Hoe kan dat nou, ik ben op mijn werk!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef Tobbes het volgende:
5 minuten geleden klonk er een doffe knal 100 meter ten noorden van mijn huis, daar zit o.a. de AIVD gevestigd, maar ook wat benzinepompem.
De straat is vrijwel direct afgezet, foto's vallen er niet te maken. Het enige dat ik zie is wat rook uit die richting.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef Tobbes het volgende:
5 minuten geleden klonk er een doffe knal 100 meter ten noorden van mijn huis, daar zit o.a. de AIVD gevestigd, maar ook wat benzinepompem.
De straat is vrijwel direct afgezet, foto's vallen er niet te maken. Het enige dat ik zie is wat rook uit die richting.
Google Nieuws is wel computergestuurd he. Het kan best wel nu ergens op het net staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:49 schreef Meki het volgende:
Google Nieuws meldt nog niks
Normaal gesproken werkt die wel, maar hij blijft nu helemaal leeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef greatgonzo het volgende:
werkt dat c2000 meldsysteem?? en hoe kun je dan de logs zien?
Ga slapen.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef Tobbes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |