je kan ook overdrijven hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Drugshond het volgende:
Rustig dagje vandaag....
Aha Mutant01 is bezig geweest, afwisseling van de wacht dus
Dank je.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:58 schreef Triggershot het volgende:
je kan ook overdrijven he![]()
je doet je werk erg goed
Je hebt je grenzen al overtroffen wat dat betreftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dank je.
Ik doe wat ik kan doen... binnen werkbare grenzen.
haha, leuke reactie. Alhoewel het voor jou wel een sensatie zou geweest zijn als hij een Deens vlag zou aanschaffen/ in mekaar zou knutselen om vervolgens op straat in fik te stekenquote:Overigens sprak ik vandaag een collega (= gematigde moslim) en die had helemaal nog niks meegekregen van de hele cartoon rel (?!) (erg druk baasje.. werk en avondopleiding).
Toen ik e.e.a. aan het uitleggen was, schrok hij eerst. Maar gaf wel een leuk antwoord.
"Wellicht wordt het tijd dat moslimlanden pedofilie cartoons gaat maken over de westerse samenleving". Ik moest wel lachen om zijn nuchtere (eerste) reaktie.
Worden gemergedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef freako het volgende:
Van Aarsten wil niet in verband gebracht worden met dewinter is een dubbeltopic van:
vAartsen wil niet met Dewinter in 1 programma in POL
en heeft bovendien een eigenaardige typo in de topictitel..
Woooooot, ik wist nog niet eens dat hier een vacature was ?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Triggershot het volgende:
Wat een wannabe mods lopen er toch rond @ [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 12-02-2006 11:39:51 ]
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij was met deze ontwikkeling?²
Kan dit in nieuws?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
"Amsterdam niet langer homo-hoofdstad"
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat ik hier blij mee ben.²
domme antwoord . Zulke redeneringen moet je ook voor Denemarken makenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
Meki, zulke reactie's krijg je als je blijft posten als een mongool,
??quote:Op maandag 13 februari 2006 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik heb een betere oplossing
Doodgaan is voor mietjesquote:Op maandag 13 februari 2006 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
valt dit niet lichtelijk onder doodsverwensing?
quote:
ik vind het meer van hetzelfde eerlijk gezegd maar ik maak hem weer open ... zal hem eerst wat schoonmakenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Meki het volgende:
" Denemarken heeft het ernaar gemaakt "
Sp3c Dit gaat over het optreden van Denemarken tegen Moslims en niet over cartoons
2 verschillen
Ik reageer volledig op de inhoud en het eerste dat jij doet is flamen met "leer eens lezen".quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef sp3c het volgende:
maar je gaat dan ook niet op de inhoud in ... je zit een beetje naar de bekende weg te vragen zonder dat je zelf ook maar op enige manier iets inbrengt in de discussie, zoals gewoonlijk zou ik haast zeggen, dan krijg je dergelijke reacties.
trouwens, ik maak geen fouten ... dus geef ik die ook niet toe nee
ik laat hem trouwens gewoon dicht want anders kan ik alle reacties wel verwijderen en door jouw barslechte OP zullen er ook geen normale reacties komen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Meki het volgende:
" Denemarken heeft het ernaar gemaakt "
Sp3c Dit gaat over het optreden van Denemarken tegen Moslims en niet over cartoons
2 verschillen
omdat je niet leestquote:Op maandag 13 februari 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik reageer volledig op de inhoud en het eerste dat jij doet is flamen met "leer eens lezen".
nee dat doen ze niet, want de engelsen straffen de militairen die dit soort dingen doen, Saddam beval ze en dat wordt hem verweten.quote:De Engelsen doen datgene wat ze de Irakezen verwijten, dus mijn opmerking staat nog steeds. JIj hebt gewoon de argumenten niet.
want?quote:Blijkbaar kan je beter niet in topics over het leger komen als moderator.
Welke argumenten? Dat de soldaten gestraft worden? Dat geeft ze geen recht om te mishandelen en te martelen. Ze doen dus hetzelfde. Dat is niet eens mijn mening, dat zijn gewoon de feiten.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef sp3c het volgende:
nee ik zeg alleen sorry als iets me spijt.
maar goed, je bewijst wel weer mijn gelijk door wederom argumenten te negeren
Dat is een nogal infantiele en flauwe manier om er om heen te praten. Het is twee jaar geleden gebeurd, komt nu pas aan het licht. Blijkbaar valt het met dat recht nogal mee.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef sp3c het volgende:
mjah ik wil niet vervelend doen hoor maar als je dat topic had gelezen dan had je gezien dat ik van mening ben dat die gasten dat recht idd niet hebben en dat is precies het verschil tussen Saddam en ons.
ik snap niet hoe jij hier steeds over heen kunt lezen
Stel je niet zo aan zegquote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
Ik wacht op de andere moderators en zal de FA's op de hoogte stellen.
Je hebt je laten gaan, kan gebeuren, maar je zou sorry kunnen zeggen.
en wat is de reactie van de regering Blair?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een nogal infantiele en flauwe manier om er om heen te praten. Het is twee jaar geleden gebeurd, komt nu pas aan het licht.
dat is speculatiequote:Blijkbaar valt het met dat recht nogal mee.
Bron?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef schatje het volgende:
Het martelen is geen beleid van de Engelsen.
Ja joh, ik was echt een voorstander van de Irak oorlogquote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd dat goedpraten weer als het om de eigen cultuur gaat![]()
Ja, dat moest er nog bijkomen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
en wat is de reactie van de regering Blair?
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef schatje het volgende:
En bron? Het feit dat die daders nu alsnog worden gestraft zegt al genoeg.
Wat een onzinquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat moest er nog bijkomen.
Die soldaten doen dus hetzelfde als het Irakeze leger deed. Waarom ontken je dat nou steeds?
natuurlijk is dat te zot, daarom krijgen ze straf itt Saddam zijn manschappenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.
Het is toch te zot dat dit uberhaupt gebeurd, daar hoort geen enkele maar dan ook geen enkele relativering bij.
Heb je het nou over dat overduidelijk ingesproken filmpje? Daar geloof ik niet in... puur en alleen gemaakt om Britse militairen te schanden te brengen!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je bent totaal wereldvreemd!
Oh tuurlijk, jij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat overduidelijk ingesproken filmpje? Daar geloof ik niet in... puur en alleen gemaakt om Britse militairen te schanden te brengen!
Ik zou nu stoppen als ik jou was. Wat je nu zegt raakt kant nog wal...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jij zit nog in de ontkenningsfase.
Er zijn ook Irakezen die zeggen dat er nooit gemarteld werd ten tijde van Irak, er zijn ook mensen die zeggen dat er geen gaskamers waren in WOII
Het is toch volstrekt normaal om mij er vreselijk over op te winden dat die Britse soldaten dezelfde soort dingen als dat ze daar willen bestrijden: mishandelen, martelen etc.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef schatje het volgende:
SCH, ga lekker naar de Olympische Winterpelen kijken.
Want dit is echt matig hoor![]()
.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |