quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef Toryu het volgende:
Nog vrouwen die niet als maagd willen sterven?
Ik ben beschikbaar!
En hadden die goden verder nog wat te zeggen? Of was het meer zo'n contact van: "Ja, das idd waar jah, hoezo?"quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef rednajt het volgende:
WAARSCHUWING!!!! De AARDE gaat ontploffen op 3-3-2006!!!
Heiligen in de deelstaat Punjabi in India bevestigen dit bericht. Zij hebben via seismologische onderzoeken de binnenkant van de Aarde bestudeerd. Ook hebben zij contact gehad met bepaalde goden tijdens sessies.
sneeuw meet bij 30 gradenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sneeuw meet in een volgend leven dan maar ?![]()
Toch wel een aardige grap hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:22 schreef Slappy het volgende:
Eh 1 April is nog niet geweest.
zullen we eerst nog een keer nuecken?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sneeuw meet in een volgend leven dan maar ?![]()
Dacht meer aan een foute spoilerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:30 schreef fadrian01 het volgende:
HOAX
Zal even een verhuizer zoekenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
toch fijn dat geloofwaardig nieuws in nieuws staat
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Borkydude het volgende:
Maar in feite zijn mensen ontzettend dom. Dat blijkt wel uit het feit dat 95% van de wereld in god gelooft.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen we eerst nog een keer nuecken?
het geld wat je ermee uitbesteed moet je dan wel voor de tijd besteden. Anders heeft het geen nut gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef shmoopy het volgende:
Oh, dan laat ik die onbetaalde rekeningen gewoon liggen.
Bedankt voor de tip, man!
Oh shut up you !quote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Klonk het volgende:
het zoveelste bewijs dat [ONZ] en [TRU] eigenlijk het zelfde subforum
onz--> slotjequote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef nikky het volgende:
Truth --> Onz
drugs are badquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Die soort topics zouden een slotje moeten krijgen of verplaats moeten worden naar onzin. Maar onzin is geen afvalbak.
Ik ga niet eindeloos reageren op berichten over het einde van de wereld. Toch doe ik het nu ff.
DE AARDE VERGAAT NIET, NOOIT EN TE NIMMER
Sorry voor de caps...moest gewoon ff
De aarde heeft het eeuwige leven en dat krijgen mensen ook nog. Of ze het nu willen of niet.
Hotel California. You can never leave![]()
Je begint door te krijgen wat onzin isquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Die soort topics zouden een slotje moeten krijgen of verplaats moeten worden naar onzin. Maar onzin is geen afvalbak.
Ik ga niet eindeloos reageren op berichten over het einde van de wereld. Toch doe ik het nu ff.
DE AARDE VERGAAT NIET, NOOIT EN TE NIMMER
Sorry voor de caps...moest gewoon ff
De aarde heeft het eeuwige leven en dat krijgen mensen ook nog. Of ze het nu willen of niet.
Hotel California. You can never leave![]()
Ik hoop niet dat jij vanwege je waarzeggerspraktijk in Truth zit...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |