Je moet niet lachen, je moet respect hebben...weet je.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet niet lachen, je moet respect hebben...weet je.
Ik ben ook maar niet meer verder gegaan, ik hoorde ook al 'spook'verhalen over die extra optie. Mooi het verhaal uitgespeeld en dat was het hoor, mijn controllers wil ik graag nog even heel houden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:23 schreef Blaze82 het volgende:
En vriend van me heeft trouwens nog die extra baas in Star Ocean 3 verslagen. Heeft eerst iedereen geleveld naar level 255 en dan tegen die baas gevochten. Dat heeft hem naast veel tijd ook nog eens een controller gekost gezien het meer geluk dan skill is om die baas te verslaan (en hij zich afreageerde door die controller kapot te gooien)
Ik zat toen naast 'm en nadat ik gezien had hoe belachelijk die baas is heb ik maar besloten om na het uitspelen van het spel niet meer te gaan levelen voor die baas.
Ja klopt, ligt eraan welke characters je uiteindelijk mee laat gaan op je reis. Maar ik weet niet of het echt heel anders is, volgens mij wat andere gesprekken o.i.d.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Star Ocean heeft toch ook verschillende eindes?
Wish I could say the same. Ik dacht vanochtend ook: "Oh, het is lekker gameweer.." Maar nee, ik moet aan het werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga dalijk weer verder. Het is toch enorm slecht weer buiten, dus dat komt goed uit.
Ik zou mijn GBA mee kunnen nemen maar die wordt dan geconfisceerd door mijn collega's die er dan zelf op willen spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Blaze82 het volgende:
Ach voor werk hebben we een psp met eindelijk ook ToE
Wat een optimisme! Ik voorspel dat we toch wel meer van dit soort regenachtige dagen zullen krijgen in ons koud kikkerlandje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef H.Flick het volgende:
Beste optie is ziekmelden. Zulk ideaal weer krijg je niet veel meer dit jaar.
Waar is hier? Dan moet ik schijnbaar verhuizen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef H.Flick het volgende:
Het is nu alweer voorbij. Hier schijnt de zon.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Escape het volgende:
is het nog beetje de moeite waard om een ps2 te kopen?
ben het van plan maar twijfel nog een beetje, hou van rpg's en gran turismo 4 enzo.
Goedkope console(al blijven memory cards duur), goedkope oude rpg's, goede nieuwe rpg'squote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Escape het volgende:
is het nog beetje de moeite waard om een ps2 te kopen?
ben het van plan maar twijfel nog een beetje, hou van rpg's en gran turismo 4 enzo.
Sommige games vind ik zelfs mooier..... denk alleen al aan bv MGS3....quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef H.Flick het volgende:
Het is wel iets minder dan Xbox, maar het is geen gigantisch verschil.
Klopt! Maar overall heeft de Xbox wel betere graphics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sommige games vind ik zelfs mooier..... denk alleen al aan bv MGS3....
En als je van GT4 houdt dan moet je sowieso voor de PS2 gaan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Escape het volgende:
...en gran turismo 4 enzo.
quote:Your order for Shadow of the Colossus (ICO 2) has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Hoeveel dagen moet je er dan over doen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Niet te veel gamen! Dalijk heb je het binnen 2 dagen uitgespeeld.
hij is vandaag pas verstuurd bij play.com (ico2quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
Niet te veel gamen! Dalijk heb je het binnen 2 dagen uitgespeeld.
Serieus, ik heb nog nooit zo'n dom geblaat in GAM gehoord. Die geesten zijn makkelijk te verslaan. En als ze Yorda ontvoeren betekend dat je de oplossing voor een puzzel te ver weg aan het zoeken bent. En dat je haar overal mee naartoe moet sleuren in het begin is juist mooi. Naarmate je haar vertrouwen wint zal je merken dat het minder moeite kost.quote:
Je hebt een stok. Je hebt geesten. Probeer ze eens te slaan, Met die stok. Op de geesten dus.quote:
De wansmaak die sommigen hier zonder gene tentoonspreiden, wa?quote:Op donderdag 16 februari 2006 06:12 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit zo'n dom geblaat in GAM gehoord.
stijl boven gameplay.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
Welke stok? ik heb gezocht naar een stok ik kan ze niet vinden, ik heb een half uur op die kut geesten ingeslagen en ze gaan maar niet weg, ik probeerde ook gewoon verder te gaan met die slet maar ze trekken haar net op tijd weg voor ik haar omhoog pull.
Na 15 minuten kom je in zon kamer met een gesloten deur, jij springt naar beneden en aan de overkant is een ketting klim je in, laat een kistje naar beneden vallen en haalt de hendel over, Vervolgens komen die geesten en moet je yorda daar omhoog zien te krijgen en ik krijg het niet voor elkaar word gek van die kut geesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |