http://www.nieuwnieuws.nl(...)nger_voor_islam.htmlquote:De cartoonrellen hebben in Nederland tot een groeiende angst voor de islam geleid. Dat blijkt uit een opinieonderzoek dat in opdracht van het Algemeen Dagblad is uitgevoerd en waarvan de krant de resultaten vandaag heeft gepubliceerd. Van de ruim 750 ondervraagden is ruim 44 procent banger geworden voor een wereldwijde botsing tussen de islam en het westen. Een meerderheid ziet de islam als een vrouwonvriendelijke, intolerante en humorloze godsdienst. Ook vindt ruim de helft dat democratie en islam niet samengaan. Een kleine minderheid van ruim 10 procent vindt dat zijn leven nu al is veranderd door de recente incidenten rondom de islam.
worden ze dan geconfronteerd ermee ?? in welke opzichten danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef visionnaire het volgende:
[..]
jawel hoor. dat moet wel. de islam is namelijk een onwenselijke invloed op de nederlandse (europese) samenleving. mensen willen niet geconfronteerd worden met de islam.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.nieuwnieuws.nl(...)nger_voor_islam.html
Nederlanders zijn overal bang voor.
je hoeft voor de Islaam niet bang te zijn . respect uitbrengen is voldoende
Juist. En respect verdien je niet met het afsnijden van kelen en opblazen van onschuldigen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
respect moet je verdienen, niet afdwingen
wat heeft de Islaam jou dan aangedaan ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
respect moet je verdienen, niet afdwingen
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
[..]
worden ze dan geconfronteerd ermee ?? in welke opzichten dan
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:25 schreef visionnaire het volgende:
[..]
er worden moskeeen gebouwd in nederland. je ziet moslims protesteren tegen de vrijheid van meningsuiting, je leest wel eens iets over criminaliteit, je ziet dat scholen gescheiden schoolzwemmen langzamerhand invoeren, je hoort geneuzel over het instellen van een verplichte islamitische officiele feestdag, etc etc. de islam dringt zich op in de nederlandse samenleving.
en ik denk niet dat veel mensen hier op zaten te wachten.
In naam van de islaam ( en ook andere geloven) is al een hoop kwaad geschied. en angst gezaaid in de wereld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
wat heeft de Islaam jou dan aangedaan ?
Hahahaha!! Wat ben je toch grappig Meki..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
[..]
worden ze dan geconfronteerd ermee ?? in welke opzichten dan
Mijn religie bestaat uit het niet respecteren van de Islam. Daar hoef je niet bang voor te zijn. Respect uitbrengen is voldoende.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
In naam van de islaam ( en ook andere geloven) is al een hoop kwaad geschied. en angst gezaaid in de wereld.
Wat denk je dat jullie profeet erger vind, een paar cartoons die niet positief over hem zijn, of dat er in zijn naam ( en die van zijn baas) gemoord en gedreigd wordt. ?
respect ?? dat heb jij zeker niet geleerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Henk-B het volgende:
Bang voor de Islaam???![]()
Als jij mij 1 Islammetje kan opnoemen met een IQ boven de 100 word ik bang!![]()
Mensen die geloven neem ik zowiezo niet serieus!
USA. Extreem rechts, Extreem links. Moslim extremisten het is allemaal een pot nat. Want ze hebben een ding gemeen veel doden op hun conto. Het is het resultaat van het geloven in maar een waarheid en geen respect voor de ander hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is onzin
terroristen zijn GEEN moslims . dat zijn baldadige mensen
In de naam van USA is al een hoop kwaad geschied en angst gezaaid
Maar nee daar hoor ik niemand over
Denemarken is eigen schuldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Goochie het volgende:
[..]
Hahahaha!! Wat ben je toch grappig Meki..
Theo van Gogh? 11 september? Denemarken?
Doe je oren maar eens open en luister ook eens naar dingen die niet in je straatje passen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
de USA is geen geloof, dat is een land.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is onzin
waarom is dat schandalig? godslastering moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Meki het volgende:
Nederland steunt massaal Hirsi Ali Ayaan . Dat is pas schandaliger
Vrijheid van meningsuiting enzo zei je nog een paar posts eerderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:31 schreef Meki het volgende:
Nederland steunt massaal Hirsi Ali Ayaan . Dat is pas schandaliger
dat is een enkel een excuces om dat te rechtvaardigenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:32 schreef visionnaire het volgende:
[..]
waarom is dat schandalig? godslastering moet kunnen toch?
Ik ben ook bang voor de USA.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is onzin
Alleen waren de Ieren uiteindelijk instaat te begrijpen dat het doden van onschuldige burgers niet het gewenste resultaat had. Tot die conclusie zie ik de huidige (Moslim) extremisten niet komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Denemarken is eigen schuld![]()
Ben jij dit vergeten
Irak oorlog
Afganistan oorlog
PIM Fortuyn
ETA
Noord Ierland
etc.
![]()
leg eens uit? waarom is hirsi ali slecht bezig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is een enkel een excuces om dat te rechtvaardigen
jij bent dus niet bang voor de islaam, maar voor de uitwassen van de islaam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:30 schreef OmeKoos het volgende:
We hoeven in Nederland niet bang te zijn voor de Islam, maar wel voor de personen die de Islam gebruiken om zich te misdragen. die zich erachter verstoppen. En hun misdaden utleggen met "het moet van allah".
Wanneer respecteerd de islam mij?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben daar idd niet bang voor. De reden er zijn voldoende landen met wapen systemen die er uiteindelijk binnen een klap een eind aan kunnen maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij bent dus niet bang voor de islaam, maar boor d uitwassen van de islaam.
Laat me niet lachen man, weet jij wel wat respect is?quote:
Gefrusteerd is misschien een beter woord.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
is 'bang' wel het goede woord?
Dat kun je opeisen toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:39 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man, weet jij wel wat respect is?
Klopt, de islam is wat mij betreft gewoon een denkwijze. Waar ik bang voor ben, dat is voor al die josti's die de denkwijze totaal verkeerd begrijpen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij bent dus niet bang voor de islaam, maar voor de uitwassen van de islaam.
Omdat het nogal dom staat. En dat is nu precies wat je anderen verwijt.quote:
omdat je niet grappig bent.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat denk je dat jullie profeet erger vind, een paar cartoons die niet positief over hem zijn, of dat er in zijn naam ( en die van zijn baas) gemoord en gedreigd wordt. ?
De lontjes zijn allemaal evenlang het ligt eraan waar je hem aansteekt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Want je kan het recht of krom lullen. mensen uit de islaam regio hebben nu eenmaal een korter lontje dan de autochtone bevolking. en daar worden mensen bang van
Henk b is niet dom, hij heeft alleen per ongeluk zijn IQ ingevuld bij zijn geboorte datum in zijn profiel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Omdat het nogal dom staat. En dat is nu precies wat je anderen verwijt.
Moslim zijn overal bang voor.quote:Nederlanders zijn overal bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |