ik heb het bericht van democrates.net maar het was ook al op BNR.quote:Filip Dewinter van het Vlaams Belang is geschrapt als gast in het tv-programma Business Claas van Harry Mens. VVD-aanvoerder Van Aartsen werkt zondag nu toch mee aan het programma. Dit heeft de woordvoerder van Van Aartsen donderdagavond laten weten. Eerder op de avond meldde hij dat Van Aartsen niet aan het programma wilde meewerken, omdat hij niet in één uitzending wilde zitten met Dewinter. Business Class had eerder op de dag bekendgemaakt wie de gasten in het programma zouden zijn.
Daarmee toont de VVD weer dat ze over weinig ruggegraat beschikt Blijkbaar is van Aartsen bang dat hij niet in staat is om "moeilijke" zaken inhoudelijk te bediscussiëren met een stevige tegenstander.
Die angst vind ik erg vreemd. Hij kan zich ook juist afzetten tegen Dewinter als hij zo fervent tegenstander is van het Vlaams Belang.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 05:37 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het angst is van Van Aartsen om net als DeWinter in een bepaalde hoek geduwd te worden
Precies.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die angst vind ik erg vreemd. Hij kan zich ook juist afzetten tegen Dewinter als hij zo fervent tegenstander is van het Vlaams Belang.
Maar beide scenarios zal waarschijnlijk in het nadeel werken van Van Aartsen, gezien de split waar de VVD in zit.
Hij zal toch niet ziek zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:26 schreef zakjapannertje het volgende:
met Wilders wilde hij ook al niet in debatkon Van Aartsen desnoods Hirsi Ali niet sturen ofzo
Als de Winter nou echt extreem-rechts was, kon ik het begrijpen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:39 schreef Hathor het volgende:
Vrijheid van meningsuiting lijkt niet te gelden voor de Winter, of iedereen die een beetje te veel aan de rechterkant van de weegschaal zit.![]()
Niet extreem rechts ? Ik weet niet hoor, met uitspraken als "eigen volk eerst" plak je jezelf toch een behoorlijk duidelijk stempel op. In Nederland zijn zulk soort politieke stromingen altijd snel in de hoek gedrukt waar de klappen vallen, alhoewel ik steeds meer het idee krijg dat dat in de nabije toekomst wel eens zou kunnen gaan veranderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als de Winter nou echt extreem-rechts was, kon ik het begrijpen.
Maar veel rechtser dan de (liberale) VVD zijn ze niet. Dit is dus gewoon voor de show. ''Kijk wij van de VVD zijn helemaal niet rechts hoor''. Ze proberen hun linkse stemmen niet te verliezen.
Niet?? Tegenwoordig staat ie er wat netter bij in z'n pak en brengt ie het allemaal subtieler, maar vanbinnen is het gewoon een kale kop met kisten en een lonsdale trui die met z'n vrienden graag hitlergroeten brengt...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als de Winter nou echt extreem-rechts was, kon ik het begrijpen.
Het vreemdelingenbeleid vertoont overeenkomsten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je het beleid en gedachtengoed van VB op één hoop gooit met dat van de VVD, dan hoop ik van ganser harte dat het stemrecht voor jou nog een paar jaar weg is.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:21 schreef IHVK het volgende:
(de wortels van het VB zijn duitser en niet vergelijkbaar met de VVD, dat weet ik heus wel)
Hij heeft gewoon geen zin om samen met de Winter in een TV programma te verschijnen. Dat is toch zijn goed recht? En dat de programmamakers vervolgens zijn aanwezigheid meer op prijs stellen dan die van de Winter, en hem dus niet laten komen is dan weer hun goed recht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
Cordon Sanitaire?
Waar is Jozias bang voor?
Waarom niet met iedereen in debat gaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen zin om samen met de Winter in een TV programma te verschijnen. Dat is toch zijn goed recht? En dat de programmamakers vervolgens zijn aanwezigheid meer op prijs stellen dan die van de Winter, en hem dus niet laten komen is dan weer hun goed recht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |