abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 februari 2006 @ 00:17:16 #1
862 Arcee
Look closer
pi_34747060
Centraal] Ophef over Eu spotprenten #1
Centraal] Ophef over Eu spotprenten #2
Centraal] Ophef over Eu spotprenten #3
Centraal] Ophef over Eu spotprenten #4
Centraal] Ophef over Eu spotprenten #5

quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Sorry hoor, maar dit vindt ik dus nergens op slaan. Laten we 11 september er maar weer eens bij halen. Het excuus om dingne over moslims te mogen roepen en binnenlandse maatregleen nemen.

Als er iest is uitgemolken voor eigen gewin is het 11 september wel.
Ja, laten we dat nu maar eens vergeten idd. Er zijn wel ergere dingen om ons druk over te maken nu, zoals een spotprent over Mohammed.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34747122
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef teh-Rammie het volgende:

[..]

Achja, Meki haalde de holocaust erbij.. over uitgemolken gesproken..
dus moeten wij het ook maar doen?
Dat is iets wat van beide kanten steeds terugkomt.
Zij doen dit en daarom reageren wij zo..
Ander: Zij doen dit en daarom reageren wij zo..

Zo gaat het de hele tijd en om uit de vicieue cirkel te komen kan je niet anders dan dat 1 van de partijen ermee stopt. Nou waarom zouden wij dat niet zijn?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 5 februari 2006 @ 00:20:23 #3
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34747168
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef One_of_the_few het volgende:

Zo gaat het de hele tijd en om uit de vicieue cirkel te komen kan je niet anders dan dat 1 van de partijen ermee stopt. Nou waarom zouden wij dat niet zijn?
Natuurlijk, geef maar toe. Dan heb je tot het einde van tijden huilende en rellende moslims die boos zijn over het feit dat er nog steeds alcohol in bier zit. Godzijdank hebben we Youp van \'t Hek.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34747177
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dus moeten wij het ook maar doen?
Dat is iets wat van beide kanten steeds terugkomt.
Zij doen dit en daarom reageren wij zo..
Ander: Zij doen dit en daarom reageren wij zo..

Omdat we dat al vaak genoeg geprobeerd hebben misschien?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:20:56 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34747185
Deze blijft echt briljant.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34747200
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Poncho het volgende:

[..]

9/11 is anders niet het enige wat dankzij hen gebeurd is.
Dankzij hen...
Ja laten we vergelijken welke cultuur erger is dan de andere. Wat is dat voor zinloos iets? Laten we elkaar lekker verrot schelden, dingen in de fik steken en denken dat we zo wel verder komen. Wij zijn toch niet de schuldigen..........
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 5 februari 2006 @ 00:21:38 #7
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34747209
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Poncho het volgende:
Natuurlijk, geef maar toe. Dan heb je tot het einde van tijden huilende en rellende moslims die boos zijn over het feit dat er nog steeds alcohol in bier zit. Godzijdank hebben we Your van \'t Hek.
(erg scherp trouwens).
  zondag 5 februari 2006 @ 00:22:44 #8
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34747238
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dankzij hen...
Ja laten we vergelijken welke cultuur erger is dan de andere. Wat is dat voor zinloos iets? Laten we elkaar lekker verrot schelden, dingen in de fik steken en denken dat we zo wel verder komen. Wij zijn toch niet de schuldigen..........
Relativeren is je echt vreemd he.
Een spotprentje tegen een ambassade die in puin geslagen wordt.
Nee inderdaad, geef maar aan ze toe. Zodra ze hun zin niet krijgen gaan ze huilend met zelfgemaakte bommetjes om hun middel de straat op.
pi_34747240
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:

Dat gaat altijd met golf bewegingen. Het westerse gedachte goed zette na het Ottomaanse rijk heel erg op.
Ja, we hadden de drie Moslim rijken in de tang. We hebben alleen jammer genoeg niet gebruikt gemaakt van de kansen die we toen hadden. Achteraf zeer te betreuren.
pi_34747273
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[knip]
Ik sta nog ingeschreven als gelovige, maar in de praktijk..
Heb wel respect voor die mensen, zolang ze mij maar niet verplichten tot iets.
Ik zou er wel voor zijn,a l die prenten over elk geloof steeds plaatsen. Denk dat het tot verruimde inzichten kan leiden.
And that is the news.''
pi_34747324
Ik stel een boycot voor op alle Syrische producten...
pi_34747326
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Poncho het volgende:

[..]

Natuurlijk, geef maar toe. Dan heb je tot het einde van tijden huilende en rellende moslims die boos zijn over het feit dat er nog steeds alcohol in bier zit. Godzijdank hebben we Youp van \\\'t Hek.
Wie zegt dat ik toegeven bedoelde? Ow, hij is niet voor de meeste posts hier, dus geeft hij toe aan de moslims
And that is the news.''
  zondag 5 februari 2006 @ 00:26:08 #13
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34747351
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:25 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik toegeven bedoelde? Ow, hij is niet voor de meeste posts hier, dus geeft hij toe aan de moslims
quote:
pi_34747370
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef popolon het volgende:
Deze blijft echt briljant.
[afbeelding]

Ik denk dat ik mij behoorlijk zou moeten inhouden als ik dergelijk tuig zag demonstreren. Graag een enkeltje retour voor deze profiteurs. Mochten de politici geen maatregelen nemen, dan hoop ik dat de bevolking uiteindelijk het recht in eigen handen zal nemen.
pi_34747373
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef primusinterpares het volgende:

[..]

Ja, we hadden de drie Moslim rijken in de tang. We hebben alleen jammer genoeg niet gebruikt gemaakt van de kansen die we toen hadden. Achteraf zeer te betreuren.
Ach ... de Islam is een slechte verbastering van Joodse en Christelijke religieuze geschriften.
Wanneer de kruisvaarders destijds wat grondiger te werk waren gegaan hadden we deze discussie nu helemaal niet hoeven voeren.
Geloofsovertuigingen zijn altijd al misbruikt om politieke macht te ventileren. Momenteel zie je dit helaas sterk terug onder veelal Islamitische bevolkingsgroepen die de boot van de moderne wereld gemist hebben.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34747377
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Jalu het volgende:

[..]

Omdat we dat al vaak genoeg geprobeerd hebben misschien?
Wat is jouw oplossing dan? Oorlog?
Waarom is het zo snel, of moslims beledigen en ze voor alles en nog wat uitmaken of door de knieen gaan voor moslims?
Iets meer nuance mag ook wel hoor.
And that is the news.''
pi_34747452
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef Poncho het volgende:

[..]

Nee inderdaad, geef maar aan ze toe. Zodra ze hun zin niet krijgen gaan ze huilend met zelfgemaakte bommetjes om hun middel de straat op.
Nou, ik haal 11 september er niet bij. ik vergelijk niet wat zij allemaal wel niet hebben gedaan en wij niet. Ik zeg niet steeds hoe slecht die moslims wel niet zijn en dan moet ik relativeren?
Als jij eerst mijn psots gaat lezen en een beetje nuance gaat aanbregen komen we misschien nog ergens. Het enige wat je nu doet is simpele goedkope opmerkingen maken en mij dingen in de schoenen schuiven die ik niet heb gezegd.
And that is the news.''
pi_34747459
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef Poncho het volgende:

[..]

zondag 5 februari 2006 @ 00:29:09 #19
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34747467
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Wat is jouw oplossing dan? Oorlog?
Waarom is het zo snel, of moslims beledigen en ze voor alles en nog wat uitmaken of door de knieen gaan voor moslims?
Iets meer nuance mag ook wel hoor.
Strak plan, nuance. Net zo'n soort nuance als een ambassade aftuigen vanwege spotprentjes.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:29:50 #20
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34747494
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij niet.
pi_34747497
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef primusinterpares het volgende:

[..]

Als je het op die manier bekijkt zijn we inderdaad veel te laat begonnen om het MO een beetje te hervormen.
And that is the news.''
pi_34747506
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Poncho het volgende:

[..]

Jij niet.
pi_34747529
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef Poncho het volgende:

[..]

[..]
en nu?

Heb je wel gelezen wat ik heb neergezet?
And that is the news.''
pi_34747535
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Als je het op die manier bekijkt zijn we inderdaad veel te laat begonnen om het MO een beetje te hervormen.
Beetje baas spelen in MO, wie geeft ons dat recht?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:30:55 #25
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34747537
Twee foto\'s die ik welhaast surrealistisch vind:

Hier eentje met een groepje protestanten met daarvoor Engelse politiemensen. Je zou anders niet zeggen dat het in Engeland is.

En deze van een jongentje die een bord vasthoudt met een zeer beladen tekst. Treffender kan je niet in beeld brengen hoe sommige kinderen met haat worden gevoed.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')