Hier verderquote:Zwijgen maakt medeplichtig
Toen ze schrijvers vermoordden
heb ik niets gezegd
ik was geen schrijver.
Toen ze een columnist en filmmaker vermoordden
heb ik niets gezegd
ik was geen columnist.
Toen ze in Europa joden belaagden
heb ik niets gezegd
ik was geen jood.
Toen ze in Amsterdam homoseksuelen mollesteerden
heb ik niets gezegd.
ik was geen homoseksueel.
Toen ze cartoonisten wilden vermoorden
heb ik niets gezegd.
ik was geen cartoonist.
Toen kwamen ze mij halen
en er was niemand meer om iets te zeggen.
Vrij naar een gedicht van dominee Martin Niemöller.
(Duits dominee Martin Niemöller 1892-1984, gearresteerd in 1937 en gedeporteerd naar het kamp Sachsenhausen.)
Dat is geen antwoord op mijn vraag beste Meki. Je probeert nogal vaak vragen te ontwijken, blijkbaar kun je ze niet beantwoorden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:22 schreef Meki het volgende:
[..]
en het beledigen van Moslims gaan niet tegen onze waarden mogen wij dan alleen moslims beledigen enkel hun alleen ?
Die goede oude tijd toen moslims nog geen Nederlands lazenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef salutem het volgende:
[..]
Mekipraatpoep.nl nu de nieuwe site met onbevooroordeelde meningen !!!
uit 2002 nooit iets over gehoord van onze moslim vrienden ....
hansteeuwen.net :
Weet je wat ik ook zo\\\'n ontzettende zak vind ALLAH!!!
Allah, met zijn dikke lul !!!
Dan heb je van die hysterische zandmensen die gaan heel hard zo van ALLAH, ALLAH!!!
Weet je jongen, doe eens rustig, doe eens rustig het is hier zo heet weet je wel , en dan van ALLAH ALLAH ALLAH njieuw poef ALLAH!!!!
En van die doodsbange zandvrouwtjes met die doeken om hun kop...
Vraagt de cameraploeg; ”Worden jullie onderdrukt???” “dat moet ik aan mijn man vragen.”
En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!
En daar heeft ie volkomen gelijk in!!!
Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer.
NEE, dan ben je een hoer met een doek om je kop!
Kom op zeg!!
Kwal. Er staan duizenden mensen met stenen te gooien en jij richt je pijlen op degene die nog altijd de moed heeft om met andersdenkenden in discussie te gaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
waarom reageren we nog op Meki... het lijkt wel een gezwel die gast. Als we nu eens niet meer reageren, misschien gaat het dan wel weg.
Nee, die cartoons zijn hét excuus om ambassades in brand te steken en dadelijk ook ongetwijfeld Denen, Fransen etc. in het midden-oosten te ontvoeren en/of te vermoorden. Welke pagina in je grote boek rechtvaardigt dat?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is slechts een excuus om ermee door te gaan met beledigen
Zelfmoordaanslagen zijn een fenomeen in de moderne tijd dat begonnen is bij hindoeïsten. Sterker nog, tot 2003 had een hindoeïstische groepering het grootste aantal zelfmoordaanslagen op z'n naam staan. Niet in naar van het Hindoeïsme, overigens, voorzover ik weet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De vraag waarom er aanslagen in naam van de islam en nooit in de naam van bijvoorbeeld het Hindoeïsme plaatsvinden wordt daardoor nooit beantwoord.
stop maar met je poging een antwoord te krijgen. Ik heb ook nog een lijst vragen openstaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag beste Meki. Je probeert nogal vaak vragen te ontwijken, blijkbaar kun je ze niet beantwoorden.
wat is je vraag dan ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag beste Meki. Je probeert nogal vaak vragen te ontwijken, blijkbaar kun je ze niet beantwoorden.
En straks slaat in een westers land de vlam in de pan en komen ze klagen dat er een Syrische ambassade o.i.d. uitgebrand is en dat hun bevolking opgejaagd wordquote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die cartoons zijn hét excuus om ambassades in brand te steken en dadelijk ook ongetwijfeld Denen, Fransen etc. in het midden-oosten te ontvoeren en/of te vermoorden. Welke pagina in je grote boek rechtvaardigt dat?
juist en hoe gaan we het andere keer aanpakkenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die cartoons zijn hét excuus om ambassades in brand te steken en dadelijk ook ongetwijfeld Denen, Fransen etc. in het midden-oosten te ontvoeren en/of te vermoorden. Welke pagina in je grote boek rechtvaardigt dat?
Kom eens met cijfers dan ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zelfmoordaanslagen zijn een fenomeen in de moderne tijd dat begonnen is bij hindoeïsten. Sterker nog, tot 2003 had een hindoeïstische groepering het grootste aantal zelfmoordaanslagen op z\'n naam staan. Niet in naar van het Hindoeïsme, overigens, voorzover ik weet.
Dit was mijn vraag, maar er zijn nog wel meer onbeantwoorde vragen.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het beledigen van homo;s en Joden gaat ook lijnrecht in tegen onze waarden. Moeten wij dan ook de Iraanse ambassade in brand gaan steken?
en als men dat verbod overtreed, wat dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef Meki het volgende:
[..]
juist en hoe gaan we het andere keer aanpakken
het verbod van mensen beledigen maar daar is de EU en de VN meebezig
volgens mij geef je geen antwoord op m'n vraag.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef Meki het volgende:
[..]
juist en hoe gaan we het andere keer aanpakken
het verbod van mensen beledigen maar daar is de EU en de VN meebezig
En dan heet het opeens racisme, discriminatie en gebrek aan respect.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En straks slaat in een westers land de vlam in de pan en komen ze klagen dat er een Syrische ambassade o.i.d. uitgebrand is en dat hun bevolking opgejaagd word![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Kom eens met cijfers dan ...
[ bron ]quote:This wealth of information creates a new picture about what is motivating suicide terrorism. Islamic fundamentalism is not as closely associated with suicide terrorism as many people think. The world leader in suicide terrorism is a group that you may not be familiar with: the Tamil Tigers in Sri Lanka.
This is a Marxist group, a completely secular group that draws from the Hindu families of the Tamil regions of the country. They invented the famous suicide vest for their suicide assassination of Rajiv Ghandi in May 1991. The Palestinians got the idea of the suicide vest from the Tamil Tigers.
als jullie dat als een aanleding zien moeten jullie hetzelf weten maar dan heb je wel de politie aan je kopquote:Op zondag 5 februari 2006 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit was mijn vraag, maar er zijn nog wel meer onbeantwoorde vragen.
[..]
o ja, dat was waar, dan wel ja. Nu is het slechts 'rechtvaardiging van het leed wat de profeet aangedaan is'quote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan heet het opeens racisme, discriminatie en gebrek aan respect.
dan worden ze opgepakt wegens beledigingquote:Op zondag 5 februari 2006 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als men dat verbod overtreed, wat dan?
goh, verrassendquote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
volgens mij geef je geen antwoord op m\'n vraag.
door de aanleidingquote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef Flurry het volgende:
Okee.... we zitten dus met een stand-off.... Wij beledigen moslims en die trekken dat slecht. Moslims beledigen ons en wij zien daarom geen reden om geen moslims te beledigen... We moeten dus of stoppen met beledigen en dat past niet in onze cultuur, of zij moeten stoppen met er zo fel op te reageren en dat past niet in hun cultuur.... hoe gaan we hieruit komen, mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |