abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34736065

Ambassades Syrië in brand gestoken

De Deense en Noorse ambassades in Syrië zijn in brand gestoken. Woedende moslims bestormden de gebouwen uit protest tegen de cartoons met de profeet Mohammed en staken ze in brand.
pi_34736080
tvp
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34736108
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoeveel olifanten deden volgens jou mee?
Een aantal ver in de meerderheid dan dat er moslims aanwezig waren.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:55:43 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34736133
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een aantal ver in de meerderheid dan dat er moslims aanwezig waren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:56:09 #5
3542 Gia
User under construction
pi_34736147
Premier Erdogan wil de persvrijheid indammen, omdat in de koran staat dat ieder die een profeet beledigt, gedood moet worden.

Waarom zijn die moslims niet boos geworden op "the passion of the christ"? Zij zien Jezus toch ook als een profeet!

Of geldt dat niet voor iedere profeet?
pi_34736154
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sorry heb ze niet geteld
pi_34736167
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:56 schreef Gia het volgende:
Premier Erdogan wil de persvrijheid indammen, omdat in de koran staat dat ieder die een profeet beledigt, gedood moet worden.
waar?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:57:16 #8
44906 merino
World of Sleepers
pi_34736172
http://www.frip.dk/undskyld/

krijgt net dit door van Deense vriend op msn.

hij schijnt nogal bang te zijn voor een oorlog. Ik heb alles gemist dus moet me nog gaan inlezen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:57:25 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34736177
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

sorry heb ze niet geteld
ik geloof dat er een stuk of 20 meededen.
pi_34736190
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geloof dat er een stuk of 20 meededen.
bronnen?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:57:57 #11
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_34736193
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ach, het Westen heeft al zo\\\'n slechte imago door deze haatprenten. Ik dacht, ik geef de Europeanen wat krediet. Het zijn toch de Europeanen immersgeweest die Amerika, Australie en Nieuw zeeland ontdekt hebben. Net zoals de Arabieren de grondlegger waren van het nieuwe denken in de natuurwetenschappen. Enige erkenning is wel op zijn plaats.
Ja, maar meer en meer mensen hebben door dat ons slechte image in de islamitische wereld toch maar een middel is van de lokale dictator om z\'n volk dom en in het gelid te houden.

Je weet misschien nog dat lang voor dit speelde we op 2 vandaag al de eerste beelden van de haatpredikende imam\'s op TV zagen,

Want zolang simpelen de macht willen houden door de rest nog simpeler te houden is een zondebok toch altijd nodig.

Ik maak me overigens totaal niet druk, over dat imago dat wij hebben bij in het MO eo. Jij zou je misschien ens af moeten vragen wat voor\'n imago die gasten bij ons hebben.

Het is discutabel dat de arabische wereld echt de grondlegger van de moderne wetenschap is geweest. Het is breed gedragen dat de kennis daar in feit \"on hold\" heeft gestaan, met marginale vooruitgang. De kennis was veroverd uit de oude griekse beschaving, en is weer in het westen terecht gekomen na de kruistochten.

Maar misschien is dat niet zo, in welk geval ik me als islamiet zwaar besodemieterd zou voelen. Want alle prietpraat en borstklopperij ten spijt, is geen enkel islamitisch land zo welvarend als een gemiddeld westers land.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 18:58:22 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34736201
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

bronnen?
google
pi_34736203
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef milagro het volgende:
Laat me raden, mijn barmhartige achterbuurman Imam Fawaz
Zo! Die had gisteren ook weer het grootste woord! Wat een ontzettende klootzak is die man toch.

Kan jij zijn zoontje niet ombrengen onder het motto dat hij je beledigd heeft? Nee, natuurlijk doe je dat niet. Je hebt een opvoeding genoten met daarin fatsoen. Hulde voor die houding, want eigenlijk ben jij ook gewoon een hoer.

Nofi..
pi_34736204
Echt schandalig hoe er gereageerd wordt Collectieve godsdienstwaanzin.
Komop CNN of AL Jazeera laat eens wat karikaturen van Buddha of Jezus of de Paus zien. Dan weten ze in ieder geval dat dergelijke karikaturen normaal zijn in het westen. Extremistische moslims mogen ons onder geen enkel voorbehoud opleggen wat wij in het westen wel of niet mogen schrijven. Volgens mij moeten we in het westen maar eens vlaggen gaan verbranden. Kijken hoe ze dat vinden.... Ok geen goed voorbeeld maar hun relativeringsvermogen is nul komma nul
pi_34736230
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

google
ik zie alleen een zoek optie :')
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:00:07 #16
3542 Gia
User under construction
pi_34736246
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

waar?
Volgens het artikel op de frontpage:

Spotprenten: Erdogan wil persvrijheid indammen

Vind het sowieso belachelijk dat iemand als Erdogan West-europa wil voorschrijven wat wel en niet gepubliceerd mag worden.

De idioot.

Euh, Erdogan is toch geen profeet, hè?
pi_34736248
Syrië is een extreem dictatoriaal land, je kunt er geen scheet laten zonder dat de geheime dienst het weet. Het regime van Syrië heeft in het verleden tienduizenden afgeslacht die zich verzetten tegen de regering, en tot op de dag van vandaag zitten de gevangenissen vol met politieke gevangenen.

Ondenkbaar dat in dit land ambassades in de brand worden gestoken zonder medeweten van de regering. Allemaal geensceneerd door Assad en zijn beulen.
pi_34736266
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:59 schreef Triggershot het volgende:
ik zie alleen een zoek optie :')
Dat heb ik ook de hele tijd!
Iedereen roept maar google, google en nog es op google! Dan kijk ik op google, staat er geen ene fuck!
pi_34736304
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens het artikel op de frontpage:

Spotprenten: Erdogan wil persvrijheid indammen

Vind het sowieso belachelijk dat iemand als Erdogan West-europa wil voorschrijven wat wel en niet gepubliceerd mag worden.

De idioot.

Euh, Erdogan is toch geen profeet, hè?
quote:
'Al Ghurabaa' beriepen zich op de Koran, waarin zou staan dat iedereen moet worden gedood die een profeet beledigt.
niet Erdogan. en dan vraag ik me nog af waar in de koran.
pi_34736311
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dat heb ik ook de hele tijd!
Iedereen roept maar google, google en nog es op google! Dan kijk ik op google, staat er geen ene fuck!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:03:23 #21
44906 merino
World of Sleepers
pi_34736343
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef merino het volgende:
http://www.frip.dk/undskyld/

krijgt net dit door van Deense vriend op msn.

hij schijnt nogal bang te zijn voor een oorlog. Ik heb alles gemist dus moet me nog gaan inlezen
vertaling:
quote:
Sorry for giving you shelter and help
Sorry for giving you can education
Sorry for helping you financielly
Sorry for letting you do your own religion in our christian country
Sorry for sending help to your countries
Sorry for not demand blood-revenge on the murders on our countrymen by muslims
Sorry for not running around with explosives on out bodies when we feel pushed aside
Sorry for just not doing what your religion says.

but an apoly for using freedom of speech in our own country with laws that says we can, THAT you'll never get

-Ekstrabladet is a danish newspaper and læserbrev - readers letter..
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_34736349
De pen is machtiger dan het zwaard!

Laten we onze energie nog meer steken in het ontwikkelen van een alternatief voor olie.
Op die manier raken bijna alle moslimlanden hun enige bron van inkomsten kwijt en kunnen ze weer terug de stront in zakken.
Logisch gevolg is dan dat ze geen geld meer hebben voor superieure westerse/russische wapens. En als we geluk hebben vervallen ze weer in landje pik onder elkaar zoals het daar altijd was geweest.
pi_34736358
Waarom zegt de ene moslims dat je iedereen mag doden die geen moslim is en vraagt de ander waar dat staat

Kan niet iedereen gewoon dezelfde druk krijgen?
pi_34736368
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:03 schreef Refragmental het volgende:
De pen is machtiger dan het zwaard!
Om de profeet zelf aan te halen: 'De inkt van de geleerden is heiliger dan het bloed van de martelaren.'
pi_34736384
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Triggershot het volgende:
Ja, lachen met jou!
Is google de plintladdertjes en de bougievonkjes van Fok! ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')