OK inhoudelijk, voor het slapen gaan nog even dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken werken ook niet echt in je voordeel. Ik probeer een serieus gesprek met je aan te gaan, en dan kom jij met wat trollerige teksten die niks maar dan ook niks van doen hebben met de sterke inhoud van mijn post.
Moeilijk debatteren zo.²
Dit bedoel ik dus, jij neemt jezelf te serieus. Jij stelt voor jezelf bepaalde normen en waarden (bijv. ik respecteer iedereen) en je weigert daar vanaf te wijken, ook al zou dat soms beter zijn (zoals nu).quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
en ondanks alles blijf ik hem respecteren
Dat is ook onze kracht Meki, we laten ons nooit uit de tent lokken, en we blijven respect hebben en tonen, ondanks het slechte gedrag en rare uitspraken van een aantal Fok!kers.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
en ondanks alles blijf ik hem respecteren
ik maak geen moslims zwart, ik maak alleen de idioten die de islam misbruiken om hun wandaden tegen de mensheid goed te praten zwart. Ik heb moslims in mijn vriendenkring, dus denk eerst na voor je blind blaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat vindt ik dan weer Jammer
Socialdisidor die maakt telkens Moslims zwart en hij is diegene die enkel over mij klaagt
er is mij daarover helemaal niet duidelijk vermeld dat ik dat moest veranderen. deze stelling van debat heb ik geruimteloos al jarenlang.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OK inhoudelijk, voor het slapen gaan nog even dan.
Kijk, er is een tijd geleden met één van de mods gesproken over het post gedrag van Meki. Jij was daar ook bij geloof ik. Daarin werd aangegeven dat het gedrag van hem enkele mods reden had gegeven om achter de schermen over hem te discussiëren, en er is aan hem duidelijk gemaakt dat hij dit gedrag moest veranderen. Dat gedrag is niet veranderd. Ik vroeg me dus af hoe het nu staat. Dat ik dat in onhandige woorden neerzette die uitgelegd konden worden als zijnde een verzoek om een ban, OK. En als ik op basis daarvan zelf een ban krijg, so be it. Mijn vraag en intenties waren oprecht, zoals ik ze hier heb uitgelegd. Geloof het of niet, ik kan toch niets doen om je van het tegendeel te overtuigen, behalve mijn woord. ALs je persé van het slechtste in de mens uit wilt gaan, prima. Zegt meer over de persoon die dat doet dan over mij.
Het komt over dat je elke moslim bedoeltquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik maak geen moslims zwart, ik maak alleen de idioten die de islam misbruiken om hun wandaden tegen de mensheid goed te praten zwart. Ik heb moslims in mijn vriendenkring, dus denk eerst na voor je blind blaat.
Ahmaddiyaquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik maak geen moslims zwart, ik maak alleen de idioten die de islam misbruiken om hun wandaden tegen de mensheid goed te praten zwart. Ik heb moslims in mijn vriendenkring, dus denk eerst na voor je blind blaat.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is ook onze kracht Meki, we laten ons nooit uit de tent lokken, en we blijven respect hebben en tonen, ondanks het slechte gedrag en rare uitspraken van een aantal Fok!kers.²
Pakistanen of Surinamers?quote:
Wéér doe je het. Té stellig, Té orthodox tov jezelf. Bekijk zaken per geval en wees minder star.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Juist en daar moeten we nooit van afwijken
Nee ik neem mezelf niet serieus . Als iemand die het niet eens is met mijn mening die kan dat gewoon negeren of gewoon met een hardere stelling daartegen aankomenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, jij neemt jezelf te serieus. Jij stelt voor jezelf bepaalde normen en waarden (bijv. ik respecteer iedereen) en je weigert daar vanaf te wijken, ook al zou dat soms beter zijn (zoals nu).
Daar is mij niets van bekend. Het postgedrag van Meki is volgens mij ook helemaal niet banwaardig. Wat in ieder geval niet door de beugel kan is een verkapte ban aanvragen voor een ander.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het was geen verzoek om een ban, maar een vraag hoe het stond met de weg van Meki naar de ban. Eerder hebben enkele mods (ik geloof onder meer Drugshond, maar correct me if I'm wrong) al aangegeven dat Meki al meerdere malen gewaarschuwd is voor zijn gedrag op het forum en dat er achter de schermen een discussie gaande was over een eventuele ban. Ik vroeg me af het stond met die discussie.
Hoe bedoel jequote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wéér doe je het. Té stellig, Té orthodox tov jezelf. Bekijk zaken per geval en wees minder star.
Geen ideequote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Tobbes het volgende:
Ontploffing in Leidschendam.
Waarom is die op slot?
Je benadert mijn post gewoon te emotioneel, je moet mijn post proberen rationeel te benaderen. Ik stel homo's niet op één lijn met pedofielen en beestofielen, ik geef enkel argumenten c.q. kenmerken die in principe voor al die groepen gelden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wat hij doet kan gewoon niet... is snap niet dat hij gewoon zijn gang kan gaan
link:
Vaticaan wil homohuwelijk een halt toeroepen
Je beheersing van de Nederlandse taal is blijkbaar zo slecht, dat je niet eens weet wat je zegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je benadert mijn post gewoon te emotioneel, je moet mijn post proberen rationeel te benaderen. Ik stel homo's niet op één lijn met pedofielen en beestofielen, ik geef enkel argumenten c.q. kenmerken die in principe voor al die groepen gelden.²
Het laatste wat ik erover zeg omdat een discussie met jou wéér een zwart-wit, welles-nietes wordt:quote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik neem mezelf niet serieus . Als iemand die het niet eens is met mijn mening die kan dat gewoon negeren of gewoon met een hardere stelling daartegen aankomen
Je wilt niet inhoudelijk verder discussiëren dus? ....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Je beheersing van de Nederlandse taal is blijkbaar zo slecht, dat je niet eens weet wat je zegt.
Ik vond het niet bepaald verkaptquote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar is mij niets van bekend. Het postgedrag van Meki is volgens mij ook helemaal niet banwaardig. Wat in ieder geval niet door de beugel kan is een verkapte ban aanvragen voor een ander.
Maar goed, ik laat het verder over aan de moderators van hier.
Ja, ik heb foto'squote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar is er nog een nieuwsfeitje met betrekking tot dit onderwerp. ?
Loyaal aan jezelf moet je zijn. anders kan je niet met elkaar in debat gaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het laatste wat ik erover zeg omdat een discussie met jou wéér een zwart-wit, welles-nietes wordt:
Je bent loyaal aan jezelf. Aan de wijsheid die je zeker hebt. Echter, jouw wijsheid is niet per se de waarheid en dit moet je leren inzien. Je post zonder nuance als het A is, is het altijd A en nooit Z: zelfs geen B. Je vertoont de verschijnselen van iemand die de dwangmatige plicht t.o.v. zichzelf voelt om nooit van jouw absolute waarheid (die dat niet altijd is) af te wijken. Gevolg--->>Discussies zoals deze die zeker inhoudelijk zijn, maar al snel ontaarden in een welles-nietes verhaal.
Ik zal nog maar even herhalen dat je zeker iets toevoegt aan Fok! je doet een ander licht laten schijnen op gevoelige zaken en zorgt voor relativiteit en nuance. Echter, bij jou zitten deze termen waarschijnlijk nog niet in je vocabulaire.
Of het oprecht of niet is weet ik niet, maar altijd moet jij tegen de massa ingaan. Alle bovenstaande eigenschappen kun je ook toeschrijven aan BHFH. Het verschil is dat hij zich bewust is van het feit dat zijn waarheid niet de absolute is. Nuance is hem niet vreemd. Als je nou iets minder extreem zou zijn, en iets meer BHFH dán voegde je echt wat toe.
Dit alles heeft niks met erkenning te maken, niks met respect, maar gewoon met de baat die Fok! aan jou heeft.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Loyaal aan jezelf moet je zijn. anders kan je niet met elkaar in debat gaan.
we kunnen niet gezamenlijk een mening over een onderwerp hebben. ieder heeft zijn eigen mening zoals we hebben gezien in de 30 topics Spotprenten.
En ik kan je soms vertellen dat ik eraan denk welke reactie ik daarop ga geven. soms een hardere soms een zachte om hem stukjes gelijk te geven.
Ik verander soms over mijn mening in bepaalde zaken. ik blijf serieus bezig in NWS en zal dan dan op de normale manier de discussie ingaan zonder te schelden en te kwetsen en als dat toch gebeurt dan is er altijd de aanleiding voor excuces aan te bieden.
Ik weet niet of ik dat wel kanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
Reageer nou eens op basis van die post en niet op basis van je eigen verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |