Het is te confronterend denk ik. Al dat gestruisvogel. sp3c begon daar al mee. Is typerend voor mensen in het leger - daarom vind ik ook dat hij die topics niet modereren, hij heeft geen afstand van het onderwerp en lult er wat vaag om heen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik zou nu stoppen als ik jou was. Wat je nu zegt raakt kant nog wal...
Ik ontken het filmpje nergens, zeg alleen dat ik het ongeloofwaardig vind omdat er overduidelijk mee is geknoeid,quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is te confronterend denk ik. Al dat gestruisvogel. sp3c begon daar al mee. Is typerend voor mensen in het leger - daarom vind ik ook dat hij die topics niet modereren, hij heeft geen afstand van het onderwerp en lult er wat vaag om heen.
Maar hij is minder erg dan jij: jij onkent het doodleuk
Het is een vorm van ontkenning en dat staat geheel in de lijn die ik suggereer. Al;s mensen de boodschap niet bevalt gaan ze de boodschapper aanvallen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ontken het filmpje nergens, zeg alleen dat ik het ongeloofwaardig vind omdat er overduidelijk mee is geknoeid,
Niet indirect hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef _The_General_ het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan SCH? Hij beschuldigd mij indirect in twee topics van revisionisme.
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef schatje het volgende:
Ik doe er niet luchtig over. Ik vind het ernstig wat er is gebeurt. Alleen die klaagzang over Sp3c vind ik totaal nergens op slaan. Alsof je de discussie niet kan winnen.
Kennelijk is dat nodig bij jouquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?
Ik beweer niets schandaligs, ik neem alleen niet zomaar alles aan. Zeker niet bij een filmpje waar overduidelijk mee gespeeld is. Dat staat helemaal los van welke vorm van revisionisme dan ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet indirect hoor.
Misschien kan je er zelf wat aan doen door niet zulke schandalige dingen te beweren.
mjah nu begin je terug te krabbelen, dat zegt al wel weer genoeg over je denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat moest er nog bijkomen.
Die soldaten doen dus hetzelfde als het Irakeze leger deed. Waarom ontken je dat nou steeds?
niet na DE eerste post ... na JOUW eerste post, want de rest van het topic heb je blijkbaar niet gelezenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Iemand die na de eerste post zegt, "leer is lezen" en dat 5 x herhaalt, vind je dat heel sterk dan?
Oh, je maakt er een mierenneukerig woordspelletje van. Moet jij weten. Die Irakeze soldaten waren het leger van Sadam, alsof hij persoonlijk al die martelingen uitvoerdequote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah nu begin je terug te krabbelen, dat zegt al wel weer genoeg over je denk ik.
eerst was het ... 'we doen hetzelfde als Saddam deed' nu je er zelf niet meer uitkomt is het 'die soldaten doen hetzelfde als het Irakeze leger deed'
dat doen ze idd ja, dat heb ik nooit ontkent (al ging het Irakeze leger wel een paar stappen verder) ... en daarom zullen ze gestraft worden want dat kan niet door de beugel
Jawel hoor, daar reageerde ik juist op. Op de relativerende en vergoeilijkende manier waarop je over dit soort geweld spreekt en het leger in bescherming neemt. Ach, ze worden toch wel gestraft. Maar de verbijstering over dat dit uberhaupt plaats kan vinden, lees ik niet - en daar reageer ik op. Dat de Britten dus hetzelfde doen als de Irakezen: ze doen gewoon hetzelfde en dat is toch echt om je rot te schamen?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet na DE eerste post ... na JOUW eerste post, want de rest van het topic heb je blijkbaar niet gelezen
Okequote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef kLowJow het volgende:
Als jullie even wachten kan ik inlezen..
Laat hem nou even inlezen. Maar als je het over de reacties van sp3c hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef _The_General_ het volgende:
Het zou mooi zijn als de zwaar beledigende reactie's hier en in het andere topic ( waar ze ook nog eens offtopic zijn ) verwijderd werden....
de een noemt het een mierenneukerig woordspelletje, de ander noemt het 'GEWOON GOED LEZENquote:Op maandag 13 februari 2006 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, je maakt er een mierenneukerig woordspelletje van. Moet jij weten. Die Irakeze soldaten waren het leger van Sadam, alsof hij persoonlijk al die martelingen uitvoerde
Doet niks af aan je flamende posts en je zwakke manier van debatteren.
Begrijp me niet verkeerd SCH, het is zeker niet bedoeld om te bagatelliseren of dergelijke ernstige mistanden zoals in dat filmpje goed te praten, maar misschien moet je eerst de volgende filmpjes zien voordat je roept dat de Engelsen hetzelfde doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat de Britten dus hetzelfde doen als de Irakezen: ze doen gewoon hetzelfde en dat is toch echt om je rot te schamen?
Kunnen die ordinaire reactie's van SCH over revisionisme dan weg? Zelfs het nieuwsbericht op de frontpage heeft het er over dat over de echtheid van het filmpje getwijfeld wordt. Ik post het en ik ben meteen een holocaust ontken type volgens SCH.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb het allemaal wel zo'n beetje gelezen hoor.
Jammer dat je je zo laat kenne. Van een moderator verwacht ik echt meer niveau dan stupide one-liners.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
de een noemt het een mierenneukerig woordspelletje, de ander noemt het 'GEWOON GOED LEZEN
maar goed ik heb hier genoeg tijd aan verspilt, je zoekt het maar uit ... zodra je met iets nieuws komt ga ik er wel op in want we beginnen nu een beetje in herhaling te vallen en je geeft geen argumenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |