abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:42:44 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34955512
quote:
Filip Dewinter van het Vlaams Belang is geschrapt als gast in het tv-programma Business Claas van Harry Mens. VVD-aanvoerder Van Aartsen werkt zondag nu toch mee aan het programma. Dit heeft de woordvoerder van Van Aartsen donderdagavond laten weten. Eerder op de avond meldde hij dat Van Aartsen niet aan het programma wilde meewerken, omdat hij niet in één uitzending wilde zitten met Dewinter. Business Class had eerder op de dag bekendgemaakt wie de gasten in het programma zouden zijn.

Daarmee toont de VVD weer dat ze over weinig ruggegraat beschikt Blijkbaar is van Aartsen bang dat hij niet in staat is om "moeilijke" zaken inhoudelijk te bediscussiëren met een stevige tegenstander.
ik heb het bericht van democrates.net maar het was ook al op BNR.

DeWinter is een keurige man die tenminste opkomt voor de autochtone belgische bevolking. Een beetje zielig van vAarsten om niet met hem in 1 show te gaan zitten. Blijkbaar durfde hij idd niet, ik zie geen andere reden.

ik vind het ook een klap in het gezicht van deWinter, zover staan ze niet van elkaar af. Hij zag misschien ideologische verwntschap en dan doen ze zo tegen hem
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_34961247
Ik denk dat het angst is van Van Aartsen om net als DeWinter in een bepaalde hoek geduwd te worden, hoe dan ook erg zwak.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34961263
Van Aartsen geeft hiermee aan bij de ´oude politici´ te horen, vraag maar een de Belgen hoe goed een ´cordon sanitaire´ werkt.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 05:51:39 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_34961272
en terecht!
van aartsen
pi_34962793
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 05:37 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het angst is van Van Aartsen om net als DeWinter in een bepaalde hoek geduwd te worden
Die angst vind ik erg vreemd. Hij kan zich ook juist afzetten tegen Dewinter als hij zo fervent tegenstander is van het Vlaams Belang.

Maar beide scenarios zal waarschijnlijk in het nadeel werken van Van Aartsen, gezien de split waar de VVD in zit.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_34962799
Als hij zijn politieke voorkeur zoveel beter vindt, waarom gaat hij dan niet de discussie aan?
pi_34964846
Kinderachtig van Van Aartsen. Dat hij het niet eens is met Dewinter zijn standpunten geeft niets, maar waarom wil hij dan niet samen in een tv-programma met hem? Hij zal toch ook wel eens samen met Bos, Halsema of Marijnissen op tv komen?

En wat ik ook vaag vind is dat Dewinter nu afgezegd wordt. Dewinter had er geen problemen mee zover ik weet, dus ze konden dan beter Van Aartsen als gast schrappen en iemand anders in plaats van hem uitnodigen.
pi_34964858
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Die angst vind ik erg vreemd. Hij kan zich ook juist afzetten tegen Dewinter als hij zo fervent tegenstander is van het Vlaams Belang.

Maar beide scenarios zal waarschijnlijk in het nadeel werken van Van Aartsen, gezien de split waar de VVD in zit.
Precies.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34964965
wat is dit nou, gelooft van Aartsen niet meer in democratie ?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34965654
met Wilders wilde hij ook al niet in debat kon Van Aartsen desnoods Hirsi Ali niet sturen ofzo
pi_34965672
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:26 schreef zakjapannertje het volgende:
met Wilders wilde hij ook al niet in debat kon Van Aartsen desnoods Hirsi Ali niet sturen ofzo
Hij zal toch niet ziek zijn?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34965866
Ben benieuwd of Harry Mens Dewinter net zo hard aanpakt als linkse politici. Of dat hij hem in de kont kruipt, net als hij bij Rita Verdonk deed.
pi_34970400
Dewinter geweerd uit Nederlands tv-progamma

Filip Dewinter (VB) is geschrapt als gast in het tv-programma Business Class van de Nederlandse commerciële zender RTL. Jozias Van Aartsen, voorzitter van de Nederlandse liberalen van de VVD, werkt zondag nu toch mee aan het RTL-programma. Dit heeft de woordvoerder van Van Aartsen donderdagavond laten weten.
Eerder op de avond meldde hij dat Van Aartsen niet aan het programma wilde meewerken, omdat hij niet in één uitzending wilde zitten met Dewinter. Business Class had eerder op de dag bekendgemaakt wie de gasten in het programma zouden zijn.

Bron:GVA

Waarom? Zo rechts is het VB ook weer niet. Veel verder dan Rita Verdonk (van zijn eigen VVD nog wel) zal hij niet gaan wat betreft vreemdelingenbeleid.

Klopt het beeld wat we in Nederland van het VB hebben wel, of is die al achterhaald?

(het vb heeft hun 70-puntenplan weggedaan)
pi_34970598
Vrijheid van meningsuiting lijkt niet te gelden voor de Winter, of iedereen die een beetje te veel aan de rechterkant van de weegschaal zit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_34970898
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:39 schreef Hathor het volgende:
Vrijheid van meningsuiting lijkt niet te gelden voor de Winter, of iedereen die een beetje te veel aan de rechterkant van de weegschaal zit.
Als de Winter nou echt extreem-rechts was, kon ik het begrijpen.

Maar veel rechtser dan de (liberale) VVD zijn ze niet. Dit is dus gewoon voor de show. ''Kijk wij van de VVD zijn helemaal niet rechts hoor''. Ze proberen hun linkse stemmen niet te verliezen.
pi_34971058
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar veel rechtser dan de (liberale) VVD zijn ze niet. Dit is dus gewoon voor de show. ''Kijk wij van de VVD zijn helemaal niet rechts hoor''. Ze proberen hun linkse stemmen niet te verliezen.
Niet extreem rechts ? Ik weet niet hoor, met uitspraken als "eigen volk eerst" plak je jezelf toch een behoorlijk duidelijk stempel op. In Nederland zijn zulk soort politieke stromingen altijd snel in de hoek gedrukt waar de klappen vallen, alhoewel ik steeds meer het idee krijg dat dat in de nabije toekomst wel eens zou kunnen gaan veranderen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_34971165
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Niet?? Tegenwoordig staat ie er wat netter bij in z'n pak en brengt ie het allemaal subtieler, maar vanbinnen is het gewoon een kale kop met kisten en een lonsdale trui die met z'n vrienden graag hitlergroeten brengt...
Dat doet ie tegenwoordig niet meer, maar het is gewoon nog steeds een neo-nazi.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2006 16:57:03 ]
pi_34971454
Ik twijfel aan de geloofwaardigheid van een politicus die 15 jaar geleden met stenen naar de politie stond te gooien.

Afgezien daarvan: ik ken de VVD niet goed. Het is een enigszins rechtse partij maar is dat omdat ze liberale ideeën of nationalistische hebben? Het Vlaams Belang is een rechtse partijen, maar dan op de ideologische breuklijn en niet op de sociaal-economische. Hun standpunten zijn nationalistisch, niet liberaal, en ik kan me inbeelden dat nederlandse liberalen er daarom niet mee geasocieerd willen worden.

De enige reden dat het VB afstand heeft genomen van z'n 70-punten plan is dat dat de enige manier was dat andere partijen ooit het cordon sanitair zouden doorbreken.

Het Vlaams Belang heeft voor mijn part bestaansrecht zolang ze zich aan alle regels houden. Mijn stem zullen ze echter nooit krijgen, en dat geldt evengoed voor elke partij die met het VB op eender welk niveau de boot in gaat.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_34971566
Als je het beleid en gedachtengoed van VB op één hoop gooit met dat van de VVD, dan hoop ik van ganser harte dat het stemrecht voor jou nog een paar jaar weg is.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_34971762
Zetelverdeling in het Vlaams parlement.

Klik

Volgens jullie zijn Vlamingen dus de grootste neonazi's van Europa.
pi_34971830
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je het beleid en gedachtengoed van VB op één hoop gooit met dat van de VVD, dan hoop ik van ganser harte dat het stemrecht voor jou nog een paar jaar weg is.
Het vreemdelingenbeleid vertoont overeenkomsten.

Dan heb ik het wel over de huidige VVD en het nieuwe VB.

(de wortels van het VB zijn duitser en niet vergelijkbaar met de VVD, dat weet ik heus wel)
pi_34972031
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:21 schreef IHVK het volgende:

(de wortels van het VB zijn duitser en niet vergelijkbaar met de VVD, dat weet ik heus wel)

volgens mij keert het VB zich juist tegen de huidige nazi's
pi_34972374
Cordon Sanitaire?

Waar is Jozias bang voor?
pi_34973332
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
Cordon Sanitaire?

Waar is Jozias bang voor?
Hij heeft gewoon geen zin om samen met de Winter in een TV programma te verschijnen. Dat is toch zijn goed recht? En dat de programmamakers vervolgens zijn aanwezigheid meer op prijs stellen dan die van de Winter, en hem dus niet laten komen is dan weer hun goed recht.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_34973548
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon geen zin om samen met de Winter in een TV programma te verschijnen. Dat is toch zijn goed recht? En dat de programmamakers vervolgens zijn aanwezigheid meer op prijs stellen dan die van de Winter, en hem dus niet laten komen is dan weer hun goed recht.
Waarom niet met iedereen in debat gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')