* Laniboekje heel mee eensch is.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maarja,... los daarvan lijkt Grandia III en Rogue Galaxy me echt cool.....
die battles van Grandiaheeeerlijk !
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje heel mee eensch is.
Ik kan ook bijna niet wachten, het ziet er echt gewoon tof uit![]()
Bedoel je die grote in GoW? Zelfs op God is 'ie extréém makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd wat je er van vindt!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef Chocobo het volgende:
Lego Star Wars van iemand te leen gekregenLijkt me wel grappig.... ga ik deze week eens doen
Dat klinkt erg leuk dat Katamariquote:Op zondag 12 februari 2006 18:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Vandaag een sneeuwpop gemaakt met een heel klein lijf en een enorme kop (hell, zelfs een mammoet opgerold) maar de koning vond hem toch heel mooi
![]()
Katamari heerstquote:
Als deze leuk is wil ik de original trilogy ookquote:Op zondag 12 februari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari heerst
Maar dat roep ik al jaren.![]()
Mooi toch, dat Europa dat nu ook gaat ontdekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari heerst
Maar dat roep ik al jaren.![]()
Spel hoeft niet altijd moeilijk te zijn.....quote:Op zondag 12 februari 2006 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
haha lego star wars
grappig spelletje is het wel, maar echt voor 6 jarigen zo simpelmaar die lego stijl is meesterlijk
![]()
Die minotaur is niet zo heel moeilijk, kan wel lang duren. Je kan vrijwel alles blokken. Ik rende gewoon continue om hem heen, en smashte hem vooral met me Artemis Blade. (level3 ofzo)quote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff...ik heb hem echt bijna! Al z'n armor kwijt en nog een klein stukkie leven.
En dan mept hij me dood...dat ontwijken lukt me nog niet echt.
nee zeker niet, ik ben zelfs voorstander van makkelijke spellenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel hoeft niet altijd moeilijk te zijn.....
Dat is het niet. Echt nietquote:
Ik trek dat soort spelen ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Siren 1 is FOKKING eng, no way dat ik Siren 2 ga spelen
Deel 1 nooit gespeeld omdat de reviews matig waren. Hoe was dat spel?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
Siren 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eng, origineel concept, eng, moeilijk te besturen, eng, bizarre sfeer. Ohw, en erg eng.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 1 nooit gespeeld omdat de reviews matig waren. Hoe was dat spel?
Deel 1 heb ik ook nooit gespeeld, maar ze schijnen de fouten in dit deel verbetert te hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Chocobo het volgende:
Deel 1 nooit gespeeld omdat de reviews matig waren. Hoe was dat spel?
Controls waren erg slecht las ik idd... ben benieuwd naar deel 2 dan.. ik hou van eng eng eng eng.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik ook nooit gespeeld, maar ze schijnen de fouten in dit deel verbetert te hebben.
Ik trok Doom 3 niet eens op de Xbox.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:18 schreef Chocobo het volgende:
Controls waren erg slecht las ik idd... ben benieuwd naar deel 2 dan.. ik hou van eng eng eng eng.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik trok Doom 3 niet eens op de Xbox.
de eerste 2 keer schrok ik, vanaf de 3de keer tot het eind kon je het voorspellen wanneer wat gebeurdequote:Op zondag 12 februari 2006 23:46 schreef Darkzell het volgende:
Doom 3 was niet echt eng daar zaten gewoon wat momenten in waar je schrok maar het was niet : "Silent Hill"-eng
Ik van dat blocken wel tegenvallen. Ik sta op het platform en hij heeft 4 aanvallen. De meeste waarvoor ik wel kan wegrollen. Maar ik vind het moeilijk om mijn aanvallen tussendoor te timen vooraal aangezien de driehoekje, driehoekje, driehoekje combo de meeste schade lijkt toe te brengen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Markster het volgende:
Die minotaur is niet zo heel moeilijk, kan wel lang duren. Je kan vrijwel alles blokken. Ik rende gewoon continue om hem heen, en smashte hem vooral met me Artemis Blade. (level3 ofzo)
Je vergeet dat het spel INTENS slechte voice-acting had.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eng, origineel concept, eng, moeilijk te besturen, eng, bizarre sfeer. Ohw, en erg eng.
Ik heb dit weekend de full version (Bluedisc PAL) gekregen en het doet me deugd om te vermelden dan SotC inderdaad progressive scan ondersteunt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de PAL demo al deze opties al heeft dan hoef je niets te vrezen denk ik.
Zonder spoilertags: Ik vond het wel tof, ook het stuk dat je tegen jezelf moest en daarna het stuk zonder je krachten maar met dat stenen zwaard. Prima afsluiting wmbquote:Op maandag 13 februari 2006 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het einde van GoW minder vond.... beetje simpele eindbaas. Niet qua moeilijkheids graad maar qua inventiviteit?
ik vond het ook minder, ik had een vet einde verwacht met zo'n kill combo zeg maar zoals je het bij de eerste baas deed.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het einde van GoW minder vond.... beetje simpele eindbaas. Niet qua moeilijkheids graad maar qua inventiviteit?
Vond het begin ook beter dan de latere levels ja.... eerste eindbaas is me nog het meest bijgeblevenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond het ook minder, ik had een vet einde verwacht met zo'n kill combo zeg maar zoals je het bij de eerste baas deed.
Vond het een vermakelijk spel alleen zwaar eentonig.
Eerst 2 levels was nog : o cool die finishing combo! en hoopte je op een nog vettere kill combo bij de volgende vijanden, bleven alleen dezelfe in een ander kleurtje komen.
En ik vond het vechtsysteem ook te simpel en ik vond dat er te weinig wapens waren.
Verder wel een erg leuke game
Ken 16 betere momentenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef H.Flick het volgende:
Die eerst baas was echt wááááánzinnig. Zelden zo'n mooi game-moment meegemaakt.
Ow, ik vond de latere levels juist beter!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef Chocobo het volgende:
Vond het begin ook beter dan de latere levels ja.... eerste eindbaas is me nog het meest bijgebleven
Waar ben je ergens gebleven met Star Ocean? Ik ben een keer opnieuw begonnen omdat ik niet verder kwam en toen fietste ik er in zo'n dik 35 uur doorheen. Geweldig spelquote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gisteren alles op een rijtje gezet en weet nu hoe ik mijn backlog aanpakken. Ik begin vanavond met het afmaken van Star Ocean 3 en ik koop alleen Oblivion totdat mijn backlog een stuk kleiner is.
En deze keer ga ik het ook echt volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |