als je wilt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet waar is maar ik vind het geen goede bron
Omdat dat geen erkende nieuwswebsite is zoals Nu.nlquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
En waarom zou het dan geen goede bron zijn dan? Leg eens uit als je wilt.
Zeker ook niet betrouwbaar?quote:Moslimleider bedreigt Russische homo's
Een Russische islam-leider heeft homo's met geweld bedreigd als ze hun plannen doorzetten om op 27 mei een gay-festival in Moskou te organiseren.
Groot-moefti Talgat Tadzhuddin (foto) noemde homoseksualiteit een misdaad en vindt dat holebi's geen rechten hebben. "Vertegenwoordigers van seksuele minderheden kunnen doen wat ze willen, maar alleen in hun huizen of ergens in het donker. Als ze zich op straat manifesteren moeten ze in elkaar geslagen worden. Ieder normaal mens zal dat doen, moslim of orthodox. De agressie tegen hen dient erger te zijn dan die tegen de Deense cartoons."
De organisatoren van de gay-mars, die nog altijd steggelen om toestemming voor hun parade, reageerden woedend. 'Nog nooit hebben we zulke hatelijke opmerkingen aan het adres van seksuele minderheden gehoord", aldus Nikolai Alekseyev, leider van de website www.GayRussia.ru. "We gaan onderzoeken wat deze man precies heeft gezegd en zonodig stappen we naar de procureur generaal."
Volgens hem wordt de demonstratie een serieuze mars met aandacht voor mensenrechten en iets anders dan de carnavaleske manifestaties zoals die in Europa en de VS worden gehouden. De autoriteiten in Moskou lijken echter niet van plan toestemming te geven voor de bijeenkomst.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
bron: gaylive.be
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef Klummie het volgende:
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1898
Gayrussia.ru
idd de gaykrant is redelijk betrouwbaar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:17 schreef Klummie het volgende:
http://www.gaykrant.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=1898
[..]
Zeker ook niet betrouwbaar?![]()
Dus??quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat dat geen erkende nieuwswebsite is zoals Nu.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |