Je maakt me nieuwsgierig...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Dan doen we het the hard way.
Ik had wel zin in een verzetje. NSBerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
kijk, het oproepen om met stenen te gooien .. is in strjd met de nederlandse wet...
dat mag dus net weer niet... je kunt je dan niet beroepen op de vrijhied van meningsuiting.. snap je ?![]()
you must be kiddingquote:
Turkije is geen Europees land en hoort dus niet in de EU. Heeft verder niets met de religie te maken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Was het niet de EU die naar christelijke - joodse maatstaven was geformeerd en waar er geen ruimte was voor het Islamitische Turkije..................................................(aldus bepaalde landen)
Geloof jij in de Koran dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
het beledigt zijn is een hele individuele beleving...
als het uitgangspunt zou zijn dat beledigen niet mag.. dan zou de koran direct verboden moeten worden. Omdat er heel veel mensen zijn ( homo's zoals ik) die de teksten in de koraan beledigend vinden.
Dus voor mij kan het uitgangspunt nooit zijn of iets wel of niet beledigend is.
snap je
Als Homo´s worden beledigd dan is dat ook foutquote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
het beledigt zijn is een hele individuele beleving...
als het uitgangspunt zou zijn dat beledigen niet mag.. dan zou de koran direct verboden moeten worden. Omdat er heel veel mensen zijn ( homo's zoals ik) die de teksten in de koraan beledigend vinden.
Dus voor mij kan het uitgangspunt nooit zijn of iets wel of niet beledigend is.
snap je
Dit is toch echt wel te triest voor woorden.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is al wel gebeurd. Al regelmatig heb ik moslims horen beweren dat Jezus niet de zoon van God is.
Dat is een grove belediging van het fundament van ons geloof.
Rechtvaardigt dat het verbranden van moskeëen?
*ding ding ding* hoor ik daar een vicieuze cirkel? Jawel hoor!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Homo´s worden beledigd dan is dat ook fout
je moet gewoon mensen laten leven in hun waarde
Bullshit, je probeert nu gewoon gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Negeren is moeilijk hoorIts the hard way.
ding ding ding hoor ik daar dat het niet moeilijk is om mensen te respecterenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
*ding ding ding* hoor ik daar een vicieuze cirkel? Jawel hoor!
Voor mij is dat hetzelfde.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is hun mening en dan ga jij met hun in discussie
dat is juist anders dan mensen beledigen in hun waarde
Pas jij dan eerst dat boekje van je aan waarin staat dat ongelovigen dood moeten.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Meki het volgende:
[..]
ding ding ding hoor ik daar dat het niet moeilijk is om mensen te respecteren
Het is wel moeilijk mensen te respecteren die vanwege een tekeningetje de hele wereld op de kop willen zetten.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Meki het volgende:
[..]
wie begon er?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pas jij dan eerst dat boekje van je aan waarin staat dat ongelovigen dood moeten.
Het is niet moeilijk om anderen te respecteren, maar dan moet het wel van twee kanten komen![]()
meki heb je je ooit wel eens afgevraagd waarom mensen spotprenten maken? komt dat misschien omdat een moslim nou eenmaal vergezeld gaat van mensen die uit hetzelfde geloof hele rotte dingen uithalen? is dat respect? noem je dat respect? hou je een keer op over respect?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Meki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |