* Laniboekje heel mee eensch is.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maarja,... los daarvan lijkt Grandia III en Rogue Galaxy me echt cool.....
die battles van Grandiaheeeerlijk !
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje heel mee eensch is.
Ik kan ook bijna niet wachten, het ziet er echt gewoon tof uit![]()
Bedoel je die grote in GoW? Zelfs op God is 'ie extréém makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd wat je er van vindt!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:42 schreef Chocobo het volgende:
Lego Star Wars van iemand te leen gekregenLijkt me wel grappig.... ga ik deze week eens doen
Dat klinkt erg leuk dat Katamariquote:Op zondag 12 februari 2006 18:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Vandaag een sneeuwpop gemaakt met een heel klein lijf en een enorme kop (hell, zelfs een mammoet opgerold) maar de koning vond hem toch heel mooi
![]()
Katamari heerstquote:
Als deze leuk is wil ik de original trilogy ookquote:Op zondag 12 februari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari heerst
Maar dat roep ik al jaren.![]()
Mooi toch, dat Europa dat nu ook gaat ontdekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari heerst
Maar dat roep ik al jaren.![]()
Spel hoeft niet altijd moeilijk te zijn.....quote:Op zondag 12 februari 2006 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
haha lego star wars
grappig spelletje is het wel, maar echt voor 6 jarigen zo simpelmaar die lego stijl is meesterlijk
![]()
Die minotaur is niet zo heel moeilijk, kan wel lang duren. Je kan vrijwel alles blokken. Ik rende gewoon continue om hem heen, en smashte hem vooral met me Artemis Blade. (level3 ofzo)quote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Pfffff...ik heb hem echt bijna! Al z'n armor kwijt en nog een klein stukkie leven.
En dan mept hij me dood...dat ontwijken lukt me nog niet echt.
nee zeker niet, ik ben zelfs voorstander van makkelijke spellenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel hoeft niet altijd moeilijk te zijn.....
Dat is het niet. Echt nietquote:
Ik trek dat soort spelen ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Siren 1 is FOKKING eng, no way dat ik Siren 2 ga spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |