Hoor er alleen maar erg positieve verhalen over, wil hem zelf erg graag hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef Slappy het volgende:
Ik zag vandaag ook Psychonauts bij Bartsmit liggen.
Iemand dit spel al gedaan/gekocht?
Stoor me erg aan de framerate op PS2quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:09 schreef H.Flick het volgende:
Psychonauts is geweldig! Ik heb de NTSC versie al een tijdje en na SotC is het mijn GOTY van 2005.
Ik had hem ook liever op de Xbox gehad, maar ik had nergens last van op de PS2.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stoor me erg aan de framerate op PS2
Die wil ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben nu bezig met Star Ocean 3....... zit ergens ver op de 2e cd nu met een kleine 40 uur.....heerlijk spel![]()
ik heb hem via Ebay voor 23 euro uit engeland.quote:
Ja ik ook maar ik wacht er nog even mee !quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu eigenlijk ook wel weer zin om SO3 nog een kans te geven.
Dat vond ik ook iets minder:quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:07 schreef Markster het volgende:
Ow nu na een herstart doen de filmpjes het gewoon. Ben nu op een kutstuk, heb net zwemles gekregen
En ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat zwemlevels in een spel!
Gelukkig zitten er geen vissen oid in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MMaRsu op 10-02-2006 12:04:09 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
DQVIII bij mij...... wordt wat langdradig maar ik blijf doorzetten.... wel jammer dat alles gewoon normaal verloopt in het spel en je ineens een eindbaas tegen komt 10x machtiger dan jij.... vind ik altijd een bummerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
GoW ligt bij mij ook alweer twee weken stil.![]()
Al bij de laatste baas bij SotC?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
DQVIII bij mij...... wordt wat langdradig maar ik blijf doorzetten.... wel jammer dat alles gewoon normaal verloopt in het spel en je ineens een eindbaas tegen komt 10x machtiger dan jij.... vind ik altijd een bummer
Ja gisteren geprobeerd !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al bij de laatste baas bij SotC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:Op dat punt zat ik ook een tijdje vast. Je weet dat je je zwaard kunt gebruiken om zwakken punten te vinden wa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op dat punt zat ik ook een tijdje vast. Je weet dat je je zwaard kunt gebruiken om zwakken punten te vinden wa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Een waar woord ik vraag me ook af of hij wel PAL uitgebracht gaat wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GT4 met motoren. En een flop.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Moet ik hem spoilen of zoek je het liever zelf uit?
Tip: gebruik je zwaard op die tweede hand...niet om te steken maar met de lichtbundel een zwakke plek te vinden.
Rare jongen ben je af en toequote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
GoW ligt bij mij ook alweer twee weken stil.![]()
Jij speelt opzeker het meeste van de mensen die ik kenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan gamen. Skies of Arcadia moet nog af, Mark of Kri heb ik net gekocht, Star Ocean 3 wil ik weer doen... wat erg
.
Ik ben ook net afgestudeerd en kan geen werk vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij speelt opzeker het meeste van de mensen die ik ken
Jouw schuldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rare jongen ben je af en toe
Oh zo eenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben ook net afgestudeerd en kan geen werk vinden. Veel te veel tijd
.
Luxeprobleemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan gamen. Skies of Arcadia moet nog af, Mark of Kri heb ik net gekocht, Star Ocean 3 wil ik weer doen... wat erg
.
De PAL demo heeft in ieder geval een 60Hz, een anamorphisch widescreen èn een progressive optie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef Smots het volgende:
Heeft er iemand de PAL-versie van SotC al?
Zo ja: is 'ie progressive scan?
Ik hoop dat 'ie z'n 10 euro waard is!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Onimusha 3 gekochtWas maar 10 euro ofzo
![]()
Waar heb je die gekocht. Dat spel wil ook nog steeds eens aanschaffen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
KIJK!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PAL demo heeft in ieder geval een 60Hz, een anamorphisch widescreen èn een progressive optie.
Nee dat gaan ze eruit halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:34 schreef Smots het volgende:
[..]
Hopelijk is de full version dat ook.
Vond 3D minder dan statische background delen (lees 1 en 2)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Ik zou niet eens verbaasd zijn als ze dat zouden doen. Sony kennende.....quote:
Heeft Sony dan vaker PAL demo's uitgebracht die meer te bieden hebben dan de volledige versies van die games?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:53 schreef Smots het volgende:
Ik zou niet eens verbaasd zijn als ze dat zouden doen. Sony kennende.....
Serieus?? ik vond deel 3 de beste en leukste uit de seriequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond 3D minder dan statische background delen (lees 1 en 2)
Demo's weet ik niet zo snel, maar d'r zijn meer dan genoeg Sony-games de progressive scan optie kwijtgeraakt in de NTCS naar PAL omzetting.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heeft Sony dan vaker PAL demo's uitgebracht die meer te bieden hebben dan de volledige versies van die games?
Klopt. Maar als de PAL demo al deze opties al heeft dan hoef je niets te vrezen denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:35 schreef Smots het volgende:
Demo's weet ik niet zo snel, maar d'r zijn meer dan genoeg Sony-games de progressive scan optie kwijtgeraakt in de NTCS naar PAL omzetting.
Ja ik trok misschien die hele Jean Reno situatie niet of hoe die man ook heetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Serieus?? ik vond deel 3 de beste en leukste uit de serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |