abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34993823
quote:
'Amsterdam niet langer homo-hoofdstad'

Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Novum
Gepubliceerd: zondag 12 februari 2006 @ 12:01
Uit onderzoek van de Hogeschool Inholland is gebleken dat Amsterdam niet langer meer de homohoofdstad is van Europa. Volgens de op homo's gerichte toeristenindustrie moet Amsterdam snel iets doen wil de stad blijven mee tellen als 'gaytrekpleister'.

Buitenlandse bezoekers geven Amsterdam nog wel een hoog waarderingscijfer, een negen. Dat heeft betrekking op onder meer tolerantie en de aanwezigheid van horecavoorzieningen voor homo's. Londen, Parijs, Barcelona, Berlijn en Madrid zijn de concurrenten van de Nederlandse hoofdstad. Volgens tachtig procent van buitenlandse reisorganisatoren wordt Amsterdam voorbij gestreefd omdat het aanbod niet vernieuwend genoeg is. De voormalig homohoofdstad zou meer trendsettend moeten zijn en het uitgaansaanbod voor gaytoeristen moeten vernieuwen. Het wegblijven van gaytoeristen uit de hoofdstad is economisch nadelig omdat deze groep gemiddeld 43 procent meer uitgeeft dan overige toeristen.
Waarom wilt men uberhaupt bekend staan als Homo-hoofdstad ? Amsterdam heeft veel en veel meer te bieden!
pi_34994010
Nou, voor goed voetbal moet je er anders niet wezen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:37:37 #3
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_34994047
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:29 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waarom wilt men uberhaupt bekend staan als Homo-hoofdstad ? Amsterdam heeft veel en veel meer te bieden!
Nou, Homo's zijn rijk en hoeven geen geld uit te geven aan kinderen , dus kunnen erg veel geld uitgeven aan nutteloze dingen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_34994170
Effe serieus, het antwoord staat al in het persbericht eigenlijk. Homo's geven blijkbaar veel meer geld uit op vakantie dan hetero's, al vraag ik me af hoe en waar ze dat precies onderzocht hebben. Dus dan is het begrijpelijk dat een stad als Amsterdam, dat toch al bekend staat als homovriendelijk, er alles aan doet om homo's van over de hele wereld naar binnen te lokken. Zoals altijd en overal is de motivatie gewoon geld.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:43:47 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34994260
"Amsterdam niet langer homo-hoofdstad"

Het zal voor niemand een verrassing zijn dat ik hier blij mee ben.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 12 februari 2006 @ 12:44:33 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34994287
quote:

[..]

het gaat er juist om dat een hoofdstad én én heeft. we zijn al de sofdrugs en prostitutie capital. homo's zijn ook belangrijk voor onze economie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34994499
quote:

[..]

Jup hasj, coke en prostituees, voor het weer komen ze niet hoor
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_34994711
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ja, je zal er best wel last van hebben he, ze lopen natuurlijk de hele dag naar je reet te staren.
pi_34995907
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, je zal er best wel last van hebben he, ze lopen natuurlijk de hele dag naar je reet te staren.
Hij is een van die kut marokkaantjes die homo's lastig vallen Enkeltje naar land van herkomst Als je last hebt van homo's ga je maar geiten neuken in je eigen land.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_34996296
Wat een bekrompen reacties weer op de Frontpage.. ( en geloof me het zijn niet alleen de allochtonen)

En dan wil men beweren dat we hier ''verlicht'' zijn...
pi_34997105
quote:

²
Wat heb jij in hemelsnaam met Amsterdam te maken, je komt toch uit Dordrecht?
eeeh
  zondag 12 februari 2006 @ 14:17:21 #12
13462 BansheeBoy
pi_34997707
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wat heb jij in hemelsnaam met Amsterdam te maken, je komt toch uit Dordrecht?
Mijn cluppie komt uit Amsterdam.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34997807
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Gecondoleerd.
pi_34997925
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
En dat is zeker niet de rainbowsquash?
eeeh
  zondag 12 februari 2006 @ 14:28:49 #15
13462 BansheeBoy
pi_34998204
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:23 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

En dat is zeker niet de rainbowsquash?
Ja, dat is het niet.

²
  zondag 12 februari 2006 @ 14:56:05 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34999474
quote:

²
Waar ben je dan wel blij mee? Als amsterdam het grootmuftifaat is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35000232
quote:

²
dan zal het voor jou ook geen verrassing zijn dat het niemand geen ruk kan schelen waar jij wel of niet blij mee bent

on topic: ik vraag me af wat verder de toegevoegde waarde is van dit bericht, eigenlijk is een 'homo-stad' niet meer dan een trend, trends komen en gaan..

naar mijn mening is amsterdam totaal verloederd, niet louter door types als bansheeboy, maar ook door andere tokkies. of je nou homo bent of niet: wanneer een plaats zijn sfeer heeft verloren geeft men het geld elders uit.

[ Bericht 24% gewijzigd door Prego op 12-02-2006 15:13:58 ]
  zondag 12 februari 2006 @ 15:08:25 #18
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_35000287
Aan de hand van de reacties op de Frontpage kan je nu wel generaliserend concluderen dat veel Hollanders blij zijn met het gedrag van de Amsterdamse kutmarokkanen...
  zondag 12 februari 2006 @ 15:18:31 #19
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_35000711
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef IPdaily het volgende:
Aan de hand van de reacties op de Frontpage kan je nu wel generaliserend concluderen dat veel Hollanders blij zijn met het gedrag van de Amsterdamse kutmarokkanen...
Ik vind het wel mevallen, op de frontpage. Als ik dat vergelijk met de ongenuanceerde, generaliserende haatopmerkingen tegen moslims hier.
god bless america!
  zondag 12 februari 2006 @ 15:18:48 #20
57707 OpenDeur
Het is de schuld van links
pi_35000718
Kunnen we niet gewoon een gaypretpark oprichten voor de de 'gaytoeristen' die niet komen voor de musea, architectuur, rondvaarten, monumenten, restaurants, whatever. Het is mooi dat ze Amsterdam een prettige bestemming vinden, maar waarom specifiek voor deze doelgroep uitgaansgelegenheden in het leven geroepen moeten worden zou ik niet weten .
Oh
  zondag 12 februari 2006 @ 15:23:03 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35000883
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:18 schreef OpenDeur het volgende:
Kunnen we niet gewoon een gaypretpark oprichten voor de de 'gaytoeristen' die niet komen voor de musea, architectuur, rondvaarten, monumenten, restaurants, whatever. Het is mooi dat ze Amsterdam een prettige bestemming vinden, maar waarom specifiek voor deze doelgroep uitgaansgelegenheden in het leven geroepen moeten worden zou ik niet weten .
op dat laatste kan ik je wel antwoord geven: omdat er nog steeds mensne zijn die het blijkbaar gerechtig vinden om homoseksuelen als minder te bschouwen en daarbij ook gerust agressie gebruiken en er veel mensen bang zijn voor het fenomeen.

amsterdam moet geen homohoofdstad worden, maar ik denk wel dat met dit bericht word gezegd dat juist het tolerante klimaat dat in amsterdam te vinden was aan het verdwijnen is. voor de rest kan zon canalpride gebeuren helemaal geen reet schelen, als mensen elkaar maar eens met respect behandelen en elkaar met rust laten en dat is iets wat nu dus blijkbaar niet gebeurt.
put
your
clothes
on!
pi_35000921
quote:
Omdat daar, in tegenstelling tot de rookvrije bruincafe`s, een markt voor is en ondernemers slim genoeg zijn om daar op in te springen.
eeeh
  zondag 12 februari 2006 @ 15:30:02 #23
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_35001155
quote:
soort zoekt soort. Waarom zijn er jongerencafe's?
god bless america!
  zondag 12 februari 2006 @ 15:31:09 #24
57707 OpenDeur
pi_35001193
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef Jerruh het volgende:

[..]

op dat laatste kan ik je wel antwoord geven: omdat er nog steeds mensne zijn die het blijkbaar gerechtig vinden om homoseksuelen als minder te bschouwen en daarbij ook gerust agressie gebruiken en er veel mensen bang zijn voor het fenomeen.

amsterdam moet geen homohoofdstad worden, maar ik denk wel dat met dit bericht word gezegd dat juist het tolerante klimaat dat in amsterdam te vinden was aan het verdwijnen is. voor de rest kan zon canalpride gebeuren helemaal geen reet schelen, als mensen elkaar maar eens met respect behandelen en elkaar met rust laten en dat is iets wat nu dus blijkbaar niet gebeurt.
Dat tolerante klimaat is iets om trots op te zijn. Maar homo's zijn ook gewoon mensen en het gros van die groep zal sowieso wel naar Amsterdam komen ongeacht de aanwezigheid van een parade. Bovendien kweek je geen tolerantie met gayparades. Dat doet volgens mij meer schade aan de tolerantie dan de afwezigheid daarvan.
Oh
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 15:33:12 #25
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_35001264
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:36 schreef Hathor het volgende:
Nou, voor goed voetbal moet je er anders niet wezen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_35001274
als ze maar niet met meer van die ranzige dingen komen zoals de gay pride
  zondag 12 februari 2006 @ 15:33:46 #27
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_35001280
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef OpenDeur het volgende:

[..]

Dat tolerante klimaat is iets om trots op te zijn. Maar homo's zijn ook gewoon mensen en het gros van die groep zal sowieso wel naar Amsterdam komen ongeacht de aanwezigheid van een parade. Bovendien kweek je geen tolerantie met gayparades. Dat doet volgens mij meer schade aan de tolerantie dan de afwezigheid daarvan.
Dat zou ik ook denken. Die roze zaterdagen die vroeger op het journaal kwamen? vreselijk. Maar toch schijnt dat toen gewerkt te hebben.
god bless america!
pi_35001307
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef IPdaily het volgende:
Dat zijn dan dezelfde mensen die op iedere mogelijke wijze marokkanen uitkafferen.

Zielig hoor... en bekrompen.
pi_35001325
quote:

[..]

Ik zou niet weten waarom dat zo zou zijn. Ik ben geen homo maar de gayparades zetten zeker geen kwaad bloed bij mij. Ik vind het juist wel grappig om elk jaar die beelden op tv te zien. Vond het vooral grappig toen er een tijd geleden voor het eerst een boot mee deed die gevuld was met Arabische homo`s.
eeeh
  zondag 12 februari 2006 @ 15:35:22 #30
57707 OpenDeur
pi_35001354
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef sturky100 het volgende:

[..]

soort zoekt soort. Waarom zijn er jongerencafe's?
Homokroegen heb ik ook niets tegen, maar je hebt toch geen speciale jongerenrestaurants of homorestaurants. Ik snap niet welke kant het uit zou moeten gaan. Feesten hoeven toch niet gebonden te zijn aan een seksuele voorkeur.
Oh
pi_35001372
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:23 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Het is cliché, maar het moet gewoon keer op keer gezegd worden.
pi_35001407
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
als ze maar niet met meer van die ranzige dingen komen zoals de gay pride
ze?
  zondag 12 februari 2006 @ 15:37:01 #33
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35001415
quote:

[..]

over die gay pride heb ik het niet, dat is ook iets wat ik soms een beetje jammerlijk vind. maar goed. ik vind het ook belachelijk dat sommigen telkens 1 event aanhalen om meteen hun afkeer van een hele homogroep duidelijk te maken. alsof je alle brabanders afkeurt omdat er eens per jaar carnaval word gevierd. hetzelfde met zoenen: alsof homos overal in het openbaar zoenen om te provoceren. 99% kijkt wel uit... homoseksuelen en heteroseksuelen verschillen als mens zijn totaal niet, ze worden verliefd, gaan naar werk, gaan uit etc, maar veel mensen struikelen altijd over die kleine dingetjes die misschien eens in de zoveel tijd voorkomen...
put
your
clothes
on!
pi_35001444
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:36 schreef Prego het volgende:

[..]

ze?
de mensen die dingen bedenken om homo's aan te trekken.
  zondag 12 februari 2006 @ 15:38:24 #35
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35001457
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is cliché, maar het moet gewoon keer op keer gezegd worden.
mja, ik word hier op FOK! naief gevonden als ik het keer op keer in een discussue zeg, maar goed, het bewijst vaak maar weer hoe star we in een mening zitten en hoe vaak we totaal niet tegen kritiek of zelfreflectie kunnen. wij mensen zijn zwakker dan we denken.
put
your
clothes
on!
  zondag 12 februari 2006 @ 15:41:28 #36
57707 OpenDeur
pi_35001577
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:37 schreef Jerruh het volgende:

[..]

over die gay pride heb ik het niet, dat is ook iets wat ik soms een beetje jammerlijk vind. maar goed. ik vind het ook belachelijk dat sommigen telkens 1 event aanhalen om meteen hun afkeer van een hele homogroep duidelijk te maken. alsof je alle brabanders afkeurt omdat er eens per jaar carnaval word gevierd. hetzelfde met zoenen: alsof homos overal in het openbaar zoenen om te provoceren. 99% kijkt wel uit... homoseksuelen en heteroseksuelen verschillen als mens zijn totaal niet, ze worden verliefd, gaan naar werk, gaan uit etc, maar veel mensen struikelen altijd over die kleine dingetjes die misschien eens in de zoveel tijd voorkomen...
Hej ik heb niets tegen homo's hoor . Er werd het idee geopperd om het uitgaansaanbod voor gaytoeristen uit te breiden. Waarom specifiek voor homo's denk ik dan. Een leuk festival of openluchtconcert heeft iedereen wat aan.
Oh
  zondag 12 februari 2006 @ 15:43:58 #37
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35001658
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:41 schreef OpenDeur het volgende:

[..]

Hej ik heb niets tegen homo's hoor . Er werd het idee geopperd om het uitgaansaanbod voor gaytoeristen uit te breiden. Waarom specifiek voor homo's denk ik dan. Een leuk festival of openluchtconcert heeft iedereen wat aan.
ow er zijn al zat feesten die "gay minded" zijn, dus voor gemengd publiek, maar de enige heteros die er op af komen zijn de lekkere wijven . .
put
your
clothes
on!
  zondag 12 februari 2006 @ 15:47:17 #38
57707 OpenDeur
pi_35001761
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ow er zijn al zat feesten die "gay minded" zijn, dus voor gemengd publiek, maar de enige heteros die er op af komen zijn de lekkere wijven . .
Ja, of je herkent de hetero niet.
Oh
  zondag 12 februari 2006 @ 16:06:22 #39
13462 BansheeBoy
pi_35002433
Had ik al gezegd dat ik blij was met deze ontwikkeling?

²
pi_35002759
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Waarom ga je niet gewoon weg?

Of voer gewoon een échte discussie en leg eens uit wat je tegen homo's hebt en wat daarvoor de reden is.
pi_35002998
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mja, ik word hier op FOK! naief gevonden als ik het keer op keer in een discussue zeg, maar goed, het bewijst vaak maar weer hoe star we in een mening zitten en hoe vaak we totaal niet tegen kritiek of zelfreflectie kunnen. wij mensen zijn zwakker dan we denken.
Tja, ik zie vaak dat mensen die iets in die trant zeggen meteeen als boomknuffelaar worden afgeschilderd.
Eén van de meest goedkope argumenten in een discussie, maar goed, zo zijn wij mensen nou eenmaal.
  zondag 12 februari 2006 @ 16:33:25 #42
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35003495
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef OpenDeur het volgende:

[..]

Homokroegen heb ik ook niets tegen, maar je hebt toch geen speciale jongerenrestaurants of homorestaurants. Ik snap niet welke kant het uit zou moeten gaan. Feesten hoeven toch niet gebonden te zijn aan een seksuele voorkeur.
het scheelt een hoop ruzie aangezien de meeste heteromannen compleet flippen als een andere man ook maar iets bij ze probeert of ook maar voorzichtig informeert of hij mischien homo/bi is. Zolang dat niet veranderd zal aparte feesten voor homo's denk noodzakelijk blijven.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35003561
Als ie voorzichtig informeert of je toevallig homo bent, zou dat dan misschien niet komen omdat je daar aanleiding toe hebt gegeven ?
  zondag 12 februari 2006 @ 16:43:08 #44
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_35003846
quote:

²
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Hahaha
Je moet toch wat als je irritante haatpraatjes genegeerd worden
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
  zondag 12 februari 2006 @ 16:46:28 #45
57707 OpenDeur
pi_35003977
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

het scheelt een hoop ruzie aangezien de meeste heteromannen compleet flippen als een andere man ook maar iets bij ze probeert of ook maar voorzichtig informeert of hij mischien homo/bi is. Zolang dat niet veranderd zal aparte feesten voor homo's denk noodzakelijk blijven.
Er zijn ook mensen die compleet flippen als je ze per ongeluk aanstoot. Ik zie echter ook wel het nut in van homokroegen, juist vanwege het contact leggen. Ik zeg ook niet dat homo's als doelgroep niet onderkend moeten worden, maar het in het leven roepen van nieuwe homo-attracties om toeristen te lokken vind ik weer iets te veel van het goede.
Oh
pi_35004988
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gewoon weg?

Of voer gewoon een échte discussie en leg eens uit wat je tegen homo's hebt en wat daarvoor de reden is.
Omdat dat in hun sprookjesboek staat. Je weet wel: Allah Baba en de 40 straatrovertjes.
pi_35005154
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef Rasje het volgende:

[..]

Omdat dat in hun sprookjesboek staat. Je weet wel: Allah Baba en de 40 straatrovertjes.
Deze kant wil ik nou ook weer niet op. Niet zo generaliseren a.u.b.
Ben zelf ook allochtoon (turkse afkomst). (misschien heb ik dit te vaak gezegd op het forum maar goed, ff voor de duidelijkheid)
  zondag 12 februari 2006 @ 17:40:44 #48
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35006289
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef OpenDeur het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die compleet flippen als je ze per ongeluk aanstoot. Ik zie echter ook wel het nut in van homokroegen, juist vanwege het contact leggen. Ik zeg ook niet dat homo's als doelgroep niet onderkend moeten worden, maar het in het leven roepen van nieuwe homo-attracties om toeristen te lokken vind ik weer iets te veel van het goede.
ik krijg meer het idee dat homoseksualiteit als een kermisattractie word gezien als ik dat zo lees in het nieuwsberichtje. we maken het het gehele jaar een homokermis van en dan komen ze wel...
nogmaals: homoseksuelen zijn gewone mensen. ze gaan op vakantie waar ze heen willen, houden van muziek, gaan ook uit eten, gaan uit, wassen, douchen, seksen etc etc etc (alhoewel het laatste puntje altijd naar voren word egschoven gehghe). waarom snappen mensen niet dat ook homoseksuelen net als andere mensen op zoek gaan naar de plaatsen waar zij het graagst heen willen, muziek luisteren die zij ghet liefste horen, en niet omdat ze homoseksueel zijn maar omdat de muziek leuk is of dat de vakantiebestemming interessant is. en natuurlijk zijn er homos die alleen naa rhomogelegenheden willen, tja. voor de rest verschilt er geen bout met "andere mensen"
put
your
clothes
on!
  zondag 12 februari 2006 @ 18:14:43 #49
57707 OpenDeur
pi_35007555
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik krijg meer het idee dat homoseksualiteit als een kermisattractie word gezien als ik dat zo lees in het nieuwsberichtje. we maken het het gehele jaar een homokermis van en dan komen ze wel...
nogmaals: homoseksuelen zijn gewone mensen. ze gaan op vakantie waar ze heen willen, houden van muziek, gaan ook uit eten, gaan uit, wassen, douchen, seksen etc etc etc (alhoewel het laatste puntje altijd naar voren word egschoven gehghe). waarom snappen mensen niet dat ook homoseksuelen net als andere mensen op zoek gaan naar de plaatsen waar zij het graagst heen willen, muziek luisteren die zij ghet liefste horen, en niet omdat ze homoseksueel zijn maar omdat de muziek leuk is of dat de vakantiebestemming interessant is. en natuurlijk zijn er homos die alleen naa rhomogelegenheden willen, tja. voor de rest verschilt er geen bout met "andere mensen"
Heb je het nou over mij, want dan ben ik waarschijnlijk niet duidelijk geweest. Ik vind seksuele voorkeur doorgaans net zo relevant als de oogkleur.
Oh
pi_35007871
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

Deze kant wil ik nou ook weer niet op. Niet zo generaliseren a.u.b.
Ben zelf ook allochtoon (turkse afkomst). (misschien heb ik dit te vaak gezegd op het forum maar goed, ff voor de duidelijkheid)
Maar een heleboel allochtonen denken helaas als BSB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')