Gran Turismo met motoren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef H.Flick het volgende:
Tourist Trophy? Wat is dat?!
GT4 met motoren. En een flop.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef H.Flick het volgende:
Tourist Trophy? Wat is dat?!
Ah... een "analist"!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
En een flop.
Lijkt me inderdaad helemaal niks.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GT4 met motoren. En een flop.
Geinteresseerd, geinteresseerd?!!! Gewoon op je MOST wanted listquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geinteresseerd in Grandia III en Kingdom Hearts II
Kijk maar naar de wekelijkse software verkopen in Japanquote:
Is 'ie daar al uit dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk maar naar de wekelijkse software verkopen in Japan![]()
Socom 3 is al sinds oktober in de US uit ja, maar hier duurd het nog tot aprilquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
socom 3 is er al...
En H.Flick Star ocean 3 heeft GEEN random encounters, het werkt zoals grandia 2, je zie je vijand lopen en zodra je erin loopt komt er een battle, loop je er omheen dan is het ook goed
http://www.gfdata.de/archiv02-2006-gamefront/01631.htmlquote:
En jij noemt het een flop?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gfdata.de/archiv02-2006-gamefront/01631.html
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geinteresseerd, geinteresseerd?!!! Gewoon op je MOST wanted list![]()
Oh, en natuurlijk even een TVP.
Nog geen 60.000 in de eerste week. GT4 verkocht het 100000000 voudige ongeveerquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
En jij noemt het een flop?!Het is de hoogste PS2 game in de lijst!
GT4 was dan wel het 2e bestverkochte spel van 2005 in Japan, maar TT komt niet slecht binnen hoor. Ik had ook niet verwacht dat 'ie het net zo goed zou doen als GT4.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog geen 60.000 in de eerste week. GT4 verkocht het 100000000 voudige ongeveer
Jij zocht toch een real-time RPG... ik probeer je ook alleen maar te helpen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja het is wel heel erg in de ps2 topics
is dat niet Dark Cloud 2?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef H.Flick het volgende:
In het vorige topic ging het nog over leuke real-time RPG's en toen was ik nog vergeten Dark Chronicle te noemen! Overzichtelijke gevechten, goede sfeer, veel leuke sidequests. Kortom: een topper!! Zelfs ik trok de real-time gevechten
ja in het algemeen bedoel ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij zocht toch een real-time RPG... ik probeer je ook alleen maar te helpen.
nee hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, dat is dezelfde game.
Je hebt hem zeker al.
Over andere games valt gewoon niet zoveel te lullen als over RPG's.quote:
Zit wat inquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Over andere games valt gewoon niet zoveel te lullen als over RPG's.
Ik hoef niet te vertellen dat ik weer wat mannetjes heb gehakt met God of War of dat ik weer wat rondjes heb gereden met Gran Turismo. Een RPG is gewoon een hele belevenis die je met andere mensen wilt delen.
Hoor er alleen maar erg positieve verhalen over, wil hem zelf erg graag hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef Slappy het volgende:
Ik zag vandaag ook Psychonauts bij Bartsmit liggen.
Iemand dit spel al gedaan/gekocht?
Stoor me erg aan de framerate op PS2quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:09 schreef H.Flick het volgende:
Psychonauts is geweldig! Ik heb de NTSC versie al een tijdje en na SotC is het mijn GOTY van 2005.
Ik had hem ook liever op de Xbox gehad, maar ik had nergens last van op de PS2.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stoor me erg aan de framerate op PS2
Die wil ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben nu bezig met Star Ocean 3....... zit ergens ver op de 2e cd nu met een kleine 40 uur.....heerlijk spel![]()
ik heb hem via Ebay voor 23 euro uit engeland.quote:
Ja ik ook maar ik wacht er nog even mee !quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu eigenlijk ook wel weer zin om SO3 nog een kans te geven.
Dat vond ik ook iets minder:quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef Markster het volgende:
Ow nu na een herstart doen de filmpjes het gewoon. Ben nu op een kutstuk, heb net zwemles gekregen
En ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat zwemlevels in een spel!
Gelukkig zitten er geen vissen oid in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 10-02-2006 12:04:09 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
DQVIII bij mij...... wordt wat langdradig maar ik blijf doorzetten.... wel jammer dat alles gewoon normaal verloopt in het spel en je ineens een eindbaas tegen komt 10x machtiger dan jij.... vind ik altijd een bummerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
GoW ligt bij mij ook alweer twee weken stil.![]()
Al bij de laatste baas bij SotC?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII bij mij...... wordt wat langdradig maar ik blijf doorzetten.... wel jammer dat alles gewoon normaal verloopt in het spel en je ineens een eindbaas tegen komt 10x machtiger dan jij.... vind ik altijd een bummer
Ja gisteren geprobeerd !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al bij de laatste baas bij SotC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:Op dat punt zat ik ook een tijdje vast. Je weet dat je je zwaard kunt gebruiken om zwakken punten te vinden wa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op dat punt zat ik ook een tijdje vast. Je weet dat je je zwaard kunt gebruiken om zwakken punten te vinden wa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Een waar woord ik vraag me ook af of hij wel PAL uitgebracht gaat wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GT4 met motoren. En een flop.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Moet ik hem spoilen of zoek je het liever zelf uit?
Tip: gebruik je zwaard op die tweede hand...niet om te steken maar met de lichtbundel een zwakke plek te vinden.
Rare jongen ben je af en toequote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
GoW ligt bij mij ook alweer twee weken stil.![]()
Jij speelt opzeker het meeste van de mensen die ik kenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan gamen. Skies of Arcadia moet nog af, Mark of Kri heb ik net gekocht, Star Ocean 3 wil ik weer doen... wat erg
.
Ik ben ook net afgestudeerd en kan geen werk vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij speelt opzeker het meeste van de mensen die ik ken
Jouw schuldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rare jongen ben je af en toe
Oh zo eenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben ook net afgestudeerd en kan geen werk vinden. Veel te veel tijd
.
Luxeprobleemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan gamen. Skies of Arcadia moet nog af, Mark of Kri heb ik net gekocht, Star Ocean 3 wil ik weer doen... wat erg
.
De PAL demo heeft in ieder geval een 60Hz, een anamorphisch widescreen èn een progressive optie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef Smots het volgende:
Heeft er iemand de PAL-versie van SotC al?
Zo ja: is 'ie progressive scan?
Ik hoop dat 'ie z'n 10 euro waard is!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Onimusha 3 gekochtWas maar 10 euro ofzo
![]()
Waar heb je die gekocht. Dat spel wil ook nog steeds eens aanschaffen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
KIJK!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PAL demo heeft in ieder geval een 60Hz, een anamorphisch widescreen èn een progressive optie.
Nee dat gaan ze eruit halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Smots het volgende:
[..]
Hopelijk is de full version dat ook.
Vond 3D minder dan statische background delen (lees 1 en 2)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Ik zou niet eens verbaasd zijn als ze dat zouden doen. Sony kennende.....quote:
Heeft Sony dan vaker PAL demo's uitgebracht die meer te bieden hebben dan de volledige versies van die games?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:53 schreef Smots het volgende:
Ik zou niet eens verbaasd zijn als ze dat zouden doen. Sony kennende.....
Serieus?? ik vond deel 3 de beste en leukste uit de seriequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond 3D minder dan statische background delen (lees 1 en 2)
Demo's weet ik niet zo snel, maar d'r zijn meer dan genoeg Sony-games de progressive scan optie kwijtgeraakt in de NTCS naar PAL omzetting.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heeft Sony dan vaker PAL demo's uitgebracht die meer te bieden hebben dan de volledige versies van die games?
Klopt. Maar als de PAL demo al deze opties al heeft dan hoef je niets te vrezen denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:35 schreef Smots het volgende:
Demo's weet ik niet zo snel, maar d'r zijn meer dan genoeg Sony-games de progressive scan optie kwijtgeraakt in de NTCS naar PAL omzetting.
Ja ik trok misschien die hele Jean Reno situatie niet of hoe die man ook heetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Serieus?? ik vond deel 3 de beste en leukste uit de serie
quote:Closing Comments
Grandia III is an interesting beast. Despite its relatively short playing time and lack of things to do outside the main quest, its battle system, initial character introductions, and boss fights are compelling enough to warrant a total playthough. But I suppose that's a testament to how fantastic the warfare in Grandia III really is, and it gives me hope that one day the same battle system that can make an average RPG a good one will benefit from a truly epic storyline and the other necessary elements to create the instant classic it could potentially be.
7.0 Presentation
The beginning of Grandia III is excellent but by the time the story is over and it's revealed that only a handful of characters are actually worth following, the disappointment is hard to shake.
8.5 Graphics
Absolutely gorgeous backgrounds and environments are supplemented by equally strong cutscenes and designs. The animations are great too even if the models aren't.
8.0 Sound
Grandia's voice acting is like Square's other recent efforts in that it's very well done. The game's ambient sound and audio effects are also nice, but the music isn't very memorable.
8.5 Gameplay
One of the best battle systems ever conceived is a hard thing to knock. Entertaining boss battles and customization adds points too, but other than fighting and playing dice there's nothing to do.
5.5 Lasting Appeal
Play through the relatively short adventure and be done with it... because that's all there is.
7.6
Good OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ja doe er maar 1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN Grandia III review:
[..]
[afbeelding]
Toch ook wel een toppertje dus...
Staat dat ook ergens uitgelegd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN heeft zn score systeem aangepastDe cijfers kloppen nu zeg maar.
Grootste minpunt is de lengte en een tegenvallend of standaard verhaal. Gameplay en graphics en muziek is erg goed. Battlesysteem is net als Grandia II God. Ik wil deze erg graag hebben, maar als je het battlesysteem niet kent dan zou ik idd even wachten op andere reviews !!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmm....een 7.6 van IGN staat gelijk aan een 5 op sites als Eurogamer.Ik wacht wel op Rogue Galaxy en FFXII.
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2739907&postcount=1quote:
Link?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Staat dat ook ergens uitgelegd?
Laat maar, heb het al gevonden.
360 topic ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Staat dat ook ergens uitgelegd?
Laat maar, heb het al gevonden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik trok misschien die hele Jean Reno situatie niet of hoe die man ook heetMaar om heel eerlijk te zijn..... was net met Jean in Japan en daar stopte ik
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw Strol?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9049
Sjotijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]serieus? ga em uitspelen man!
hij is 8 uurtjes lang ofzo (16 uur Sjotijd).
Het hele tijdreis gebeuren gaat nog leuk gebracht worden!
Puzzels waarbij je in het verleden iets met doen zodat je in de toekomst met samosuke weer verder kan en andersom!
Als je die 16 uur verdeelt over 2 maanden is het Stroltijd.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef Markster het volgende:
gvd waarom moeten er nou zulke tyfusstukken in GoW zitten?
Nou ben ik bij pad of hades, en dan moet je een aantal van die rollen met messen beklimmen. Wordt je geraakt mag je helemaal opnieuw beginnen, en me savepoint was vet ver terug dus ik ga echt me ps2 niet uitzetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gijs lijkt me een fantastisch spel !!quote:Op zondag 12 februari 2006 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben de soundtrack van Rogue Galaxy aan het luisteren...die is in elk geval dik in orde!![]()
![]()
[afbeelding]
Dit spel is stiekem FFXII voorbij aan het streven op mijn lijstje.![]()
Het is natuurlijk een heel ander spel, het alleen niet spelen omdat hij van dezelfde developer is vind ik een beetje onzin.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rogue Galaxy lijkt me persoonlijk een nét niet spel, dan zou ik liever Grandia III gaan spelen ofzoSowieso, RG is van Level 5 en zou je niet moeten gaan spelen als je DQ niets vond (Strol...)
Klopt niet helemaal. Dark Chronicle is ook van Level 5 en totaal anders dan bv. DQVIIIquote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rogue Galaxy lijkt me persoonlijk een nét niet spel, dan zou ik liever Grandia III gaan spelen ofzoSowieso, RG is van Level 5 en zou je niet moeten gaan spelen als je DQ niets vond (Strol...)
Zelfde engine, zelfde makers, zelfde stijl. Dat bedoel ik. Het is niet zoals ik die uit principe geen Bungie games meer speelquote:Op zondag 12 februari 2006 15:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een heel ander spel, het alleen niet spelen omdat hij van dezelfde developer is vind ik een beetje onzin.
Ook niet mee eens.... Rogue Galaxy is misschien celshaded maar het vrolijke en kiddy gebeuren wat DQ heeft is het niet.... toch een andere stijl vind ik.quote:
Heel ander verhaal, hele andere setting, dat lijken me toch de belangrijkste aspecten van een RPG. Weet niet hoe het met het combat system zit?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde engine, zelfde makers, zelfde stijl. Dat bedoel ik. Het is niet zoals ik die uit principe geen Bungie games meer speel
Ik had het over DQ en Dark Chronicle. Hoewel dat verder natuurlijk wel 2 totaal andere games zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook niet mee eens.... Rogue Galaxy is misschien celshaded maar het vrolijke en kiddy gebeuren wat DQ heeft is het niet.... toch een andere stijl vind ik.
Van velen gehoord dat ie nogal tegenvalt.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben de soundtrack van Rogue Galaxy aan het luisteren...die is in elk geval dik in orde!![]()
![]()
[afbeelding]
Dit spel is stiekem FFXII voorbij aan het streven op mijn lijstje.![]()
Een game kan een heel ander verhaal of setting hebben, maar toch hetzelfde aanvoelen. Dat is bijv gewoon met FF zo. Elke game is anders, maar ze zijn ook heerlijk gelijk, en die hebben zelfs elke keer een ander systeem, Grid, Materia, Junction, etcquote:Op zondag 12 februari 2006 15:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heel ander verhaal, hele andere setting, dat lijken me toch de belangrijkste aspecten van een RPG. Weet niet hoe het met het combat system zit?
Best knap aangezien hij nog niet uit is.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef JimmyJames het volgende:
Van velen gehoord dat ie nogal tegenvalt.
Wat dacht je van de Japanse versie?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Best knap aangezien hij nog niet uit is.
Je merkt wel bij allemaal dat het een Final Fantasy is, maar ik heb toch bij elk deel weer een heel ander gevoel. Het magische gevoel van FF IX geeft FF VIII me bijvoorbeeld echt niet, FF VIII gaf me eigenlijk sowieso nogal weinig gevoel.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een game kan een heel ander verhaal of setting hebben, maar toch hetzelfde aanvoelen. Dat is bijv gewoon met FF zo. Elke game is anders, maar ze zijn ook heerlijk gelijk, en die hebben zelfs elke keer een ander systeem, Grid, Materia, Junction, etc
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Shadow of the Colossus uitgespeeeeeeeeldPrachtig einde fantastische ervaring
Mij lijkt die Japans ook niet echt leukquote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Van velen gehoord dat ie nogal tegenvalt.
Ik heb een gamesstop ingevoerd tot Okami dus deze zal ik sowieso links laten liggen.
Als het goed is heb ik m vrijdagquote:Op zondag 12 februari 2006 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Shadow of the Colossus uitgespeeeeeeeeldPrachtig einde fantastische ervaring
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je merkt wel bij allemaal dat het een Final Fantasy is, maar ik heb toch bij elk deel weer een heel ander gevoel. Het magische gevoel van FF IX geeft FF VIII me bijvoorbeeld echt niet, FF VIII gaf me eigenlijk sowieso nogal weinig gevoel.
En hier heb je het dan ook nog echt over games uit dezelfde serie, daar is het nog wel logisch dat het wat op elkaar lijkt.
Mee eens,... bijna elke FF is anders en heeft niks met elkaar te maken. Ze hebben allemaal hun charme... mij deed FFVIII wel wat eerlijk gezegd, maar niet zoveel dan bv FVII deed.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je merkt wel bij allemaal dat het een Final Fantasy is, maar ik heb toch bij elk deel weer een heel ander gevoel. Het magische gevoel van FF IX geeft FF VIII me bijvoorbeeld echt niet, FF VIII gaf me eigenlijk sowieso nogal weinig gevoel.
En hier heb je het dan ook nog echt over games uit dezelfde serie, daar is het nog wel logisch dat het wat op elkaar lijkt.
ik hopelijk ook, zaterdag uitgespeeld danquote:Op zondag 12 februari 2006 15:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik m vrijdagKan niet wachten om ermee te beginnen
* Laniboekje heel mee eensch is.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maarja,... los daarvan lijkt Grandia III en Rogue Galaxy me echt cool.....
die battles van Grandiaheeeerlijk !
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje heel mee eensch is.
Ik kan ook bijna niet wachten, het ziet er echt gewoon tof uit![]()
Bedoel je die grote in GoW? Zelfs op God is 'ie extréém makkelijk.quote:
Ben wel benieuwd wat je er van vindt!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef Chocobo het volgende:
Lego Star Wars van iemand te leen gekregenLijkt me wel grappig.... ga ik deze week eens doen
Dat klinkt erg leuk dat Katamariquote:Op zondag 12 februari 2006 18:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Vandaag een sneeuwpop gemaakt met een heel klein lijf en een enorme kop (hell, zelfs een mammoet opgerold) maar de koning vond hem toch heel mooi
![]()
Katamari heerstquote:
Als deze leuk is wil ik de original trilogy ookquote:Op zondag 12 februari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari heerst
Maar dat roep ik al jaren.![]()
Mooi toch, dat Europa dat nu ook gaat ontdekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari heerst
Maar dat roep ik al jaren.![]()
Spel hoeft niet altijd moeilijk te zijn.....quote:Op zondag 12 februari 2006 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
haha lego star wars
grappig spelletje is het wel, maar echt voor 6 jarigen zo simpelmaar die lego stijl is meesterlijk
![]()
Die minotaur is niet zo heel moeilijk, kan wel lang duren. Je kan vrijwel alles blokken. Ik rende gewoon continue om hem heen, en smashte hem vooral met me Artemis Blade. (level3 ofzo)quote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff...ik heb hem echt bijna! Al z'n armor kwijt en nog een klein stukkie leven.
En dan mept hij me dood...dat ontwijken lukt me nog niet echt.
nee zeker niet, ik ben zelfs voorstander van makkelijke spellenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel hoeft niet altijd moeilijk te zijn.....
Dat is het niet. Echt nietquote:
Ik trek dat soort spelen ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Siren 1 is FOKKING eng, no way dat ik Siren 2 ga spelen
Deel 1 nooit gespeeld omdat de reviews matig waren. Hoe was dat spel?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Siren 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eng, origineel concept, eng, moeilijk te besturen, eng, bizarre sfeer. Ohw, en erg eng.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 1 nooit gespeeld omdat de reviews matig waren. Hoe was dat spel?
Deel 1 heb ik ook nooit gespeeld, maar ze schijnen de fouten in dit deel verbetert te hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Chocobo het volgende:
Deel 1 nooit gespeeld omdat de reviews matig waren. Hoe was dat spel?
Controls waren erg slecht las ik idd... ben benieuwd naar deel 2 dan.. ik hou van eng eng eng eng.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik ook nooit gespeeld, maar ze schijnen de fouten in dit deel verbetert te hebben.
Ik trok Doom 3 niet eens op de Xbox.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Chocobo het volgende:
Controls waren erg slecht las ik idd... ben benieuwd naar deel 2 dan.. ik hou van eng eng eng eng.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik trok Doom 3 niet eens op de Xbox.
de eerste 2 keer schrok ik, vanaf de 3de keer tot het eind kon je het voorspellen wanneer wat gebeurdequote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef Darkzell het volgende:
Doom 3 was niet echt eng daar zaten gewoon wat momenten in waar je schrok maar het was niet : "Silent Hill"-eng
Ik van dat blocken wel tegenvallen. Ik sta op het platform en hij heeft 4 aanvallen. De meeste waarvoor ik wel kan wegrollen. Maar ik vind het moeilijk om mijn aanvallen tussendoor te timen vooraal aangezien de driehoekje, driehoekje, driehoekje combo de meeste schade lijkt toe te brengen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Markster het volgende:
Die minotaur is niet zo heel moeilijk, kan wel lang duren. Je kan vrijwel alles blokken. Ik rende gewoon continue om hem heen, en smashte hem vooral met me Artemis Blade. (level3 ofzo)
Je vergeet dat het spel INTENS slechte voice-acting had.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eng, origineel concept, eng, moeilijk te besturen, eng, bizarre sfeer. Ohw, en erg eng.
Ik heb dit weekend de full version (Bluedisc PAL) gekregen en het doet me deugd om te vermelden dan SotC inderdaad progressive scan ondersteunt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de PAL demo al deze opties al heeft dan hoef je niets te vrezen denk ik.
Zonder spoilertags: Ik vond het wel tof, ook het stuk dat je tegen jezelf moest en daarna het stuk zonder je krachten maar met dat stenen zwaard. Prima afsluiting wmbquote:Op maandag 13 februari 2006 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het einde van GoW minder vond.... beetje simpele eindbaas. Niet qua moeilijkheids graad maar qua inventiviteit?
ik vond het ook minder, ik had een vet einde verwacht met zo'n kill combo zeg maar zoals je het bij de eerste baas deed.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het einde van GoW minder vond.... beetje simpele eindbaas. Niet qua moeilijkheids graad maar qua inventiviteit?
Vond het begin ook beter dan de latere levels ja.... eerste eindbaas is me nog het meest bijgeblevenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het ook minder, ik had een vet einde verwacht met zo'n kill combo zeg maar zoals je het bij de eerste baas deed.
Vond het een vermakelijk spel alleen zwaar eentonig.
Eerst 2 levels was nog : o cool die finishing combo! en hoopte je op een nog vettere kill combo bij de volgende vijanden, bleven alleen dezelfe in een ander kleurtje komen.
En ik vond het vechtsysteem ook te simpel en ik vond dat er te weinig wapens waren.
Verder wel een erg leuke game
Ken 16 betere momentenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef H.Flick het volgende:
Die eerst baas was echt wááááánzinnig. Zelden zo'n mooi game-moment meegemaakt.
Ow, ik vond de latere levels juist beter!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef Chocobo het volgende:
Vond het begin ook beter dan de latere levels ja.... eerste eindbaas is me nog het meest bijgebleven
Waar ben je ergens gebleven met Star Ocean? Ik ben een keer opnieuw begonnen omdat ik niet verder kwam en toen fietste ik er in zo'n dik 35 uur doorheen. Geweldig spelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gisteren alles op een rijtje gezet en weet nu hoe ik mijn backlog aanpakken. Ik begin vanavond met het afmaken van Star Ocean 3 en ik koop alleen Oblivion totdat mijn backlog een stuk kleiner is.
En deze keer ga ik het ook echt volhouden
Ik vind die battle engine zo chaotisch... heeft iemand daar tips voorquote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar ben je ergens gebleven met Star Ocean? Ik ben een keer opnieuw begonnen omdat ik niet verder kwam en toen fietste ik er in zo'n dik 35 uur doorheen. Geweldig spel![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef H.Flick het volgende:
En deze keer ga ik het ook echt volhouden
Ik had er niet zo'n last van. Ik had altijd standaard 1 character die afstand bewaart en healt/1 character die echt 'berserk' ging en mijn playable character hield ik altijd manual.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind die battle engine zo chaotisch... heeft iemand daar tips voor
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga ook opnieuw beginnen, als ik na een aantal maanden weer in een game stap ben ik het altijd helemaal kwijt. Ik was volgens mij ergens op die wereld met die 2 landen die oorlog hadden en toen vielen de ruimtemensen aan... ofzo... ik weet het niet meer
Jij was niet eens begonnen danquote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga ook opnieuw beginnen, als ik na een aantal maanden weer in een game stap ben ik het altijd helemaal kwijt. Ik was volgens mij ergens op die wereld met die 2 landen die oorlog hadden en toen vielen de ruimtemensen aan... ofzo... ik weet het niet meer
quote:
Ik weet denk ik ook wel van welke luchtaanval je spreekt. Dat er zo'n enorm schip is en dat zo'n klein kanon wat ze gebouwd hebben totaal niet werkt?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij is er een misverstand... ik zat best wel wat uurtjes in het spel al.
Ja, nu komt er wel weer iets naar boven drijven!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet denk ik ook wel van welke luchtaanval je spreekt. Dat er zo'n enorm schip is en dat zo'n klein kanon wat ze gebouwd hebben totaal niet werkt?
Nee, dat is weer iets anders. Verder terug in het begin, dat die mensen een 'runological' (?) wapen proberen te bouwen, jouw characters helpen hierbij. Ineens komt er een aanval en dan gaat het best wel mis, ik bedoel.. zo'n miezerig kanon tegen ruimteschepenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Blaze82 het volgende:
Ja inderdaad, waar je eerst die enorme draak moest overhalen om je te helpen, om dat kanon op z'n rug te bevestigen vet filmpje was dat![]()
Ik dacht me te herrineren dat je dan ongeveer op de helft bent of zelfs iets eroverheen.
Nou, ik deed er de eerste keer ook langer over, maar ik heb dus ook sommige scenes kunnen skippen de tweede run omdat ik die scenes al kende en deze soms erg lang duren. Dus dan scheelt het wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef H.Flick het volgende:
Kan je hem echt in 35 uur uitspelen? Vind ik nogal kort, zeker omdat het 2 DVD's zijn.
Frustrerend ja. Ik heb de eerste paar mappen wel allemaal 100% gekregen, maar op een gegeven moment ga je best veel backtracken en kan je sommige mappen pas compleet maken met een bepaald item. Op een gegeven moment dacht ik niet meer aan die 100%, alleen nog maar aan het verhaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb er zin in! Hopelijk ga ik het battle-systeem deze keer wel begrijpen.
Ik kan me nog herinneren dat ik het wel irritant vond om 100% van de map te ontdekken omdat je soms een heel klein stukje niet had. Ik ben een perfectionist en wilde dat dus wel elke keer voor elkaar krijgen.
Daarom heb ik besloten niks van die maart-madness releases te kopen. Behalve Oblivion, want daar wil ik de limited edition van.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef peristilius het volgende:
Ik koop ook maar nieuwe spellen en speel nooit.
Zometeen maar eens verder gaan met GoW.
Hé... ik krijg plots een déja vu!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
overigens he. Vind ik het niet helemaal juist om in de OP te zetten dat de originele controllers en memorykaarten het meest betrouwbaar zijn
Mijn logitech controllers zijn beide hartstikke goed, zoniet beter, en niet zo belachelijk duur!
Mijn memorykaartje van MAXX werkt na een jaar ook nog steeds
Dat zoeken ookquote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé... ik krijg plots een déja vu!
Nou ja... toevallig was ik laatst weer eens wat oude PS2-topics aan het bekijken.quote:
Je bent niet de enige.quote:Sinds ik een savegame ben kwijtgeraakt door een corrupted file op een 3rd party GC-memory card koop ik alleen nog maar 1st party dingen.
Godver ik had dat dus al gezegd. Ik word oud. Of moequote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé... ik krijg plots een déja vu!
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg zo de poep van die minotaurus
Ik krijg hem echt tot 1 cm van zijn levensbalk dood...maar dan word ik ongeduldig!![]()
![]()
Maar lukken zal het me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Dan ben je gewoon een prutser.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
Dat weet ik allemaal peristilius.
Ik ben alleen net te langzaam met wegrollen of springen.
Hardquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Welke moeilijkheidsgraad speel je?
Ik ook.quote:
Respect hoor.......... heb alles op normal gedaan eerst en daarna wat levels op hard maar nooit verder gegaan.quote:
En het was ook nog niet eens boeiend, had beter GoW kunnen spelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
En ik ga telkens maar niet verder, heb ik mijn avond weer zitten verdoen met wachten op het MMaRsu en pussydeluxe verhaal op Fok!radio, komt dat pas helemaal op het eind ofzo.
Ja, in Easy (hij schakelde een keer over) had ik die Minotaurus ook in een keer met een vinger in mijn neus.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef Chocobo het volgende:
Respect hoor.......... heb alles op normal gedaan eerst en daarna wat levels op hard maar nooit verder gegaan.
....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap het battle-systeem van SO3!!!!!
Het valt allemaal best mee.
NOOITquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
Ga je Tales of nou ook nog een kans geven?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:
tis allemaal best makkelijk.....die draak is helemaal aan het einde van disc 1quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Champions of Norrath tweedehands gekocht dus die hoop ik binnenkort ook te hebben.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Katamari wordt met het level maffer en briljanter
NetEen van de hoogepuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Katamari wordt met het level maffer en briljanter
NetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Champions of Norrath tweedehands gekocht dus die hoop ik binnenkort ook te hebben.![]()
Dat stukje heb ik ook gespeeld toen ik 'm moest opnemen voor ehm dinges...The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Ik ga er vanuit dat die versie meteen beschikbaar isquote:Op maandag 13 februari 2006 12:52 schreef disjfa het volgende:
Weet trouwens iemand hoe het staat met de special edition versie van SotC? Daar zou ik namelijk voor gaan maar als die er straks niet s zou het weer zonde zijn. Ik kan hem ook absoluut nergens nog in de pre order vinden.
En dat mag ondertussen 4 dagen voor de release toch wel zou je denken.
Ik ben met zo'n memory card eens een savegame van Final Fantasy VII kwijtgeraakt, terwijl ik toen echt al heel ver wasquote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zoeken ook.
Sinds ik een savegame ben kwijtgeraakt door een corrupted file op een 3rd party GC-memory card koop ik alleen nog maar 1st party dingen.
Je moet niet lachen, je moet respect hebben...weet je.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet niet lachen, je moet respect hebben...weet je.
Ik ben ook maar niet meer verder gegaan, ik hoorde ook al 'spook'verhalen over die extra optie. Mooi het verhaal uitgespeeld en dat was het hoor, mijn controllers wil ik graag nog even heel houden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:23 schreef Blaze82 het volgende:
En vriend van me heeft trouwens nog die extra baas in Star Ocean 3 verslagen. Heeft eerst iedereen geleveld naar level 255 en dan tegen die baas gevochten. Dat heeft hem naast veel tijd ook nog eens een controller gekost gezien het meer geluk dan skill is om die baas te verslaan (en hij zich afreageerde door die controller kapot te gooien)
Ik zat toen naast 'm en nadat ik gezien had hoe belachelijk die baas is heb ik maar besloten om na het uitspelen van het spel niet meer te gaan levelen voor die baas.
Ja klopt, ligt eraan welke characters je uiteindelijk mee laat gaan op je reis. Maar ik weet niet of het echt heel anders is, volgens mij wat andere gesprekken o.i.d.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Star Ocean heeft toch ook verschillende eindes?
Wish I could say the same. Ik dacht vanochtend ook: "Oh, het is lekker gameweer.." Maar nee, ik moet aan het werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga dalijk weer verder. Het is toch enorm slecht weer buiten, dus dat komt goed uit.
Ik zou mijn GBA mee kunnen nemen maar die wordt dan geconfisceerd door mijn collega's die er dan zelf op willen spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Blaze82 het volgende:
Ach voor werk hebben we een psp met eindelijk ook ToE
Wat een optimisme! Ik voorspel dat we toch wel meer van dit soort regenachtige dagen zullen krijgen in ons koud kikkerlandje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef H.Flick het volgende:
Beste optie is ziekmelden. Zulk ideaal weer krijg je niet veel meer dit jaar.
Waar is hier? Dan moet ik schijnbaar verhuizen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef H.Flick het volgende:
Het is nu alweer voorbij. Hier schijnt de zon.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Escape het volgende:
is het nog beetje de moeite waard om een ps2 te kopen?
ben het van plan maar twijfel nog een beetje, hou van rpg's en gran turismo 4 enzo.
Goedkope console(al blijven memory cards duur), goedkope oude rpg's, goede nieuwe rpg'squote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Escape het volgende:
is het nog beetje de moeite waard om een ps2 te kopen?
ben het van plan maar twijfel nog een beetje, hou van rpg's en gran turismo 4 enzo.
Sommige games vind ik zelfs mooier..... denk alleen al aan bv MGS3....quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef H.Flick het volgende:
Het is wel iets minder dan Xbox, maar het is geen gigantisch verschil.
Klopt! Maar overall heeft de Xbox wel betere graphics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sommige games vind ik zelfs mooier..... denk alleen al aan bv MGS3....
En als je van GT4 houdt dan moet je sowieso voor de PS2 gaan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Escape het volgende:
...en gran turismo 4 enzo.
quote:Your order for Shadow of the Colossus (ICO 2) has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Hoeveel dagen moet je er dan over doen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Niet te veel gamen! Dalijk heb je het binnen 2 dagen uitgespeeld.
hij is vandaag pas verstuurd bij play.com (ico2quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Niet te veel gamen! Dalijk heb je het binnen 2 dagen uitgespeeld.
Serieus, ik heb nog nooit zo'n dom geblaat in GAM gehoord. Die geesten zijn makkelijk te verslaan. En als ze Yorda ontvoeren betekend dat je de oplossing voor een puzzel te ver weg aan het zoeken bent. En dat je haar overal mee naartoe moet sleuren in het begin is juist mooi. Naarmate je haar vertrouwen wint zal je merken dat het minder moeite kost.quote:
Je hebt een stok. Je hebt geesten. Probeer ze eens te slaan, Met die stok. Op de geesten dus.quote:
De wansmaak die sommigen hier zonder gene tentoonspreiden, wa?quote:Op donderdag 16 februari 2006 06:12 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit zo'n dom geblaat in GAM gehoord.
stijl boven gameplay.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
Welke stok? ik heb gezocht naar een stok ik kan ze niet vinden, ik heb een half uur op die kut geesten ingeslagen en ze gaan maar niet weg, ik probeerde ook gewoon verder te gaan met die slet maar ze trekken haar net op tijd weg voor ik haar omhoog pull.
Na 15 minuten kom je in zon kamer met een gesloten deur, jij springt naar beneden en aan de overkant is een ketting klim je in, laat een kistje naar beneden vallen en haalt de hendel over, Vervolgens komen die geesten en moet je yorda daar omhoog zien te krijgen en ik krijg het niet voor elkaar word gek van die kut geesten
Ik vind het eerder schrikbarend dat ze zelf lopen te prutsen en wanneer het niet meteen binnen 2 seconde duidelijk is wat ze moeten doen, het spel meteen kut is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:32 schreef chibibo het volgende:
De wansmaak die sommigen hier zonder gene tentoonspreiden, wa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |