Ja, laten we dat nu maar eens vergeten idd. Er zijn wel ergere dingen om ons druk over te maken nu, zoals een spotprent over Mohammed.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Sorry hoor, maar dit vindt ik dus nergens op slaan. Laten we 11 september er maar weer eens bij halen. Het excuus om dingne over moslims te mogen roepen en binnenlandse maatregleen nemen.
Als er iest is uitgemolken voor eigen gewin is het 11 september wel.
dus moeten wij het ook maar doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Achja, Meki haalde de holocaust erbij.. over uitgemolken gesproken..
Natuurlijk, geef maar toe. Dan heb je tot het einde van tijden huilende en rellende moslims die boos zijn over het feit dat er nog steeds alcohol in bier zit. Godzijdank hebben we Youp van \'t Hek.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Zo gaat het de hele tijd en om uit de vicieue cirkel te komen kan je niet anders dan dat 1 van de partijen ermee stopt. Nou waarom zouden wij dat niet zijn?
Omdat we dat al vaak genoeg geprobeerd hebben misschien?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dus moeten wij het ook maar doen?
Dat is iets wat van beide kanten steeds terugkomt.
Zij doen dit en daarom reageren wij zo..
Ander: Zij doen dit en daarom reageren wij zo..
Zo gaat het de hele tijd en om uit de vicieue cirkel te komen kan je niet anders dan dat 1 van de partijen ermee stopt. Nou waarom zouden wij dat niet zijn?
Dankzij hen...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
9/11 is anders niet het enige wat dankzij hen gebeurd is.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Poncho het volgende:
Natuurlijk, geef maar toe. Dan heb je tot het einde van tijden huilende en rellende moslims die boos zijn over het feit dat er nog steeds alcohol in bier zit. Godzijdank hebben we Your van \'t Hek.
Relativeren is je echt vreemd he.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dankzij hen...
Ja laten we vergelijken welke cultuur erger is dan de andere. Wat is dat voor zinloos iets? Laten we elkaar lekker verrot schelden, dingen in de fik steken en denken dat we zo wel verder komen. Wij zijn toch niet de schuldigen..........![]()
Ja, we hadden de drie Moslim rijken in de tang. We hebben alleen jammer genoeg niet gebruikt gemaakt van de kansen die we toen hadden. Achteraf zeer te betreuren.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Dat gaat altijd met golf bewegingen. Het westerse gedachte goed zette na het Ottomaanse rijk heel erg op.
Ik sta nog ingeschreven als gelovige, maar in de praktijk..quote:
Wie zegt dat ik toegeven bedoelde? Ow, hij is niet voor de meeste posts hier, dus geeft hij toe aan de moslimsquote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Natuurlijk, geef maar toe. Dan heb je tot het einde van tijden huilende en rellende moslims die boos zijn over het feit dat er nog steeds alcohol in bier zit. Godzijdank hebben we Youp van \\\'t Hek.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik toegeven bedoelde? Ow, hij is niet voor de meeste posts hier, dus geeft hij toe aan de moslims![]()
quote:Zo gaat het de hele tijd en om uit de vicieue cirkel te komen kan je niet anders dan dat 1 van de partijen ermee stopt. Nou waarom zouden wij dat niet zijn?
[afbeelding]quote:
Ach ... de Islam is een slechte verbastering van Joodse en Christelijke religieuze geschriften.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef primusinterpares het volgende:
[..]
Ja, we hadden de drie Moslim rijken in de tang. We hebben alleen jammer genoeg niet gebruikt gemaakt van de kansen die we toen hadden. Achteraf zeer te betreuren.
Wat is jouw oplossing dan? Oorlog?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Jalu het volgende:
[..]
Omdat we dat al vaak genoeg geprobeerd hebben misschien?
Nou, ik haal 11 september er niet bij. ik vergelijk niet wat zij allemaal wel niet hebben gedaan en wij niet. Ik zeg niet steeds hoe slecht die moslims wel niet zijn en dan moet ik relativeren?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Relativeren is je echt vreemd he.
Een spotprentje tegen een ambassade die in puin geslagen wordt.
Nee inderdaad, geef maar aan ze toe. Zodra ze hun zin niet krijgen gaan ze huilend met zelfgemaakte bommetjes om hun middel de straat op.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Relativeren is je echt vreemd he.
Een spotprentje tegen een ambassade die in puin geslagen wordt.
Nee inderdaad, geef maar aan ze toe. Zodra ze hun zin niet krijgen gaan ze huilend met zelfgemaakte bommetjes om hun middel de straat op.
Strak plan, nuance. Net zo'n soort nuance als een ambassade aftuigen vanwege spotprentjes.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing dan? Oorlog?
Waarom is het zo snel, of moslims beledigen en ze voor alles en nog wat uitmaken of door de knieen gaan voor moslims?
Iets meer nuance mag ook wel hoor.
Jij niet.quote:
Als je het op die manier bekijkt zijn we inderdaad veel te laat begonnen om het MO een beetje te hervormen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef primusinterpares het volgende:
[..]
Ja, we hadden de drie Moslim rijken in de tang. We hebben alleen jammer genoeg niet gebruikt gemaakt van de kansen die we toen hadden. Achteraf zeer te betreuren.
en nu?quote:
Beetje baas spelen in MO, wie geeft ons dat recht?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als je het op die manier bekijkt zijn we inderdaad veel te laat begonnen om het MO een beetje te hervormen.
Die lui zijn knettergekquote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef popolon het volgende:
Deze blijft echt briljant.
[afbeelding]
Laat maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Strak plan, nuance. Net zo\'n soort nuance als een ambassade aftuigen vanwege spotprentjes.
Ik heb moslims helemaal nergens voor uitgemaakt. Ze hebben zich echter niet te bemoeien met de Europese binnenlandse pers en als ze dat dan al wel willen dan wel graag via de legale weg in Europa en niet door ambassade's in brand te steken, vlaggen te verbranden en meer van dat soort volstrekt overtrokken flauwekul.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing dan? Oorlog?
Waarom is het zo snel, of moslims beledigen en ze voor alles en nog wat uitmaken of door de knieen gaan voor moslims?
Iets meer nuance mag ook wel hoor.
Meki haalde de holocaust erbij. Wat is het verschil?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nou, ik haal 11 september er niet bij. ik vergelijk niet wat zij allemaal wel niet hebben gedaan en wij niet. Ik zeg niet steeds hoe slecht die moslims wel niet zijn en dan moet ik relativeren?
Als jij eerst mijn psots gaat lezen en een beetje nuance gaat aanbregen komen we misschien nog ergens. Het enige wat je nu doet is simpele goedkope opmerkingen maken en mij dingen in de schoenen schuiven die ik niet heb gezegd.
Ik heb het erover als je het vanuit dat standpunt bekijkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje baas spelen in MO, wie geeft ons dat recht?
Terwijl het westen zich wel met islam bemoeit...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik heb moslims helemaal nergens voor uitgemaakt. Ze hebben zich echter niet te bemoeien met de Europese binnenlandse pers en als ze dat dan al wel willen dan wel graag via de legale weg in Europa en niet door ambassade\'s in brand te steken, vlaggen te verbranden en meer van dat soort volstrekt overtrokken flauwekul.
Ze worden boos omdat iemand mohammed afbeeld als een terrorist. Vervolgens gaan ze de straat op om te laten zien dat de spotprenten weldegelijk kloppen. Agressie, haat, onverdraagzaamheid, etc.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Trancelocator het volgende:
Twee foto\\\'s die ik welhaast surrealistisch vind:
Hier eentje met een groepje protestanten met daarvoor Engelse politiemensen. Je zou anders niet zeggen dat het in Engeland is.
[afbeelding]
En deze van een jongentje die een bord vasthoudt met een zeer beladen tekst. Treffender kan je niet in beeld brengen hoe sommige kinderen met haat worden gevoed.
[afbeelding]
Weet jij überhaupt wel wat je hebt neergezet?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en nu?
Heb je wel gelezen wat ik heb neergezet?
Oh, nu trek je heel mijn post uit zijn context.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Laat maar.
Je begrijpt mijn hele punt niet en trekt het uit zijn context. Maar ga nu niet lopen posten dat die moslims zo achterlijk zijn.
Enkeltje zandbak. Deze 'mensen' horen hier niet. Het enige dat deze 'mensen' zijn zijn profiteurs van 'onze' rijke samenleving. En het erge is dat 'we' er met z'n allen intrappen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Trancelocator het volgende:
Twee foto\\\'s die ik welhaast surrealistisch vind:
Hier eentje met een groepje protestanten met daarvoor Engelse politiemensen. Je zou anders niet zeggen dat het in Engeland is.
[afbeelding]
En deze van een jongentje die een bord vasthoudt met een zeer beladen tekst. Treffender kan je niet in beeld brengen hoe sommige kinderen met haat worden gevoed.
[afbeelding]
vanuit welke standpunt dan ook, zou precies zelfde zijn als dat die radicalen nu Europa proberen te hervormen omdat het ze niet aanstaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb het erover als je het vanuit dat standpunt bekijkt.
whahaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef popolon het volgende:
Deze blijft echt briljant.
[afbeelding]
Beetje proberen de moslim-waarden en normen op te leggen aan westerse landen op straffe van geweld, wie geeft de moslims dat recht?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje baas spelen in MO, wie geeft ons dat recht?
Sommige moslims doen inderdaad niet echt de moeite om de beste kant van zichzelf te laten zien. Ook nu weer.....quote:Op zondag 5 februari 2006 00:32 schreef kenz het volgende:
[..]
Ze worden boos omdat iemand mohammed afbeeld als een terrorist. Vervolgens gaan ze de straat op om te laten zien dat de spotprenten weldegelijk kloppen. Agressie, haat, onverdraagzaamheid, etc.
Wat een idioten.
linkquote:Op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Beetje proberen de moslim-waarden en normen op te leggen aan westerse landen op straffe van geweld, wie geeft de moslims dat recht?
Bij dit soort demonstraties zou ik er niet wakker van liggen wanneer westerlingen een paar van deze zieke geesten om zouden leggen. Dit soort demonstraties zou je nooit mogen accepteren binnen de grenzen van de EU. De teksten tonen precies het disrespect voor de vrije westerse samenlevingen aan.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Trancelocator het volgende:
Twee foto\\\\\\\'s die ik welhaast surrealistisch vind:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hervormen? Die mensen zijn niet in staat om te hervormen.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef One_of_the_few het volgende:
Als je het op die manier bekijkt zijn we inderdaad veel te laat begonnen om het MO een beetje te hervormen.
Vertel. Verbiedt het westen landen in het M.O. om het moslim geloof te belijden, of zo?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Terwijl het westen zich wel met islam bemoeit...
De Islam zit in Denemarken, de Deense kranten niet in de islamitische landen..quote:Op zondag 5 februari 2006 00:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Terwijl het westen zich wel met islam bemoeit...
Ja wat je quote was goed. De betekenis van die woorden waren anders dan jij denkt.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Meki haalde de holocaust erbij. Wat is het verschil?
Ik zeg ook niet steeds hoe slecht moslims zijn. Om eerlijk te zijn is dit de eerste keer dat ik me in zo\'n discussie in laat.
Jij lult over nuance. Laat die moslims die op dit moment een vuur stoken om warm te blijven ook maar eens nuanceren.
Opmerkingen die je niet gezegd hebt? Ik quote toch anders jouw quote.
Islamitische landen wel christenen dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef Jalu het volgende:
[..]
Vertel. Verbiedt het westen landen in het M.O. om het moslim geloof te belijden, of zo?
Ja hoor, maar begrijpend lezen is lastig schijnt...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
Weet jij überhaupt wel wat je hebt neergezet?
leg maar uit welke context ik het uit haal en waar ik hte weer inplaats.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh, nu trek je heel mijn post uit zijn context.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |