abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34792986
heb de prenten nog eens bekeken bij geert wilders op de site...
zo erg is t niet eens
  maandag 6 februari 2006 @ 13:57:03 #3
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34792992
Je kan nog wel 100 topics volkrijgen, echter denk ik dat er een blijvend verschil van inzicht zal blijven bestaan.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34793044
stimmt, t gaat uiteindelijk om de rek van de wet op vrijheid van meningsuiting, tis verdomde lastig een grens te trekken
pi_34793048
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef stukovich het volgende:
Je kan nog wel 100 topics volkrijgen, echter denk ik dat er een blijvend verschil van inzicht zal blijven bestaan.
Derhalve een interessant onderwerp om over te discussieren.
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 14:00:41 #6
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34793094
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
stimmt, t gaat uiteindelijk om de rek van de wet op vrijheid van meningsuiting, tis verdomde lastig een grens te trekken
Jurisprudentie zou gewenst zijn, of in ieder geval een standpunt van de rechtsprekende macht
pi_34793100
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef stukovich het volgende:
Daarom moet er ook aan een oplossing gewerkt worden.
Als je dit dood laat bloeden haal je je nog meer op de hals dan dat je er nu definitief mee afrekent.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 februari 2006 @ 14:01:56 #8
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34793124
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef DaveHarris het volgende:

Hier verder

Mijn standpunt; Mohammedanen dienen respect te hebben voor de vrijheid van meningsuiting zoals wij die in het Westen kennen. Als het in Denemarken mag om zulke tekeningen te maken dan heeft iemand in Beirout daar geen drol mee te maken. Een gepaste reactie op het in brand steken van de Deense ambassade zou het wat mij betreft gepast zijn om alle Europese Ambassadeur`s uit de landen waar de fik erin gegaan is terug te halen.
Als slavernij geaccepteerd wordt in Afrika moeten wij ons daarbij neerleggen........Op die redenering komt het neer
  maandag 6 februari 2006 @ 14:01:56 #9
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_34793125
Ik zag trouwens gisteren op een van de journaals een Deense meneer ('k ben kwijt wie) die ondermeer vertelde dat er ook een groep Deense Imams door het M-O aan het reizen was en daar via andere geestelijken de mensen daar ophitsten tegenover Denemarken...iemand meer info daarover?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_34793143
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Jurisprudentie zou gewenst zijn, of in ieder geval een standpunt van de rechtsprekende macht
jaren 70, reve, god, ezel. Reve en de vrijheid van meningsuiting kregen gelijk, Christelijke kerk ongelijk.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34793149
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Op welk niveau?
pi_34793160
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef stukovich het volgende:

[..]

Als slavernij geaccepteerd wordt in Afrika moeten wij ons daarbij neerleggen........Op die redenering komt het neer
Nee, vrijheid van meningsuitting kun je niet vergelijken met slavernij, maar is een algemeen goed dat de wereld heeft geaccepteerd, dat Moslims daar nog steeds niet aan kunnen wennen is hun probleem.
Yeah baby Yeah!
pi_34793171
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef stukovich het volgende:

[..]

Weer zo`n onzinnige vergelijking van jouw kant. Hoe kun je de vrijheid van meningsuiting en expressie vergelijken met slavernij?
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 14:04:13 #14
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34793176
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Op welk niveau?
Luxemburg
  maandag 6 februari 2006 @ 14:04:49 #15
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34793186
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Weer zo`n onzinnige vergelijking van jouw kant. Hoe kun je de vrijheid van meningsuiting en expressie vergelijken met slavernij?
Jouw redeneringswijze, eindelijk een beetje zelfreflectie toegepast?
pi_34793203
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

jaren 70, reve, god, ezel. Reve en de vrijheid van meningsuiting kregen gelijk, Christelijke kerk ongelijk.

vertel jij het aan de protesterende moslims?
pi_34793211
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef stukovich het volgende:

[..]

Luxemburg
Dus dan bekijken we het wéér vanuit Westers perspectief? Zou het 'conflict' opgelost worden als de rechterlijke macht in Saudie Arabie er uitspraken over zou doen?
pi_34793219
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

vertel jij het aan de protesterende moslims?
erm, mijn leven is me iets te veel waard. En ik heb het vermoeden dat er niet echt geluisterd gaat worden.
pi_34793225
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die oplet..!
Yeah baby Yeah!
pi_34793235
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dus dan bekijken we het wéér vanuit Westers perspectief? Zou het 'conflict' opgelost worden als de rechterlijke macht in Saudie Arabie er uitspraken over zou doen?
De tekeningen komen uit Denemarken. De tekenaars komen uit Denemarken. Wat heeft Saudi-Arabië ermee te maken?
pi_34793236
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef YuckFou het volgende:
Ik zag trouwens gisteren op een van de journaals een Deense meneer ('k ben kwijt wie) die ondermeer vertelde dat er ook een groep Deense Imams door het M-O aan het reizen was en daar via andere geestelijken de mensen daar ophitsten tegenover Denemarken...iemand meer info daarover?
Islamisk Trossamfund. De groepering die het Midden-Oosten op de hoogte stelde van de spot prenten en 3 vervalsingen (o.a. de profeet Mohammed met een varkensneus en als een pedofiel) om nog meer olie op het vuur te gooien.
quote:
A Muslim religious organisation in Denmark, Islamisk Trossamfund, has brought attention to the cartoons during a tour of the Middle-East, and has allegedly represented that Muslims in Denmark have been exposed to much more overtly offensive images.[41] However, these additional images, none of which had previously been published by any mainstream media outlet, would be considered deliberately profane and obscene by many non-Muslims. On February 1 BBC World aired a story showing one of these three images, and incorrectly claimed that it had been published in Jyllands-Posten. [42]

Akhmad Akkari, spokesman of the Danish Muslim organisations which organised the tour, claimed to be unaware of the origin of the three pictures, claiming that they had been sent by unknown persons to Muslims in Denmark. Arkkari purported to justify the use of the three drawings as providing "insight in how hateful the atmosphere in Denmark is towards Muslims." However, when Akkari was asked if the Muslims who had received these pictures could be interviewed, Akkari refused to reveal their identities.[43]
bron
pi_34793240
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Nee. Net zomin als een gerechtelijke uitspraak van het Deense Hof iets zou kunnen uitmaken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34793268
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef stukovich het volgende:

[..]

Jouw redeneringswijze, eindelijk een beetje zelfreflectie toegepast?
Slavernij is een schending van de mensenrechten, tegen schendingen van mensenrechten dient opgetreden te worden. Vrijheid van meningsuitng en expressie is een fundamenteel recht dat ieder mens zou moeten doen toekomen en dat maakt de vergelijking totaal onzinnig.
eeeh
pi_34793305
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Islamisk Trossamfund. De groepering die het Midden-Oosten op de hoogte stelde van de spot prenten en 3 vervalsingen (o.a. de profeet Mohammed met een varkensneus en als een pedofiel) om nog meer olie op het vuur te gooien.
Over polariseren gesproken...
Yeah baby Yeah!
pi_34793308
quote:

[..]

[..]

bron
dus daar hebben we de boosdoeners die het van denemarken naar het midden-oosten brachten
pi_34793309
Verschil in ontwikkeling is m.i. de voornaamste reden van de onlusten in verschillende steden in het MO. Landen met een overwegend Islamitische bevolikng behoren doorgaans tot de armere landen (op een paar oliestaatjes met enorme welvaartsverschillen na ....) en moslims in de westerse samenlevingen vormen vaak de maatschappelijke onderlaag.
Simpele mensen laten zich nu eenmaal makkelijk ophitsen door slimme idioten in het MO. Daarnaast hebben wij in Europa immigranten de kans gegeven op kosten van de staat hun verwerpelijke ideologieen te preken ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34793327
Mohammed zelf ziet er de humor wel van in:

pi_34793351
Zoals ik al het vorige deel zei, waar niet veel op gereageerd werd: Je kan de spotprenten ook anders zien. Je kan er ook in zien dat het terrorisme de islam gekaapt heeft en misbruikt voor zijn eigen doeleinden. Het is Bin Laden die van Mohammed een bom heeft gemaakt. De moslims die nu in Beiroet zitten te rellen zien gewoon wat ze er in willen zien.
pi_34793389
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De tekeningen komen uit Denemarken. De tekenaars komen uit Denemarken. Wat heeft Saudi-Arabië ermee te maken?
Helemaal niks, evenmin als het hele middenoosten
pi_34793398
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef MrBean het volgende:
. De moslims die nu in Beiroet zitten te rellen zien gewoon wat ze er in willen zien.
Niet eens. De mensen die aan het rellen zijn hebben de prentjes waarschijnlijk helemaal niet gezien. Blinde woede.
eeeh
pi_34793423
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef MrBean het volgende:
Zoals ik al het vorige deel zei, waar niet veel op gereageerd werd: Je kan de spotprenten ook anders zien. Je kan er ook in zien dat het terrorisme de islam gekaapt heeft en misbruikt voor zijn eigen doeleinden. Het is Bin Laden die van Mohammed een bom heeft gemaakt. De moslims die nu in Beiroet zitten te rellen zien gewoon wat ze er in willen zien.
Dat gaat de meeste relschoppers helaas boven de pet...

Ik hoor moslims nooit zo massal wanneer weer een of andere idioot uit naam van de Islam kinderen vermoord ... Maar wanneer een westerse cartoontekenaar hun gedrag even scherp op papier zet ontploft men.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34793437
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Mohammed zelf ziet er de humor wel van in:

[afbeelding]
Dus Mohammed sprak engels,
wist ik nog niet
Lurf is the message and the message is Lurf
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 14:15:08 #33
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34793454
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef Idiosincrasico het volgende:

Simpele mensen laten zich nu eenmaal makkelijk ophitsen door slimme idioten
Een waarheid als een koe.

Nu alleen nog doorkrijgen dat het voor beide partijen geldt.
pi_34793460
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Niet eens. De mensen die aan het rellen zijn hebben de prentjes waarschijnlijk helemaal niet gezien. Blinde woede.
Men laat zich al ophitsen omdat men denkt dat een of ander leider zich bedreigd zou kunnen gaan voelen.
Dit biedt weinig goeds als er écht eens wat aan de hand is.
Het optreden van de regeringen stemt me ook zeer somber, zij lijken het allemaal prima te vinden wat hun onderdanen aanrichten tegen hun geldschieters.
Yeah baby Yeah!
pi_34793463
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Dus Mohammed sprak engels,
wist ik nog niet
En hij leest een Nederlandse 'krant'
pi_34793467
het reve-proces was oveirgens in 1966, my bad
pi_34793501
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Men laat zich al ophitsen omdat men denkt dat een of ander leider zich bedreigd zou kunnen gaan voelen.
Dit biedt weinig goeds als er écht eens wat aan de hand is.
Het optreden van de regeringen stemt me ook zeer somber, zij lijken het allemaal prima te vinden wat hun onderdanen aanrichten tegen hun geldschieters.
Niet helemaal. Meen gehoord te hebben dat iemand afgetreden is naar aanleiding van de rellen, dat zou dus betekenen dat dit zeker niet de bedoeling was.
eeeh
pi_34793542
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Niet helemaal. Meen gehoord te hebben dat iemand afgetreden is naar aanleiding van de rellen, dat zou dus betekenen dat dit zeker niet de bedoeling was.
Er is zelfs excuus aangeboden richting Denemarken wegens de vernielingen.
pi_34793555
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Er is zelfs excuus aangeboden richting Denemarken wegens de vernielingen.
Dat is toch positief.
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 14:19:49 #40
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34793591
quote:

[..]

[..]

bron
Ik geloof eerder Akkari dan Jyllands-Posten, de telegraaf van Denemarken. Wel een goede afleidingsmanoevre om de schuld bij een ander neer te leggen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34793609
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Dat is toch positief.
Ja, landen als Syrie en Libanon moeten ook wel ... Zonder steun van de westerse wereld zijn ze namelijk helemaal nergens. Want die broederliefde krijgen ze alleen wanneer er voor de sponsorende partij (bv. SA) macht te winnen valt.
pi_34793611
iedereen weet inmiddels dat spotprenten uitlokken tot..
Vrijheid van mening ok, waarom toch provoceren? in mijn ogen is dat het

respect? nah dat heeft niemand meer
watching you })
pi_34793635
M.i. ,wat ik al eerder zei, komt het voornamelijk doordat de relatie tussen t westen en midden-oosten zo enorm op scherp staat (door 9-11, gazastrook, irak/afghanistan oorlog etc. etc...)
bij zoiets kleins krijg je dan enorme escalatie
wat hebben we ons toch in een trieste situatie gewerkt
geloof zou iets moois moeten zijn, en nu wordt het gebruikt om zieltjes te winnen voor je eigen doeleinde..
pi_34793640
Wie heeft trouwens gisterochtend bij Villa Achterwerk de slotaflevering gezien van die Deense kinderserie over dat jongetje dat graag moslim wil worden?
pi_34793646
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Dat is toch positief.
En verstandig wil men nog enigzins in de toekomst verzekerd zijn van ontwikkelingshulp.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:21:28 #46
126836 Super7fighter
pi_34793647
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Rellende Libanezen zijn net als Nederlandse voetbalhooligans?

Dan zijn ze toch aardig aangepast volgens jou.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34793667
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

In Libanon meen ik ja, maar dat is natuurlijk mooie schijn.
Kom nou toch! dat het tot dit soort ongeregeldheden zou gaan leiden was van meet af aan duidelijk te zien in he Westen en ik neem toch aan dat de regeringen daar hun onderdanen nét iets beter kennen dan wij.
Toch kunnen demonstranten blijkbaar ambassades in brand steken en daarvoor bradweerauto's sabotteren zodat een eventuele brand niet geblust kan worden.
Je zet er een klein legertje neer en iedereen die over de strep komt schiet je zonder pardon af, gesteund met een noodverordening moet zoiets in de hand gehouden kunnen worden.
Ik heb Hamas ook nog niet gehoord dat dergelijke zaken in hun gebieden niet getolereerd worden....
Yeah baby Yeah!
pi_34793699
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:20 schreef devilseye het volgende:

Tja ... die prenten zijn een reactie op misdragingen uit naam van de Islam. Wanneer moslims zich op een zelfde manier zouden verzetten tegen het misbruiken van de volgens hun vreedzame Islam waren die prenten er nooit geweest.
pi_34793702
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik geloof eerder Akkari dan Jyllands-Posten, de telegraaf van Denemarken. Wel een goede afleidingsmanoevre om de schuld bij een ander neer te leggen.
quote:
However, when Akkari was asked if the Muslims who had received these pictures could be interviewed, Akkari refused to reveal their identities.
klinkt idd erg betrouwbaar.
pi_34793723
Het hele probleem is dat er in het middenoost blijkbaar ook een soort van Wilders figuren zijn die de boel opblazen en willen laten escalleren om zodoende aan de macht te komen.
De Hamas in Israel is het bijvoorbeeld aardig gelukt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34793752
quote:

uitlokken tot discussie ja, niet tot rellen en t in brand steken van ambassades...
dit was idd een weinig respectvolle actie, maar gerechtvaardigd omdat het de terrorisering van de islam aan de kaak wil stellen
pi_34793769
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In Libanon meen ik ja, maar dat is natuurlijk mooie schijn.
Hoe weet jij dat nu weer?
pi_34793777
quote:

Provocatie is niet bij wet verboden en dat is gelukkig maar goed ook. Anders is het zometeen voor een Feyenoorder onmogelijk om in Amsterdam te zeggen dat hij voor Feyenoord is. Zo heeft iedereen wel iets wat hij provoverend vindt..

Maar respect voor wat? Waarom onvoorwaardelijk respect hebben voor een ideologie waar iemand misschien gezonde aversie tegen heeft? Dat iemand in Allah gelooft dat is zijn zaak, en daarom kan ik hem nog wel respecteren, maar daarom hoef ik die religie ansich toch niet te respecteren?
eeeh
pi_34793792
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:21 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Rellende Libanezen zijn net als Nederlandse voetbalhooligans?

Dan zijn ze toch aardig aangepast volgens jou.
Jouw bewering slaat als een varken op Mohammed..
Yeah baby Yeah!
pi_34793810
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:24 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

uitlokken tot discussie ja, niet tot rellen en t in brand steken van ambassades...
dit was idd een weinig respectvolle actie, maar gerechtvaardigd omdat het de terrorisering van de islam aan de kaak wil stellen
Juist! Probleem is echter dat het ontwikkelingsniveau van de gemiddelde westerling vele malen hoger ligt dan die van een doorsnee moslim. Tel daarbij nog eens de religieuze haatindustrie in het MO en geweldadige reacties zijn onvermijdelijk.
pi_34793868
hoe dan ook, de macht krijgen "ze " uiteindelijk toch

de wereld is op, ik ook
watching you })
pi_34793884
quote:

iedere uiting van religie is in mijn ogen een provocatie naar anders- en niet-gelovigen. Is dat een excuus om moskeeën en kerken in de brand te steken?
pi_34793888
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:25 schreef MrBean het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nu weer?
Als je niet pas sinds 2 weken geleden interesse getoond hebt in het M-O zou je zoiets ook wel kunnen weten.
Dat aftreden is mooie schijn richting het Westen om te laten zien dat zij er ook mee in hun maag zitten.
Het enige wat hen interesseert is of de financien niet in gevaar komen, wat er met de Europese burgers gebeurd zal ze worst zijn.
Yeah baby Yeah!
pi_34793921
http://www.bndestem.nl/binnenland/article70201.ece :

quote:
Den Haag beducht voor rellen
Door Dick Hofland

Maandag 6 februari 2006 - DEN HAAG – De regering houdt er rekening mee dat ook in Nederland ongeregeldheden uitbreken als reactie op het plaatsen van spotprenten van de profeet Mohammed. Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de bemanning van het Nationaal Coördinatie Centrum (NCC) in Den Haag uitgebreid. Volgens een woordvoerder is er meer dan gewoonlijk ‘aandacht voor de veiligheidssituatie van ambassades en andere gebouwen.’

Welke concrete maatregelen zijn genomen, wilde de woordvoerder niet kwijt.

Ook het ministerie van Buitenlandse Zaken zegt ‘scherp en alert’ te zijn op eventuele geweldsuitbarstingen tegen Nederlandse ambassades en consulaten.

Op het Binnenhof in Den Haag liet de politie zich gisteren vaker zien dan anders.
pi_34793927
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef devilseye het volgende:
hoe dan ook, de macht krijgen "ze " uiteindelijk toch

de wereld is op, ik ook
Macht zullen "ze" niet zo gauw krijgen. Economische macht is toch de doorslaggevende factor en die macht verschuift gedeeltelijk naar China en India .... beide niet Islamitisch.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:30:45 #61
126836 Super7fighter
pi_34793946
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:26 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Juist! Probleem is echter dat het ontwikkelingsniveau van de gemiddelde westerling vele malen hoger ligt dan die van een doorsnee moslim. Tel daarbij nog eens de religieuze haatindustrie in het MO en geweldadige reacties zijn onvermijdelijk.
Ook in verscheidene topics hier op Fok heb ik veel haat zien komen en gaan. Zo halen Daveharris en Hiz steevast moslims aan met de beledigende schertsnaam Mohammedanen. Van Hiz kan ik het nog begrijpen, want die ligt overhoop met zijn homoseksualiteit. Dus zo ontwikkeld is de gemiddelde westerling ook niet echt.
pi_34793974
quote:
Groenlinks en de SP zijn nog wel in staat om flyers en kopjes koffie uit te delen aan de sociaal zwakkeren die dan de straat op gaan om te demonstreren...
Yeah baby Yeah!
pi_34793984
pi_34794006
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:30 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Macht zullen "ze" niet zo gauw krijgen. Economische macht is toch de doorslaggevende factor en die macht verschuift gedeeltelijk naar China en India .... beide niet Islamitisch.
Economische macht? de wereld ten onder brengen, dat is "hun" doelstelling
watching you })
pi_34794021
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:30 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ook in verscheidene topics hier op Fok heb ik veel haat zien komen en gaan. Zo halen Daveharris en Hiz steevast moslims aan met de beledigende schertsnaam Mohammedanen. Van Hiz kan ik het nog begrijpen, want die ligt overhoop met zijn homoseksualiteit. Dus zo ontwikkeld is de gemiddelde westerling ook niet echt.
Mohammedaan is wat mij betreft de juiste benaming voor iemand die zich wilt houden aan de leer die ze via Mohammed hebben mogen ontvangen.
eeeh
pi_34794036
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:28 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als je niet pas sinds 2 weken geleden interesse getoond hebt in het M-O zou je zoiets ook wel kunnen weten.
Dat aftreden is mooie schijn richting het Westen om te laten zien dat zij er ook mee in hun maag zitten.
Het enige wat hen interesseert is of de financien niet in gevaar komen, wat er met de Europese burgers gebeurd zal ze worst zijn.
Wat is daarbij anders dan bij onze westerse regeringen? (zie bijvoorbeeld hoe wij met China omgaan, bij hen interesseren wij ons ook alleen voor hun economische voordelen, wat er met die Tibetanen en Falung Gong gebeurd zal ons een worst wezen)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 februari 2006 @ 14:33:40 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34794039

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34794043
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:32 schreef devilseye het volgende:

[..]

Economische macht? de wereld ten onder brengen, dat is "hun" doelstelling
Inderdaad, niet macht in de zin van controle, maar macht verwerven via aantallen en geweld.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 februari 2006 @ 14:35:18 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34794097
quote:

[..]

krijg nou tieten. ik wist helemaal niet dat mohamedaan een beledigende term was.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34794109
quote:

[..]

Ontwikkeld hoeft niet automatisch te betekenen dat iemand een vriendelijk persoon is. Westerlingen hebben niet voor de touwtjes in handen op deze wereld. Die touwtjes zullen ze straks moeten delen met Chinezen en Indiers, maar dat is het dan ook wel.
De Islam is een beperkende factor in de omgang met andere culturen. Dit was overduidelijk in mijn studietijd ... moslims namen zelden deel aan groepsactiveiten waar Chinezen, Indiers, Nigerianen, Mexicanen etc etc dit wel deden. Met de kanttekeningen dat je Chinezen wel meerdere malen moet uitnodigen.
pi_34794140
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]

Is het niet tijd voor een centraal 'maak hier spotprenten topic'. Of is dat wat teveel olie op het vuur?
pi_34794153
quote:

[..]

Hiz is zover ik weet moslim én homosexueel. Maar Hiz kan relativeren itt vele moslims.
pi_34794178
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hiz is zover ik weet moslim én homosexueel. Maar Hiz kan relativeren itt vele moslims.
Hiz een moslim????
eeeh
pi_34794196
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

krijg nou tieten. ik wist helemaal niet dat mohamedaan een beledigende term was.
Je moest eens weten wat de gemiddelde moslim wel niet allemaals als "beledigend" kan opvatten
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_34794219
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:33 schreef MrBean het volgende:

[..]

Wat is daarbij anders dan bij onze westerse regeringen? (zie bijvoorbeeld hoe wij met China omgaan, bij hen interesseren wij ons ook alleen voor hun economische voordelen, wat er met die Tibetanen en Falung Gong gebeurd zal ons een worst wezen)
Wij geven ook allen om belangen inderdaad, alleen zijn onze belangen wat breder dan kabinet Balkenende 1 tot en met 54 vol krijgen over de rug van de armoede van onze burgers.
Wij zijn wat geciviliseerder als het gaat om de vrijheid van anderen (waar we dan weer steken laten vallen als we ons mengen in een militair conflict, maar dat terzijde) en zouden coute-a-coute de Iraanse ambassade beschermen tegen hordes gewapende Joden die zich niet meer veilig voelen na uitspraken van de Iraanse president.
Yeah baby Yeah!
pi_34794262
quote:
[afbeelding]
pi_34794264
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Hiz een moslim????
no kidding
pi_34794277
quote:
[afbeelding]
  maandag 6 februari 2006 @ 14:41:49 #79
126836 Super7fighter
pi_34794287
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Hiz een moslim????
Inderdaad. Die gozer is een van de grootste anti-islampreker hier op Fok.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:42:28 #80
126836 Super7fighter
pi_34794304
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

pi_34794315
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ayaan HiZzi Ali.
pi_34794330
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:42 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

ik mis even de grap
pi_34794365
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat de gemiddelde moslim wel niet allemaals als "beledigend" kan opvatten
Ligt er denk ik maar net aan hoe het overkomt en hoe het gebracht wordt. Als ik jou tegenkom en ik roep "bezemsteel" naar je, kan jij dat opvatten als dat ik je houterig of dun vind.
pi_34794369
quote:

[..]

Tsja.. Ik had het ook niet verwacht eerlijk gezegd. Maar moslim zijn in de zin van onderworpene betekend natuurlijk niet dat je het eens hoeft te zijn met de prediking van Mohammed.
eeeh
pi_34794374
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik mis even de grap
Troost je, ik ook.
pi_34794379
quote:

[..]

Identiteitsprobleempje .... De grootste anti-Islamprekers zijn overigens moslims zelf. Niemand kan een religie zo goed in een kwaad daglicht zetten dan een gelovige zelf.
pi_34794388
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Troost je, ik ook.
Hij is natuurlijk van mening dat moslims geen homo kunnen zijn.
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 14:45:56 #88
126836 Super7fighter
pi_34794401
quote:

[..]

ik mis even de grap
Hoe kan je in hemelsnaam moslim zijn als je zoveel afgeeft op de Islam, de Koran en de profeet?
En dat homoseksuele aspect erbii, dat is helemaal van de zotte.
pi_34794414
quote:

[..]

ik mis even de grap
Ja, we missen blijkbaar de islamitische humor en begrijpen de islamitische woede ook al niet.
Waar moet het toch heen?
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 februari 2006 @ 14:46:33 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34794419
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk van mening dat moslims geen homo kunnen zijn.
idd
  maandag 6 februari 2006 @ 14:46:36 #91
75556 erkel
back from Dagestan
pi_34794420
Wordt er wel van dat tuig opgepakt in die gebieden waar ambassades gesloopt worden?? Ik hoor of lees daar niks over....Ik weet dat er wel (oproer)politie aanwezig is en dat ie er soms op los slaan , maar misschien doen ze dit meer voor de vorm en gedogen ze het eigenlijk allemaal ??
Weisst
pi_34794466
quote:

[..]

Wat ook zou kunnen, dat Hiz een WARE islam gelovige is. Heb je dáár al bij stilgestaan?
pi_34794499
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hoe kan je in hemelsnaam moslim zijn als je zoveel afgeeft op de Islam, de Koran en de profeet?
dus jij beweert dat moslims geen zelfkritiek kennen?
  maandag 6 februari 2006 @ 14:49:29 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34794510
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:46 schreef erkel het volgende:
Wordt er wel van dat tuig opgepakt in die gebieden waar ambassades gesloopt worden?? Ik hoor of lees daar niks over....Ik weet dat er wel (oproer)politie aanwezig is en dat ie er soms op los slaan , maar misschien doen ze dit meer voor de vorm en gedogen ze het eigenlijk allemaal ??
zoals je ziet lijkt het wat geregiseerd. oh oh oh wat ben ik benieuwd wie er aan de touwtjes achter de schermen trekt
pi_34794531
quote:

[..]

Iemand die claimt zichzelf aan god onderworpen te hebben, wat moslim zijn eigenlijk betekend, kan net zo goed een Jood een Christen of wat dan ook zijn en kan dus ook bezwaar maken tegen de leer zoals Mohammed die voorhield. Een christen die de koran verwerpt kan wel zeggen dat hij zich volgens hem aan de islam houdt aangezien dat ook niets anders betekend dan jezelf onderwerpen aan God. Met al die verwarrende termen is het eigenlijk niets anders dan gepast om te spreken over Mohammedanen als we volgelingen van Mohammed`s leer bedeolen.
eeeh
pi_34794532
quote:

[..]

Zelfreflectie noemt men da ofwel klokkenluiders...
Yeah baby Yeah!
pi_34794543
quote:
Priester vermoord om cartoons

De moord op een rooms-katholieke priester in Turkije gisteren was het eerste fatale incident in de toenemende onrust rond de omstreden spotprenten. Dat schrijft de Italiaanse krant La Repubblica. De 60-jarige priester Andrea Santaro werd zondag in zijn kerk in Trabzon aan de Zwarte Zee doodgeschoten. Hij werkte ongeveer vijf jaar in Turkije. Hij zou eerder zijn bedreigd wegens zijn "zendingsactiviteiten". De ambassadeur van het Vaticaan in Turkije had gezegd dat de aanvaller 'Allah akhbar' had geschreeuwd toen hij op de priester vuurde. Ook de krant Corriere Della Sera gaat ervan uit dat de moord te maken heeft met de rellen die zijn ontstaan na de publicatie van de illustraties van Mohammed in een Deense krant. "Zoals was te voorzien hebben de spanningen door de publicatie van de Mohammed-cartoons geleid tot een excuus om te moorden."
geenstijl.nl
pi_34794566
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Identiteitsprobleempje .... De grootste anti-Islamprekers zijn overigens moslims zelf. Niemand kan een religie zo goed in een kwaad daglicht zetten dan een gelovige zelf.
"
Precies. Andersom geldt het ook overigens. Bekeerde gelovigen zijn vaak feller dan gelovigen die het van hun ouders hebben "geerfd".
pi_34794602
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals je ziet lijkt het wat geregiseerd.
oh ja, waar zie je dat aan dan?
pi_34794615
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef MrBean het volgende:

[..]

"
Precies. Andersom geldt het ook overigens. Bekeerde gelovigen zijn vaak feller dan gelovigen die het van hun ouders hebben "geerfd".
True, maar dat geldt niet alleen voor religie, maar ook voor niet-rokers (die eerder wel rookten) en bijv vegetariers (die eerst wel vlees aten).
Yeah baby Yeah!
pi_34794621
Tja ... dat was te verwachten. Wanneer de macht van leger verzwakt zal het ware Turkije zichtbaar worden. Een anti-Amerikaanse film trok bij de premiere volle zalen met de familie Erdogan uiteraard ook aanwezig.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:53:11 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34794623
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef MrBean het volgende:

[..]

oh ja, waar zie je dat aan dan?
hoe het leger zich op cruciale momenten precies wist terug te trekken.
pi_34794645
quote:

[..]

Zot hè. Blijkbaar komt relativering en een gezonde dosis zelfkritiek niet in je woordenboek voor.
pi_34794667
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef MrBean het volgende:

[..]

"
Precies, zoals zo'n tot de islam bekeerde blonde trut hier in de straat.
pi_34794702
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe het leger zich op cruciale momenten precies wist terug te trekken.
En omdat het leger daar de dienst uitmaakt en er zodoende al zo'n 50 jaar geend emocratie mogelijk is. Ieder protest van de oppositie loopt af met een bloedbad.
Behalve als de agressie tegen het Westen gekeerd is...
Yeah baby Yeah!
pi_34794709
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

geenstijl.nl
pi_34794727
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Precies, zoals zo'n tot de islam bekeerde blonde trut hier in de straat.
Ja. Of Abdul-Jabbar van de Ven en John Walker Lindh.

Of Bush natuurlijk.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:56:00 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34794731
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

idd
  maandag 6 februari 2006 @ 14:56:07 #109
126836 Super7fighter
pi_34794737
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat ook zou kunnen, dat Hiz een WARE islam gelovige is. Heb je dáár al bij stilgestaan?
O en dat maak jij even voor hem uit haha.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:56:42 #110
126836 Super7fighter
pi_34794758
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zot hè. Blijkbaar komt relativering en een gezonde dosis zelfkritiek niet in je woordenboek voor.
Ik hanteer de logica en de rede, vanzelfsprekend dus de Koran.
pi_34794778
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef Idiosincrasico het volgende:
Tja ... dat was te verwachten. Wanneer de macht van leger verzwakt zal het ware Turkije zichtbaar worden. Een anti-Amerikaanse film trok bij de premiere volle zalen met de familie Erdogan uiteraard ook aanwezig.
Een film met de Amerikanen als bad guys. Ooooh
Nee, da's natuurlijk iets compleet anders dan schuimbekkende plunderende Somalische milities of stereotype donkere nep-Arabieren met bommen in koffertjes.

On-topic: het echte Turkije zie je al. De mensen daar hebben namelijk naast "de" islam een bindende factor in het kemalisme. Beiden kunnen nog iets verder doorgetrokken worden, voorlopig wint het kemalisme het.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34794780
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Reageer dan eens op wat ik zei.
eeeh
pi_34794800
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:55 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja. Of Abdul-Jabbar van de Ven en John Walker Lindh.

Of Bush natuurlijk.
In het geval van Bush is het ook een bindende factor. Zijn activiteiten staan haaks op Christelijke leefregels.
pi_34794805
quote:

[..]

Dat maakt niemand uit behalve hijzelf. Dus ik niet en ook jij niet.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:58:02 #115
126836 Super7fighter
pi_34794815
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Reageer dan eens op wat ik zei.
Jij hanteert alleen drogargumentatie.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:58:50 #116
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34794849
dit gaf de doorslag....atoombom op die hele regio daar, en nieuw bestaan beginnen!

wat een aggresief kutvolk is het ook!
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_34794857
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

God god klassiek gevalletje projectie.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:59:35 #118
126836 Super7fighter
pi_34794883
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Zelfreflectie noemt men da ofwel klokkenluiders...
Dus als je van geloof valt, dan heet dat in jouw ogen zelfreflectie.
Bedoelen jij en Verdonk dat met integratie soms?
pi_34794935
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef funkmaster het volgende:
dit gaf de doorslag....atoombom op die hele regio daar, en nieuw bestaan beginnen!

wat een aggresief kutvolk is het ook!
Welk van de 1000 volkeren in die regio hebben we het specifiek over nu?
pi_34794938
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:58 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Nou ja zeg.. Ik wil eigenlijk nog wel verder gaan en zeggen dat het een belediging voor mijn atheistische levensovertuiging is om Mohammedanen moslims te noemen. Het begrip moslim impliceerd dat er werkelijk een God is waar men zich aan onderworpen zou hebben, iets wat er bij mij niet in gaat.
eeeh
pi_34794957
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dus als je van geloof valt, dan heet dat in jouw ogen zelfreflectie.
Bedoelen jij en Verdonk dat met integratie soms?
Nee, blijkbaar heb je net zo''n korte visie als de meeste van je geloofsgenoten die nu aan het protesteren zijn.
Jij zei dat het onmogelijk was om enerzijds mosli te zijn én anderszijds er stevige kritiek op te leveren.
Het is wel mogelijk, iemand zijn of ergens toe behoren kan multi-interpretabel zijn, en Koran-volger als jij moet toch weten wat dergelijke woorden inhouden...
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:01:46 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34794960
3 doden in afganistan...
  maandag 6 februari 2006 @ 15:01:50 #123
126836 Super7fighter
pi_34794962
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

God god klassiek gevalletje projectie.
Dus het manipuleren en veranderen van vaststaande betekenissen van termen is in jouw ogen een geldig argument om in een discussie te gebruiken? Daarin verschillen jij en ik dan van mening.
pi_34794994
quote:

[..]

Het enige dat ik uitmaak is het licht. Moeilijk te vatten hè dat er ook moslims zijn die een minder bekrompen wereldbeeld hebben dan de standaard moslims.

Maargoed, dit alles off-topic. Maar even ter verduidelijking speciaal voor jou, ik heb jaren geleden al diverse malen met Hiz over de islam aardig in de clinch geleden en toch respecteer ik hem.
pi_34795042
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Yeah baby Yeah!
pi_34795058
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

True, maar dat geldt niet alleen voor religie, maar ook voor niet-rokers (die eerder wel rookten) en bijv vegetariers (die eerst wel vlees aten).
En voor ex-gelovigen.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:04:26 #127
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34795062
Ach je zou willen dat de meeste moslims een iq hadden wat hoger was dan dat van een verse citroen. Wij onze democratie aanpassen vanwege een paar tekeningetjes? Lamenielachen.
pi_34795064
Misschien is dit al voorbij gekomen in dit topic, las het net toevallig in de krant.

Was een artikel over de demonstraties in Libanon. Ergens in een zijstraatje kwam een demonstrant een "diplomatiek" uitziend kantoortje tegen. Uiteraard is dat al reden genoeg voor de hersenloze meningte om de boel kort en klein te slaan en in de fik te steken.

Achteraf bleek dit een kantoortje van de Republiek Kongo te zijn

Die mensen zijn echt door het dolle heen!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:04:38 #129
126836 Super7fighter
pi_34795070
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nee, blijkbaar heb je net zo''n korte visie als de meeste van je geloofsgenoten die nu aan het protesteren zijn.
Jij zei dat het onmogelijk was om enerzijds mosli te zijn én anderszijds er stevige kritiek op te leveren.
Het is wel mogelijk, iemand zijn of ergens toe behoren kan multi-interpretabel zijn, en Koran-volger als jij moet toch weten wat dergelijke woorden inhouden...
Ik heb kritiek op de misdragingen van enkele moslims, niet op de Islam zelf. Zo heb ik kritiek op vrouwenbesnijdenis die door moslims gepleegd worden, maar aangezien er geen basis is voor vrouwenbesnijdenis in de Islam, val ik de Islam zelf niet aan en val ik niet van mijn geloof af.
pi_34795087
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Oh sorrij, dat randje had ik over het hoofd gezien.
en nu terug die barricaden op!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:05:18 #131
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_34795093
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

het is gewoon een groot gezeik daar, het ergste is nog dat het mensen nu niet eens meer shockeerd...
zet het nieuws aan en 9/10 keer zie je een of andere pauperbuurt in Israel met een uitgebrande auto en hyperactieve zandmensen....

het heeft gewoon geen zin zo, er leven daar heel veel onschuldige mensen maar niemand heeft daar een leven...ze moorden elkaar alleen maar uit, er is daar constant onrust.

ik ben van mening dat dit bijna de enige oplossing is, die extremistische mensen daar moeten gewoon weg, die zijn alleen maar geen gevaar voor zowel de lokale maatschappij als de westerse wereld!
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_34795101
quote:

[..]

een 10 met een griffel voor logisch inzicht en rede.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:06:01 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34795109
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik heb kritiek op de misdragingen van enkele moslims, niet op de Islam zelf. Zo heb ik kritiek op vrouwenbesnijdenis die door moslims gepleegd worden, maar aangezien er geen basis is voor vrouwenbesnijdenis in de Islam, val ik de Islam zelf niet aan en val ik niet van mijn geloof af.
waarom maak je je niet ook sterk voor de mannenbesnijdenis?
pi_34795110
Ik zou nu overigens niet graag als moslim in Europa wonen. Je kansen op een fatsoenlijke toekomst nemen door het gedrag van je geloofsgenoten gewoon met de dag af....
pi_34795151
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef Refragmental het volgende:
Misschien is dit al voorbij gekomen in dit topic, las het net toevallig in de krant.

Was een artikel over de demonstraties in Libanon. Ergens in een zijstraatje kwam een demonstrant een "diplomatiek" uitziend kantoortje tegen. Uiteraard is dat al reden genoeg voor de hersenloze meningte om de boel kort en klein te slaan en in de fik te steken.

Psies, en wat zal daar meer debet aan zijn? Die tekeningetjes of die Deense delegatie met die 3 extra tekeningetjes en een hoop opzwepende blabla en poeha?
pi_34795163
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Er is wel een basis voor vrouwenbesnijdenis in de ahadith maar dat is een heel andere discussie.

Even tussendoor. Ik kan mij nog heugen dat ik in een topic Arabisch aan het praten was en dat jij als reactie daarop mij uitschold voor varken. Dit heeft bij mij de indruk gewekt dat je helemaal geen Mohammedaan bent maar dat je maar doet alsof, wellicht om olie op het vuur te gooien. Ben je nu wel of niet gelovig?
eeeh
pi_34795193
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef Refragmental het volgende:

Als er een hele menigte woedend op de been is is het vrij irreel om te verwachten dat men dan rationele afwegingen maakt. degene met de grootste bek neemt hetvoortouw en de rest volgt gedwee.
Zo gaat het ook met hooligans bijv, die als ze in oorlog zijn met de politie het ook niet schuwen om een hondenuitlater te molesteren.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:08:12 #138
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34795196
Wat dacht je van die dode demonstrant in Libanon, dan steken ze wat in de fik en zit er 1 van hun opgesloten _0-
  maandag 6 februari 2006 @ 15:09:09 #139
126836 Super7fighter
pi_34795221
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom maak je je niet ook sterk voor de mannenbesnijdenis?
Slechte vergelijking. Bovendien was dit niet de essentie van mijn posting.

Zoals je weet is mannenbesnijdenis wel een onderdeel van de Islam. Dit gaat zelfs terug op aartsvader en profeet Abraham. Nogmaals, de relevantie met deze discussie is 0,0.
pi_34795234
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dus het manipuleren en veranderen van vaststaande betekenissen van termen is in jouw ogen een geldig argument om in een discussie te gebruiken? Daarin verschillen jij en ik dan van mening.
Welke vaststaande betekenissen heb je het over? Dat alleen Allah kan bepalen wie moslim is en niet de mensen op aarde? Jij als mens mag niet oordelen over de geloofsbelijdenis van een ander dat is een zaak tussen Allah, god, Jaweh en dat individu. Wat jij continu doet is jouw bekrompen visie van de islam op iedereen te projecteren en iedereen die afwijkt beschouwen als een ongelovige.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:09:56 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34795238
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:09 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Zoals je weet is mannenbesnijdenis wel een onderdeel van de Islam. Dit gaat zelfs terug op aartsvader en profeet Abraham. Nogmaals, de relevantie met deze discussie is 0,0.
je hebt volkomen gelijk, sorry.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:10:41 #142
126836 Super7fighter
pi_34795258
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:07 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Er is wel een basis voor vrouwenbesnijdenis in de ahadith maar dat is een heel andere discussie.

Even tussendoor. Ik kan mij nog heugen dat ik in een topic Arabisch aan het praten was en dat jij als reactie daarop mij uitschold voor varken. Dit heeft bij mij de indruk gewekt dat je helemaal geen Mohammedaan bent maar dat je maar doet alsof, wellicht om olie op het vuur te gooien. Ben je nu wel of niet gelovig?
Ik ben inderdaad geen Mohammedaan, dat heb je goed gezien, maar een Moslim.
pi_34795261
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:09 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Is het trouwens ook niet toegestaan om andere profeten die in de koran voorkomen af te beelden?
pi_34795269
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als er een hele menigte woedend op de been is is het vrij irreel om te verwachten dat men dan rationele afwegingen maakt. degene met de grootste bek neemt hetvoortouw en de rest volgt gedwee.
Zo gaat het ook met hooligans bijv, die als ze in oorlog zijn met de politie het ook niet schuwen om een hondenuitlater te molesteren.
In beide gevallen heb je het over groepen mensen met een gezamenlijk IQ die afhankelijk is van de omgevingstemperatuur.

Zelf nadenken kunnen die mensen daar blijkbaar niet.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:11:55 #145
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34795297
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Maar jouw grote profeet neukte toch zijn 9-jarige dochtertje? Waar of niet?
pi_34795299
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Is het trouwens ook niet toegestaan om andere profeten die in de koran voorkomen af te beelden?
Veel van die andere profeten zijn gekopieerd uit andere religieuze boeken. Die zijn dus veelal wel afgebeeld.
pi_34795301
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Idiosincrasico het volgende:
Ik zou nu overigens niet graag als moslim in Europa wonen. Je kansen op een fatsoenlijke toekomst nemen door het gedrag van je geloofsgenoten gewoon met de dag af....
de slag is al verloreb vrees ik hoor..
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:12:15 #148
126836 Super7fighter
pi_34795315
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:09 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Welke vaststaande betekenissen heb je het over? Dat alleen Allah kan bepalen wie moslim is en niet de mensen op aarde? Jij als mens mag niet oordelen over de geloofsbelijdenis van een ander dat is een zaak tussen Allah, god, Jaweh en dat individu. Wat jij continu doet is jouw bekrompen visie van de islam op iedereen te projecteren en iedereen die afwijkt beschouwen als een ongelovige.

DaveHarris geeft de termen Moslims, christenen en joden een eigen betekenis toe.

Waar heb jij het over?
pi_34795327
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Waarom ging je me dan voor varken uitschelden omdat ik Arabisch sprak? Dat zet grote vraagtekens bij mij eerlijk gezegd. Trouwens, christenen zijn per definitie ook moslim aangezien zij ook van mening zijn dat ze zich onderworpen hebben aan God, dat ze Mohammed verwerpen doet daar niets aan af.
eeeh
pi_34795331
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

de slag is al verloreb vrees ik hoor..
Welke slag doel jij op? De slag om een fatsoenlijke toekomst hebben ze zelf verprutst.
pi_34795341
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:12 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

DaveHarris geeft de termen Moslims, christenen en joden een eigen betekenis toe.

Waar heb jij het over?
Geef mij dan eens de correcte vertaling van de woorden.
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 15:13:59 #152
126836 Super7fighter
pi_34795355
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het ridiculiseren van de profeet Jezus in Southpark is net zo offensief als het afbeelden en belachelijk maken van de andere profeten.
pi_34795361
Mischien wel leuk om een foto albumpje te maken?
pi_34795379
Overigens ben ik nog steeds van mening dat men zich niet zo moet aanstellen.
Spotprenten (vooral over joden) zijn gemeengoed in moslimkranten. Moet je niet dom gaan doen wanneer de rollen eens worden omgedraaid en er een spotprent over jou geloof verschijnt.

Deze hele issue toont maar weer eens aan dat mening moslim infantiel en egoistisch is. Constant vragen om respect, maar zelf geen respect opbrengen voor anderen.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:15:05 #155
126836 Super7fighter
pi_34795386
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:12 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Waarom ging je me dan voor varken uitschelden omdat ik Arabisch sprak? Dat zet grote vraagtekens bij mij eerlijk gezegd. Trouwens, christenen zijn per definitie ook moslim aangezien zij ook van mening zijn dat ze zich onderworpen hebben aan God, dat ze Mohammed verwerpen doet daar niets aan af.
Begin je alweer? Je begint al weer aardig te trollen en te flamen.
pi_34795393
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Het ridiculiseren van de profeet Jezus in Southpark is net zo offensief als het afbeelden en belachelijk maken van de andere profeten.
Ben ik helemaal met je eens, maar het valt wel onder de vrijheid van meningsuiting.
pi_34795405
Zelfspot is de beste mensenkennis

Salutem is een Rukker !! en werkschuw tuig.
pi_34795409
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:11 schreef Klummie het volgende:

[..]

Maar jouw grote profeet neukte toch zijn 9-jarige dochtertje? Waar of niet?
Niet.
Was niet z'n dochter, maar volgens mij de dochter van zijn beste vriend ofzo.
Maar pin me er hiet niet op vast.
pi_34795413
quote:

[..]

Alleen weten de schrijvers van Southpark wat vrijheid van meningsuitting en pers is en de gemiddelde Amerikaan ook, vandaar dat zij een normaal leven kunnen leiden itt diegenen die hun satire op het Christendom vervangen door satire op de Islam.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:16:04 #160
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34795414
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef Refragmental het volgende:
Overigens ben ik nog steeds van mening dat men zich niet zo moet aanstellen.
Spotprenten (vooral over joden) zijn gemeengoed in moslimkranten. Moet je niet dom gaan doen wanneer de rollen eens worden omgedraaid en er een spotprent over jou geloof verschijnt.

Deze hele issue toont maar weer eens aan dat mening moslim infantiel en egoistisch is. Constant vragen om respect, maar zelf geen respect opbrengen voor anderen.
Je hebt Meki toch gehoord? Dat zijn leugens.
pi_34795437
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:12 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Waar heb jij het over?
Die termen zijn ook niet vaststaand. Ik beschouw mezelf als christen maar er zijn genoeg andere gelovigen die mij niet als christen beschouwen. Net zoals jij bepaalt dat mensen die homo zijn geen moslim kunnen zijn.
pi_34795439
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je zou toch niet van een Mohammedaan verwachten dat hij iemand gaat uitschelden voor een onrein verwerpelijk beest omdat hij de taal van het Goddelijke boek spreekt? Of is dat heel erg raar gedacht van mij?
eeeh
pi_34795440
quote:

[..]

en de makers hebben daarvoor welgeteld 0 bedreigingen voor gekregen......
pi_34795442

Deze van AEL website is dan wel weer tegen Europa/homohuwelijk gericht,...

[ Bericht 5% gewijzigd door Supersymmetry op 06-02-2006 15:26:40 ]
pi_34795445
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Klummie het volgende:

[..]

Niemand hier (die neutraal wil blijven) en geabonneerd is op enkele Arabische kranten?
Die vullen zich wekelijks met Anti-Joodse cartoons, allemaal voor de oplagecijfers..

We verschillen ds niet zoveel..
Yeah baby Yeah!
pi_34795449
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Klummie het volgende:

[..]

Wacht...... zijn het volgens meki leugens dat er spotprenten (en dan vooral over joden) worden gepubliceerd in moslimkranten?

pi_34795460
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Snap ik niet, ik zie geen enkele flame in zijn post.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:18:55 #168
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34795488
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wacht...... zijn het volgens meki leugens dat er spotprenten (en dan vooral over joden) worden gepubliceerd in moslimkranten?

Ja en als het zo was dan hebben de Denen of wie dan ook geen recht om eenzelfde cartoon over Moslims te publiceren.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:18:58 #169
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34795489
Het lijkt wel een chattopic.
Eigenlijk zou ik de TT moeten hernoemen.
  • Hoe moet ik een moslim beledigen voor beginners
  • The hitchhikers guide to Stormfront
  • Test hier je kennis over de multiculturele samenleving.
  • De grote mijnheer Kaktusshow.
  • pi_34795492
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Supersymmetry het volgende:
    [afbeelding]

Deze van AEL website is dan wel weer tegen "Europa" gericht,...
    Wens is de vader van de gedachte ..... Kan geen toeval zijn dat er een ezel afgebeeld is
    pi_34795498
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Snap ik niet, ik zie geen enkele flame in zijn post.
    inkoppertje... Super7fighter is moslim en dus zeer snel beledigd.
    pi_34795506
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Supersymmetry het volgende:
    [afbeelding]

Deze van AEL website is dan wel weer tegen "Europa" gericht,...
    Ik vind hem wel grappig. Kan me er niet beledigd door voelen.
    pi_34795513
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef Drugshond het volgende:
  • off-topic
      maandag 6 februari 2006 @ 15:19:59 #174
    126836 Super7fighter
    pi_34795520
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Die termen zijn ook niet vaststaand. Ik beschouw mezelf als christen maar er zijn genoeg andere gelovigen die mij niet als christen beschouwen. Net zoals jij bepaalt dat mensen die homo zijn geen moslim kunnen zijn.
    Dat zegt de Islam. Je kan niet homo en moslim tegelijk zijn. Je mag dan wel homo zijn, maar je moet je lusten wel beheersen, dus niet overgaan tot het praktizeren ervan.
    pi_34795544
    quote:

• Nostalgie
    pi_34795546
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Niemand hier (die neutraal wil blijven) en geabonneerd is op enkele Arabische kranten?
    Die vullen zich wekelijks met Anti-Joodse cartoons, allemaal voor de oplagecijfers..

We verschillen ds niet zoveel..
    Vroeger kwam ik regelmatig op een website die de Arabische media en de spotprenten die daarin voorkomen publiceerde met Engelstalige utileg daarbij. Echter, het is zo lang geleden dat ik niet meer weet welke site dat was. Maar de desbetreffende tekeningen, die er zeker niet om logen, zullen ongetwijfeld nog ergens op internet rondzweven..
    eeeh
    pi_34795554
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dat zegt de Islam. Je kan niet homo en moslim tegelijk zijn. Je mag dan wel homo zijn, maar je moet je lusten wel beheersen, dus niet overgaan tot het praktizeren ervan.
    tot zover de religie van vrede en tolerantie......
      maandag 6 februari 2006 @ 15:21:00 #178
    69559 61neorej
    Geeft licht in het donker
    pi_34795555
    Even een vraagje.
    Het is verboden om Mohammed af te beelden.
    Niemand weet dus hoe hij eruit zag.
    Hoe weten ze dan dat profeet mohammed bedoelt word.
    De helft van de moslims heet mohammed
    silence can say more than thousand words
    pi_34795573
    quote:

[..]

Zoiets als brandweerman zijn, maar niet uit mogen rukken (sorry voor de woordkeuze) als er brand is?
    Yeah baby Yeah!
    pi_34795580
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef 61neorej het volgende:
    Even een vraagje.
    Niemand weet dus hoe hij eruit zag.
    Hoe weten ze dan dat profeet mohammed bedoelt word.
    De helft van de moslims heet mohammed
    Omdat het erbij stond misschien?
    pi_34795586
    quote:

[..]

Jouw interpretatie, even waardevol of waardeloos als die van ieder ander.
    eeeh
    pi_34795590
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Alleen weten de schrijvers van Southpark wat vrijheid van meningsuitting en pers is en de gemiddelde Amerikaan ook, vandaar dat zij een normaal leven kunnen leiden itt diegenen die hun satire op het Christendom vervangen door satire op de Islam.
    Volgens mij komt Mohammed wel degelijk voor in een aflevering van South Park. De volgende rel?
    pi_34795615
    quote:

[..]

Dus de Islam kent niet-praktiserende handtasjes. Zal voortaan eens opletten of er roze plo-sjaaltjes te spotten zijn tijdens protesten.
    Ook het gros van de Christenen moet niets van homo's hebben. Elk geloof gaat ook uit van het gezin ... en daar passen twee mensen van hetzelfde geslacht inderdaad slecht tussen.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:22:43 #184
    131456 Klummie
    Sterker door Strijd
    pi_34795618
    quote:

[..]

Er was toch een imam die homo's gelijkstelde aan varkens en dat je homo's van een flat mag gooien of iets dergelijks? Dus die loog?
    pi_34795621
    quote:

[..]

Dat zegt jouw interpretatie van de islam. Helaas kunnen we het de profeet zelf niet even vragen hoe bepaalde zaken geïnterpreteerd dienen te worden. Alle religies zijn interpretaties van mensen van "heilige" geschriften en deze interpretaties willen door de eeuwen heen wel eens wat wijzigen.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:23:27 #186
    69559 61neorej
    pi_34795642
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Stond het erbij?
    Ik heb het niet gezien.
    maar misschien keek ik niet goed, dus geef me een plaatje waar het staat en ik zei niks
    pi_34795649
    -edit-
      maandag 6 februari 2006 @ 15:24:13 #188
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_34795669
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Stond het erbij?
    Ik heb het niet gezien.
    maar misschien keek ik niet goed, dus geef me een plaatje waar het staat en ik zei niks
    beste meid, het was de opdracht.
    pi_34795670
    quote:

• Maar vooral punt 2 is natuurlijk vrijheid van meningsuiting
    pi_34795685
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Volgens mij komt Mohammed wel degelijk voor in een aflevering van South Park. De volgende rel?
    Stuur wat moslims met de bewuste band naar Saudie-Arabie en we weten het zo..
    Yeah baby Yeah!
    pi_34795711
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Maar vooral punt 2 is natuurlijk vrijheid van meningsuiting
    Youssef!!!

Mogen moslimkranten spotprenten (over joden) plaatsen?
    pi_34795712
    quote:
    ..................
  • Ik vind anders dat ik toch wel bij de gevorderden hoor
    Als ik nu eens een leuk fotoalbumpje maak, mag die dan ook in de OP
      maandag 6 februari 2006 @ 15:28:07 #193
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_34795789
    (wat een gedoe om niks)
    I/
    < Mohammed
    He's simple, he's dumb, he's the pilot.
    pi_34795803
    Ach, wie wil voor de gek houden, ik heb dat albumpje natuurlijk al gemaakt
    klik:

(geluid aan!!!)
    pi_34795813
    Heiligschennis

maandag 6 februari 2006 @ 15:30:57 #196
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34795887
    15 topics lang een big deal maken van het feit dat moslims ergens een big deal van maken .
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_34795901
    Ik vind het echt belachelijk dat er nu zo ineens zoveel ophef over is, aangezien de tekeningen al in september geplaatst waren in de krant. Toen ging het zonder ophef voorbij....
    Het lijkt wel haast alsof iemand ze in hun oor gefluistert heeft *ppppssshhtt..... kijk eens naar de Deenste krant van september* en de boel vervolgens heeft zitten opstoken....

Ik snap best dat het niet leuk is om te zien dat jouw geloof op een bepaalde manier "belachelijk" wordt gemaakt, en het is ook wel redelijk provocerend, maar waarom zulke massale, volkomen irrationele acties als die er nu aan de gang zijn?
    Mensen moeten het land uit vluchten vanwege een paar cartoons! Waar gaan we in godnaam naar toe als het al zo ver komt vanwege zo iets "kleins".

Correct me if I'm wrong, maar zelfs in de koude oorlog en WOII is er niet zo op spotprents gereageerd. Zijn we dan zo onvolwassen geworden?
    pi_34795905
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef Posdnous het volgende:
    15 topics lang een big deal maken van het feit dat moslims ergens een big deal van maken .
    Negeren is ook een vak he...
    Yeah baby Yeah!
    pi_34795906
    quote:
    ronduit lomp en beledigend. Valt naar mijn mening nog wel onder de vrijheid van meningsuiting maar dit niveau wordt zelfs op Stormfront overtroffen.
    pi_34795913
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Stuur wat moslims met de bewuste band naar Saudie-Arabie en we weten het zo..
    Dan moet ik er wel tevens een bandje bij doen waarbij de profeet anaal genomen wordt door een varken. Anders krijg ik ze niet warm, natuurlijk.
    Maar áls het loos gaat, dan is het wel de schuld van de makers van South Park, natuurlijk!
      maandag 6 februari 2006 @ 15:32:17 #201
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_34795925
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef Godslasteraar het volgende:
    klik:
    [[url=http://i1.tinypic.com/nbrapv.jpg]afbeelding][/url]

(geluid aan!!!)
    hij is wel fraai!
      maandag 6 februari 2006 @ 15:32:41 #202
    3542 Gia
    User under construction
    pi_34795935
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef Ringo het volgende:
    (wat een gedoe om niks)
    I/
    < Mohammed
    Nietes

< mohammed
    pi_34795937
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef Refragmental het volgende:
    Mogen moslimkranten spotprenten (over joden) plaatsen?
    Moslimkranten
    pi_34795972
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Youssef het volgende:

[..]

Moslimkranten
    Mogen kranten die gedrukt worden in landen die een Islamitische meerderheid hebben en kranten die gestoeld zijn op de leer van de Islam anti-Joodse cartoons plaatsen?
    Yeah baby Yeah!
    pi_34795987
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Locusta het volgende:
    Ik vind het echt belachelijk dat er nu zo ineens zoveel ophef over is, aangezien de tekeningen al in september geplaatst waren in de krant. Toen ging het zonder ophef voorbij....
    Het lijkt wel haast alsof iemand ze in hun oor gefluistert heeft *ppppssshhtt..... kijk eens naar de Deenste krant van september* en de boel vervolgens heeft zitten opstoken....

Ik snap best dat het niet leuk is om te zien dat jouw geloof op een bepaalde manier "belachelijk" wordt gemaakt, en het is ook wel redelijk provocerend, maar waarom zulke massale, volkomen irrationele acties als die er nu aan de gang zijn?
    Mensen moeten het land uit vluchten vanwege een paar cartoons! Waar gaan we in godnaam naar toe als het al zo ver komt vanwege zo iets "kleins".

Correct me if I'm wrong, maar zelfs in de koude oorlog en WOII is er niet zo op spotprents gereageerd. Zijn we dan zo onvolwassen geworden?
    Jeetje, zou je denken?
    pi_34795996
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Mogen kranten die gedrukt worden in landen die een Islamitische meerderheid hebben en kranten die gestoeld zijn op de leer van de Islam anti-Joodse cartoons plaatsen?
    Van mij wel hoor.
    eeeh
    pi_34795998
    En wie'm wil hebben cq gebruiken: http://rapidshare.de/files/12679261/hakbaralbum.rar.html

mp3-tje zit erin.

maandag 6 februari 2006 @ 15:34:54 #208
    3542 Gia
    User under construction
    pi_34796003
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, stond er niet bij. Het kan willekeurig welke moslim zijn.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:35:07 #209
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34796011
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Negeren is ook een vak he...
    Nee, negeren gaat te ver.

Maar het lijkt wel alsof men in het westen die moslims zelfs nog wil overtreffen in overdreven reacties.

En al die quasi-moslimbashers met Deense vlaggetjes . Zieliger lijkt me niet mogelijk .
    pi_34796020
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Van mij wel hoor.
    Van mij ook, maar wees dan consequent.
    Yeah baby Yeah!
    pi_34796031
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Youssef het volgende:

[..]

Moslimkranten
    Of je gaat gewoon aan het hele punt voorbij
    Khad niet anders verwacht. Hypocriet
    pi_34796051
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Maar het lijkt wel alsof men in het westen die moslims zelfs nog wil overtreffen in overdreven reacties.

En al die quasi-moslimbashers met Deense vlaggetjes . Zieliger lijkt me niet mogelijk .
    Zielig? Mooi gebaar juist al die vlaggetjes.
    eeeh
    pi_34796055
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Nietes

< mohammed
    Ja en zo jaag je dat percentage goedwillende moslims ook tegen je in je harnas. Door te stellen dat Mohammed het eens is met de terroristen.
    pi_34796063
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Van mij ook, maar wees dan consequent.
    Juist, dat probeer ik ook te zijn.
    eeeh
    pi_34796065
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:33 schreef Elgigante het volgende:

Ik zet een joker in.
    pi_34796103
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoevaak lees jij dat ambassades in de fik worden gestoken en iedereen met een Westers uiterlijk zesmaal achterom moet kijken omdat ie toevallig woont en werkt in een land waar een Arabische meerderheid is?

Ik vind de afkeer daarvan niet overdreven, zeker niet als als de Arabische regeringen zeer weinig maatregelen nemen om de agressie te stoppen.
    Dit voorspelt weinig goeds voor de toekomst en dát is een grote zorg voor 'het Westen', niet de prentjes en de acties op zichzelf.
    Yeah baby Yeah!
      maandag 6 februari 2006 @ 15:38:33 #217
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34796107
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Zielig? Mooi gebaar juist al die vlaggetjes.
    LOL
      maandag 6 februari 2006 @ 15:38:33 #218
    3542 Gia
    User under construction
    pi_34796108
    Hier: http://www.adl.org/Anti_semitism/arab/qatar_cartoons.asp

wat cartoons over Joden.
    Ik neem aan dat de Joodse meneer in de plaatjes David bedoeld is.

Oftewel: De pot verwijt de ketel.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:38:50 #219
    89730 Drugshond
    pi_34796118
    Toch ff een [NWS] discussie van maken.
    quote:
    Bron : Nu.nl
    Protesten tegen Mohammed-spotprenten houden aan

Uitgegeven: 6 februari 2006 09:21
    Laatst gewijzigd: 6 februari 2006 09:37
    JAKARTA/BANGKOK - In Indonesië en Thailand hebben maandag duizenden moslims gedemonstreerd tegen de omstreden Deense spotprenten van de profeet Mohammed.

Bekijk video: Modem/ Breedband

In de Indonesische hoofdstad Jakarta verzamelden zich naar schatting vierhonderd leden van een islamitische partij voor een gebouw waarin de Deense ambassade is gevestigd. Zij eisten verontschuldigingen van de Deense regering. In de stad Bandung eisten ruim duizend betogers dat Indonesië de diplomatieke betrekkingen met Denemarken verbreekt.

Bangkok

Bij de Deense ambassade in de Thaise hoofdstad Bangkok protesteerden honderden moslims tegen de spotprenten. Een spreker zei dat Denemarken 'vanaf nu een vijand van de moslims is'.

Indonesië

Indonesië is naar bevolkingsaantal het grootste moslimland ter wereld. President Susilo Bambang Yudhoyono heeft kritiek op de spotprenten geuit, maar hij riep tegelijkertijd de moslims in zijn land op een excuus van Denemarken te accepteren. In Thailand overheerst het boeddhisme. Alleen in het uiterste zuiden van het land is de meerderheid van de bevolking moslim.

Denemarken

De Mohammed-spotprenten verschenen in september vorig jaar in de Deense krant Jyllands Posten. De krant plaatste de spotprenten uit solidariteit met een schrijver die geen uitgever kon vinden voor diens boek over de profeet Mohammed. Tegelijkertijd wilde de krant de zelfcensuur van media aankaarten die hun vingers niet meer aan islamitische thema's willen branden. Enkele prenten tonen Mohammed als terrorist en fundamentalist. Op een tekening heeft de grondlegger van de islam een bom in zijn tulband.

De spotprenten leidden meteen al tot verbolgen reacties, vooral van Deense mohammedanen. Midden oktober demonstreerden enkele duizenden moslims in de Deense hoofdstad Kopenhagen tegen de karikaturen. Een aantal Europese kranten drukte de tekeningen ook af om het belang van de vrijheid van meningsuiting te benadrukken.

Godslasterlijk

Eind vorige maand begonnen moslims in landen in het Midden-Oosten met demonstraties tegen de prenten, die zij godslasterlijk vinden.

In een commentaar schreef Jyllands Posten maandag te vrezen dat er achter de zich uitbreidende betogingen en gewelddadigheden in het Midden-Oosten regie van hogerhand zit. "Niemand had zich in zijn wildste fantasieën kunnen voorstellen dat de protesten tegen de publicatie van de Mohammed-tekeningen in deze krant zouden uitmonden in een overreactie die leidt tot volksopstanden en die bepaalde regimes bedreigt."

"De oorzaak van de gewelddadige ontwikkeling in de regio ligt daarom ook heel ergens anders. Het broeit al lang in de landen die geen of slechts een zwakke houding innemen tegen het oprukken van religieuze fundamentalisten."

Negatief reisadvies

Het Deense ministerie van Buitenlandse Zaken heeft zijn negatieve reisadviezen in de nacht van zondag op maandag uitgebreid tot zestien islamitische landen.

Kabul

Zeker drie betogers zijn maandag gewond geraakt tijdens een demonstratie tegen de Mohammed-spotprenten in de Oost-Afghaanse provincie Laghman. De gewonden vielen toen de politie in de lucht schoot om de betogers uiteen te drijven. Een van de gewonden werd in het hoofd geraakt. Zijn toestand is kritiek, deelde een woordvoerder van de provincie mee. Volgens andere bronnen zou de man zijn overleden.

Onder de meer dan duizend betogers in de provinciale hoofdstad Mihtarlam bevonden zich religieuze functionarissen, die eisten dat de Deense diplomatieke vertegenwoordiging wordt gesloten en dat de Deense NAVO-troepen het land worden uitgezet. Ook zou de Afghaanse ambassadeur in Denemarken moeten worden teruggeroepen.

Ook in de zuidelijke stad Kandahar en het noordelijke Mazar-i-Sharif protesteerden honderden mensen tegen de spotprenten.
    pi_34796120
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zet een joker in.
    Dan gaan we door naar de bonusvraag. Vindt je dat iemand spot mag drijven met een religie of religieuze symbolen?
    eeeh
    pi_34796126
    quote:

[..]

Ik zet een joker in.
    Again... we hadden niet anders verwacht.
    pi_34796146
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

LOL
    Niet dan? Ik vind dat het aantoont dat men het hoog heeft zitten en dat men op een vredige manier z`n steun aan de cartoonist wil laten blijken. Mooi gebaar dus wat mij betreft.
    eeeh
      maandag 6 februari 2006 @ 15:40:15 #223
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34796162
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef Gia het volgende:
    Hier: http://www.adl.org/Anti_semitism/arab/qatar_cartoons.asp

wat cartoons over Joden.

Oftewel: De pot verwijt de ketel.
    Precies, als een fanatieke idiote moslimkrant dat mag, kunnen wij dat in het vrije Westen dat ook maar het beste gaan doen .
      maandag 6 februari 2006 @ 15:40:52 #224
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34796185
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Niet dan? Ik vind dat het aantoont dat men het hoog heeft zitten en dat men op een vredige manier z`n steun aan de cartoonist wil laten blijken. Mooi gebaar dus wat mij betreft.
    Steun aan de cartoonist .

Gewoon fokken tegen moslims bedoel je.
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 15:40:54 #225
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34796186
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef 61neorej het volgende:
    Even een vraagje.
    Het maken van beelden of afbeeldingen is niet alleen in de Islam verboden, de bijbel verbiedt het ook.

De Roomse Kerk trok zich niks van het verbod aan en dit was een van de punten van de protestanten. (de beeldenstorm rings a bell?)

In sommige protestantse gemeenten is het nog steeds ten strengste verboden om afbeeldingen van Jezus of engelen ed. te maken of te hebben. Hele discussies over of er plaatjes in kinderbijbels mogen enzo.
    pi_34796191
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef Gia het volgende:
    Nee.

Maar het zijn wel een beetje Gretta Duisenberg cartoons ja.
    pi_34796210
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij is wel fraai!
    is heel simpel met dit programmaatje: http://jalbum.net
    en dan heb ik hier een skin uitgezocht: http://jrepository.engblom.org
    en wel deze: deze

en het mp3tje kwam hier vandaan:
    pi_34796225
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef MrBean het volgende:

[..]

Nee.

Maar het zijn wel een beetje Gretta Duisenberg cartoons ja.
    Merkwaardig nu je het zegt dat ik haar nog niet bij NOVA gezien heb om haar kindertjes te verdedigen die het EU-gebouw bestormden...
    Yeah baby Yeah!
    pi_34796229
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Moslims fokken dmv van een usericon met een Deens vlaggetje erin hebben. Lijkt me wat ver gezocht.
    eeeh
    pi_34796250
    quote:

[..]

Ik zet een joker in.

Ex-Minister Al-Sharaf?

"No there no muslims burning European symbols! No buildings are under attack! They are all lies from the imperealistic swines, and we shall kill them all as usual!"
    pi_34796308
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef Godslasteraar het volgende:
    klik:
    [[url=http://i1.tinypic.com/nbrapv.jpg]afbeelding][/url]

(geluid aan!!!)
    Tjonge wat een klanken. Klinkt niet bijster intelligent en rationeel. Zijn dat echt demonstrerende Midden-Oostenaren? Maar als vrouwen een Hakbar beginnen waar mannen niet binnen mogen dan zal de bar vast wel binnen de kortste keren het leven zuur worden gemaakt.
    De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
    pi_34796320
    quote:

[..]

Precies, als een fanatieke idiote moslimkrant dat mag, kunnen wij dat in het vrije Westen dat ook maar het beste gaan doen .
    Ja, dat vind ik ook altijd zo idioot in discussies over moskeeen.

"Ja, je moet hen in Saudi-Arabië eens zien als we daar een kerk bouwen!"

Dus nu moeten we opeens alles net als Saudi-Arabië doen?
      maandag 6 februari 2006 @ 15:44:58 #233
    126836 Super7fighter
    pi_34796321
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja en zo jaag je dat percentage goedwillende moslims ook tegen je in je harnas. Door te stellen dat Mohammed het eens is met de terroristen.
    Zo he he, eindelijk een zinnige reactie van een niet-moslim. De oorspronkelijke cartoons waren onrespectvol naar de Islam toe en zeer incorrect in hun generalisaties naar een vreedzame religie en haar aanhangers.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:45:01 #234
    3542 Gia
    User under construction
    pi_34796324
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef MrBean het volgende:

[..]

Nee.
    Tja, maar dat zou je er wel in kunnen zien.

Niemand beweert dat de figuur op de deense plaatjes Mohammed is. Dat wordt er van gemaakt, maar kan zomaar een willekeurige moslim zijn.
    pi_34796326
    Zelfs als we ze zouden fokken, wat dan nog?? Komt dat in de buurt van wat hun allemaal doen? Nee? Goedzo!
    pi_34796335
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef DaveHarris het volgende:
    Dan gaan we door naar de bonusvraag.
    Nee, ik had even bedenktijd nodig om te kijken in hoeverre er ooit relletjes geweest zijn over algemene moslimcartoons of de reacties daarop. En volgens mij kan je ook hier toch een duidelijke grens stellen tussen algemeen moslimgebash en de laatste pogingen de moslims maar op hun achterste pootjes te krijgen door de profeet erbij te halen.

Maar wtvr, ik moet nu naar school.
    quote:
    Vindt
    Dit kan echt niet joh
    pi_34796374
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef Super7fighter het volgende:
    .......... een vreedzame religie en haar aanhangers.
    pi_34796389
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Gia het volgende:
    Ik heb je volgens mij nu al vaker tekeningen en opmerkingen naar je eigen hand zien zetten. "Ja maar, dit zie ik erin" en vervolgens een absurde conslusie trekken.
    quote:
    Niemand beweert dat de figuur op de deense plaatjes Mohammed is. Dat wordt er van gemaakt, maar kan zomaar een willekeurige moslim zijn.
    Gia echt, met je 45+ een bord ter grootte van de Ka'ba voor je kop hebben. Doe asjeblieft niet of je IQ onder die van de gemiddelde stormfronter ligt, dat zou ik zielig vinden voor je kids.
    pi_34796437
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook altijd zo idioot in discussies over moskeeen.

"Ja, je moet hen in Saudi-Arabië eens zien als we daar een kerk bouwen!"

Dus nu moeten we opeens alles net als Saudi-Arabië doen?
    Beide domme opmerkingen....

Het gaat erover dat in het Westen satire heel normaal is en dit keer toevallig Mohammed aan de beurt was.
    Men vond dat tegen het zere been in (zeg maar) het gehele Midden-Oosten, met de achterliggende gedachte: etgeen wat zo heilig is mag je niet bespotten.
    Die commentaren lezen wij in kranten die volstaan met anti_joodse cartoons...

Je snapt het punt dus niet Bean.
    Yeah baby Yeah!
      maandag 6 februari 2006 @ 15:48:10 #240
    126836 Super7fighter
    pi_34796440
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik heb je volgens mij nu al vaker tekeningen en opmerkingen naar je eigen hand zien zetten. "Ja maar, dit zie ik erin" en vervolgens een absurde conslusie trekken.
    [..]

Gia echt, met je 45+ een bord ter grootte van de Ka'ba voor je kop hebben. Doe asjeblieft niet of je IQ onder die van de gemiddelde stormfronter ligt, dat zou ik zielig vinden voor je kids.
    pi_34796441
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef MrBean het volgende:

[..]

nee, de cartoons stellen juist dat de terroristen handelen uit naam van de profeet. En de goedwillende moslims zullen dat ook zo zien.
    pi_34796443
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Mja. De Islamitische geloofsbelijdenis staat op de bom.

Hoe duidelijk wil je het hebben.
    pi_34796451
    quote:

[..]

Wat? Door een Deens vlaggetje te laten zien? Dus zelfs een Deense vlag is nu al beledigend voor moslims?

Het moet toch niet veel gekker worden, zeg. Het waren notabene de moslims die de Deense vlag kozen als datgene waar ze hun woede op konden bekoelen, niet andersom.

Ik zie het als een duidelijke uitspraak dat je TEGEN de inperking bent van de Vrijheid van Meningsuiting op basis van religieuze dogma's.
    pi_34796473
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Over hypocrisie gesproken....
    Yeah baby Yeah!
      maandag 6 februari 2006 @ 15:49:39 #245
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_34796477
    quote:
    Zo he he, eindelijk een zinnige reactie van een niet-moslim. De oorspronkelijke cartoons waren onrespectvol naar de Islam toe en zeer incorrect in hun generalisaties naar een vreedzame religie en haar aanhangers.
    Een goede spotprent is onrespectvol. En spotprenten pretenderen nooit de waarheid te spreken, of de nuance te zoeken. Het zijn schopjes tegen gevoelige schenen.
    He's simple, he's dumb, he's the pilot.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:50:44 #246
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_34796507
    En de eerste dode is ook al gevallen, 't wordt steeds leuker.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_34796522
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Een goede spotprent is onrespectvol. En spotprenten pretenderen nooit de waarheid te spreken, of de nuance te zoeken. Het zijn schopjes tegen gevoelige schenen.
    Wat dat betreft waren deze spotprenten dus blijkbaar de beste ooit, want volgens mij is er nog nooit zo op spotprenten gereageerd als de afgelopen dagen door moslims is gereageerd op deze spotprenten.
    pi_34796533
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

nee, de cartoons stellen juist dat de terroristen handelen uit naam van de profeet. En de goedwillende moslims zullen dat ook zo zien.
    Ja daar ben ik het mee eens hoor.
    pi_34796537
    Wat zouden zelfmoordterroristen erger vinden. De tekening van een bom op Mohammed's hoofd of overtreding van het verbod in de islam op het afbeelden van Mohammed? Ik denk het laatste want ik kan me niet voorstellen dat ze over de bom vallen als zelfmoordterrorist die naar het paradijs wil. Toch?
    De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
    pi_34796552
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja daar ben ik het mee eens hoor.
    Waarom wordt er dan niet geageerd tegen Islam-verkrachters zoals Bin Laden?
    Yeah baby Yeah!
    pi_34796603
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Jalu het volgende:

[..]

Wat? Door een Deens vlaggetje te laten zien? Dus zelfs een Deense vlag is nu al beledigend voor moslims?

Het moet toch niet veel gekker worden, zeg. Het waren notabene de moslims die de Deense vlag kozen als datgene waar ze hun woede op konden bekoelen, niet andersom.

Ik zie het als een duidelijke uitspraak dat je TEGEN de inperking bent van de Vrijheid van Meningsuiting op basis van religieuze dogma's.
    In nederland wordt de Nederlandse vlag al als kwetsend ervaren door onze Marokkaanse vrinden, dus hier zou ik ook niet van op kijken.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:53:17 #252
    89730 Drugshond
    pi_34796604
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik vind anders dat ik toch wel bij de gevorderden hoor
    Als ik nu eens een leuk fotoalbumpje maak, mag die dan ook in de OP
    , ik ga de discussie ombuigen naar een [NWS] topic.
    De discussie raakt een beetje uitgemolken als het gaat om stokpaardjes.
    Get real...... Pim F. had geloof ik slechts 18 delen.... en een spotprentje heeft meer impact
      maandag 6 februari 2006 @ 15:54:02 #253
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34796632
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Jalu het volgende:

[..]

Weet ik veel, wat hebben moslims er mee te maken. ik ben geen moslim hoor .
    quote:
    Dus?
    quote:
    .

[/quote]
      maandag 6 februari 2006 @ 15:54:02 #254
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34796633
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:50 schreef popolon het volgende:
    En de eerste dode is ook al gevallen, 't wordt steeds leuker.
    Meerdere doden. Somalie, Afghanistan, Libanon, Turkije.
    pi_34796641
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Get real...... Pim F. had geloof ik slechts 18 delen.... en een spotprentje heeft meer impact
    probeer maar eens een cartoon om te leggen
    pi_34796645
    quote:

[..]

Dit spotprentje kan heel wat meer voeten in aarde hebben dan een politicus, je bent toch niet zo dom he Drugshond...
    Yeah baby Yeah!
    pi_34796650
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Beide domme opmerkingen....

Het gaat erover dat in het Westen satire heel normaal is en dit keer toevallig Mohammed aan de beurt was.
    Men vond dat tegen het zere been in (zeg maar) het gehele Midden-Oosten, met de achterliggende gedachte: etgeen wat zo heilig is mag je niet bespotten.
    Die commentaren lezen wij in kranten die volstaan met anti_joodse cartoons...

Je snapt het punt dus niet Bean.
    Die antisemitische cartoons waren er al eerder hoor, die van de post waar ik op reageerde. Ik reageer gewoon op Gia die zegt: "Als zij mensen kwetsen, dan doen wij het ook." De AEL gedachte.
    pi_34796672
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef Mikrosoft het volgende:
    Wat zouden zelfmoordterroristen erger vinden. De tekening van een bom op Mohammed's hoofd of overtreding van het verbod in de islam op het afbeelden van Mohammed? Ik denk het laatste want ik kan me niet voorstellen dat ze over de bom vallen als zelfmoordterrorist die naar het paradijs wil. Toch?
    Het is maar hoe je die prent interpreteert natuurlijk. Maar voor zelfmoordterroristen zou idd dat laatste zijn ja, denk ik .
    pi_34796695
    quote:
    Mooi medium is het internet hè, je kan zomaar Fok!ken met moslims maar ook met niet moslims zonder je tanden kwijt te raken.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:55:49 #260
    99379 fjs
    Zo dat is ook weer gezegd.
    pi_34796698
    Tja als Mohammed de Islam met de zwaard bracht, valt de appel niet ver van de boom. Alleen willen velen dit niet zien. Mede daarom zijn de meeste cartoons ook nog een waar, hoe triest ook.
      maandag 6 februari 2006 @ 15:56:02 #261
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_34796701
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Meerdere doden. Somalie, Afghanistan, Libanon, Turkije.
    Ja, doelde op die priester.

't Wordt een beetje eng vind ik, al die extremistische reacties over de hele wereld.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_34796724
    quote:
    Salaam Aleikum broeders. Het is weer tijd voor nieuwe instructies. De moeder aller cartoonoorlogen heeft namelijk z’n eerste slachtoffer geëist. Zo blijkt de priester, die gisteren stopte met roken, te zijn omgelegd door broeder Hakbar. Dat meldt de doorgaans zeer goed geïnformeerde krant La Repubblica. Goed nieuws dus, maar we hebben nog een lange weg te gaan. Namens de Khalid-Ibn-Walid-brigade volgt daarom een boodschap voor de afdeling Barmhartige Scooters: vooruit met die geyt, wij herhalen: vooruit met die geyt…
    geenstijl.nl

pi_34796727
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef MrBean het volgende:

[..]

Die antisemitische cartoons waren er al eerder hoor, die van de post waar ik op reageerde. Ik reageer gewoon op Gia die zegt: "Als zij mensen kwetsen, dan doen wij het ook." De AEL gedachte.
    Kwetsen als represaille is gewoon dom idd
    Yeah baby Yeah!
      maandag 6 februari 2006 @ 15:57:40 #264
    69559 61neorej
    pi_34796759
    quote:

[..]

d

Wereldwijd gezien wel ja.
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 16:01:26 #265
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34796896
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ik begrijp hem wel.

De HolocaustTM is net zo heilig als de Koran. Het taboe om te twijfelen aan de cijfers of het twijfelen aan de geschriften van de profeet, het is maar net waar je woont en opgegroeid bent. Stellen dat de holocaust deels op propaganda berust is net zo verboden als het afbeelden van Mohammed.

Kortom, het is beide religie.
    pi_34796908
    quote:

[..]

De oorspronkelijke cartoons waren onrespectvol naar de Islam toe en zeer incorrect in hun generalisaties naar een vreedzame religie en haar aanhangers.
    Blijkbaar zijn de basisbegrippen van de Westerse beschaving nog niet helemaal geabsorbeerd door de aanhangers der vreedzame religie. Zoals de Deense overheid niet verantwoordelijk is voor de Deense kranten, zo is een cartoon zelden of nooit beleefd. Daar is het een cartoon voor.
    pi_34796929
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:55 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Het is maar hoe je die prent interpreteert natuurlijk. Maar voor zelfmoordterroristen zou idd dat laatste zijn ja, denk ik .
    Een zelfmoordterrorist kan überhaupt nooit over die prentjes vallen, aangezien hij dood is. Voor zijn aanslag is hij nl. nog geen zelfmoordterrorist.
    flauw flauw
    pi_34796937
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Weet ik veel, wat hebben moslims er mee te maken. ik ben geen moslim hoor .
    [..]
    Je zegt het toch zelf? Dat die Deense vlaggetjes er staan om moslims te fokken?

Ik herhaal mijn vraag dus: leg mij dan maar eens uit wat er zo beledigend is aan een Deense vlag? Graag zonder er om heen te draaien.
    pi_34796945
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:56 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja, doelde op die priester.

't Wordt een beetje eng vind ik, al die extremistische reacties over de hele wereld.
    stel je voor dat je later aan je kleinkinderen moet vertellen hoe de oorlog tussen islam en het vrije westen is begonnen. "Door een tekening"
    pi_34796964
    quote:
    BEIROET (ANP/AFP) – De Libanese veiligheidsdiensten hebben zondag en maandag meer dan driehonderd mensen aangehouden wegens betrokkenheid bij de rellen over de Deense spotprenten van de profeet Mohammed. Tijdens die rellen kwam zondag één persoon om het leven en brandde de Deense ambassade uit.

Volgens het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de politie 174 mensen gearresteerd, onder wie veel Syriërs, Palestijnen en statenlozen bedoeïnen. Het leger hield 160 verdachten aan.

Libanon denkt dat ’buitenlandse provocateurs’ (lees: Syriërs) de ongeregeldheden zondag veroorzaakten.
    De Libanese minister van Binnenlandse Zaken Hassan Sabeh kondigde zondagavond zijn vertrek aan wegens de bestorming van de diplomatieke missie.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34797018
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik begrijp hem wel.

De HolocaustTM is net zo heilig als de Koran. Het taboe om te twijfelen aan de cijfers of het twijfelen aan de geschriften van de profeet, het is maar net waar je woont en opgegroeid bent. Stellen dat de holocaust deels op propaganda berust is net zo verboden als het afbeelden van Mohammed.

ik blijf maar die warme gebakken lucht horen over hoe de holocaust een verzinsel is, maar elke vraag om bewijs, of zelfs maar een aanwijzing hiervoor, wordt gevolgd door oorverdovende stilte.......
    pi_34797021
    quote:
    De Holocaust[sup]TM[/sub] is net zo heilig als de Koran. Het taboe om te twijfelen aan de cijfers
    Welk taboe?
    quote:
    of het twijfelen aan de geschriften van de profeet, het is maar net waar je woont en opgegroeid bent.
    Je vergelijkt dus een zeer goed te staven gebeurtenis met de prive-openbaringen van iemand uit het pre-industriele tijdperk, die bovendien door anderen zijn geordend? Daar is een zeer groot verschil tussen, anders.
    quote:
    Stellen dat de holocaust deels op propaganda berust is net zo verboden als het afbeelden van Mohammed.
    Waar staat het eerste verbod na te lezen?
    quote:
    Kortom, het is gewoon begripsvervuiling.

En nee, ik verwacht geen antwoord en ik ben je niet gevolgd. .
    pi_34797051
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

stel je voor dat je later aan je kleinkinderen moet vertellen hoe de oorlog tussen islam en het vrije westen is begonnen. "Door een tekening"
    Of de Tweede Wereldoorlog: "We dachten dat die 6 miljoen joden de wereld wilden overheersen middels een complot".
      maandag 6 februari 2006 @ 16:05:38 #274
    89730 Drugshond
    pi_34797055
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:57 schreef 61neorej het volgende:
    Wereldwijd gezien wel ja.
    Dus ... we moeten ons gek laten maken wat er in een ander land gebeurd.
    Of wie is hier nu gek ?!
    Ik zit een beetje in dubio met betrekking tot dit topic. Enerzijds is het goed dat deze discussie loopt om nog iets van elkaar te leren... anderzijds is het wel erg overtrokken als het gaat om wereldwijde verontwaardiging op basis van wat suggestieve tekeningen.
    pi_34797064
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een zelfmoordterrorist kan überhaupt nooit over die prentjes vallen, aangezien hij dood is. Voor zijn aanslag is hij nl. nog geen zelfmoordterrorist.
    flauw flauw
    idd.

Er bestaan geen levende zelfmoordterroristen.
      maandag 6 februari 2006 @ 16:06:32 #276
    66714 YuckFou
    Nu niet, nooit niet...
    pi_34797096
    quote:

[..]

[..]

bron
    Ja dank je

Dan zouden zij dus eigenlijk 'aan te wijzen' zijn als de aanstichters van al dit geweld, niet de publicatie van 3 spotprenten, maar opgehitst worden door geestelijken die aan het 'touren' zijn...hoe in en in triest eigenlijk, wat is in vredesnaam het doel hiervan? ik vermoed dat de helft van alle demonstrerende mensen geen idee heeft waar Denemarken zo ongeveer ligt, laat staan hoe er over moslims gedacht word, en dan komt zo'n groepje baarden vertellen dat het 'evil' is daar zo heel ver weg & BOEM! het kruidvat explodeert
    Are we not savages, innately destined to maim and kill?
    Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
    Our intelligence may progress at geometric rates
    Yet socially we remain belligerent neonates
    pi_34797166
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef MrBean het volgende:

[..]

idd.

Er bestaan geen levende zelfmoordterroristen.
    Of wel, aangezien een terrorist niet iemand kan terroriseren als hij dood is. Hij terroriseert dmv van zelfmoord..
    pi_34797167
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik denk dat daar in historisch perspectief wel een andere oorzaak voor is aan te wijzen hoor, die al wat verder in het verleden ligt.
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 16:08:43 #279
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34797187
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik blijf maar die warme gebakken lucht horen over hoe de holocaust een verzinsel is, maar elke vraag om bewijs, of zelfs maar een aanwijzing hiervoor, wordt gevolgd door oorverdovende stilte.......
    Ik was er niet bij 60+ jaar geleden dus ik kan het je niet vertellen. Bovendien interesseert het mij niks, nada, nop.

Ondertussen sluiten we wel mensen op die niet in de officiele versie geloven. Dàt interesseert me wel. En ik kan me heel goed voorstellen dat moslims ons hypocriet noemen.
    pi_34797246
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik was er niet bij 60+ jaar geleden dus ik kan het je niet vertellen. Bovendien interesseert het mij niks, nada, nop.

Ondertussen sluiten we wel mensen op die niet in de officiele versie geloven. Dàt interesseert me wel. En ik kan me heel goed voorstellen dat moslims ons hypocriet noemen.
    Ik begrijp niet zo goed wat de Holocaust te zoeken heeft in deze discussie. Doet me een beetje denken aan een afleidingsmanoeuvre.
      maandag 6 februari 2006 @ 16:11:17 #281
    69559 61neorej
    pi_34797279
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:06 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ja dank je

Dan zouden zij dus eigenlijk 'aan te wijzen' zijn als de aanstichters van al dit geweld, niet de publicatie van 3 spotprenten, maar opgehitst worden door geestelijken die aan het 'touren' zijn...hoe in en in triest eigenlijk, wat is in vredesnaam het doel hiervan? ik vermoed dat de helft van alle demonstrerende mensen geen idee heeft waar Denemarken zo ongeveer ligt, laat staan hoe er over moslims gedacht word, en dan komt zo'n groepje baarden vertellen dat het 'evil' is daar zo heel ver weg & BOEM! het kruidvat explodeert
    De imam verlaat zijn eigen geloof dus om een oorlog te ontketenen uit naam van datzelfde geloof.
    Weer een bewijs imho dat het ze niet om de islam te doen is maar puur om het rellen tegen het westen. Mogelijk een soort jaloezie omdat het westen gewoon succesvoller is als het MO
    pi_34797365
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dus ... we moeten ons gek laten maken wat er in een ander land gebeurd.
    Of wie is hier nu gek ?!
    Ik zit een beetje in dubio met betrekking tot dit topic. Enerzijds is het goed dat deze discussie loopt om nog iets van elkaar te leren... anderzijds is het wel erg overtrokken als het gaat om wereldwijde verontwaardiging op basis van wat suggestieve tekeningen.
    Realiseer je wel wie er een overtrokken reactie heeft getoond n.a.v. die tekeningen. Dat er vervolgens als tegenreactie in het westen veel gediscussieerd wordt (en alleen dat...) vind ik helemaal niet zo vreemd.
    pi_34797379
    quote:

Of je bent vreselijk hardleers, of je bent gewoon een irritante kutrelkloon die de hele tijd hetzelfde riedeltje afdraait om maar anderen te ergeren.

Voor de zes miljoenste keer: het is niet verboden te twijfelen aan het aantal slachtoffers van de holocaust. Mits je daar niet de conclusie aan verbindt dat achter het getal '6 miljoen' een wereldwijd zionistisch complot schuilt van het Financiële wereldjodendom om de macht over te nemen - want dan valt het onder laster en opruiing en het Wetboek van Strafrecht legt daarmee beperkingen op aan de vrijheid van meningsuiting.

Wat dit intussen te maken heeft met die Deense spotprenten is me niet duidelijk, behalve uiteraard waar het de intenties van de AEL betreft.
    pi_34797429
    quote:

[..]

Dan besteed je er wel veel energie aan.
    quote:
    Ondertussen sluiten we wel mensen op die niet in de officiele versie geloven.
    *zucht* Ze komen inderdaad vaker aan de deur dan Jehova's Getuigen, die inquisiteurs van de officiele versie. Voordat je mag stemmen, moet je ook altijd een examen afleggen over de Holocaust en als in je kentekenbewijs een teken te ontwaren valt dat je het aantal drastisch naar beneden zou willen bijstellen, pakken ze je.
    quote:
    Dàt interesseert me wel.
    Ik zie een causaal verband met je eerdere desinteresse voor de ware feiten.
    quote:
    En ik kan me heel goed voorstellen dat moslims ons hypocriet noemen.
    Als je er op gebrand bent een woord als ''geloven'' van alle betekenis te ontdoen wel, ja.
      maandag 6 februari 2006 @ 16:15:32 #285
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_34797449
    quote:
    „Protesten moslims hypocriet"

HEUSDEN (ANP) – In het licht van de anti–Joodse cartoons die dag in dag uit in de Arabische media verschijnen, is het protest van moslims tegen de Deense spotprenten over de profeet Mohammed „heel hypocriet". Dat zei de theoloog dr. Hans Jansen maandag. Van zijn hand verscheen onlangs het boek ’Van jodenhaat naar zelfmoordterrorisme’, een analyse van het antisemitisme in de Arabische wereld.

Bij het boek hoort een digitaal bestand van ruim 1400, merendeels antisemitische cartoons die sinds het begin van de tweede Palestijnse intifada in 2000 in Arabische media zijn verschenen. Daarin wordt volgens Jansen „de joodse godsdienst ongelooflijk door het slijk gehaald".

„Het is heel hypocriet dat de moslimwereld nu zo reageert op die Deense cartoons, alsof ze zelf zonder blaam is", zei Jansen, niet te verwarren met de gelijknamige arabist.
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 16:16:33 #286
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34797481
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:10 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat de Holocaust te zoeken heeft in deze discussie. Doet me een beetje denken aan een afleidingsmanoeuvre.
    Ik kan de gedachtengang van de AEL wel volgen. Deels geef ik ze zelfs gelijk wat betreft het hypocriet zijn.

Of het een verstandige strategie is (vanuit hun perspectief) valt nog te bezien. Ze hebben iig wel de aandacht. Heb Abu Jahjah alweer verschillende keren voorbij zien komen.
    pi_34797501
    quote:
    Priester vermoord om cartoons

De moord op een rooms-katholieke priester in Turkije gisteren was het eerste fatale incident in de toenemende onrust rond de omstreden spotprenten. Dat schrijft de Italiaanse krant La Repubblica. De 60-jarige priester Andrea Santaro werd zondag in zijn kerk in Trabzon aan de Zwarte Zee doodgeschoten. Hij werkte ongeveer vijf jaar in Turkije. Hij zou eerder zijn bedreigd wegens zijn "zendingsactiviteiten". De ambassadeur van het Vaticaan in Turkije had gezegd dat de aanvaller 'Allah akhbar' had geschreeuwd toen hij op de priester vuurde. Ook de krant Corriere Della Sera gaat ervan uit dat de moord te maken heeft met de rellen die zijn ontstaan na de publicatie van de illustraties van Mohammed in een Deense krant. "Zoals was te voorzien hebben de spanningen door de publicatie van de Mohammed-cartoons geleid tot een excuus om te moorden."
    Ik hoop dat het toch gewoon een op zichzelf staand incident was
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      maandag 6 februari 2006 @ 16:18:46 #288
    131456 Klummie
    Sterker door Strijd
    pi_34797554
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]
    Ach ja oud nieuws maar ze willen het toch niet lezen.
    pi_34797612
    quote:

[..]

we sluiten mensen op die ongefundeerd dingen roepen om andere bevolkingsgroepen te kwetsen.

en voordat je begint; deze prenten waren niet bedoeld om te kwetsen
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 16:21:36 #290
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34797682
    quote:

[..]
    Jammer dat we (ze) het van elkaar wel zien.
    pi_34797691
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
    en voordat je begint; deze prenten waren niet bedoeld om te kwetsen
    Is dat relevant of ze kwetsend bedoeld zijn of niet?
      maandag 6 februari 2006 @ 16:22:12 #292
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34797710
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef Jalu het volgende:

[..]

Je zegt het toch zelf? Dat die Deense vlaggetjes er staan om moslims te fokken?

Ik herhaal mijn vraag dus: leg mij dan maar eens uit wat er zo beledigend is aan een Deense vlag? Graag zonder er omheen te draaien.
    Geen idee, maar je hoeft geen atoomwetenschapper te zijn om te snappen dat het feit dat ze die vlaggen in de fik zetten misschien betekent dat ze het niet zo tof vinden.
      maandag 6 februari 2006 @ 16:23:11 #293
    89730 Drugshond
    pi_34797747
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:13 schreef Jalu het volgende:
    Realiseer je wel wie er een overtrokken reactie heeft getoond n.a.v. die tekeningen. Dat er vervolgens als tegenreactie in het westen veel gediscussieerd wordt (en alleen dat...) vind ik helemaal niet zo vreemd.
    En of ik dit realiseer.
    In zoverre dat ik gisteren (stevige ) FB heb gekregen om toch e.e.a. vanuit een [NWS] kader te volgen met passende links.
    Wat dat betreft zijn ook mijn denkkaders aan verruiming toe.
    pi_34797758
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:21 schreef Singa het volgende:

[..]

Is dat relevant of ze kwetsend bedoeld zijn of niet?
    ja, is enorm relevant. Iemand opzettelijk kwetsen en iemand per ongeluk kwetsen zijn twee compleet verschillende dingen
    pi_34797782
    quote:

[..]
    1400 spotprents in 6 jaar tijd. Ach, dat zijn maar ruim 19 plaatjes per maand gemiddeld. Vraag me af waar men zich druk over maakt.
    pi_34797807
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Geen idee, maar je hoeft geen atoomwetenschapper te zijn om te snappen dat het feit dat ze die vlaggen in de fik zetten misschien betekent dat ze het niet zo tof vinden.
    En daar moet ik en heel Fok! zich iets van aantrekken? Hou even op zeg. We kennen geen censuur in Europa, en geen moslim heeft het recht om dat te willen veranderen. Noch een christen of een jood, overigens. Het moderne Europa is een vrijhaven voor alle mogelijke religies. Als een enkele religie aan de Vrijheid van Meningsuiting denkt te kunnen gaan morrelen is het snel gedaan met het draagvlak voor de godsdienstvrijheid.

Er staat hier echt iets meer op het spel dan alleen maar het recht om spotprentjes over een profeet te tekenen. Men verliest dat hier nogal eens uit het oog.
    pi_34797826
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

we sluiten mensen op die ongefundeerd dingen roepen om andere bevolkingsgroepen te kwetsen.
    Op de dag dat dat inzicht doordringt tot NorthernStar, eet ik mijn schoen op.
      maandag 6 februari 2006 @ 16:26:15 #298
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34797863
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:24 schreef Jalu het volgende:

[..]

En daar moet ik en heel Fok! zich iets van aantrekken? Hou even op zeg. We kennen geen censuur in Europa, en geen moslim heeft het recht om dat te willen veranderen.
    Wie heeft het over censuur? je gaat gerust je gang maar hoor.

maar mag ik het niet zielig vinden dan? . Of is dat geen censuur?
    pi_34797875
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

aangezien ze ook noorse, oostenrijkse en franse vlaggen verbranden, lijkt het mij gewoon een gevalletje blind rellen.

Overigens, ik zoek nog personeel voor een marktkraampje in Syrië om vlaggen van diverse Europese landen te verkopen
    pi_34797896
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 16:23 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ja, is enorm relevant. Iemand opzettelijk kwetsen en iemand per ongeluk kwetsen zijn twee compleet verschillende dingen
    Het ligt niet zo zwart-wit, want je weet dat je met spotprenten bepaalde mensen kwetst. Er zijn altijd wel mensen die zich gekwetst voelen door een bepaalde prent, moet je daarom nooit meer spotprenten publiceren?
      maandag 6 februari 2006 @ 16:27:50 #301
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34797927
    Per ongeluk kwetsen .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')