Ik zou zeggen ga ook een mooie tekening maken, maar geen brandbommen gooienquote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
In diverse Europese landen wordt de vrijheid misbruikt voor andere doeleinden dat is juist erg en daarmee beledig je mensen ermee
welke andere doeleinden?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensenrechten gaat veel beter dan is verwacht
In diverse Europese landen wordt de vrijheid misbruikt voor andere doeleinden dat is juist erg en daarmee beledig je mensen ermee
Je herhaalt jezelf.... dan ga ik dat ook maar doen;quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensenrechten gaat veel beter dan is verwacht
Pardon, kan je je beweringen ook onderbouwen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke andere doeleinden?
meki, de teroristen achter diverse aanslagen deden dat in naam van allah/mohammed. veel moslims vonden de aanslagen op Amerika een groot feest!
kan je dan niet begrijpen dat sommigen mohammed als terrorist afbeelden?
en waar gaan de mensenrechten dan beter?
houdt me niet langer in spanning!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
Goed we skippen Saoedie Arabie Disorder, omdat je het zo graag wilt. Dan nog is er een moslimland dat als eerde de daad veroordeelde. Het is het land dat het eerste de VS heeft erkend ook nog.
Hoe wil je dat stellen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat het andersom wel zo is dan?
Hoe wil je dat stellen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef damian5700 het volgende:
quote]Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat het andersom wel zo is dan?
Andere doeleinden . het express beledigen van mensen en als excuus vrijheid bij gaat halen dat is pas triest en zeer triestquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke andere doeleinden?
meki, de teroristen achter diverse aanslagen deden dat in naam van allah/mohammed. veel moslims vonden de aanslagen op Amerika een groot feest!
kan je dan niet begrijpen dat sommigen mohammed als terrorist afbeelden?
en waar gaan de mensenrechten dan beter?
En daar vallen de cartoonisten en redacteuren niet onder.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is verboden in de Islaam om de Mohammed te beledigen . elke Moslim weet dat . wat doet Denemarken express en onnodig beledigen zonder enige aanleiding . zeer triest en Denemarken moet dan hun verantwoordelijkheid nemen .
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf.... dan ga ik dat ook maar doen;![]()
je snapt niet hoe de grondwet van denemarken werkt geloof ik.
Daarin is zowel geregelt de vrijhied van meningsuiting en de vrijheid van religie.
Als je als deense moslimburger vindt dat die uitspraken van de krant niet kunnen. Dan doe je aangifte en je gaat naar de rechter.
Zo werkt het Meki.... snap dat nou toch eens een keer![]()
ps sorry voor deze smilies.. maar ik wordt soms wanhopig dat ik je het wel 100 keer kan uitleggen.. maar je wilt maar niet begrijpen hoe de wetten in denemarken werken. Je gaat steeds voorbij aan het Deense rechtssysteem
welke?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon, kan je je beweringen ook onderbouwen.
Zoals eerder gezegd: ben je het er niet mee eens, dan ga je naar de rechter. Rellen, brandstichten, geweld, dat is pas triest en zeer triest.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Andere doeleinden . het express beledigen van mensen en als excuus vrijheid bij gaat halen dat is pas triest en zeer triest![]()
Maar ze vallen wel onder de wet. Die beledigingen of smaad e.d. verbied.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En daar vallen de cartoonisten en redacteuren niet onder.
he he.. eindelijk... je snapt het...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?
dat is dan dom. hun zijn ook mensen net als wij en als zij dan graag willen beledigen moeten zij verantwoordelijkheid nemen en niet zomaar onderduiken of zoiets .Je hebt iets gedaan neem dan je verantwoordelijkheid bied je excuces aanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je beledigt word, omdat iemand anders zijn vrijheid van meningsuiting uitoefent, stap je naar de rechter. Sim-pel.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?
onnodig moslims kwesten ookquote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: ben je het er niet mee eens, dan ga je naar de rechter. Rellen, brandstichten, geweld, dat is pas triest en zeer triest.
Dat eerste is irrelevant in deze gehele discussie mijnsinsziens. Er worden sinds jaar en dag mensen vermoord in naam van welke religie of staat dan ook. Het 2e wil ik inderdaad wel onderbouwd zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke?
Dat de aanslagen in naam van allah/mohammed werden gepleegd pf dat in veel landen men daarna juichend de straat op ging en de amerikaanse vlag verbrande?
Meki blijft het maar niet begrijpen. Wel treurig voor iemand die in Eruopa woont. Als dat een geintegreerde is, dan huiver ,,,,,,, wat denken de niet -eintegreerden!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |