abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 14:08:30 #201
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35035344
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Waar ben je ergens gebleven met Star Ocean? Ik ben een keer opnieuw begonnen omdat ik niet verder kwam en toen fietste ik er in zo'n dik 35 uur doorheen. Geweldig spel
Ik vind die battle engine zo chaotisch... heeft iemand daar tips voor
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:08:45 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35035355
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef H.Flick het volgende:
En deze keer ga ik het ook echt volhouden
pi_35035393
Ik ga ook opnieuw beginnen, als ik na een aantal maanden weer in een game stap ben ik het altijd helemaal kwijt. Ik was volgens mij ergens op die wereld met die 2 landen die oorlog hadden en toen vielen de ruimtemensen aan... ofzo... ik weet het niet meer
pi_35035421
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vind die battle engine zo chaotisch... heeft iemand daar tips voor
Ik had er niet zo'n last van. Ik had altijd standaard 1 character die afstand bewaart en healt/1 character die echt 'berserk' ging en mijn playable character hield ik altijd manual.

Dit kun je allemaal instellen en dat werkte voor mij best goed. Ik vond sommige battles pas chaotisch worden als je echt een snel monster had. Ik kan me nog een 'Crystal Statue' herinneren, daar werd ik wel helemaal gek van.
pi_35035463
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga ook opnieuw beginnen, als ik na een aantal maanden weer in een game stap ben ik het altijd helemaal kwijt. Ik was volgens mij ergens op die wereld met die 2 landen die oorlog hadden en toen vielen de ruimtemensen aan... ofzo... ik weet het niet meer
Iedere wereld had wel weer oorlog met elkaar. Misschien inderdaad het beste om opnieuw te beginnen, die luchtaanval was nog niet eens zo ver in het spel volgens mij.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:11:34 #206
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35035468
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Jij was niet eens begonnen dan
pi_35035482
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb het niet over die eerste aanval... het was volgens mij zo'n middeleeuwse wereld, met draken.
pi_35035490
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

pi_35035562
Volgens mij is er een misverstand... ik zat best wel wat uurtjes in het spel al.
pi_35035635
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij is er een misverstand... ik zat best wel wat uurtjes in het spel al.
Ik weet denk ik ook wel van welke luchtaanval je spreekt. Dat er zo'n enorm schip is en dat zo'n klein kanon wat ze gebouwd hebben totaal niet werkt?
pi_35035747
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik weet denk ik ook wel van welke luchtaanval je spreekt. Dat er zo'n enorm schip is en dat zo'n klein kanon wat ze gebouwd hebben totaal niet werkt?
Ja, nu komt er wel weer iets naar boven drijven!
pi_35038285
Ja inderdaad, waar je eerst die enorme draak moest overhalen om je te helpen, om dat kanon op z'n rug te bevestigen vet filmpje was dat

Ik dacht me te herrineren dat je dan ongeveer op de helft bent of zelfs iets eroverheen.
There is no finishline...
pi_35038382
Het was in ieder geval nog op de eerste disc. En kanonnen op de rug van draken zegt me dan weer niks .
pi_35038500
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Blaze82 het volgende:
Ja inderdaad, waar je eerst die enorme draak moest overhalen om je te helpen, om dat kanon op z'n rug te bevestigen vet filmpje was dat

Ik dacht me te herrineren dat je dan ongeveer op de helft bent of zelfs iets eroverheen.
Nee, dat is weer iets anders. Verder terug in het begin, dat die mensen een 'runological' (?) wapen proberen te bouwen, jouw characters helpen hierbij. Ineens komt er een aanval en dan gaat het best wel mis, ik bedoel.. zo'n miezerig kanon tegen ruimteschepen
pi_35038904
Kan je hem echt in 35 uur uitspelen? Vind ik nogal kort, zeker omdat het 2 DVD's zijn.
pi_35038981
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef H.Flick het volgende:
Kan je hem echt in 35 uur uitspelen? Vind ik nogal kort, zeker omdat het 2 DVD's zijn.
Nou, ik deed er de eerste keer ook langer over, maar ik heb dus ook sommige scenes kunnen skippen de tweede run omdat ik die scenes al kende en deze soms erg lang duren. Dus dan scheelt het wel.
pi_35039108
Ik heb er zin in! Hopelijk ga ik het battle-systeem deze keer wel begrijpen .

Ik kan me nog herinneren dat ik het wel irritant vond om 100% van de map te ontdekken omdat je soms een heel klein stukje niet had. Ik ben een perfectionist en wilde dat dus wel elke keer voor elkaar krijgen.
pi_35039128
Owja klopt, en dan na die aanval dan ga je pas naar die draak en dan komt dat stukje pas
There is no finishline...
pi_35039335
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb er zin in! Hopelijk ga ik het battle-systeem deze keer wel begrijpen .

Ik kan me nog herinneren dat ik het wel irritant vond om 100% van de map te ontdekken omdat je soms een heel klein stukje niet had. Ik ben een perfectionist en wilde dat dus wel elke keer voor elkaar krijgen.
Frustrerend ja. Ik heb de eerste paar mappen wel allemaal 100% gekregen, maar op een gegeven moment ga je best veel backtracken en kan je sommige mappen pas compleet maken met een bepaald item. Op een gegeven moment dacht ik niet meer aan die 100%, alleen nog maar aan het verhaal.

Battlesystem is op zich wel begrijpbaar, je moet de skills goed instellen en het menu en dan kan je bijv. door lang op de O-knop te drukken een andere aanval doen dan bijv. door kort op dezelfde O-knop te drukken. Het wijst zich vanzelf Hoop ik..
pi_35048557
Ik ga zo beginnen. Als er nog vragen zijn dan hoor je het wel .
pi_35048714
ik moet ook weer is verder met Star ocean...mijn backlog is echt te groot gewoon...kan ik een jaar van gamen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_35048780
overigens he. Vind ik het niet helemaal juist om in de OP te zetten dat de originele controllers en memorykaarten het meest betrouwbaar zijn

Mijn logitech controllers zijn beide hartstikke goed, zoniet beter, en niet zo belachelijk duur!
Mijn memorykaartje van MAXX werkt na een jaar ook nog steeds
pi_35048828
Ik koop ook maar nieuwe spellen en speel nooit.

Zometeen maar eens verder gaan met GoW.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35048859
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef peristilius het volgende:
Ik koop ook maar nieuwe spellen en speel nooit.

Zometeen maar eens verder gaan met GoW.
Daarom heb ik besloten niks van die maart-madness releases te kopen. Behalve Oblivion, want daar wil ik de limited edition van.
pi_35049181
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
overigens he. Vind ik het niet helemaal juist om in de OP te zetten dat de originele controllers en memorykaarten het meest betrouwbaar zijn

Mijn logitech controllers zijn beide hartstikke goed, zoniet beter, en niet zo belachelijk duur!
Mijn memorykaartje van MAXX werkt na een jaar ook nog steeds
Hé... ik krijg plots een déja vu!
pi_35049231
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat zoeken ook .

Sinds ik een savegame ben kwijtgeraakt door een corrupted file op een 3rd party GC-memory card koop ik alleen nog maar 1st party dingen.
pi_35049382
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
Dat zoeken ook .
Nou ja... toevallig was ik laatst weer eens wat oude PS2-topics aan het bekijken.
quote:
Sinds ik een savegame ben kwijtgeraakt door een corrupted file op een 3rd party GC-memory card koop ik alleen nog maar 1st party dingen.
Je bent niet de enige.
pi_35049959
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Godver ik had dat dus al gezegd. Ik word oud. Of moe
pi_35050718
Ik krijg zo de poep van die minotaurus

Ik krijg hem echt tot 1 cm van zijn levensbalk dood...maar dan word ik ongeduldig!

Maar lukken zal het me.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_35051028
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg zo de poep van die minotaurus

Ik krijg hem echt tot 1 cm van zijn levensbalk dood...maar dan word ik ongeduldig!

Maar lukken zal het me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_35051161
Dat weet ik allemaal peristilius.

Ik ben alleen net te langzaam met wegrollen of springen.
pi_35051471
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
Dat weet ik allemaal peristilius.

Ik ben alleen net te langzaam met wegrollen of springen.
Dan ben je gewoon een prutser.
pi_35053494
quote:
Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef peristilius het volgende:
Dan ben je gewoon een prutser.
pi_35053598
Welke moeilijkheidsgraad speel je?
pi_35054232
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Welke moeilijkheidsgraad speel je?
Hard
pi_35054441
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hard
Ik ook.

En ik ga telkens maar niet verder, heb ik mijn avond weer zitten verdoen met wachten op het MMaRsu en pussydeluxe verhaal op Fok!radio, komt dat pas helemaal op het eind ofzo.
  maandag 13 februari 2006 @ 23:33:45 #237
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35061196
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hard
Respect hoor.......... heb alles op normal gedaan eerst en daarna wat levels op hard maar nooit verder gegaan.
pi_35061354
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef peristilius het volgende:

[..]
En ik ga telkens maar niet verder, heb ik mijn avond weer zitten verdoen met wachten op het MMaRsu en pussydeluxe verhaal op Fok!radio, komt dat pas helemaal op het eind ofzo.
En het was ook nog niet eens boeiend, had beter GoW kunnen spelen.
pi_35065740
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef Chocobo het volgende:
Respect hoor.......... heb alles op normal gedaan eerst en daarna wat levels op hard maar nooit verder gegaan.
Ja, in Easy (hij schakelde een keer over) had ik die Minotaurus ook in een keer met een vinger in mijn neus.
pi_35071818
Ik snap het battle-systeem van SO3!!!!!

Het valt allemaal best mee.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:36:54 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35071863
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:

....

Ga je Tales of nou ook nog een kans geven?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35071882
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

....

Ga je Tales of nou ook nog een kans geven?
NOOIT .
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:11:08 #243
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35073010
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:

[..]

NOOIT .
pi_35073342
quote:

Zie je?! Als ik het zelfs kan dan is het inderdaad niet moeilijk. Veel plezier.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:39:53 #245
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_35077466
quote:

tis allemaal best makkelijk.....die draak is helemaal aan het einde van disc 1

Zelf ben ik nu bij de allerlaatste eindbaas in ongeveer 49 uur.. met de members op Hp level 55

...en dan heb ik niet gerusht....maar ook zkr niet alles gezien

Moet er nog even voor gaan zitten om hem te verslaan

heb nu iets van 8 partymembers

Het verhaal komt goed op in cd 1.,....dan zakt het even terug aan het begin van 2 vondt ik zelf

Om daarna weer goed te herstellen

Ik vindt realtime spelen best leuk...........maar geef toch liever de voorkeur aan turnbased

Heb je wat meer overzicht en rust haha
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:40:14 #246
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_35081714
Katamari wordt met het level maffer en briljanter
Net
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Champions of Norrath tweedehands gekocht dus die hoop ik binnenkort ook te hebben.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:42:13 #247
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_35081774
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Net
SPOILER
.
Een van de hoogepunten
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:49:30 #248
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_35082047
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Net
SPOILER
.

Champions of Norrath tweedehands gekocht dus die hoop ik binnenkort ook te hebben.

Dat stukje heb ik ook gespeeld toen ik 'm moest opnemen voor ehm dinges...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_35084074
Gelukt!
pi_35093028
Ik zit nu weer een stuk verder bij GoW en tot nu toe vind ik m zeer goed. Echt prachtige graphics heeft dat spel. Ik ben nog niet echt moeilijke stukken tegengekomen, maar ik speel op normal
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:52 schreef disjfa het volgende:
Weet trouwens iemand hoe het staat met de special edition versie van SotC? Daar zou ik namelijk voor gaan maar als die er straks niet s zou het weer zonde zijn. Ik kan hem ook absoluut nergens nog in de pre order vinden.

En dat mag ondertussen 4 dagen voor de release toch wel zou je denken.
Ik ga er vanuit dat die versie meteen beschikbaar is
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat zoeken ook .

Ik ben met zo'n memory card eens een savegame van Final Fantasy VII kwijtgeraakt, terwijl ik toen echt al heel ver was
PSN id: NL_SToRM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')