Ik zou zeggen ga ook een mooie tekening maken, maar geen brandbommen gooienquote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
In diverse Europese landen wordt de vrijheid misbruikt voor andere doeleinden dat is juist erg en daarmee beledig je mensen ermee
welke andere doeleinden?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensenrechten gaat veel beter dan is verwacht
In diverse Europese landen wordt de vrijheid misbruikt voor andere doeleinden dat is juist erg en daarmee beledig je mensen ermee
Je herhaalt jezelf.... dan ga ik dat ook maar doen;quote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensenrechten gaat veel beter dan is verwacht
Pardon, kan je je beweringen ook onderbouwen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke andere doeleinden?
meki, de teroristen achter diverse aanslagen deden dat in naam van allah/mohammed. veel moslims vonden de aanslagen op Amerika een groot feest!
kan je dan niet begrijpen dat sommigen mohammed als terrorist afbeelden?
en waar gaan de mensenrechten dan beter?
houdt me niet langer in spanning!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
Goed we skippen Saoedie Arabie Disorder, omdat je het zo graag wilt. Dan nog is er een moslimland dat als eerde de daad veroordeelde. Het is het land dat het eerste de VS heeft erkend ook nog.
Hoe wil je dat stellen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat het andersom wel zo is dan?
Hoe wil je dat stellen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef damian5700 het volgende:
quote]Op maandag 6 februari 2006 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat het andersom wel zo is dan?
Andere doeleinden . het express beledigen van mensen en als excuus vrijheid bij gaat halen dat is pas triest en zeer triestquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke andere doeleinden?
meki, de teroristen achter diverse aanslagen deden dat in naam van allah/mohammed. veel moslims vonden de aanslagen op Amerika een groot feest!
kan je dan niet begrijpen dat sommigen mohammed als terrorist afbeelden?
en waar gaan de mensenrechten dan beter?
En daar vallen de cartoonisten en redacteuren niet onder.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is verboden in de Islaam om de Mohammed te beledigen . elke Moslim weet dat . wat doet Denemarken express en onnodig beledigen zonder enige aanleiding . zeer triest en Denemarken moet dan hun verantwoordelijkheid nemen .
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Je herhaalt jezelf.... dan ga ik dat ook maar doen;![]()
je snapt niet hoe de grondwet van denemarken werkt geloof ik.
Daarin is zowel geregelt de vrijhied van meningsuiting en de vrijheid van religie.
Als je als deense moslimburger vindt dat die uitspraken van de krant niet kunnen. Dan doe je aangifte en je gaat naar de rechter.
Zo werkt het Meki.... snap dat nou toch eens een keer![]()
ps sorry voor deze smilies.. maar ik wordt soms wanhopig dat ik je het wel 100 keer kan uitleggen.. maar je wilt maar niet begrijpen hoe de wetten in denemarken werken. Je gaat steeds voorbij aan het Deense rechtssysteem
welke?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon, kan je je beweringen ook onderbouwen.
Zoals eerder gezegd: ben je het er niet mee eens, dan ga je naar de rechter. Rellen, brandstichten, geweld, dat is pas triest en zeer triest.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Andere doeleinden . het express beledigen van mensen en als excuus vrijheid bij gaat halen dat is pas triest en zeer triest![]()
Maar ze vallen wel onder de wet. Die beledigingen of smaad e.d. verbied.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En daar vallen de cartoonisten en redacteuren niet onder.
he he.. eindelijk... je snapt het...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?
dat is dan dom. hun zijn ook mensen net als wij en als zij dan graag willen beledigen moeten zij verantwoordelijkheid nemen en niet zomaar onderduiken of zoiets .Je hebt iets gedaan neem dan je verantwoordelijkheid bied je excuces aanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je beledigt word, omdat iemand anders zijn vrijheid van meningsuiting uitoefent, stap je naar de rechter. Sim-pel.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je zegt dat in de grondwet van Denemarken staat dat je iedereen mag beledigen in hun waarde en dan moet je wel excuus vrijheid van meningsuiting erbij vermelden ?
onnodig moslims kwesten ookquote:Op maandag 6 februari 2006 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: ben je het er niet mee eens, dan ga je naar de rechter. Rellen, brandstichten, geweld, dat is pas triest en zeer triest.
Dat eerste is irrelevant in deze gehele discussie mijnsinsziens. Er worden sinds jaar en dag mensen vermoord in naam van welke religie of staat dan ook. Het 2e wil ik inderdaad wel onderbouwd zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
welke?
Dat de aanslagen in naam van allah/mohammed werden gepleegd pf dat in veel landen men daarna juichend de straat op ging en de amerikaanse vlag verbrande?
Meki blijft het maar niet begrijpen. Wel treurig voor iemand die in Eruopa woont. Als dat een geintegreerde is, dan huiver ,,,,,,, wat denken de niet -eintegreerden!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat excuses aanbieden in dit geval niet helptquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is dan dom. hun zijn ook mensen net als wij en als zij dan graag willen beledigen moeten zij verantwoordelijkheid nemen en niet zomaar onderduiken of zoiets .Je hebt iets gedaan neem dan je verantwoordelijkheid bied je excuces aan
een super slecht systeem is dat daarom ben ik voor vrijheid van meningsuiting verbiedenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
he he.. eindelijk... je snapt het...
ja en je mag als je beledigd bent naar de rechter gaan.. wat een mooi systeem he
Ja, en de reden van dat "expres" is dus om mensen verder te laten nadenken. Waarom zouden ze dat zoen? Zomaar?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Andere doeleinden . het express beledigen van mensen en als excuus vrijheid bij gaat halen dat is pas triest en zeer triest![]()
Dat moslims aldaar anders gaan denken over Europeanen?quote:
vrijheid van meningsuiting omhelst ook belediging. Feit is namelijk dat je bijna geen woord kunt zeggen zonder dat iemand zich beledigd zou kunnen voelen. Daarom heeft een rechter (in Nederland) in de jaren 70 gezegd dat als Reve God een ezel vindt, waar hij de liefde anaal mee wilt bedrijven, dan mag dat. En als je dat niet bevalt ga je lekker in een land wonen waar de sharia heerscht.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
moslims plegen aanslag met bom op wtcquote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
En wat stel je dan voor als regels?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
een super slecht systeem is dat daarom ben ik voor vrijheid van meningsuiting verbieden
iedereen maakt er misbruik van om andere mensen te beledigen![]()
prima... en hoe kun je dan afdwingen... door gebruikt te maken van het Deense rechtsysteem en naar de rechter te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is dan dom. hun zijn ook mensen net als wij en als zij dan graag willen beledigen moeten zij verantwoordelijkheid nemen en niet zomaar onderduiken of zoiets .Je hebt iets gedaan neem dan je verantwoordelijkheid bied je excuces aan
Jij mag NOOIT aan de macht komen, never nooit niet. Gevaarlijke mafkees dat je er bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
een super slecht systeem is dat daarom ben ik voor vrijheid van meningsuiting verbieden
nee dat is ook hun smoesje van Denemarken. Heb je de gevolgen gezien wat er nu afspeelt in de Arabische landen ? wie moet er nu gaan nadenken ?? juist Denemarkenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en de reden van dat "expres" is dus om mensen verder te laten nadenken. Waarom zouden ze dat zoen? Zomaar?
Waarom gaan mensen express spullen vernielen en rellen. Waarom zouden ze dat doen? Zomaar?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en de reden van dat "expres" is dus om mensen verder te laten nadenken. Waarom zouden ze dat zoen? Zomaar?
Wil je even normaal doen ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij mag NOOIT aan de macht komen, never nooit niet. Gevaarlijke mafkees dat je er bent.
het slopen van Ambassades is bewust iets op een ludieke manier ter discussie stellenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
moslims plegen aanslag met bom op wtc
moslimterroristen schreeuwen allah is groot en mohammed is zijn profeet
DUS aanslagen in naam profeet/allah.
DUS mohammed word afgebeeld met een bom-tulband...
het is niet beledigen maar bewust iets op een ludieke manier ter discussie stellen.
als ze moslims hadden willen beledigen dan hadden ze een plaatje gemaakt van mohammed die een varken anaal neemt of iets dergelijks.
als je er niet tegen kanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Zucht. Denemarken staat hier buiten, het is een krant die dat gedaan heeft. Denemarken houdt gewoon voet bij stuk door te zeggen dat ze zich niet gaan verontschuldigen voor iets wat in HUN land gebeurt, en waar de rest geen reet mee te maken heeft, en dan vooral die zandbaklanden in het MO.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is ook hun smoesje van Denemarken. Heb je de gevolgen gezien wat er nu afspeelt in de Arabische landen ? wie moet er nu gaan nadenken ?? juist Denemarken
moskeeën slopen ook?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Meki het volgende:
[..]
het slopen van Ambassades is bewust iets op een ludieke manier ter discussie stellen
oh de vrijheid van meningsuiting verbieden?... zullen we dan direct ook maar even vrijhied van religie gaan verbiedenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
moslims hebben de laatste tijd wel een zeer groot aandeel bij de meest bloedige en wrede aanslagen vind je zelf niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat eerste is irrelevant in deze gehele discussie mijnsinsziens. Er worden sinds jaar en dag mensen vermoord in naam van welke religie of staat dan ook. Het 2e wil ik inderdaad wel onderbouwd zien.
Moslims hechten een goede waarde aan hun geloof dat hoor je te respecterenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting omhelst ook belediging. Feit is namelijk dat je bijna geen woord kunt zeggen zonder dat iemand zich beledigd zou kunnen voelen. Daarom heeft een rechter (in Nederland) in de jaren 70 gezegd dat als Reve God een ezel vindt, waar hij de liefde anaal mee wilt bedrijven, dan mag dat. En als je dat niet bevalt ga je lekker in een land wonen waar de sharia heerscht.
Wil Mwanatubu nou eens reageren op de achtergrond die 1ofthefew aanhaalt. Want 1 van jullie heeft ongelijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
moslims plegen aanslag met bom op wtc
moslimterroristen schreeuwen allah is groot en mohammed is zijn profeet
DUS aanslagen in naam profeet/allah.
DUS mohammed word afgebeeld met een bom-tulband...
het is niet beledigen maar bewust iets op een ludieke manier ter discussie stellen.
als ze moslims hadden willen beledigen dan hadden ze een plaatje gemaakt van mohammed die een varken anaal neemt of iets dergelijks.
Dat wou Pim Fortuyn ook. So what?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het normaal is dat hij een regel uit de grondwet wil verbieden dan?
Psst Meki................. Denemarken IS geen islamitisch land, dus hebben er ook geen zak mee te maken wat wel en niet verboden is in de islaam.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is verboden in de Islaam om de Mohammed te beledigen . elke Moslim weet dat . wat doet Denemarken express en onnodig beledigen zonder enige aanleiding . zeer triest en Denemarken moet dan hun verantwoordelijkheid nemen .
Zo bijster moeilijk is het anders niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
en westerlingen hechten grote waarde aan hun vrijheid van meningsuiting, dat hoor je te respecteren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims hechten een goede waarde aan hun geloof dat hoor je te respecteren
Vertel, wat wilde hij verbieden, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat wou Pim Fortuyn ook. So what?
prima... en hoe kun je dat afdwingen?... door gebruikt te maken van het Deense rechtsysteem en naar de rechter te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
kerken ook ? - als Denemarken het bewust heeft gedaan om discussie te stellen dan mogen de Arabische wereld het ook bewust doenquote:
Art 1 GWquote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel, wat wilde hij verbieden, ik ben benieuwd.
maar valt best te regelen, aangezien het volgens meki valt onder 'op ludieke wijze een discussiepunt onder de aandacht brengen'quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier niet in Nederland.
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en westerlingen hechten grote waarde aan hun vrijheid van meningsuiting, dat hoor je te respecteren.
Ik vraag me inderdaad nog steeds af welk doel dit dient. Ik heb de indruk, dat je de intentie kan verklaren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen express spullen vernielen en rellen. Waarom zouden ze dat doen? Zomaar?
Heb je een bron, want ik kan er helemaal niks over terugvinden, en ben toch benieuwd waarom hij dit zou willen afschaffen.quote:
dus jij vindt het geweld gerechtvaardigd vanwege een paar tekeningetjes van 6 maanden oud?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Meki het volgende:
[..]
kerken ook ? - als Denemarken het bewust heeft gedaan om discussie te stellen dan mogen de Arabische wereld het ook bewust doen
Het was een sarcastische opmerking. Zie november 2 jaar terug.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar valt best te regelen, aangezien het volgens meki valt onder 'op ludieke wijze een discussiepunt onder de aandacht brengen'
als er wederzijds respect wat, hadden Denen nooit Mohammed afgebeeld. Vrijheid van meningsuiting hoeft niet te betekenen dat je alles wat los en vast zit gaat beledigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en westerlingen hechten grote waarde aan hun vrijheid van meningsuiting, dat hoor je te respecteren.
Als ik weet dat mijn buurman zo ongeveer ontploft als ik een lange neus naar hem maak, zal hij mijn lange neus nog vaak zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
Ik denk dat ik dat al meerdere keren heb gedaan in het vorige deel ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad nog steeds af welk doel dit dient. Ik heb de indruk, dat je de intentie kan verklaren.
Wil je ook een bron dat de aarde draait?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een bron, want ik kan er helemaal niks over terugvinden, en ben toch benieuwd waarom hij dit zou willen afschaffen.
holocaust ontkennen (schijnt favoriete sport van moslims te zijn) mag van mij, geen probleem mee. Als je maar met feitelijke onderbouwing ervoor komt. En daar wens ik je erg veel geluk mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je mag iedereen beledigen ? iedereen mag weer de holocaust gaan ontkennen .
dus daar wil jij graag heen he
of nog niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een Deense krant-van vele in Denemarken-en niet Dé Denen of Denemarken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Meki het volgende:
[..]
kerken ook ? - als Denemarken het bewust heeft gedaan om discussie te stellen dan mogen de Arabische wereld het ook bewust doen
Doe ff normaal joh, ik vraag op een normale manier naar informatie hieroverquote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je ook een bron dat de aarde draait?
Westerlingen hechten waarde aan:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nu eindelijk bij naam noemt waar jij echt voor staat:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
holocaust ontkennen (schijnt favoriete sport van moslims te zijn) mag van mij, geen probleem mee. Als je maar met feitelijke onderbouwing ervoor komt. En daar wens ik je erg veel geluk mee.
Nee, dat doen ze dus niet zomaar. Tevens geeft het te denken. Is het gerechtvaardigd een ander geweld aan te doen omdat een krant in zijn land cartoons heeft gepubliceerd waar jij je niet in kan vinden?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen express spullen vernielen en rellen. Waarom zouden ze dat doen? Zomaar?
Ook eens.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
holocaust ontkennen (schijnt favoriete sport van moslims te zijn) mag van mij, geen probleem mee. Als je maar met feitelijke onderbouwing ervoor komt. En daar wens ik je erg veel geluk mee.
Knap.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat al meerdere keren heb gedaan in het vorige deel ja.
jullie vinden beledigingen gerechtvaardigdquote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus jij vindt het geweld gerechtvaardigd vanwege een paar tekeningetjes van 6 maanden oud?
Is wel erg kort door de bocht wat jij nu neerzet, je mag de holocaust niet eens ontkennen laat staan dat er dialogen over komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is ook geen belediging van alles dat los en vast zit. Het is een gerichte, subtiele provocatie van hen die door het minste of geringste geprovoceerd willen worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Triggershot het volgende:
als er wederzijds respect wat, hadden Denen nooit Mohammed afgebeeld. Vrijheid van meningsuiting hoeft niet te betekenen dat je alles wat los en vast zit gaat beledigen.
En dáár zit hem nu juist de crux. In de kunst is het geoorloofd om te shockeren, beledigen, af te katten. Datzelfde doen met wapens lijkt me wat twijfelachtig.quote:Met een wapenvergunning ga je ook niet alles waarvan jij denkt dat het je niet aanstaat even neer knallen.
Is het gerechtvaardigd om het geloof, wat het enige is wat heel veel mensen hebben, zodanig te beledigen waarbij de fundamenten geraakt worden?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dus niet zomaar. Tevens geeft het te denken. Is het gerechtvaardigd een ander geweld aan te doen omdat een krant in zijn land cartoons heeft gepubliceerd waar jij je niet in kan vinden?
en beledigingen schijnt een goede sport te zijn van Europaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
jullie vinden beledigingen gerechtvaardigd
ik kan ze begrijpen maar ambassades blijf je van af maar dat is hun recht om te gaan protesteren
Interview met de Volkskrant destijds. Ik zou zeggen google Pim art 1 GW.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh, ik vraag op een normale manier naar informatie hierover![]()
nee meki.. nogmaals .. als je vindt dat je beledigd wordt of gediscrimineert.. dan doe je aangifte bij de politie en ga je naar de rechter.... zo werkt het hier... dat staat in de wet.. weet je welquote:Op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je mag iedereen beledigen ? iedereen mag weer de holocaust gaan ontkennen .
dus daar wil jij graag heen he
waarom denk jequote:Op maandag 6 februari 2006 11:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nu eindelijk bij naam noemt waar jij echt voor staat:
Meki, de persoon die onze gronwet maar niets vindt en de vrijhied van meningsuitting er uit wil halen.![]()
ze protesteren maar een eind weg. Maar op het moment dat je:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kan ze begrijpen maar ambassades blijf je van af maar dat is hun recht om te gaan protesteren
Och jee och jee, er is iemand beledigd. Hele bevolkingsgroepen worden elke dag weer beledigd. Kijk, komt er nu een hele groep Denen richting Syrië en zetten ze daar alle huizen in de fik en gillen ze: 'Dood aan moslims, Allah is een sprookje', dan vind ik dat je echt een punt hebt. Vanwege een aantal spotprentjes? Nee, dan ben je gewoon weer een slachtofferrol aan het vervullen. Wat zijn die vooroordelen soms waar.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
en stel dat het gehele land meedoet ??quote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee meki.. nogmaals .. als je vindt dat je beledigd wordt of gediscrimineert.. dan doe je aangifte bij de politie en ga je naar de rechter.... zo werkt het hier... dat staat in de wet.. weet je wel
![]()
ten eerste was mohamed een soldaat, ten tweede wordt er in de prents gerefereerd naar zaken die volgens sommigen in de qur'an staan, ten derde had niemand verwacht dat er dit soort idiote reacties op zou komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het gerechtvaardigd om het geloof, wat het enige is wat heel veel mensen hebben, zodanig te beledigen waarbij de fundamenten geraakt worden?
Wij hebben geleerd om met woorden te overbluffen. Liever dat dan stenen gooien of messen trekken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
en beledigingen schijnt een goede sport te zijn van Europa
Laten we wel zijn, dit is natuurlijk redelijk relatief; als die imam die kwaad in de zin had die dingen niet meegenomen had naar het MO, om ze daar aan iedereen die maar wilde het te laten zien inclusief 3 andere, vervalste spotprenten, dan was er helemaal niks aan het handje geweest.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het gerechtvaardigd om het geloof, wat het enige is wat heel veel mensen hebben, zodanig te beledigen waarbij de fundamenten geraakt worden?
Deze bewaar ik voor de kleinkinderen. Dat ik dit ooit nog eens van jou heb mogen lezen zeg.quote:
houd toch eens op de uitspraken van 1 krant te vergelijken met heel europa.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Protesteren en demonstreren is anders gewoon mogelijk hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee meki.. nogmaals .. als je vindt dat je beledigd wordt of gediscrimineert.. dan doe je aangifte bij de politie en ga je naar de rechter.... zo werkt het hier... dat staat in de wet.. weet je wel
![]()
Zullen we dan maar even zwijgen over diverse brandstichtingen en het in brand steken van de Bedir basisschoolquote:Op maandag 6 februari 2006 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En ten vierde: ja, het is gerechtvaardigd.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ten eerste was mohamed een soldaat, ten tweede wordt er in de prents gerefereerd naar zaken die volgens sommigen in de qur'an staan, ten derde had niemand verwacht dat er dit soort idiote reacties op zou komen.
klopt ... op vreedzame wijzequote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Protesteren en demonstreren is anders gewoon mogelijk hoor.
Indien ze een vergunning ervoor aanvragen in dit bureaucratische land wel jaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Protesteren en demonstreren is anders gewoon mogelijk hoor.
Die overgenomen zijn door het gros van Europaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
houd toch eens op de uitspraken van 1 krant te vergelijken met heel europa.
Jij woont ook in europa, weet je nog wel?![]()
Ik denk dat 'wij' eerder de grondrechten rechtvaardigd vinden waarin ook deze neveneffecten kunnen optreden. Hoe jammerlijk dit ook mag zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
en we zijn er verdomd goed in. Zie ook de prenten waarin Blair wordt afgebeeld als schoothondje van Bush Jr (ook in video van George Michael), karikaturen van het koninklijk huis, etc etc.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Misschien geoorloofd maar niet perse noodzakelijk. Ik heb je nog steeds niet horen uitleggen waarom het zo ontzettend nodig is. Dan verval jij (en anderen) in holle en bombastische retoriek over dat je het zwijgen wordt opgelegd.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is ook geen belediging van alles dat los en vast zit. Het is een gerichte, subtiele provocatie van hen die door het minste of geringste geprovoceerd willen worden.
Het is maar een tekeningetje. Van een man die niet eens goddelijk genoemd mag worden. Al eeuwen dood.
Je lijdt aan een respectstoornis als je hem zo fel verdedigen wilt.
[..]
En dáár zit hem nu juist de crux. In de kunst is het geoorloofd om te shockeren, beledigen, af te katten. Datzelfde doen met wapens lijkt me wat twijfelachtig.![]()
Cirkelredenering Meki.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die overgenomen zijn door het gros van Europa
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
houd toch eens op de uitspraken van 1 krant te vergelijken met heel europa.
Jij woont ook in europa, weet je nog wel?![]()
Zaken die volgens sommige in de qu'ran staan. Een illustrator met een stel hersens gaat dan dus niet een profeet pakken die voor de GEHELE moslimwereld belangrijk is, nee de illustrator ilustreert dan de mongool die het zo in de Quran ziet staan.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ten eerste was mohamed een soldaat, ten tweede wordt er in de prents gerefereerd naar zaken die volgens sommigen in de qur'an staan, ten derde had niemand verwacht dat er dit soort idiote reacties op zou komen.
Het is een belediging gericht naar 1,3 miljard moslims. Gematigde als extremistische, een provocatie dat uit de hand loopt brengt 2 groepen alleen maar samen. Er hoeft geen sprake van provocatie te zijn. Spanning tussen extremisten en Het Westen kan niet eens hoger. Een man die al dood is maar zijn boodschap door miljoenen moslims nog dagelijks wordt gepraktiseerd.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Ringo het volgende:
Het is ook geen belediging van alles dat los en vast zit. Het is een gerichte, subtiele provocatie van hen die door het minste of geringste geprovoceerd willen worden.
Het is maar een tekeningetje. Van een man die niet eens goddelijk genoemd mag worden. Al eeuwen dood.
Je lijdt aan een respectstoornis als je hem zo fel verdedigen wilt.
Nou wapens kunnen best schokkerende effect hebbenquote:En dáár zit hem nu juist de crux. In de kunst is het geoorloofd om te shockeren, beledigen, af te katten. Datzelfde doen met wapens lijkt me wat twijfelachtig.![]()
die mensen zijn opgepakt en veroordeeld. Case closed. Daarnaast is de schaal niet bepaald vergelijkbaar.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zullen we dan maar even zwijgen over diverse brandstichtingen en het in brand steken van de Bedir basisschool
nee... .. de andere kranten doen slechts verslag van dit hele voorval en laten de cartoons zien om te laten zien waar alle ophef over is.. niet om moslims te beledigen... dat is een heel verschil... snap je welquote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
shit ben ik het belangrijkste vergeten. ja dat ten eerste.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
En ten vierde: ja, het is gerechtvaardigd.
Dan is het nog altijd hoogstens de media in Europa. Dit klopt ook niet, want niet alle media heeft de publicaties op dezelfde wijze overgenomen, maar het benadert het beter dan 'de Europeanen' of 'heel Europa'.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ben geen Mekiquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Cirkelredenering Meki.
De prenten zijn overgenomen om steun te betuigen. Waarom steun betuigen? Nou waarschijnlijk vanwege al die moslims met een kort lontje die alles in puin slaan.
Om zo nog meer woede te wakkeren?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Cirkelredenering Meki.
De prenten zijn overgenomen om steun te betuigen. Waarom steun betuigen? Nou waarschijnlijk vanwege al die moslims met een kort lontje die alles in puin slaan.
Heb je zelf in de gaten om wat voor dramatische vergelijking het hier gaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik voel me gekwetst en beledigd door deze uitlating.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
ik woon in Europa maar ik ben tegen beledigen
ik ben tegen onnodig kwetsen van mensen
ik ben voor respect voor iedereen
juist jullie hebben dat niet
ik heb liever Bush dan Balkenendequote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Deze bewaar ik voor de kleinkinderen. Dat ik dit ooit nog eens van jou heb mogen lezen zeg.
dus aanhangers van de vrijheid van meningsuiting vind jij kleine geertjes.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien geoorloofd maar niet perse noodzakelijk. Ik heb je nog steeds niet horen uitleggen waarom het zo ontzettend nodig is. Dan verval jij (en anderen) in holle en bombastische retoriek over dat je het zwijgen wordt opgelegd.
Ik voel meer mee met de Engelse journalisten die hun hoofd koel houden en de zaak op waarde schatten. Deze kwestie is nu een strijd geworden tussen extremisten, de Geert Wildersen en de moslimfanatici - daar moet je je echt niet voor willen lenen Ringo!!!
en de Arabische landen helpen elkaar om te gaan protesterenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Cirkelredenering Meki.
Opgepakt, man schei toch uit. Die idioot loopt weer vrij rond, minderjarige jongetje wat ging huilen omdat hij opgepakt was.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die mensen zijn opgepakt en veroordeeld. Case closed. Daarnaast is de schaal niet bepaald vergelijkbaar.
eh.. je respecteer iedereen?... nou daar merk ik weinig van...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Sorry hoor Meki, hebben ze tijdens je besnijdenis niet per ongeluk méér geamputeerd dan je velletje?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
hij heeft de vzmh gekozen omdat die volgens de mensen die hun leven geven voor druiven zeggen dat het mag van mohamed. althans zo komt het logischerwijze over op mensen met een gezond verstand.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zaken die volgens sommige in de qu'ran staan. Een illustrator met een stel hersens gaat dan dus niet een profeet pakken die voor de GEHELE moslimwereld belangrijk is, nee de illustrator ilustreert dan de mongool die het zo in de Quran ziet staan.
Misschien komt dat omdat de meeste Europeanen vinden dat jullie jezelf aanstellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
je zei net dat beledigingen zijn toegestaan in Nederlandquote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik voel me gekwetst en beledigd door deze uitlating.
Waarom niet? Relatief gezien zeker wel. Maar hadden deze mensen dan ook niet de rechtsgang voor handen? Tot 2 keer toe een basisschool in de fik steken, en een tiental moskeeén.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die mensen zijn opgepakt en veroordeeld. Case closed. Daarnaast is de schaal niet bepaald vergelijkbaar.
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Opgepakt, man schei toch uit. Die idioot loopt weer vrij rond, minderjarige jongetje wat ging huilen omdat hij opgepakt was.
En als het een ...... geweest was............
Dit is de limit.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind je weinig respectvol op de manier zoals je voortdurend generaliseert met termen als 'jullie', 'Europa', en dergelijke.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat goed is maar dat was naar aanleiding van een moord.. niet een cartoonquote:Op maandag 6 februari 2006 11:25 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zullen we dan maar even zwijgen over diverse brandstichtingen en het in brand steken van de Bedir basisschool
Ja, geen hersenen dus. Immers hij drukt uit wat de radicalen stellen, in plaats van juist de radicalen belachelijk te maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij heeft de vzmh gekozen omdat die volgens de mensen die hun leven geven voor druiven zeggen dat het mag van mohamed. althans zo komt het logischerwijze over op mensen met een gezond verstand.
Ik ben persoonlijk ook een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting. Maar ik vind dat die vrijheid nogal vaak misbruikt wordt de laatste tijd, er wordt gedaan alsof dan alles maar moet kunnen en die vrijheid zou omhelzen dat je ten alle tijden alles moet kunnen zeggen zonder er over na te denken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
dus aanhangers van de vrijheid van meningsuiting vind jij kleine geertjes.
met andere woorden jij vind het grote deel van europa extreem rechtse figuren (want dat is wilders voor jou, een rechts extremist)?
En toch zal ik je eerlijk bekennen dat ik afgedrukte prentjes in een krant niet vind opwegen tegen ambassades die als brandhout fungeren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Meki het volgende:
[..]
en de Arabische landen helpen elkaar om te gaan protesteren
Als je nu eens begint jouw toestenbord uit het raam te gooien, kan je alvast oefenen.;)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
en jij dat je daar niet van hieldquote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
je zei net dat beledigingen zijn toegestaan in Nederland
Dat hoofd van die profeet is écht je achilleshiel, niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:29 schreef Meki het volgende:
ik heb liever Bush dan Balkenende
Bush weet dat beledigingen niet mag . Nog nooit heb ik Bush ooit bewondert
Die weet het veel beter dan iedereen
hun vinden dat de aanleiding en als ik het zo bekijk hebben zij daar in gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
En toch zal ik je eerlijk bekennen dat ik afgedrukte prentjes in een krant niet vind opwegen tegen ambassades die als brandhout fungeren.
Als jij dat wel vindt, tja.
tientallen?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Relatief gezien zeker wel. Maar hadden deze mensen dan ook niet de rechtsgang voor handen? Tot 2 keer toe een basisschool in de fik steken, en een tiental moskeeén.
Doe eens niet zo engquote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef Orlean het volgende:
Het express vernielen en vernietigen van andermans eigendom is buiten proporties. Alhoewel, ook jij kent vast en zeker het begrip noodweer en noodweer exces, maar daar hebben we het nu niet over, hè collega.
en ze zijn daar toch ook voor gestraft? Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Relatief gezien zeker wel. Maar hadden deze mensen dan ook niet de rechtsgang voor handen? Tot 2 keer toe een basisschool in de fik steken, en een tiental moskeeén.
Oke, dus als er onschuldig een Palestijnse journalist wordt doodgeschoten en ik steek de St. Pietersbasiliek in de hens is dat niet goed, maar ja het was naar aanleiding van een moord dus dat vind jij verzachtende omstandigheden..????quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat goed is maar dat was naar aanleiding van een moord.. niet een cartoon
ik heb er 2 en 3 muizen en 2 computersquote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als je nu eens begint jouw toestenbord uit het raam te gooien, kan je alvast oefenen.;)
disorder.. als jij je beledigd voelt of gediscrimineert door Meki... dan moet je aangifte doen... zo werkt dan hier... maar jij wist dat wel hequote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en jij dat je daar niet van hield
maar wees niet bang, ik zal je neel niet doorsnijden omdat ik me beledigd voel
Waarom, waarom is het toch zo belangrijk om dat te kunnen doen?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Ringo het volgende:
OMFG, Mohammed zal nog héél vaak belachelijk moeten worden gemaakt willen sommige mensen hun eigen stommiteiten begrijpen.![]()
Ja, zoalshetis. We gaan randgroepjongeren bij dit probleem betrekken. Weet je waarom? Wat voor soort mensen hebben die gebouwen aangevallen denk je? Wat voor soort jongeren waren dat (want ja, ze waren jong). Zou dat de elite zijn geweest van de betreffende landen? Wat denk je?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tientallen?
en die kerken dan en die man in geuzenveld? gaan we nou de randgroepjongeren bij dit probleem betrekken?
ze doen dat juist om te laten zien aan die gekken dat ze door hun werkzijze hun eigen profeet te kakken zetten.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, geen hersenen dus. Immers hij drukt uit wat de radicalen stellen, in plaats van juist de radicalen belachelijk te maken.
iemand als Meki kan mij niet diep genoeg beledigen om de energie die aangifte doen kost te rechtvaardigenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
disorder.. als jij je beledigd voelt of gediscrimineert door Meki... dan moet je aangifte doen... zo werkt dan hier... maar jij wist dat wel he![]()
Een negatief reisadvies wordt gegeven vooral op basis van informatie van de lokale ambassades. Ik neem aan dat de stemming in Marokko en Tunesië zo negatief is tov Denemarken dat de ambassades daar hebben besloten om een negatief reisadvies voor die landen uit te vaardigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Meki het volgende:
Wat heeft Marokko nou weer gedaan en Tunesie ??
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zoalshetis. Ik ga randgroepjongeren bij dit probleem betrekken. Weet je waarom? Wat voor soort mensen hebben die gebouwen aangevallen denk je? Wat voor soort jongeren waren dat (want ja, ze waren jong). Zou dat de elite zijn geweest van de betreffende landen? Wat denk je?
Niet persoonlijk op de man spelen, doe nou niet alsof jij superieur bent, knurftquote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
iemand als Meki kan mij niet diep genoeg beledigen om de energie die aangifte doen kost te rechtvaardigen
Ik ga jou voortaan Mohammed B noemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
hun vinden dat de aanleiding en als ik het zo bekijk hebben zij daar in gelijk
Wie zegt dat deze mensen niet gestraft worden? Of werden de brandstichters binnen 24 uur opgepakt hier in NL?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en ze zijn daar toch ook voor gestraft? Wat is het probleem dan?
Waarmee je een terechte aanspraak maakt op jouw vrije meningsuiting...;)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb er 2 en 3 muizen en 2 computers![]()
Elk land heeft zijn eigen wetten...en rechtsysyteemquote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke, dus als er onschuldig een Palestijnse journalist wordt doodgeschoten en ik steek de St. Pietersbasiliek in de hens is dat niet goed, maar ja het was naar aanleiding van een moord dus dat vind jij verzachtende omstandigheden..????
leuk he, mensen zonder goede reden beledigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom, waarom is het toch zo belangrijk om dat te kunnen doen?
Is het hoogste goed dan dat ik kan zeggen dat jouw moeder een mongoloide stoephoer is die niet het waard is om te leven? Hoe zou jij dat vinden? Waarom moet ik dat kunnen zeggen?
Je ziet ons toch ook niet rellen nu?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
je zei net dat beledigingen zijn toegestaan in Nederland
als je het kan onderbouwen, waarom niet? Sommige moeders zijn nou eenmaal mongolide stoephoeren. Nix mis mee hoor. Maar zodra je het ongefundeerd doet, is het smaad, en dan mag het weer niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Is het hoogste goed dan dat ik kan zeggen dat jouw moeder een mongoloide stoephoer is die niet het waard is om te leven? Hoe zou jij dat vinden? Waarom moet ik dat kunnen zeggen?
je mag me noemen hoe jij wiltquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ga jou voortaan Mohammed B noemen.
Dat vind ik wel een geschikte naam voor je.
Je bent zo gek als een deur. Je weet totaal niet hoe je moet relativeren. Wat dacht je? Een stel schapenslachters zegt dat het fout is dus ik volk ook maar?
Jank niet zo zeg. Het gaat om een negatief reisdavies.. zo heftig is dat niet hoor. En waarom kun je zelf ook wel bedenken lijkt mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Meki het volgende:
Wat heeft Marokko nou weer gedaan en Tunesie ??
Die tijdsduiding is irrelevant...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze mensen niet gestraft worden? Of werden de brandstichters binnen 24 uur opgepakt hier in NL?
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niet persoonlijk op de man spelen, doe nou niet alsof jij superieur bent, knurft
Goedzo! Duw maar richting radicalisering..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ga jou voortaan Mohammed B noemen.
Dat vind ik wel een geschikte naam voor je.
Je bent zo gek als een deur. Je weet totaal niet hoe je moet relativeren. Wat dacht je? Een stel schapenslachters zegt dat het fout is dus ik volk ook maar?
En jij bent 1 of the few, shit nigger. Wil je weten hoe vaak Meki belachelijk is gemaakt, douw die beschuldigende vinger in je reet en wijs naar jezelf.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
leuk he, mensen zonder goede reden beledigen.
daar zit dus het verschil tussen de prenten en mensen zonder verstand zoals jou ...
ik ook. helaas ontaard het altijd net weer iets. beetje zoals bij voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Meki het volgende:
De Syrische minister van Islamitische Zaken, Mohammed Ziyad al-Ayoubi, kritiseerde het feit dat de demonstraties een gewelddadig karakter hadden gekregen. „We hebben het recht om te demonstreren en onze woede te uiten, maar we mogen daarbij de grenzen van de islam niet overschrijden”, aldus Ziyad al-Ayoubi.
Dit steun ik wel en zo hoort het ook te gaan
En toch rechtvaardig je het in de fik zetten van de ambassades.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Meki het volgende:
De Syrische minister van Islamitische Zaken, Mohammed Ziyad al-Ayoubi, kritiseerde het feit dat de demonstraties een gewelddadig karakter hadden gekregen. „We hebben het recht om te demonstreren en onze woede te uiten, maar we mogen daarbij de grenzen van de islam niet overschrijden”, aldus Ziyad al-Ayoubi.
Dit steun ik wel en zo hoort het ook te gaan
Meki maakt vooral zichzelf belachelijk, hij heeft onze hulp niet nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
En jij bent 1 of the few, shit nigger. Wil je weten hoe vaak Meki belachelijk is gemaakt, douw die beschuldigende vinger in je reet en wijs naar jezelf.
Wat is het verschil dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
leuk he, mensen zonder goede reden beledigen.
daar zit dus het verschil tussen de prenten en mensen zonder verstand zoals jou ...
Nou.. wat Meki allemaal zegt .. is vind ik best wel radicaal ... ik wil niet op de man spelen...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goedzo! Duw maar richting radicalisering..
daar is jullie recht op maar als je dat doet wordt je opgepaktquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet ons toch ook niet rellen nu?![]()
Het gaat om tekeningen... tekeningen...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Meki het volgende:
„aanzetten tot religieuze en etnische haat op deze manier niet acceptabel [is]”.
Ben je hem nu aan het kopiëren.....quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Meki maakt vooral zichzelf belachelijk, hij heeft onze hulp niet nodig
Kan niet door de beugel, maar het zijn enkel geweldloze plannen van 1 man, maar om het te vergelijken met Mo B vind ik niet terechtquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou.. wat Meki allemaal zegt .. is vind ik best wel radicaal ... ik wil niet op de man spelen...
Maar hij respecteert de grondwet en het rechtsysteem van Nederland niet en wil vrijhied van meningsuiting afschaffen... Dat vnd ik nogal wat![]()
omdat jullie hem misbruiken voor beledigingenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou.. wat Meki allemaal zegt .. is vind ik best wel radicaal ... ik wil niet op de man spelen...
Maar hij respecteert de grondwet en het rechtsysteem van Nederland niet en wil vrijhied van meningsuiting afschaffen... Dat vnd ik nogal wat![]()
Hij zei net zelf dat ze van de ambassade af moesten blijven.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
En toch rechtvaardig je het in de fik zetten van de ambassades.
Wat ben jij een hypocriete moslim.
Bush weet het beter net als de protesterende Moslimsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het gaat om tekeningen... tekeningen...
Omdat de wereld meer 1 aan het worden is. Islamitische landen krijgen toch ook de druk op zich om te hervormen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op de vraag waarom on- of anders-gelovigen zich moeten aanpassen aan de regels van een religie.
ik heb in een paar posts terug dit in een meki begrijpelijke manier proberen duidelijk te maken. lees maar even terug, misschien dat je die uitleg wel snapt...quote:
Zo lekker racistisch weer.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
En jij bent 1 of the few, shit nigger. Wil je weten hoe vaak Meki belachelijk is gemaakt, douw die beschuldigende vinger in je reet en wijs naar jezelf.
ineens is bush god. draaikont!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush weet het beter net als de protesterende Moslims
het is aan de moslims gericht en de moslims zien dit als een belediging en niet als een tekening
\quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat jullie hem misbruiken voor beledigingen
In de westerse reacties wordt over het algemeen gezocht naar een balans tussen vrijheid van meningsuiting en respect voor religieuze opvattingen. „Tolerantie en wederzijds respect spelen net zo’n grote rol als het principe van de vrijheid van meningsuiting”,
goed nog een keer dan:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
In de westerse reacties wordt over het algemeen gezocht naar een balans tussen vrijheid van meningsuiting en respect voor religieuze opvattingen. „Tolerantie en wederzijds respect spelen net zo’n grote rol als het principe van de vrijheid van meningsuiting”,
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zei net zelf dat ze van de ambassade af moesten blijven.
quote:quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
En toch zal ik je eerlijk bekennen dat ik afgedrukte prentjes in een krant niet vind opwegen tegen ambassades die als brandhout fungeren.
Als jij dat wel vindt, tja.
quote:hun vinden dat de aanleiding en als ik het zo bekijk hebben zij daar in gelijk
Spot is het wapen van de ongewapende. Sommige denkbeelden moet je durven ridiculiseren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Bush die is tegen beledigingen maar Balkenende steunt datquote:
Nee, niet misbruiken maar gebruiken om misstanden aan de kaak te stellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
De aanleiding, hij heeft dus begrip voor de reactie. Maar het gedoe zelf vond ie afkeurenswaardig.quote:
Dan hebben zij serieus een probleem met het verstand. Dat je al je vertrouwen stopt in een "verhaal" is 1, maar om helemaal te flippen om een paar tekeningen, zeker in deze moderne tijd, is iets anders. En daardoor vraag ik mij echt af of de mensen die hier helemaal van over de zeik gaan wel helemaal goed in het hoofd zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Meki het volgende:
[..]
het is aan de moslims gericht en de moslims zien dit als een belediging en niet als een tekening
ik kan me andere post herinneren waar je Bush zo'n beetje met de duivel vergelijkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush die is tegen beledigingen maar Balkenende steunt dat
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
\
Jullie ?? Ik ook?.. heb ik jou ooit persoonlijk beledigd?.. nou dat spijt me dan.. dat is nooit de bedoeling geweest.
Ik probeer je alleen uit te leggen dat de grondwet ook jou beschermt en dat vrijhied van meningsuiting voor mij net zo belangrijk is als vryheid van religie.
Je kunt niet het een laten prevaleren boven het andere..
Als jij je eens verdiept in de cutluur van bepaalde muziekstromen dan zou je weten dat dateen 'slang' is voor een verbaasde reactie. Sorry dat jij alleen maar verstand hebt van Frans Bauer en kornuitenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:42 schreef typtypo het volgende:
[..]
Zo lekker racistisch weer.
SCH let je even op.
Kun jij je hier eens druk over maken.
Dan zal het wel aan mijn logica liggen. De reactie bestaat niet alleen uit de demonstraties, maar ook uit het in de fik zetten van de ambassades. Of wil jij dat niet onder reactie scharen? Ze doen dat zomaar voor de lol?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aanleiding, hij heeft dus begrip voor de reactie. Maar het gedoe zelf vond ie afkeurenswaardig.
Valt dat niet onder vrijheid van meningsuiting, of zit er portretrecht opquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wil men trouwens die achterlijke pro en anti- Denemarken avatars weghalen. We zijn geen kleuters meer.
Wat hebben we dat vaak gehoord de laatste jaren...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De aanleiding, hij heeft dus begrip voor de reactie. Maar het gedoe zelf vond ie afkeurenswaardig.
En wat moet jouw avatar voorstellen?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wil men trouwens die achterlijke pro en anti- Denemarken avatars weghalen. We zijn geen kleuters meer.
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
het beledigt zijn is een hele individuele beleving...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush die is tegen beledigingen maar Balkenende steunt dat
Tja, de ongelovigen zijn in minderheid wereldwijd. Waarom zouden wij ons aan JULLIE regels houdenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
De Islam verbiedt afbeeldingen van Mohammed. Moet ik mij daar als ongelovige aan houden?
De RK Kerk verbiedt voorbehoedsmiddelen. Moet ik mij daar als ongelovige aan houden?
De Christenen verbieden seks voor het huwelijk. Moet ik mij daar als ongelovige aan houden?
De Joden verbieden werken op zaterdag. Moet ik mij daar als ongelovige aan houden?
De Boeddhisten eten geen vlees. Moet ik mij daar als ongelovige aan houden?
Kosher eten, zondag heiligen, geen alcohol, gesluierde vrouwen, homo's, stenigen, hel, hemel, 72 maagden, enz, enz, enz.Moet ik mij daar als ongelovige aan houden of aannememen?
De wetten van het land waarin ik woon, moet ik mij daar als ongelovige aan houden?
Ergens maak ik een denkfout, wie helpt mij?
de islam wordt wel gerespecteerd. Alleen de invulling die moslims aan respect geven verschilt van de westerse invulling van respect. Moslims zien de islam als een onaantastbaar iets. Het westen is kritisch ten opzichte van de islam, zoals ze kritisch tegenover alles staan.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef Meki het volgende:
[..]
maar waarom respecteren jullie dan de Islaam niet
en onnodig beledigingen gaat juist de verkeerde kant op dat hebben we gezien in het Midden-oosten
Ja, precies net zo vaagquote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
En wat moet jouw avatar voorstellen?
In deze zaak wel . Bush ziet wat er allemaal speelt en geeft moslims gelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik kan me andere post herinneren waar je Bush zo'n beetje met de duivel vergelijkt.
maar nu die de prenten zeer kwalijk vindt is hij je vriendje weer?
Actualiteit, alleen is ie 50 jaar oud maargoed.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
En wat moet jouw avatar voorstellen?
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, de ongelovigen zijn in minderheid wereldwijd. Waarom zouden wij ons aan JULLIE regels houden
onzin in Europa zit men Islaam als een zakje vuilnis. Zo erg is het geworden hier in Europaquote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de islam wordt wel gerespecteerd. Alleen de invulling die moslims aan respect geven verschilt van de westerse invulling van respect. Moslims zien de islam als een onaantastbaar iets. Het westen is kritisch ten opzichte van de islam, zoals ze kritisch tegenover alles staan.
omdat veel gelovigen toch naar het ongelovige westen komen...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja, de ongelovigen zijn in minderheid wereldwijd. Waarom zouden wij ons aan JULLIE regels houden
wil jij dan die terrorist uit je avatar halen? Dan wil ik best overwegen om het uiten van mijn Deense roots uit mijn avatar te verwijderen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
zo erg hebben bepaalde elementen en stromingen het er naar gemaakt?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
onzin in Europa zit men Islaam als een zakje vuilnis. Zo erg is het geworden hier in Europa
DAT bepalen we zélf wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Oh nee, we discussiëren met een homo! Snel, pak wat stenen!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
het beledigt zijn is een hele individuele beleving...
als het uitgangspunt zou zijn dat beledigen niet mag.. dan zou de koran direct verboden moeten worden. Omdat er heel veel mensen zijn ( homo's zoals ik) die de teksten in de koraan beledigend vinden.
Dus voor mij kan het uitgangspunt nooit zijn of iets wel of niet beledigend is.
snap je
je hebt je te houden aan de regels die gelden in nederland.. doe je dat niet.. ben je een crimineel en wordt je opgesloten.. heel simpel eigenlijk.. snap je ?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef stukovich het volgende:
[..]
tijd voor een andere zender dan Al-Jazeera?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
onzin in Europa zit men Islaam als een zakje vuilnis. Zo erg is het geworden hier in Europa
amerika niet meer?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Isdazzo? Ik heb je nochtans een gezegend suikerfeest en offerfeest gewenst destijds. Daarnaast mag ik lachen om een cartoon over jouw profeet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan doen we het the hard way.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
DAT bepalen we zélf wel.
Sorry, Mutant01.![]()
Ik zie een NOS Journaal dat plotseling verstoort wordt door een uitzending van Al Jazeerah. Als ik kwaad wilde zou ik daar een hele griezelige boodschap achter kunnen zoeken...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Actualiteit, alleen is ie 50 jaar oud maargoed.
stel stel dat , dat is nog niet gebeurt wat er nu wel is gebeurt het " aanval " op de Islaam met grove beledigingenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Gia het volgende:
Kan me voorstellen dat moslims zich beledigd voelen, omdat Mohammed in een tekening afgebeeld is. Maar er is niets dat Denemarken had kunnen doen, om te voorkomen dat die prents werden gepubliceerd. De reactie in het MO is dan ook volledig onterecht. De Denen in die landen hebben er niks mee te maken, de Deense ambassades konden er niets aan doen.
Stel dat er in een Turkse krant een spotprent staat van onze koningin en wij, het Nederlandse volk, voelen ons daardoor beledigd, is het dan ook okay om hier de Turkse ambassade in de fik te steken?
Of als één Marokkaan zegt: Jezus is niet de zoon van God.
Dan mogen Christenen overal op de wereld ambassades in de fik steken?
Was het niet de EU die naar christelijke - joodse maatstaven was geformeerd en waar er geen ruimte was voor het Islamitische Turkije..................................................(aldus bepaalde landen)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:49 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
omdat veel gelovigen toch naar het ongelovige westen komen...
omdat de ongelovigen de macht hebben
omdat de ongelovigen gelovige landen humanitair/finacieel steunen
omdat wij in ons eigen ongelovige land de vrijheid willen hebben ....
kijk, het oproepen om met stenen te gooien .. is in strjd met de nederlandse wet...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh nee, we discussiëren met een homo! Snel, pak wat stenen!
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Isdazzo? Ik heb je nochtans een gezegend suikerfeest en offerfeest gewenst destijds. Daarnaast mag ik lachen om een cartoon over jouw profeet.
Jij hebt Bin Laden in je avatar en nog wat leuke niet te lezen teksten in gebrabbel, en jij durft te gaan zeiken om wat avatars met een Deense vlag?quote:
Dat is al wel gebeurd. Al regelmatig heb ik moslims horen beweren dat Jezus niet de zoon van God is.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Meki het volgende:
[..]
stel stel dat , dat is nog niet gebeurt wat er nu wel is gebeurt het " aanval " op de Islaam met grove beledigingen
Je maakt me nieuwsgierig...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Dan doen we het the hard way.
Ik had wel zin in een verzetje. NSBerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
kijk, het oproepen om met stenen te gooien .. is in strjd met de nederlandse wet...
dat mag dus net weer niet... je kunt je dan niet beroepen op de vrijhied van meningsuiting.. snap je ?![]()
you must be kiddingquote:
Turkije is geen Europees land en hoort dus niet in de EU. Heeft verder niets met de religie te maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Was het niet de EU die naar christelijke - joodse maatstaven was geformeerd en waar er geen ruimte was voor het Islamitische Turkije..................................................(aldus bepaalde landen)
Geloof jij in de Koran dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
als het uitgangspunt zou zijn dat beledigen niet mag.. dan zou de koran direct verboden moeten worden. Omdat er heel veel mensen zijn ( homo's zoals ik) die de teksten in de koraan beledigend vinden.
snap je
Als Homo´s worden beledigd dan is dat ook foutquote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
snap je
Dit is toch echt wel te triest voor woorden.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is al wel gebeurd. Al regelmatig heb ik moslims horen beweren dat Jezus niet de zoon van God is.
Dat is een grove belediging van het fundament van ons geloof.
Rechtvaardigt dat het verbranden van moskeëen?
*ding ding ding* hoor ik daar een vicieuze cirkel? Jawel hoor!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Homo´s worden beledigd dan is dat ook fout
je moet gewoon mensen laten leven in hun waarde
Bullshit, je probeert nu gewoon gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Negeren is moeilijk hoorIts the hard way.
ding ding ding hoor ik daar dat het niet moeilijk is om mensen te respecterenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
*ding ding ding* hoor ik daar een vicieuze cirkel? Jawel hoor!
Voor mij is dat hetzelfde.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is hun mening en dan ga jij met hun in discussie
dat is juist anders dan mensen beledigen in hun waarde
Pas jij dan eerst dat boekje van je aan waarin staat dat ongelovigen dood moeten.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Meki het volgende:
[..]
ding ding ding hoor ik daar dat het niet moeilijk is om mensen te respecteren
Het is wel moeilijk mensen te respecteren die vanwege een tekeningetje de hele wereld op de kop willen zetten.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Meki het volgende:
[..]
wie begon er?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pas jij dan eerst dat boekje van je aan waarin staat dat ongelovigen dood moeten.
Het is niet moeilijk om anderen te respecteren, maar dan moet het wel van twee kanten komen![]()
meki heb je je ooit wel eens afgevraagd waarom mensen spotprenten maken? komt dat misschien omdat een moslim nou eenmaal vergezeld gaat van mensen die uit hetzelfde geloof hele rotte dingen uithalen? is dat respect? noem je dat respect? hou je een keer op over respect?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Meki het volgende:
[..]
maar is dat soms moeilijk te respecterenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nee... die makers van de cartoons in denemarken ook niet... dus..
Snap je ?![]()
Hey babe!quote:
Het was een normale vraag, gericht op redelijke mensen. Als mensen gewoon doorblijven gaan rest mij niets anders dan te negeren. Als moderator kan je niets aan een avator doen in case you didnt know.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bullshit, je probeert nu gewoon gezichtsverlies te voorkomen.
Anyway, mijn punt is gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Poncho het volgende:
Bullshit, je probeert nu gewoon gezichtsverlies te voorkomen.
klopt.. maar het verbieden van materiaal die door sommige mensen als beledigend word ervaren zoals de cartoons, of de koran... dat is een andere kwestiequote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Homo´s worden beledigd dan is dat ook fout
je moet gewoon mensen laten leven in hun waarde
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pas jij dan eerst dat boekje van je aan waarin staat dat ongelovigen dood moeten.
Het is niet moeilijk om anderen te respecteren, maar dan moet het wel van twee kanten komen![]()
Conclusie: respect moet je verdienenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk mensen te respecteren die vanwege een tekeningetje de hele wereld op de kop willen zetten.
Omdat Denemarken het graag wilt om te gaan beledigen niet om een dialoog te gaanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meki heb je je ooit wel eens afgevraagd waarom mensen spotprenten maken? komt dat misschien omdat een moslim nou eenmaal vergezeld gaat van mensen die uit hetzelfde geloof hele rotte dingen uithalen? is dat respect? noem je dat respect? hou je een keer op over respect?
Er is geen kwestie van "beginnen", er wordt door veel moslims een fundamenteel vrijheidsrecht in een land waar zij geen enkele jurisdictie hebben aangegrepen om hun mening dwingend op te leggen aan dat land. En dat nog eens op een gewelddadige wijze, roepend "Maar zij begonnen hoor!".quote:
wel fijn om te weten dat 'the hard way' voor negeren staatquote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was een normale vraag, gericht op redelijke mensen. Als mensen gewoon doorblijven gaan rest mij niets anders dan te negeren. Als moderator kan je niets aan een avator doen in case you didnt know.
Negeren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was een normale vraag, gericht op redelijke mensen. Als mensen gewoon doorblijven gaan rest mij niets anders dan te negeren. Als moderator kan je niets aan een avator doen in case you didnt know.
ze willen spotten.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Denemarken het graag wilt om te gaan beledigen niet om een dialoog te gaan
ze willen beledigen
Nee!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Euh, Eva? Toen ze toch van de appel at?
Tante yvonne zou me doodspanken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Negeren.
Het kwam over alsof je al huilend bij tante Yvonne op schoot zat.
Again; ik houd het op gezichtsverlies. Zeiken over wat avatars maar zelf ook een discutabele hebben.
Nee, niet juist. Iedereen verdient in eerste instantie om gerespecteerd te worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Orlean het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: respect moet je verdienen
Als één Marokkaan geen respect heeft voor homo's, dan mogen alle homo's op de wereld overal de Marokkaanse ambassades in de fik steken?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Meki het volgende:
[..]
maar is dat soms moeilijk te respecteren
jij vindt ook ook niet goed als ik homo´s gaat discrimineren ? waarom laat ik de homo´s wel in hun waarde respecteren ?
Ik dacht; ik spreek even voor Ringo.quote:
Hi!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey babe!
Ça va?
En wie begon er? Moeten we nu echt weer de geschiedenis induiken?
of die gemene slang die nooit bestaan heeft...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee!
In de islam is niet bekent wie als eerste at, dus kan net zo goed Adam zijn.
zo is het niet gegaanquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Als één Marokkaan geen respect heeft voor homo's, dan mogen alle homo's op de wereld overal de Marokkaanse ambassades in de fik steken?
Als ik stel dat Mohammed geen profeet was, dan is het godslastering en moet het verboden worden, maar als er gesteld wordt dat Jezus niet de zoon van God is, dan moeten we in discussie?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is hun mening en dan ga jij met hun in discussie
dat is juist anders dan mensen beledigen in hun waarde
Eén Deen, meki, slechts één Deen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Denemarken het graag wilt om te gaan beledigen niet om een dialoog te gaan
ze willen beledigen
Oui, ça va merci.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hi!
Bien et toi?
Ik bedoelde dan Cartoons/Ambassade
Dat bedoel ik natuurlijk... foutje als het anders overkwam... ik wilde het alleen in een makkelijke spreuk gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, niet juist. Iedereen verdient in eerste instantie om gerespecteerd te worden.
Juistere conclusie: je moet zorgen dat je respect niet verspeelt.
allemaal offtopic, maar slang was de duivel, maar goed geloof je ook nie inquote:Op maandag 6 februari 2006 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of die gemene slang die nooit bestaan heeft...
en ze leefden nog lang en gelukkig.
We hebben het over een krant en niet heel Denemarken Meki.. beetje nuancering kan geen kwaad.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
ze willen beledigen
Wat heb ik met de Islam te maken?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee!
In de islam is niet bekent wie als eerste at, dus kan net zo goed Adam zijn.
Inderdaad, en SCH blijf maar miepen over hoererende moeders, terwijl dat in mijn geval, en in dat van de overgrote meerderheid simpelweg niet waar is.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Godslasteraar het volgende:
- niet hier dus- [ Bericht 92% gewijzigd door Mutant01 op 06-02-2006 11:52 (Gaat over spotprenten.) ]
quote:
Had ik al gedaan:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
quote:Spot is het wapen van de ongewapende. Sommige denkbeelden moet je durven ridiculiseren.
Ik zeg niet dat je dag in, dag uit de profeet belachelijk moet maken. En áls je het doet, is het een kwestie van goed smaak en humor om te bepalen hóe.
Maar je moet je niet tegen laten houden door een taboe waarvan je het nut en bestaansrecht niet inziet.
Ik heb het recht om de profeet af te beelden zoals IK dat wil. Zoals ik ook het recht heb om de vrouw af te beelden zoals IK dat wil; of een appel, of een Hollandse wolkenpartij.
nee, maar ik ken het verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
allemaal offtopic, maar slang was de duivel, maar goed geloof je ook nie in
Inderdaad. Ik heb de beelden gezien en heb diep respect voor die mensen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:01 schreef HiZ het volgende:
Ik wil even opmerken dat er kennelijk Islamitische geestelijken zijn met een sterker ontwikkeld gevoel voor moraal dan Meki. Anders dan onze forum draaikont die nog altijd weigert om moord en brandstichting te veroordelen waren er gisteren mensen (Islamitische geestelijken) in Beiroet die met hun blote handen probeerden om een redeloze massa tegen te houden.
Een krant, en de overheid moet ervoor zorgen dat beledigen niet door de beugel kanquote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
We hebben het over een krant en niet heel Denemarken Meki.. beetje nuancering kan geen kwaad.
En het is jouw persoonlijke mening dat ze tot doel hebben jou te beledigen. De krant zelf zegt dat ze dat doel niet hadden.. Dus daar verschillen de meningen over.
Snap je wel![]()
Phah, Bush zegt alleen zijn zegje "dat het niet kan / ongehoord is etc" omdat het politiek de slimste reactie is..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Meki het volgende:
[..]
In deze zaak wel . Bush ziet wat er allemaal speelt en geeft moslims gelijk
ik ook. weer eens wat anders dan het achteraf goed proberen te praten of in stilzwijgen verhullen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb de beelden gezien en heb diep respect voor die mensen.
Zal ie mee opgegroeid zijn, denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Inderdaad, en SCH blijf maar miepen over hoererende moeders,
De Denen en moslims hebben hier voor niet echt een groot conflict gehad, misschien kleine binnenlandse problemen. Maar cartoons zijn reden voor alles.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oui, ça va merci.
Ja, maar de cartoons zijn weer een residu van eerdere acties. Ze tekenaar probeerde de Denen wakker te schudden dat het helemaal mis gaat. Zo blijf je constant rondjes draaien.
C'est le ton qui fait la musique babe![]()
precies, nu krijgt ie misschien nog wat respect van de terroristen in irak.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef harryharry het volgende:
[..]
Phah, Bush zegt alleen zijn zegje "dat het niet kan / ongehoord is etc" omdat het politiek de slimste reactie is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |