Een aantal ver in de meerderheid dan dat er moslims aanwezig waren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveel olifanten deden volgens jou mee?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een aantal ver in de meerderheid dan dat er moslims aanwezig waren.
waar?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:56 schreef Gia het volgende:
Premier Erdogan wil de persvrijheid indammen, omdat in de koran staat dat ieder die een profeet beledigt, gedood moet worden.
ik geloof dat er een stuk of 20 meededen.quote:
bronnen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof dat er een stuk of 20 meededen.
Ja, maar meer en meer mensen hebben door dat ons slechte image in de islamitische wereld toch maar een middel is van de lokale dictator om z\'n volk dom en in het gelid te houden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ach, het Westen heeft al zo\\\'n slechte imago door deze haatprenten. Ik dacht, ik geef de Europeanen wat krediet. Het zijn toch de Europeanen immersgeweest die Amerika, Australie en Nieuw zeeland ontdekt hebben. Net zoals de Arabieren de grondlegger waren van het nieuwe denken in de natuurwetenschappen. Enige erkenning is wel op zijn plaats.
quote:
Zo! Die had gisteren ook weer het grootste woord! Wat een ontzettende klootzak is die man toch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef milagro het volgende:
Laat me raden, mijn barmhartige achterbuurman Imam Fawaz![]()
Volgens het artikel op de frontpage:quote:
Dat heb ik ook de hele tijd!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:59 schreef Triggershot het volgende:
ik zie alleen een zoek optie :')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens het artikel op de frontpage:
Spotprenten: Erdogan wil persvrijheid indammen
Vind het sowieso belachelijk dat iemand als Erdogan West-europa wil voorschrijven wat wel en niet gepubliceerd mag worden.
De idioot.
Euh, Erdogan is toch geen profeet, hè?![]()
niet Erdogan. en dan vraag ik me nog af waar in de koran.quote:'Al Ghurabaa' beriepen zich op de Koran, waarin zou staan dat iedereen moet worden gedood die een profeet beledigt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat heb ik ook de hele tijd!
Iedereen roept maar google, google en nog es op google! Dan kijk ik op google, staat er geen ene fuck!
vertaling:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef merino het volgende:
http://www.frip.dk/undskyld/
krijgt net dit door van Deense vriend op msn.
hij schijnt nogal bang te zijn voor een oorlog. Ik heb alles gemist dus moet me nog gaan inlezen
quote:Sorry for giving you shelter and help
Sorry for giving you can education
Sorry for helping you financielly
Sorry for letting you do your own religion in our christian country
Sorry for sending help to your countries
Sorry for not demand blood-revenge on the murders on our countrymen by muslims
Sorry for not running around with explosives on out bodies when we feel pushed aside
Sorry for just not doing what your religion says.
but an apoly for using freedom of speech in our own country with laws that says we can, THAT you'll never get
-Ekstrabladet is a danish newspaper and læserbrev - readers letter..
Om de profeet zelf aan te halen: 'De inkt van de geleerden is heiliger dan het bloed van de martelaren.'quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:03 schreef Refragmental het volgende:
De pen is machtiger dan het zwaard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |