het is gewoon trollerigquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon?
Hoe kan je dat nou zeggen terwijl je zelf degene bent die daar trollt en met one-liners het topic om zeep helpt. De vergelijking die ik trek is heel legitiem maar het zou ook al te verrassend zijn als zo'n pennenlikker uit het leger met iets komt dat ook in de verste verte op een argumentatie zou lijken.
lul niet, de dicipline is van ijzer, niet van rubberquote:Je zou een voorbeeld moeten nemen aan moderators in VBL die overduidelijk voor PSV of Ajax zijn maar dat in hun moderatie niet laten merken. Zover ben jij nog niet als het om het leger gaat. Dan spat de verwaanheid, betweterigheid en de disciplinaire rubberen koppigheid er vanaf.
Leer eens lezen.quote:
Ja, dat zien we maar weer bij het Britse legerquote:lul niet, de dicipline is van ijzer, niet van rubber
Welke waarheid? Jij kent maar een waarheid en dat is je eigen mening, als mensen daar tegen in gaan ga je ze of beledigen of de discussie helemaal verdraaien.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Beledigend? Het is gewoon waar? Ontkenning van de waarheid is een manier die vaak beproefd is in het verleden. Ga daar nou eens op in in plaats van zo pavloveriaans te reageren. Zwak hoor.
nou ik lees hier:quote:
dat hij denkt dat het filmpje is aangepast, niet dat het incident niet is voorgevallen ... maar misschien (ongetwijfeld) weet jij het beterquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef _The_General_ het volgende:
Dit filmpje is volgens mij helemaal bewerkt om de Britten in een kwaad daglicht te stellen. Kijk alleen al naar de duidelijk later ingespoken stem. Hier geloof ik niet in...
ik ben helemaal niet brits, ik houd van koffiequote:[..]
Ja, dat zien we maar weer bij het Britse leger
Ho ho ho, dan moet je ook zijn post weghalen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef SCH het volgende:
- leuk geweest -
Het is de hele dag op de BBC geweest, niks eigen mening. Ken je dat, de BBC?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Welke waarheid? Jij kent maar een waarheid en dat is je eigen mening, als mensen daar tegen in gaan ga je ze of beledigen of de discussie helemaal verdraaien.
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de hele dag op de BBC geweest, niks eigen mening. Ken je dat, de BBC?
ik moet helemaal nixquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho ho, dan moet je ook zijn post weghalen.
fishy of niet, voor wat ik op de beelden zelf zie is geen excuus mogelijk wmb ... er wordt hier een aantal mensen van de straat getrokken, in de boeien geslagen en vervolgens in elkaar geschopt en dat kan nu eenmaal nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.
Ik laat het nu verder rusten. Het is mijn goed recht om te zeggen dat ik het allemaal maar "fishy" vind.
En het is mijn goed recht om jouw manier van ontkennen te duiden en te vergelijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Al dagen lang staat in veel media dat men bezig is om het filmpje op echtheid te onderzoeken... Ook de BBC heeft het er over gehad dat het erg vreemd is dat het filmpje nu pas uit komt. Ook uit het artikel op de frontpage blijkt dat aan de echtheid en/of intentie van het filmpje getwijfeld wordt.
Ik laat het nu verder rusten. Het is mijn goed recht om te zeggen dat ik het allemaal maar "fishy" vind.
Idd, daar is geen enkel excuus voor. Dat heb ik misschien niet goed genoeg laten blijken aangezien ik die afschuw vanzelfsprekend vindt.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
fishy of niet, voor wat ik op de beelden zelf zie is geen excuus mogelijk wmb ... er wordt hier een aantal mensen van de straat getrokken, in de boeien geslagen en vervolgens in elkaar geschopt en dat kan nu eenmaal niet
Je blijft aan het draaien tot je het laatste woord hebt hequote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
En het is mijn goed recht om jouw manier van ontkennen te duiden en te vergelijken
Wat jij wilt, dat je hierboven eindelijk to the point komt, siert je dan wel weer.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je blijft aan het draaien tot je het laatste woord hebt he![]()
![]()
dat mag maar het moet nietquote:Op maandag 13 februari 2006 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Je slaapt toch wel op een brits, of dat ook al niet?
Nepsoldaatquote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat mag maar het moet niet
grond is ook goed
trouwens ik slaap gewoon in mijn eigen bed over het algemeen
kom fixen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dat topic is nu net een reeks in ONZ aan het worden. Jullie zijn alleen aan het baggeren..
Liefde bekennen is geen baggeren.......quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dat topic is nu net een reeks in ONZ aan het worden. Jullie zijn alleen aan het baggeren..
Oeh je bent dus nog vrijgezel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liefde bekennen is geen baggeren.......![]()
knuffelmoezliem en atheïst komen elkaar nader. Niks mooier toch?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:
jullie zijn tuig!
het zou geen fok zijn zonderquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:
jullie zijn tuig!
mijn (as) moslima wordt aangevallen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
huh? ik tuig? voelde me niet aangesproken hoor.
Deze vraag is in behandeling achter de schermen. Wellicht dat hier sprake is van verschil in inzicht. Maar dat gaan we niet voor de schermen behandelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zie net dan mijn topic: Moslimleider roept op tot gewelddadig verzet tegen gaypride
Is gesloten , mag ik vragen waarom?
Waarom zou dit geen nieuws zijn?, de onderdrukking van homo's in Rusland lijkt me best wel nieuwswaarde hebben.
Ik snap er niets van![]()
bedankt dat je mijn verzoek in behandeling neemt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze vraag is in behandeling achter de schermen. Wellicht dat hier sprake is van verschil in inzicht. Maar dat gaan we niet voor de schermen behandelen.
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef sp3c het volgende:
de enige waarheid in die post was de link naar bsb zijn onzinnige essay ... ontopic was het iig niet
Omdat wat jullie doen , niet echt bijdraagt aan een serieuze inhoudelijke discussie..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?
Meki, Youssef en ik kunnen niks goed doen vandaag zie ik. Flamebait, troll, hou maar op. Waarom?![]()
²
vandaag???quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sp3c, zit je om werk verlegen ofzo?
Meki, Youssef en ik kunnen niks goed doen vandaag zie ik. Flamebait, troll, hou maar op. Waarom?![]()
²
Jij sadist! Ik wist niet dat hockey en sadisme samengingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef sp3c het volgende:
en ik vraag me al niet eens meer af waarom jullie nix goeds kunnen doen, ik neem het gewoon voor lief![]()
LOLquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz, lijkt wel of er een ASCII-jihad is begonnen.
wat is ASC|| ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz, lijkt wel of er een ASCII-jihad is begonnen.
dan kijk je het verkeerde soort hockeyquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij sadist! Ik wist niet dat hockey en sadisme samengingen.![]()
²
ASCIIquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:10 schreef Meki het volgende:
wat is ASC|| ?
Dat is al vaker gevraagd , maar hij mag gewoon zn gang gaan .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
Zouden jullie die *partijrechten voor debiele ouders* user eens een flinke schop naar het psychopaten forum willen geven met zijn offtopic copy/paste rotzooi in elk willekeurig topic?
Niet helemaal waar, ze heeft er begrip voor dat deze man elke strohalm aanpakt om zijn probleem te verkondigen. Dat Yvonne een posting achterlaat is alleen op user-niveau. Als moderators hebben we zelf de beslissing wat we gaan doen met het topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef N.icka het volgende:
Kijk dat is nog eens een goed antwoord .![]()
Ik klets niet , vraag maar Yvonne , die wilde zelf dat meneer hier mag blijven posten.
Stellingname of discussie punt.quote:Bron : Link
Bericht
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef NewOrder het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels over de post van bloodymary in Problemen mileuboete [Geldrop] . Alhoewel de adresgegevens op zich openbaar zijn, vind ik de context waarin ze zijn geplaatst nogal dubieus.
Is het dan niet handig om ook zijn postcode weg te halen. Nu weet je de straat en naam van de persoon. Dus zijn huis ook. had je imo net zo goed de rest ook kunnen laten staan toch?quote:
Ik wen helemaal niet aan die creep, als hij door mag gaan dan mag ik hem dus benaderen op een wijze zoals ik dat wil en het mij het beste lijkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat is al vaker gevraagd , maar hij mag gewoon zn gang gaan .
Ook aan hemzelf is al zo vaak gevraagd om op een andere manier te posten maar dat helpt ook niet , dus wen er maar aan,
Hem wordt een hand boven het hoofd gehouden
Hij kan zich beter eens gaan richten op het normale leven i.p.v. als een dwaas al die texten te copy/pasten en daarmee vastlegd voor zijn kids hoe moeilijk deze man is in de omgang.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef Drugshond het volgende:
. Persoonlijk hoop ik 'dat die beste man' iets meer aandacht zal besteden aan de openingspost.
dan kom je naar de feedback en meld je hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik wen helemaal niet aan die creep, als hij door mag gaan dan mag ik hem dus benaderen op een wijze zoals ik dat wil en het mij het beste lijkt.
Die gast gaat vrijwel nooit in op vragen n.a.v. zijn postings, kwakt overal willkeurige texten neer als antwoord.
Al driemaal gedaan, de eerste keer was er een oplettende mod die het eens was en topics naar R&P/OUD heeft geschopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kom je naar de feedback en meld je het
dan kijk ik ernaar en als het offtopic is dan haal ik het weg, makkelijker kan niet.
Sinds wanneer editten we hier FB postings??quote:
ik kan het me niet herinnerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Al driemaal gedaan, de eerste keer was er een oplettende mod die het eens was en topics naar R&P/OUD heeft geschopt.
De 2e en 3e maal zijn die offtopic knip-plak postings van meneer gewoon blijven staan.
nu ja ik heb eergister hele boekwerken van hem verwijderd, dus vond ik het nogal raar dat er allemaal gezeur komt vanuit het niets zonder linkjes.quote:Het gaat mij niet over het *niet eerlijk* want dát stadium ben ik allang voorbij.Het gaat om het feit dat als JULLIE niet corrigeren ...de users zelf al feller gaan worden omdat ze het simpelweg niet pikken als 1 persoon door blijft gaan met zijn plakwerkjes in willekeurige topics.
Snap je nu wt ik bedoel ?
rascistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef sp3c het volgende:
hij is een uitzonderingsgeval
besides, mensen van een halve meter hoog hebben zich maar te schikken
Het is natuurlijk nog raarder dat je dan niet zelfstandig kunt gaan kijken in recente topics van dit vreemde heerschap of eens gaat kijken wat er de afgelopen twee dagen in het NWS forum is gepost.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:32 schreef sp3c het volgende:
dus vond ik het nogal raar dat er allemaal gezeur komt vanuit het niets zonder linkjes.
Meneer heeft anders toch echt een megadikke plaat voor zijn hoofd beste Drugshond...je kan hem keer op keer wijzen op zijn plakpostings of concreet vragen naar zijn mening, hij blijft doorgaan en negeerde tot op heden bijna elke vraag, heeft ook nog een vreemde vorm van Gilles de la Tourette aangezien hij het vandaag presteerde op in twee topics vrijwel identieke reacties te plaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef Drugshond het volgende:
Ik denk dat hij zelf ook (min of meer) inziet welke tollerantiegrenzen we toelaten met betrekking tot zijn (OP)-postings.
Ik heb er een hard hoofd in dat een volwassen man na weken nog in staat zou kunnen zijn om normale reacties te plaatsen .quote:Het laatste wat ik echt wil is dat we een hetze gaan beginnen tegen deze beste man. Er is nog ruimte voor verbetering..
Dat laatste weet ikquote:En bij herhaling van zetten en standpunten middels copy / paste mag hij vertrekken (dat is mijn persoonlijk oordeel). Maar de definitieve keuze wie wel of geen ban krijgt en de duur daarvan ligt niet ter verantwoordig bij de moderator.
ik ben sp3cquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gesnapt
en leer klok kijken allochtoon![]()
....
AJAY SIR!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben sp3c
de klok past zich aan mij aan, niet andersom
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef sp3c het volgende:
... in dat topic wat je aanhaalt zie ik vooral getroll van jouw
carry onquote:
Ach so, we gaan het probleem over de schutting gooien. Zullen de buren blij mee zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Loedertje het volgende:
Dat laatste weet ik
En een ban zou niet hoeven, verwijderen uit het NWS forum is al voldoende als hij niet wil luisteren naar de waarschuwingen betreffende zijn gedrag
Daar weten ze niet beter, soort zoekt soort in R&Pquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach so, we gaan het probleem over de schutting gooien. Zullen de buren blij mee zijn.![]()
.
Thxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:11 schreef NewOrder het volgende:
Groen Links: Ruimer Nederlanderschap
Groenlinks: 'Automatisch paspoort voor migrantenbaby'
POL was eerder.
Jij hebt ook de eerste klacht van mij naar uiterste tevredenheid afgehandeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:
@Lezers.
Zie : Zorro een bewuste keuze, (en sluitpost).
Zeg nou niet dat we niks doen.
De (concept) sluitpost is bijna een maand oud - achter de schermen -.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef Loedertje het volgende:
Jij hebt ook de eerste klacht van mij naar uiterste tevredenheid afgehandeld
En ik weet dat je afhankelijk bent van je medemods en de FA's
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:
@Lezers.
Zie : Zorro een bewuste keuze, (en sluitpost).
Zeg nou niet dat we niks doen.
Ik kan me vaag iemand herrinderen die hier jaren bezig was om op persoonlijke titel een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het gayonrecht in de wereld. Kan me niet herinderen dat de staf die persoon ook maar een stobreedte in de weg heeft gezeten. En laten we wel wezen dat geen verschil zit tussen die persoon en partijrechtenkind.quote:U zult het met mij eens zijn dat Fok! niet gebruikt mag/kan worden voor een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het onrecht in de wereld op persoonlijke titel: = Spam
Mee eens, daar moeten we ook geen verschil in maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Monus het volgende:
Ik kan me vaag iemand herrinderen die hier jaren bezig was om op persoonlijke titel een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het gayonrecht in de wereld. Kan me niet herinderen dat de staf die persoon ook maar een stobreedte in de weg heeft gezeten. En laten we wel wezen dat geen verschil zit tussen die persoon en partijrechtenkind.
Die heeft zichzelf toch opgeruimd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Monus het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me vaag iemand herrinderen die hier jaren bezig was om op persoonlijke titel een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het gayonrecht in de wereld. Kan me niet herinderen dat de staf die persoon ook maar een stobreedte in de weg heeft gezeten. En laten we wel wezen dat geen verschil zit tussen die persoon en partijrechtenkind.
Volgens mij deed hij dat altijd op basis van nieuwsberichten en met redelijk inhoudelijke openingspost. Dat zou deze user ook iets meer kunnen aanleren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Monus het volgende:
Ik kan me vaag iemand herrinderen die hier jaren bezig was om op persoonlijke titel een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het gayonrecht in de wereld.
Hij heeft nog nooit een inhoudelijke openingspost gehad, hij heeft zelfs nog nooit inhoudelijk meegedaan aan zijn eigen discussie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat altijd op basis van nieuwsberichten en met redelijk inhoudelijke openingspost. Dat zou deze user ook iets meer kunnen aanleren.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef visionnaire het volgende:
wie heeft deze poll weg gemod uit dit topic?
Volgens mij is die stuk.quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 11
Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 12
Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 12
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 14
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 14
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 14
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111) in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 16
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /www/kolnedra.nl/www/foktools2/fokpoll/vote.php on line 16
Je hebt gestemd, bedankt!
Vergeet niet om de topic te refreshen om de stand ge-update te zien
De verwijdering van deze topic is waarschijnlijk ook wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar met 1,2 miljoen paginaviews per dag snap je ook wel dat we gewillig doelwit zijn van dergelijk soort (spam) praktijken.
Heb je het nou over de homo of over deze meneer van de kinderrechten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een inhoudelijke openingspost gehad, hij heeft zelfs nog nooit inhoudelijk meegedaan aan zijn eigen discussie.
Dat was elke keer knippen, plakken, en schelden.
dat was alleen net ff. daarvoor deed hij het nog. en nu ook weer. dus modjes. what gives?quote:
welke homo ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je het nou over de homo of over deze meneer van de kinderrechten?
Ehhmmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef visionnaire het volgende:
Heeft de islam een positieve invloed op de Ned. samenleving?
» Ja
» Nee
» Neutraal
» Geen mening.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
wie heeft deze poll weg gemod uit dit topic?
Dankje.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ben bijzonder spaarzaam met complimentjes geven maar voor deze keer een uitzondering voor Drugshond.
Je objectieve moderatie en inbreng mbt het hele cartoonrel vind ik bijzonder goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |