je kan ook overdrijven hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Drugshond het volgende:
Rustig dagje vandaag....
Aha Mutant01 is bezig geweest, afwisseling van de wacht dus
Dank je.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:58 schreef Triggershot het volgende:
je kan ook overdrijven he![]()
je doet je werk erg goed
Je hebt je grenzen al overtroffen wat dat betreftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dank je.
Ik doe wat ik kan doen... binnen werkbare grenzen.
haha, leuke reactie. Alhoewel het voor jou wel een sensatie zou geweest zijn als hij een Deens vlag zou aanschaffen/ in mekaar zou knutselen om vervolgens op straat in fik te stekenquote:Overigens sprak ik vandaag een collega (= gematigde moslim) en die had helemaal nog niks meegekregen van de hele cartoon rel (?!) (erg druk baasje.. werk en avondopleiding).
Toen ik e.e.a. aan het uitleggen was, schrok hij eerst. Maar gaf wel een leuk antwoord.
"Wellicht wordt het tijd dat moslimlanden pedofilie cartoons gaat maken over de westerse samenleving". Ik moest wel lachen om zijn nuchtere (eerste) reaktie.
Worden gemergedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:48 schreef freako het volgende:
Van Aarsten wil niet in verband gebracht worden met dewinter is een dubbeltopic van:
vAartsen wil niet met Dewinter in 1 programma in POL
en heeft bovendien een eigenaardige typo in de topictitel..
Woooooot, ik wist nog niet eens dat hier een vacature was ?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Triggershot het volgende:
Wat een wannabe mods lopen er toch rond @ [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 12-02-2006 11:39:51 ]
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij was met deze ontwikkeling?²
Kan dit in nieuws?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
"Amsterdam niet langer homo-hoofdstad"
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat ik hier blij mee ben.²
domme antwoord . Zulke redeneringen moet je ook voor Denemarken makenquote:Op zondag 12 februari 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
Meki, zulke reactie's krijg je als je blijft posten als een mongool,
??quote:Op maandag 13 februari 2006 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik heb een betere oplossing
Doodgaan is voor mietjesquote:Op maandag 13 februari 2006 10:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
valt dit niet lichtelijk onder doodsverwensing?
quote:
ik vind het meer van hetzelfde eerlijk gezegd maar ik maak hem weer open ... zal hem eerst wat schoonmakenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Meki het volgende:
" Denemarken heeft het ernaar gemaakt "
Sp3c Dit gaat over het optreden van Denemarken tegen Moslims en niet over cartoons
2 verschillen
Ik reageer volledig op de inhoud en het eerste dat jij doet is flamen met "leer eens lezen".quote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef sp3c het volgende:
maar je gaat dan ook niet op de inhoud in ... je zit een beetje naar de bekende weg te vragen zonder dat je zelf ook maar op enige manier iets inbrengt in de discussie, zoals gewoonlijk zou ik haast zeggen, dan krijg je dergelijke reacties.
trouwens, ik maak geen fouten ... dus geef ik die ook niet toe nee
ik laat hem trouwens gewoon dicht want anders kan ik alle reacties wel verwijderen en door jouw barslechte OP zullen er ook geen normale reacties komen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Meki het volgende:
" Denemarken heeft het ernaar gemaakt "
Sp3c Dit gaat over het optreden van Denemarken tegen Moslims en niet over cartoons
2 verschillen
omdat je niet leestquote:Op maandag 13 februari 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik reageer volledig op de inhoud en het eerste dat jij doet is flamen met "leer eens lezen".
nee dat doen ze niet, want de engelsen straffen de militairen die dit soort dingen doen, Saddam beval ze en dat wordt hem verweten.quote:De Engelsen doen datgene wat ze de Irakezen verwijten, dus mijn opmerking staat nog steeds. JIj hebt gewoon de argumenten niet.
want?quote:Blijkbaar kan je beter niet in topics over het leger komen als moderator.
Welke argumenten? Dat de soldaten gestraft worden? Dat geeft ze geen recht om te mishandelen en te martelen. Ze doen dus hetzelfde. Dat is niet eens mijn mening, dat zijn gewoon de feiten.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef sp3c het volgende:
nee ik zeg alleen sorry als iets me spijt.
maar goed, je bewijst wel weer mijn gelijk door wederom argumenten te negeren
Dat is een nogal infantiele en flauwe manier om er om heen te praten. Het is twee jaar geleden gebeurd, komt nu pas aan het licht. Blijkbaar valt het met dat recht nogal mee.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef sp3c het volgende:
mjah ik wil niet vervelend doen hoor maar als je dat topic had gelezen dan had je gezien dat ik van mening ben dat die gasten dat recht idd niet hebben en dat is precies het verschil tussen Saddam en ons.
ik snap niet hoe jij hier steeds over heen kunt lezen
Stel je niet zo aan zegquote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
Ik wacht op de andere moderators en zal de FA's op de hoogte stellen.
Je hebt je laten gaan, kan gebeuren, maar je zou sorry kunnen zeggen.
en wat is de reactie van de regering Blair?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een nogal infantiele en flauwe manier om er om heen te praten. Het is twee jaar geleden gebeurd, komt nu pas aan het licht.
dat is speculatiequote:Blijkbaar valt het met dat recht nogal mee.
Bron?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef schatje het volgende:
Het martelen is geen beleid van de Engelsen.
Ja joh, ik was echt een voorstander van de Irak oorlogquote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd dat goedpraten weer als het om de eigen cultuur gaat![]()
Ja, dat moest er nog bijkomen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
en wat is de reactie van de regering Blair?
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef schatje het volgende:
En bron? Het feit dat die daders nu alsnog worden gestraft zegt al genoeg.
Wat een onzinquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat moest er nog bijkomen.
Die soldaten doen dus hetzelfde als het Irakeze leger deed. Waarom ontken je dat nou steeds?
natuurlijk is dat te zot, daarom krijgen ze straf itt Saddam zijn manschappenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.
Het is toch te zot dat dit uberhaupt gebeurd, daar hoort geen enkele maar dan ook geen enkele relativering bij.
Heb je het nou over dat overduidelijk ingesproken filmpje? Daar geloof ik niet in... puur en alleen gemaakt om Britse militairen te schanden te brengen!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, al die gevallen waar niet toevallig een journalist van op de hoogte is geraakt.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je bent totaal wereldvreemd!
Oh tuurlijk, jij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat overduidelijk ingesproken filmpje? Daar geloof ik niet in... puur en alleen gemaakt om Britse militairen te schanden te brengen!
Ik zou nu stoppen als ik jou was. Wat je nu zegt raakt kant nog wal...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, jij zit nog in de ontkenningsfase.
Er zijn ook Irakezen die zeggen dat er nooit gemarteld werd ten tijde van Irak, er zijn ook mensen die zeggen dat er geen gaskamers waren in WOII
Het is toch volstrekt normaal om mij er vreselijk over op te winden dat die Britse soldaten dezelfde soort dingen als dat ze daar willen bestrijden: mishandelen, martelen etc.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef schatje het volgende:
SCH, ga lekker naar de Olympische Winterpelen kijken.
Want dit is echt matig hoor![]()
.
![]()
Het is te confronterend denk ik. Al dat gestruisvogel. sp3c begon daar al mee. Is typerend voor mensen in het leger - daarom vind ik ook dat hij die topics niet modereren, hij heeft geen afstand van het onderwerp en lult er wat vaag om heen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik zou nu stoppen als ik jou was. Wat je nu zegt raakt kant nog wal...
Ik ontken het filmpje nergens, zeg alleen dat ik het ongeloofwaardig vind omdat er overduidelijk mee is geknoeid,quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is te confronterend denk ik. Al dat gestruisvogel. sp3c begon daar al mee. Is typerend voor mensen in het leger - daarom vind ik ook dat hij die topics niet modereren, hij heeft geen afstand van het onderwerp en lult er wat vaag om heen.
Maar hij is minder erg dan jij: jij onkent het doodleuk
Het is een vorm van ontkenning en dat staat geheel in de lijn die ik suggereer. Al;s mensen de boodschap niet bevalt gaan ze de boodschapper aanvallen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ontken het filmpje nergens, zeg alleen dat ik het ongeloofwaardig vind omdat er overduidelijk mee is geknoeid,
Niet indirect hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef _The_General_ het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan SCH? Hij beschuldigd mij indirect in twee topics van revisionisme.
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef schatje het volgende:
Ik doe er niet luchtig over. Ik vind het ernstig wat er is gebeurt. Alleen die klaagzang over Sp3c vind ik totaal nergens op slaan. Alsof je de discussie niet kan winnen.
Kennelijk is dat nodig bij jouquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?
Ik beweer niets schandaligs, ik neem alleen niet zomaar alles aan. Zeker niet bij een filmpje waar overduidelijk mee gespeeld is. Dat staat helemaal los van welke vorm van revisionisme dan ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet indirect hoor.
Misschien kan je er zelf wat aan doen door niet zulke schandalige dingen te beweren.
mjah nu begin je terug te krabbelen, dat zegt al wel weer genoeg over je denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat moest er nog bijkomen.
Die soldaten doen dus hetzelfde als het Irakeze leger deed. Waarom ontken je dat nou steeds?
niet na DE eerste post ... na JOUW eerste post, want de rest van het topic heb je blijkbaar niet gelezenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?
Oh, je maakt er een mierenneukerig woordspelletje van. Moet jij weten. Die Irakeze soldaten waren het leger van Sadam, alsof hij persoonlijk al die martelingen uitvoerdequote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah nu begin je terug te krabbelen, dat zegt al wel weer genoeg over je denk ik.
eerst was het ... 'we doen hetzelfde als Saddam deed' nu je er zelf niet meer uitkomt is het 'die soldaten doen hetzelfde als het Irakeze leger deed'
dat doen ze idd ja, dat heb ik nooit ontkent (al ging het Irakeze leger wel een paar stappen verder) ... en daarom zullen ze gestraft worden want dat kan niet door de beugel
Jawel hoor, daar reageerde ik juist op. Op de relativerende en vergoeilijkende manier waarop je over dit soort geweld spreekt en het leger in bescherming neemt. Ach, ze worden toch wel gestraft. Maar de verbijstering over dat dit uberhaupt plaats kan vinden, lees ik niet - en daar reageer ik op. Dat de Britten dus hetzelfde doen als de Irakezen: ze doen gewoon hetzelfde en dat is toch echt om je rot te schamen?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet na DE eerste post ... na JOUW eerste post, want de rest van het topic heb je blijkbaar niet gelezen
Okequote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef kLowJow het volgende:
Als jullie even wachten kan ik inlezen..
Laat hem nou even inlezen. Maar als je het over de reacties van sp3c hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef _The_General_ het volgende:
Het zou mooi zijn als de zwaar beledigende reactie's hier en in het andere topic ( waar ze ook nog eens offtopic zijn ) verwijderd werden....
de een noemt het een mierenneukerig woordspelletje, de ander noemt het 'GEWOON GOED LEZENquote:Op maandag 13 februari 2006 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, je maakt er een mierenneukerig woordspelletje van. Moet jij weten. Die Irakeze soldaten waren het leger van Sadam, alsof hij persoonlijk al die martelingen uitvoerde
Doet niks af aan je flamende posts en je zwakke manier van debatteren.
Begrijp me niet verkeerd SCH, het is zeker niet bedoeld om te bagatelliseren of dergelijke ernstige mistanden zoals in dat filmpje goed te praten, maar misschien moet je eerst de volgende filmpjes zien voordat je roept dat de Engelsen hetzelfde doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat de Britten dus hetzelfde doen als de Irakezen: ze doen gewoon hetzelfde en dat is toch echt om je rot te schamen?
Kunnen die ordinaire reactie's van SCH over revisionisme dan weg? Zelfs het nieuwsbericht op de frontpage heeft het er over dat over de echtheid van het filmpje getwijfeld wordt. Ik post het en ik ben meteen een holocaust ontken type volgens SCH.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb het allemaal wel zo'n beetje gelezen hoor.
Jammer dat je je zo laat kenne. Van een moderator verwacht ik echt meer niveau dan stupide one-liners.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
de een noemt het een mierenneukerig woordspelletje, de ander noemt het 'GEWOON GOED LEZEN
maar goed ik heb hier genoeg tijd aan verspilt, je zoekt het maar uit ... zodra je met iets nieuws komt ga ik er wel op in want we beginnen nu een beetje in herhaling te vallen en je geeft geen argumenten
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Kunnen die ordinaire reactie's van SCH over revisionisme dan weg? Zelfs het nieuwsbericht op de frontpage heeft het er over dat over de echtheid van het filmpje getwijfeld wordt. Ik post het en ik ben meteen een holocaust ontken type volgens SCH.
Onjuist.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef kLowJow het volgende:
Dit is het zo'n beetje hč?
[1] sp3c heeft altijd gelijk.
[2] SCH zal dit nooit toegeven.
[3] _The_General_ vindt de gebruikte vergelijking m.b.t. het in twijfel trekken van (bepaalde aspecten van) het filmpje niet kunnen.
Oh maar zo bedoel ik het niet. Ik ben er geheel van op de hoogte dat het duizend maal erger kan en onder Sadam ook duizend keer erger was. Maar het gaat om het principiele punt dat wij daar naar toe gaan onder andere om iets aan het mensenrechtenprobleem te doen en als er dan op deze grove wijze schending wordt gemaakt, niet bij toeval maar bij volledig bewustzijn, dan snap ik er geen echt zak van. Dan is er toch heel erg veel mis?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd SCH, het is zeker niet bedoeld om te bagatelliseren of dergelijke ernstige mistanden zoals in dat filmpje goed te praten, maar misschien moet je eerst de volgende filmpjes zien voordat je roept dat de Engelsen hetzelfde doen.
http://www.totallycrap.com/media/saddamtorture
http://www.totallycrap.com/media/saddamtorture/index02.html
Het staat overal in de media, zelfs op de fok frontpage, er is een onderzoek naar, overal twijfelt men aan de echtheid en aan de motieven van het naar buiten brengen van dit filmpje. Maar dat mag van jou niet gezegd worden....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]Ik zeg alleen dat jij een gevaarlijke denkwijze hanteert die heel vaak op een heel kwalijke manier in de geschiedenis is voorgekomen. De boodschapper onthoofden en twijfelen aan de waarheid of deze belachelijk maken of proberen in twijfel te trekken, is gewoon een beproefde manier - zie het als een waarschuwing.
Ik sta voor wat ik zeg, ik neem niet alles klakkeloos aan!quote:Jammer dat je dat soort dingen zegt en dan vervolgens altijd weer wegduikt. Sta toch eens voor wat je zegt man
Ik heb tig keer het BBC-nieuws gekeken vandaag en daar staat de echtheid van het filmpje niet ter discussie hoor. Die bron acht ik iets hoger dan "zelfs de Fok Frontpage"quote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het staat overal in de media, zelfs op de fok frontpage, er is een onderzoek naar, overal twijfelt men aan de echtheid en aan de motieven van het naar buiten brengen van dit filmpje. Maar dat mag van jou niet gezegd worden....
Je ontkent martelingen en mishandelingen, waar toch echt niet aan getwijfeld wordt dat die voorkomen - ook los van dit incident - als je dat doet is de consequentie dat mensen je gaan vergelijken met anderen die in het verleden ook de tactiek van de herkenning hanteerden. Hoe voorspelbaar.quote:Ik sta voor wat ik zeg, ik neem niet alles klakkeloos aan!
Nou, geef dan gewoon toe dat je helemaal niet zo lijnrecht tegenover hem staat in de discussie, maar gewoon niet zo goed om weet te gaan met zijn directe manier van communiceren. Zoals ik het lees zeggen jullie bijna hetzelfde. Jij discussieert alleen graag op een wat hoger abstractieniveau waardoor je nogal principiėle (en absolute) standpunten inneemt terwijl de ander het eerder over het voorval zelf heeft.quote:
Deze neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef sp3c het volgende:
welke post doel je precies op the_general?
Diverse post van SCH in dit topic en het "Britse film topic" waarin SCH het niet klakkeloos aannemen van de echtheid / en of de intentie achter het vrijkomen van dit filmpje vergelijkt met het ontkennen van de holocaust.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef sp3c het volgende:
welke post doel je precies op the_general?
Ik stelde je een hele normale vraag: wat vind je ervan dat een moderator meteen reageert met: leer eens lezen zonder er verder op in te gaan en dat eigenlijk nog 4 x op die manier herhaalt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou, geef dan gewoon toe dat je helemaal niet zo lijnrecht tegenover hem staat in de discussie, maar gewoon niet zo goed om weet te gaan met zijn directe manier van communiceren. Zoals ik het lees zeggen jullie bijna hetzelfde. Jij discussieert alleen graag op een wat hoger abstractieniveau waardoor je nogal principiėle (en absolute) standpunten inneemt terwijl de ander het eerder over het voorval zelf heeft.
Natuurlijk is dat een zeer kwalijke zaak. Dat ben ik helemaal met je eens SCH. Schandalig dat wij als het Westen (met het hypocriete Amerikaanse buitenland beleid voorop) benadrukken hoe belangrijk de mensenrechten zijn, maar dat de praktijk vaak iets anders laat zien. Maar nogmaals, het is geen beleid.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
In die zin is het ook niet zo relevant wat er onder Sadam gebeurde. Het westen moet in dit geval alleen maar naar zichzelf kijken en zich nooit beroepen op dat het toen nog erger was e.d.
Nee, dat lijkt me wel duidelijk, dat laatste. Maar ik snap niet zo goed waarom daar de nadruk op zou moeten liggen, dat lijkt me nogal helder. Het mag gewoon niet gebeuren.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een zeer kwalijke zaak. Dat ben ik helemaal met je eens SCH. Schandalig dat wij als het Westen (met het hypocriete Amerikaanse buitenland beleid voorop) benadrukken hoe belangrijk de mensenrechten zijn, maar dat de praktijk vaak iets anders laat zien. Maar nogmaals, het is geen beleid.
Daarom worden er nu ook maatregelen getroffen tegen de personen in dat filmpje.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me wel duidelijk, dat laatste. Maar ik snap niet zo goed waarom daar de nadruk op zou moeten liggen, dat lijkt me nogal helder. Het mag gewoon niet gebeuren.
Da's logisch toch. Daar gaat de discussie niet over. De discussie moet er over gaan hoe zoiets uberhaupt kan gebeuren maar die discussie wordt nauwelijks gevoerd.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarom worden er nu ook maatregelen getroffen tegen de personen in dat filmpje.
Houwe zo dan. Al had het je gesierd als je iets vermanender richting sp3c had gesproken. Maar misschien doen je dat op een andere manier.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:48 schreef kLowJow het volgende:
SCH, ik zie het probleem verder niet.
die is wegquote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef SocialDisorder het volgende:
heeft een mod al tijd gehad om hiernaar te kijken?
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #27
Die bewuste post vind ik nogal overdreven, maar er wordt geen vergelijking getrokken, waarin jouw gedrag gelijkgesteld wordt aan dat van een holocaustontkenner.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Diverse post van SCH in dit topic en het "Britse film topic" waarin SCH het niet klakkeloos aannemen van de echtheid / en of de intentie achter het vrijkomen van dit filmpje vergelijkt met het ontkennen van de holocaust.
Oke, ik vind het beledigend, jullie niet. Daar zullen we het misschien niet snel over eens worden. Ik vind dit wel een van SCH's irrante discussie trekje's om op zo'n manier te reageren..quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef sp3c het volgende:
ja ik weet het ook niet hoor met die post ... het slaat natuurlijk wederom helemaal nergens op maar echt beledigend is het niet toch?
trollerig misschien
Pardon?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef sp3c het volgende:
ja ik weet het ook niet hoor met die post ... het slaat natuurlijk wederom helemaal nergens op maar echt beledigend is het niet toch?
trollerig misschien
Beledigend? Het is gewoon waar? Ontkenning van de waarheid is een manier die vaak beproefd is in het verleden. Ga daar nou eens op in in plaats van zo pavloveriaans te reageren. Zwak hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Oke, ik vind het beledigend, jullie niet. Daar zullen we het misschien niet snel over eens worden. Ik vind dit wel een van SCH's irrante discussie trekje's om op zo'n manier te reageren..
ja daar kunnen we kort over zijn maar voorlopig laat ik het staanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Oke, ik vind het beledigend, jullie niet. Daar zullen we het misschien niet snel over eens worden. Ik vind dit wel een van SCH's irrante discussie trekje's om op zo'n manier te reageren..
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daar kunnen we kort over zijn maar voorlopig laat ik het staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |