Ik vind die battle engine zo chaotisch... heeft iemand daar tips voorquote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar ben je ergens gebleven met Star Ocean? Ik ben een keer opnieuw begonnen omdat ik niet verder kwam en toen fietste ik er in zo'n dik 35 uur doorheen. Geweldig spel![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef H.Flick het volgende:
En deze keer ga ik het ook echt volhouden
Ik had er niet zo'n last van. Ik had altijd standaard 1 character die afstand bewaart en healt/1 character die echt 'berserk' ging en mijn playable character hield ik altijd manual.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind die battle engine zo chaotisch... heeft iemand daar tips voor
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga ook opnieuw beginnen, als ik na een aantal maanden weer in een game stap ben ik het altijd helemaal kwijt. Ik was volgens mij ergens op die wereld met die 2 landen die oorlog hadden en toen vielen de ruimtemensen aan... ofzo... ik weet het niet meer
Jij was niet eens begonnen danquote:Op maandag 13 februari 2006 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga ook opnieuw beginnen, als ik na een aantal maanden weer in een game stap ben ik het altijd helemaal kwijt. Ik was volgens mij ergens op die wereld met die 2 landen die oorlog hadden en toen vielen de ruimtemensen aan... ofzo... ik weet het niet meer
quote:
Ik weet denk ik ook wel van welke luchtaanval je spreekt. Dat er zo'n enorm schip is en dat zo'n klein kanon wat ze gebouwd hebben totaal niet werkt?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij is er een misverstand... ik zat best wel wat uurtjes in het spel al.
Ja, nu komt er wel weer iets naar boven drijven!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet denk ik ook wel van welke luchtaanval je spreekt. Dat er zo'n enorm schip is en dat zo'n klein kanon wat ze gebouwd hebben totaal niet werkt?
Nee, dat is weer iets anders. Verder terug in het begin, dat die mensen een 'runological' (?) wapen proberen te bouwen, jouw characters helpen hierbij. Ineens komt er een aanval en dan gaat het best wel mis, ik bedoel.. zo'n miezerig kanon tegen ruimteschepenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Blaze82 het volgende:
Ja inderdaad, waar je eerst die enorme draak moest overhalen om je te helpen, om dat kanon op z'n rug te bevestigen vet filmpje was dat![]()
Ik dacht me te herrineren dat je dan ongeveer op de helft bent of zelfs iets eroverheen.
Nou, ik deed er de eerste keer ook langer over, maar ik heb dus ook sommige scenes kunnen skippen de tweede run omdat ik die scenes al kende en deze soms erg lang duren. Dus dan scheelt het wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef H.Flick het volgende:
Kan je hem echt in 35 uur uitspelen? Vind ik nogal kort, zeker omdat het 2 DVD's zijn.
Frustrerend ja. Ik heb de eerste paar mappen wel allemaal 100% gekregen, maar op een gegeven moment ga je best veel backtracken en kan je sommige mappen pas compleet maken met een bepaald item. Op een gegeven moment dacht ik niet meer aan die 100%, alleen nog maar aan het verhaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb er zin in! Hopelijk ga ik het battle-systeem deze keer wel begrijpen.
Ik kan me nog herinneren dat ik het wel irritant vond om 100% van de map te ontdekken omdat je soms een heel klein stukje niet had. Ik ben een perfectionist en wilde dat dus wel elke keer voor elkaar krijgen.
Daarom heb ik besloten niks van die maart-madness releases te kopen. Behalve Oblivion, want daar wil ik de limited edition van.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef peristilius het volgende:
Ik koop ook maar nieuwe spellen en speel nooit.
Zometeen maar eens verder gaan met GoW.
Hé... ik krijg plots een déja vu!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Markster het volgende:
overigens he. Vind ik het niet helemaal juist om in de OP te zetten dat de originele controllers en memorykaarten het meest betrouwbaar zijn
Mijn logitech controllers zijn beide hartstikke goed, zoniet beter, en niet zo belachelijk duur!
Mijn memorykaartje van MAXX werkt na een jaar ook nog steeds
Dat zoeken ookquote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé... ik krijg plots een déja vu!
Nou ja... toevallig was ik laatst weer eens wat oude PS2-topics aan het bekijken.quote:
Je bent niet de enige.quote:Sinds ik een savegame ben kwijtgeraakt door een corrupted file op een 3rd party GC-memory card koop ik alleen nog maar 1st party dingen.
Godver ik had dat dus al gezegd. Ik word oud. Of moequote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé... ik krijg plots een déja vu!
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg zo de poep van die minotaurus
Ik krijg hem echt tot 1 cm van zijn levensbalk dood...maar dan word ik ongeduldig!![]()
![]()
Maar lukken zal het me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Dan ben je gewoon een prutser.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
Dat weet ik allemaal peristilius.
Ik ben alleen net te langzaam met wegrollen of springen.
Hardquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef H.Flick het volgende:
Welke moeilijkheidsgraad speel je?
Ik ook.quote:
Respect hoor.......... heb alles op normal gedaan eerst en daarna wat levels op hard maar nooit verder gegaan.quote:
En het was ook nog niet eens boeiend, had beter GoW kunnen spelen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
En ik ga telkens maar niet verder, heb ik mijn avond weer zitten verdoen met wachten op het MMaRsu en pussydeluxe verhaal op Fok!radio, komt dat pas helemaal op het eind ofzo.
Ja, in Easy (hij schakelde een keer over) had ik die Minotaurus ook in een keer met een vinger in mijn neus.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:33 schreef Chocobo het volgende:
Respect hoor.......... heb alles op normal gedaan eerst en daarna wat levels op hard maar nooit verder gegaan.
....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap het battle-systeem van SO3!!!!!
Het valt allemaal best mee.
NOOITquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
Ga je Tales of nou ook nog een kans geven?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:
tis allemaal best makkelijk.....die draak is helemaal aan het einde van disc 1quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef H.Flick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Champions of Norrath tweedehands gekocht dus die hoop ik binnenkort ook te hebben.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Katamari wordt met het level maffer en briljanter
NetEen van de hoogepuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Katamari wordt met het level maffer en briljanter
NetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Champions of Norrath tweedehands gekocht dus die hoop ik binnenkort ook te hebben.![]()
Dat stukje heb ik ook gespeeld toen ik 'm moest opnemen voor ehm dinges...The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Ik ga er vanuit dat die versie meteen beschikbaar isquote:Op maandag 13 februari 2006 12:52 schreef disjfa het volgende:
Weet trouwens iemand hoe het staat met de special edition versie van SotC? Daar zou ik namelijk voor gaan maar als die er straks niet s zou het weer zonde zijn. Ik kan hem ook absoluut nergens nog in de pre order vinden.
En dat mag ondertussen 4 dagen voor de release toch wel zou je denken.
Ik ben met zo'n memory card eens een savegame van Final Fantasy VII kwijtgeraakt, terwijl ik toen echt al heel ver wasquote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zoeken ook.
Sinds ik een savegame ben kwijtgeraakt door een corrupted file op een 3rd party GC-memory card koop ik alleen nog maar 1st party dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |