Ik zou zeggen ga ook een mooie tekening maken, maar geen brandbommen gooienquote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
In diverse Europese landen wordt de vrijheid misbruikt voor andere doeleinden dat is juist erg en daarmee beledig je mensen ermee
welke andere doeleinden?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensenrechten gaat veel beter dan is verwacht
In diverse Europese landen wordt de vrijheid misbruikt voor andere doeleinden dat is juist erg en daarmee beledig je mensen ermee
Je herhaalt jezelf.... dan ga ik dat ook maar doen;quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensenrechten gaat veel beter dan is verwacht
Pardon, kan je je beweringen ook onderbouwen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke andere doeleinden?
meki, de teroristen achter diverse aanslagen deden dat in naam van allah/mohammed. veel moslims vonden de aanslagen op Amerika een groot feest!
kan je dan niet begrijpen dat sommigen mohammed als terrorist afbeelden?
en waar gaan de mensenrechten dan beter?
houdt me niet langer in spanning!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
Goed we skippen Saoedie Arabie Disorder, omdat je het zo graag wilt. Dan nog is er een moslimland dat als eerde de daad veroordeelde. Het is het land dat het eerste de VS heeft erkend ook nog.
Hoe wil je dat stellen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat het andersom wel zo is dan?
Hoe wil je dat stellen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef damian5700 het volgende:
quote]Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat het andersom wel zo is dan?
Andere doeleinden . het express beledigen van mensen en als excuus vrijheid bij gaat halen dat is pas triest en zeer triestquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke andere doeleinden?
meki, de teroristen achter diverse aanslagen deden dat in naam van allah/mohammed. veel moslims vonden de aanslagen op Amerika een groot feest!
kan je dan niet begrijpen dat sommigen mohammed als terrorist afbeelden?
en waar gaan de mensenrechten dan beter?
En daar vallen de cartoonisten en redacteuren niet onder.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is verboden in de Islaam om de Mohammed te beledigen . elke Moslim weet dat . wat doet Denemarken express en onnodig beledigen zonder enige aanleiding . zeer triest en Denemarken moet dan hun verantwoordelijkheid nemen .
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf.... dan ga ik dat ook maar doen;![]()
je snapt niet hoe de grondwet van denemarken werkt geloof ik.
Daarin is zowel geregelt de vrijhied van meningsuiting en de vrijheid van religie.
Als je als deense moslimburger vindt dat die uitspraken van de krant niet kunnen. Dan doe je aangifte en je gaat naar de rechter.
Zo werkt het Meki.... snap dat nou toch eens een keer![]()
ps sorry voor deze smilies.. maar ik wordt soms wanhopig dat ik je het wel 100 keer kan uitleggen.. maar je wilt maar niet begrijpen hoe de wetten in denemarken werken. Je gaat steeds voorbij aan het Deense rechtssysteem
welke?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon, kan je je beweringen ook onderbouwen.
Zoals eerder gezegd: ben je het er niet mee eens, dan ga je naar de rechter. Rellen, brandstichten, geweld, dat is pas triest en zeer triest.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Andere doeleinden . het express beledigen van mensen en als excuus vrijheid bij gaat halen dat is pas triest en zeer triest![]()
Maar ze vallen wel onder de wet. Die beledigingen of smaad e.d. verbied.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En daar vallen de cartoonisten en redacteuren niet onder.
he he.. eindelijk... je snapt het...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?
dat is dan dom. hun zijn ook mensen net als wij en als zij dan graag willen beledigen moeten zij verantwoordelijkheid nemen en niet zomaar onderduiken of zoiets .Je hebt iets gedaan neem dan je verantwoordelijkheid bied je excuces aanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je beledigt word, omdat iemand anders zijn vrijheid van meningsuiting uitoefent, stap je naar de rechter. Sim-pel.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?
onnodig moslims kwesten ookquote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: ben je het er niet mee eens, dan ga je naar de rechter. Rellen, brandstichten, geweld, dat is pas triest en zeer triest.
Dat eerste is irrelevant in deze gehele discussie mijnsinsziens. Er worden sinds jaar en dag mensen vermoord in naam van welke religie of staat dan ook. Het 2e wil ik inderdaad wel onderbouwd zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke?
Dat de aanslagen in naam van allah/mohammed werden gepleegd pf dat in veel landen men daarna juichend de straat op ging en de amerikaanse vlag verbrande?
Meki blijft het maar niet begrijpen. Wel treurig voor iemand die in Eruopa woont. Als dat een geintegreerde is, dan huiver ,,,,,,, wat denken de niet -eintegreerden!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat excuses aanbieden in dit geval niet helptquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is dan dom. hun zijn ook mensen net als wij en als zij dan graag willen beledigen moeten zij verantwoordelijkheid nemen en niet zomaar onderduiken of zoiets .Je hebt iets gedaan neem dan je verantwoordelijkheid bied je excuces aan
een super slecht systeem is dat daarom ben ik voor vrijheid van meningsuiting verbiedenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
he he.. eindelijk... je snapt het...
ja en je mag als je beledigd bent naar de rechter gaan.. wat een mooi systeem he
Ja, en de reden van dat "expres" is dus om mensen verder te laten nadenken. Waarom zouden ze dat zoen? Zomaar?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Andere doeleinden . het express beledigen van mensen en als excuus vrijheid bij gaat halen dat is pas triest en zeer triest![]()
Dat moslims aldaar anders gaan denken over Europeanen?quote:
vrijheid van meningsuiting omhelst ook belediging. Feit is namelijk dat je bijna geen woord kunt zeggen zonder dat iemand zich beledigd zou kunnen voelen. Daarom heeft een rechter (in Nederland) in de jaren 70 gezegd dat als Reve God een ezel vindt, waar hij de liefde anaal mee wilt bedrijven, dan mag dat. En als je dat niet bevalt ga je lekker in een land wonen waar de sharia heerscht.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
moslims plegen aanslag met bom op wtcquote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
En wat stel je dan voor als regels?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
een super slecht systeem is dat daarom ben ik voor vrijheid van meningsuiting verbieden
iedereen maakt er misbruik van om andere mensen te beledigen![]()
prima... en hoe kun je dan afdwingen... door gebruikt te maken van het Deense rechtsysteem en naar de rechter te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is dan dom. hun zijn ook mensen net als wij en als zij dan graag willen beledigen moeten zij verantwoordelijkheid nemen en niet zomaar onderduiken of zoiets .Je hebt iets gedaan neem dan je verantwoordelijkheid bied je excuces aan
Jij mag NOOIT aan de macht komen, never nooit niet. Gevaarlijke mafkees dat je er bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
een super slecht systeem is dat daarom ben ik voor vrijheid van meningsuiting verbieden
nee dat is ook hun smoesje van Denemarken. Heb je de gevolgen gezien wat er nu afspeelt in de Arabische landen ? wie moet er nu gaan nadenken ?? juist Denemarkenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en de reden van dat "expres" is dus om mensen verder te laten nadenken. Waarom zouden ze dat zoen? Zomaar?
Waarom gaan mensen express spullen vernielen en rellen. Waarom zouden ze dat doen? Zomaar?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en de reden van dat "expres" is dus om mensen verder te laten nadenken. Waarom zouden ze dat zoen? Zomaar?
Wil je even normaal doen ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij mag NOOIT aan de macht komen, never nooit niet. Gevaarlijke mafkees dat je er bent.
het slopen van Ambassades is bewust iets op een ludieke manier ter discussie stellenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
moslims plegen aanslag met bom op wtc
moslimterroristen schreeuwen allah is groot en mohammed is zijn profeet
DUS aanslagen in naam profeet/allah.
DUS mohammed word afgebeeld met een bom-tulband...
het is niet beledigen maar bewust iets op een ludieke manier ter discussie stellen.
als ze moslims hadden willen beledigen dan hadden ze een plaatje gemaakt van mohammed die een varken anaal neemt of iets dergelijks.
als je er niet tegen kanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Zucht. Denemarken staat hier buiten, het is een krant die dat gedaan heeft. Denemarken houdt gewoon voet bij stuk door te zeggen dat ze zich niet gaan verontschuldigen voor iets wat in HUN land gebeurt, en waar de rest geen reet mee te maken heeft, en dan vooral die zandbaklanden in het MO.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is ook hun smoesje van Denemarken. Heb je de gevolgen gezien wat er nu afspeelt in de Arabische landen ? wie moet er nu gaan nadenken ?? juist Denemarken
moskeeën slopen ook?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Meki het volgende:
[..]
het slopen van Ambassades is bewust iets op een ludieke manier ter discussie stellen
oh de vrijheid van meningsuiting verbieden?... zullen we dan direct ook maar even vrijhied van religie gaan verbiedenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
moslims hebben de laatste tijd wel een zeer groot aandeel bij de meest bloedige en wrede aanslagen vind je zelf niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat eerste is irrelevant in deze gehele discussie mijnsinsziens. Er worden sinds jaar en dag mensen vermoord in naam van welke religie of staat dan ook. Het 2e wil ik inderdaad wel onderbouwd zien.
Moslims hechten een goede waarde aan hun geloof dat hoor je te respecterenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting omhelst ook belediging. Feit is namelijk dat je bijna geen woord kunt zeggen zonder dat iemand zich beledigd zou kunnen voelen. Daarom heeft een rechter (in Nederland) in de jaren 70 gezegd dat als Reve God een ezel vindt, waar hij de liefde anaal mee wilt bedrijven, dan mag dat. En als je dat niet bevalt ga je lekker in een land wonen waar de sharia heerscht.
Wil Mwanatubu nou eens reageren op de achtergrond die 1ofthefew aanhaalt. Want 1 van jullie heeft ongelijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
moslims plegen aanslag met bom op wtc
moslimterroristen schreeuwen allah is groot en mohammed is zijn profeet
DUS aanslagen in naam profeet/allah.
DUS mohammed word afgebeeld met een bom-tulband...
het is niet beledigen maar bewust iets op een ludieke manier ter discussie stellen.
als ze moslims hadden willen beledigen dan hadden ze een plaatje gemaakt van mohammed die een varken anaal neemt of iets dergelijks.
Dat wou Pim Fortuyn ook. So what?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het normaal is dat hij een regel uit de grondwet wil verbieden dan?
Psst Meki................. Denemarken IS geen islamitisch land, dus hebben er ook geen zak mee te maken wat wel en niet verboden is in de islaam.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is verboden in de Islaam om de Mohammed te beledigen . elke Moslim weet dat . wat doet Denemarken express en onnodig beledigen zonder enige aanleiding . zeer triest en Denemarken moet dan hun verantwoordelijkheid nemen .
Zo bijster moeilijk is het anders niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
en westerlingen hechten grote waarde aan hun vrijheid van meningsuiting, dat hoor je te respecteren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims hechten een goede waarde aan hun geloof dat hoor je te respecteren
Vertel, wat wilde hij verbieden, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wou Pim Fortuyn ook. So what?
prima... en hoe kun je dat afdwingen?... door gebruikt te maken van het Deense rechtsysteem en naar de rechter te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
kerken ook ? - als Denemarken het bewust heeft gedaan om discussie te stellen dan mogen de Arabische wereld het ook bewust doenquote:
Art 1 GWquote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel, wat wilde hij verbieden, ik ben benieuwd.
maar valt best te regelen, aangezien het volgens meki valt onder 'op ludieke wijze een discussiepunt onder de aandacht brengen'quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier niet in Nederland.
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en westerlingen hechten grote waarde aan hun vrijheid van meningsuiting, dat hoor je te respecteren.
Ik vraag me inderdaad nog steeds af welk doel dit dient. Ik heb de indruk, dat je de intentie kan verklaren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen express spullen vernielen en rellen. Waarom zouden ze dat doen? Zomaar?
Heb je een bron, want ik kan er helemaal niks over terugvinden, en ben toch benieuwd waarom hij dit zou willen afschaffen.quote:
dus jij vindt het geweld gerechtvaardigd vanwege een paar tekeningetjes van 6 maanden oud?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Meki het volgende:
[..]
kerken ook ? - als Denemarken het bewust heeft gedaan om discussie te stellen dan mogen de Arabische wereld het ook bewust doen
Het was een sarcastische opmerking. Zie november 2 jaar terug.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar valt best te regelen, aangezien het volgens meki valt onder 'op ludieke wijze een discussiepunt onder de aandacht brengen'
als er wederzijds respect wat, hadden Denen nooit Mohammed afgebeeld. Vrijheid van meningsuiting hoeft niet te betekenen dat je alles wat los en vast zit gaat beledigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en westerlingen hechten grote waarde aan hun vrijheid van meningsuiting, dat hoor je te respecteren.
Als ik weet dat mijn buurman zo ongeveer ontploft als ik een lange neus naar hem maak, zal hij mijn lange neus nog vaak zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
Ik denk dat ik dat al meerdere keren heb gedaan in het vorige deel ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad nog steeds af welk doel dit dient. Ik heb de indruk, dat je de intentie kan verklaren.
Wil je ook een bron dat de aarde draait?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een bron, want ik kan er helemaal niks over terugvinden, en ben toch benieuwd waarom hij dit zou willen afschaffen.
holocaust ontkennen (schijnt favoriete sport van moslims te zijn) mag van mij, geen probleem mee. Als je maar met feitelijke onderbouwing ervoor komt. En daar wens ik je erg veel geluk mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je mag iedereen beledigen ? iedereen mag weer de holocaust gaan ontkennen .
dus daar wil jij graag heen he
of nog niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een Deense krant-van vele in Denemarken-en niet Dé Denen of Denemarken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Meki het volgende:
[..]
kerken ook ? - als Denemarken het bewust heeft gedaan om discussie te stellen dan mogen de Arabische wereld het ook bewust doen
Doe ff normaal joh, ik vraag op een normale manier naar informatie hieroverquote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je ook een bron dat de aarde draait?
Westerlingen hechten waarde aan:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nu eindelijk bij naam noemt waar jij echt voor staat:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
holocaust ontkennen (schijnt favoriete sport van moslims te zijn) mag van mij, geen probleem mee. Als je maar met feitelijke onderbouwing ervoor komt. En daar wens ik je erg veel geluk mee.
Nee, dat doen ze dus niet zomaar. Tevens geeft het te denken. Is het gerechtvaardigd een ander geweld aan te doen omdat een krant in zijn land cartoons heeft gepubliceerd waar jij je niet in kan vinden?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen express spullen vernielen en rellen. Waarom zouden ze dat doen? Zomaar?
Ook eens.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
holocaust ontkennen (schijnt favoriete sport van moslims te zijn) mag van mij, geen probleem mee. Als je maar met feitelijke onderbouwing ervoor komt. En daar wens ik je erg veel geluk mee.
Knap.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat al meerdere keren heb gedaan in het vorige deel ja.
jullie vinden beledigingen gerechtvaardigdquote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus jij vindt het geweld gerechtvaardigd vanwege een paar tekeningetjes van 6 maanden oud?
Is wel erg kort door de bocht wat jij nu neerzet, je mag de holocaust niet eens ontkennen laat staan dat er dialogen over komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is ook geen belediging van alles dat los en vast zit. Het is een gerichte, subtiele provocatie van hen die door het minste of geringste geprovoceerd willen worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Triggershot het volgende:
als er wederzijds respect wat, hadden Denen nooit Mohammed afgebeeld. Vrijheid van meningsuiting hoeft niet te betekenen dat je alles wat los en vast zit gaat beledigen.
En dáár zit hem nu juist de crux. In de kunst is het geoorloofd om te shockeren, beledigen, af te katten. Datzelfde doen met wapens lijkt me wat twijfelachtig.quote:Met een wapenvergunning ga je ook niet alles waarvan jij denkt dat het je niet aanstaat even neer knallen.
Is het gerechtvaardigd om het geloof, wat het enige is wat heel veel mensen hebben, zodanig te beledigen waarbij de fundamenten geraakt worden?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dus niet zomaar. Tevens geeft het te denken. Is het gerechtvaardigd een ander geweld aan te doen omdat een krant in zijn land cartoons heeft gepubliceerd waar jij je niet in kan vinden?
en beledigingen schijnt een goede sport te zijn van Europaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
jullie vinden beledigingen gerechtvaardigd
ik kan ze begrijpen maar ambassades blijf je van af maar dat is hun recht om te gaan protesteren
Interview met de Volkskrant destijds. Ik zou zeggen google Pim art 1 GW.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh, ik vraag op een normale manier naar informatie hierover![]()
nee meki.. nogmaals .. als je vindt dat je beledigd wordt of gediscrimineert.. dan doe je aangifte bij de politie en ga je naar de rechter.... zo werkt het hier... dat staat in de wet.. weet je welquote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je mag iedereen beledigen ? iedereen mag weer de holocaust gaan ontkennen .
dus daar wil jij graag heen he
waarom denk jequote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nu eindelijk bij naam noemt waar jij echt voor staat:
Meki, de persoon die onze gronwet maar niets vindt en de vrijhied van meningsuitting er uit wil halen.![]()
ze protesteren maar een eind weg. Maar op het moment dat je:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kan ze begrijpen maar ambassades blijf je van af maar dat is hun recht om te gaan protesteren
Och jee och jee, er is iemand beledigd. Hele bevolkingsgroepen worden elke dag weer beledigd. Kijk, komt er nu een hele groep Denen richting Syrië en zetten ze daar alle huizen in de fik en gillen ze: 'Dood aan moslims, Allah is een sprookje', dan vind ik dat je echt een punt hebt. Vanwege een aantal spotprentjes? Nee, dan ben je gewoon weer een slachtofferrol aan het vervullen. Wat zijn die vooroordelen soms waar.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
en stel dat het gehele land meedoet ??quote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee meki.. nogmaals .. als je vindt dat je beledigd wordt of gediscrimineert.. dan doe je aangifte bij de politie en ga je naar de rechter.... zo werkt het hier... dat staat in de wet.. weet je wel
![]()
ten eerste was mohamed een soldaat, ten tweede wordt er in de prents gerefereerd naar zaken die volgens sommigen in de qur'an staan, ten derde had niemand verwacht dat er dit soort idiote reacties op zou komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het gerechtvaardigd om het geloof, wat het enige is wat heel veel mensen hebben, zodanig te beledigen waarbij de fundamenten geraakt worden?
Wij hebben geleerd om met woorden te overbluffen. Liever dat dan stenen gooien of messen trekken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
en beledigingen schijnt een goede sport te zijn van Europa
Laten we wel zijn, dit is natuurlijk redelijk relatief; als die imam die kwaad in de zin had die dingen niet meegenomen had naar het MO, om ze daar aan iedereen die maar wilde het te laten zien inclusief 3 andere, vervalste spotprenten, dan was er helemaal niks aan het handje geweest.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het gerechtvaardigd om het geloof, wat het enige is wat heel veel mensen hebben, zodanig te beledigen waarbij de fundamenten geraakt worden?
Deze bewaar ik voor de kleinkinderen. Dat ik dit ooit nog eens van jou heb mogen lezen zeg.quote:
houd toch eens op de uitspraken van 1 krant te vergelijken met heel europa.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
[..]
en beledigingen schijnt een goede sport te zijn van Europa
Protesteren en demonstreren is anders gewoon mogelijk hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee meki.. nogmaals .. als je vindt dat je beledigd wordt of gediscrimineert.. dan doe je aangifte bij de politie en ga je naar de rechter.... zo werkt het hier... dat staat in de wet.. weet je wel
![]()
Zullen we dan maar even zwijgen over diverse brandstichtingen en het in brand steken van de Bedir basisschoolquote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |