ja en nou opzouten met je gezeurquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan zelden lachen hier, ligt dat aan mij
Ik lach hier als een boer die kiespijn heeft vaak. Met uitzonderingen daargelaten.
Is dat de bedoeling van onzin
quote:
Geen leven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo niet
Wat hebben de gebruikers van onzin wel?
De baggereraars dus
Hoor de grootste zweef-teef vertellen hierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja en nou opzouten met je gezeur![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef BrauN het volgende:
Je moeder is onzin.
Ik ben humor.
Slotje.
heey dat teef neem je terug... andersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoor de grootste zweef-teef vertellen hier
Je hebt niets te willen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heey dat teef neem je terug... anders![]()
Jij hebt wel humorquote:
Inderdaadquote:
oh nee heet jij God ofzo?quote:
ik vind die foto niet leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Dirktator het volgende:
Enig relativeringsvermogen ontbreekt bij TS.
[afbeelding]
ow nee wachtquote:
Situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwektquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat vestaan jullie onder humor ???
Ja. Jazeker!quote:Denken jullie humor te hebben? En denken jullie bijvoorbeeld op tv een slag te kunnen slaan als je een grap verteld?
Humor. En soms bagger.quote:Wat voegen de gebruikers toe aan onzin
Ja. Ja. Soms.quote:Hebben jullie humor dusValt er te lachen om jullie? Of lachen jullie alleen om jullie eigen bagger?
Wat je vindt, moet je naar het politiebureau brengen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |