Waarom, waarom is het toch zo belangrijk om dat te kunnen doen?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Ringo het volgende:
OMFG, Mohammed zal nog héél vaak belachelijk moeten worden gemaakt willen sommige mensen hun eigen stommiteiten begrijpen.![]()
Ja, zoalshetis. We gaan randgroepjongeren bij dit probleem betrekken. Weet je waarom? Wat voor soort mensen hebben die gebouwen aangevallen denk je? Wat voor soort jongeren waren dat (want ja, ze waren jong). Zou dat de elite zijn geweest van de betreffende landen? Wat denk je?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tientallen?
en die kerken dan en die man in geuzenveld? gaan we nou de randgroepjongeren bij dit probleem betrekken?
ze doen dat juist om te laten zien aan die gekken dat ze door hun werkzijze hun eigen profeet te kakken zetten.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, geen hersenen dus. Immers hij drukt uit wat de radicalen stellen, in plaats van juist de radicalen belachelijk te maken.
iemand als Meki kan mij niet diep genoeg beledigen om de energie die aangifte doen kost te rechtvaardigenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
disorder.. als jij je beledigd voelt of gediscrimineert door Meki... dan moet je aangifte doen... zo werkt dan hier... maar jij wist dat wel he![]()
Een negatief reisadvies wordt gegeven vooral op basis van informatie van de lokale ambassades. Ik neem aan dat de stemming in Marokko en Tunesië zo negatief is tov Denemarken dat de ambassades daar hebben besloten om een negatief reisadvies voor die landen uit te vaardigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Meki het volgende:
Wat heeft Marokko nou weer gedaan en Tunesie ??
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, zoalshetis. Ik ga randgroepjongeren bij dit probleem betrekken. Weet je waarom? Wat voor soort mensen hebben die gebouwen aangevallen denk je? Wat voor soort jongeren waren dat (want ja, ze waren jong). Zou dat de elite zijn geweest van de betreffende landen? Wat denk je?
Niet persoonlijk op de man spelen, doe nou niet alsof jij superieur bent, knurftquote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
iemand als Meki kan mij niet diep genoeg beledigen om de energie die aangifte doen kost te rechtvaardigen
Ik ga jou voortaan Mohammed B noemen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
hun vinden dat de aanleiding en als ik het zo bekijk hebben zij daar in gelijk
Wie zegt dat deze mensen niet gestraft worden? Of werden de brandstichters binnen 24 uur opgepakt hier in NL?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en ze zijn daar toch ook voor gestraft? Wat is het probleem dan?
Waarmee je een terechte aanspraak maakt op jouw vrije meningsuiting...;)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb er 2 en 3 muizen en 2 computers![]()
Elk land heeft zijn eigen wetten...en rechtsysyteemquote:Op maandag 6 februari 2006 11:32 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke, dus als er onschuldig een Palestijnse journalist wordt doodgeschoten en ik steek de St. Pietersbasiliek in de hens is dat niet goed, maar ja het was naar aanleiding van een moord dus dat vind jij verzachtende omstandigheden..????
leuk he, mensen zonder goede reden beledigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom, waarom is het toch zo belangrijk om dat te kunnen doen?
Is het hoogste goed dan dat ik kan zeggen dat jouw moeder een mongoloide stoephoer is die niet het waard is om te leven? Hoe zou jij dat vinden? Waarom moet ik dat kunnen zeggen?
Je ziet ons toch ook niet rellen nu?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
je zei net dat beledigingen zijn toegestaan in Nederland
als je het kan onderbouwen, waarom niet? Sommige moeders zijn nou eenmaal mongolide stoephoeren. Nix mis mee hoor. Maar zodra je het ongefundeerd doet, is het smaad, en dan mag het weer niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Is het hoogste goed dan dat ik kan zeggen dat jouw moeder een mongoloide stoephoer is die niet het waard is om te leven? Hoe zou jij dat vinden? Waarom moet ik dat kunnen zeggen?
je mag me noemen hoe jij wiltquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ga jou voortaan Mohammed B noemen.
Dat vind ik wel een geschikte naam voor je.
Je bent zo gek als een deur. Je weet totaal niet hoe je moet relativeren. Wat dacht je? Een stel schapenslachters zegt dat het fout is dus ik volk ook maar?
Jank niet zo zeg. Het gaat om een negatief reisdavies.. zo heftig is dat niet hoor. En waarom kun je zelf ook wel bedenken lijkt mij.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Meki het volgende:
Wat heeft Marokko nou weer gedaan en Tunesie ??
Die tijdsduiding is irrelevant...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze mensen niet gestraft worden? Of werden de brandstichters binnen 24 uur opgepakt hier in NL?
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Niet persoonlijk op de man spelen, doe nou niet alsof jij superieur bent, knurft
Goedzo! Duw maar richting radicalisering..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ga jou voortaan Mohammed B noemen.
Dat vind ik wel een geschikte naam voor je.
Je bent zo gek als een deur. Je weet totaal niet hoe je moet relativeren. Wat dacht je? Een stel schapenslachters zegt dat het fout is dus ik volk ook maar?
En jij bent 1 of the few, shit nigger. Wil je weten hoe vaak Meki belachelijk is gemaakt, douw die beschuldigende vinger in je reet en wijs naar jezelf.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
leuk he, mensen zonder goede reden beledigen.
daar zit dus het verschil tussen de prenten en mensen zonder verstand zoals jou ...
ik ook. helaas ontaard het altijd net weer iets. beetje zoals bij voetbal.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Meki het volgende:
De Syrische minister van Islamitische Zaken, Mohammed Ziyad al-Ayoubi, kritiseerde het feit dat de demonstraties een gewelddadig karakter hadden gekregen. „We hebben het recht om te demonstreren en onze woede te uiten, maar we mogen daarbij de grenzen van de islam niet overschrijden”, aldus Ziyad al-Ayoubi.
Dit steun ik wel en zo hoort het ook te gaan
En toch rechtvaardig je het in de fik zetten van de ambassades.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Meki het volgende:
De Syrische minister van Islamitische Zaken, Mohammed Ziyad al-Ayoubi, kritiseerde het feit dat de demonstraties een gewelddadig karakter hadden gekregen. „We hebben het recht om te demonstreren en onze woede te uiten, maar we mogen daarbij de grenzen van de islam niet overschrijden”, aldus Ziyad al-Ayoubi.
Dit steun ik wel en zo hoort het ook te gaan
Meki maakt vooral zichzelf belachelijk, hij heeft onze hulp niet nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
En jij bent 1 of the few, shit nigger. Wil je weten hoe vaak Meki belachelijk is gemaakt, douw die beschuldigende vinger in je reet en wijs naar jezelf.
Wat is het verschil dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
leuk he, mensen zonder goede reden beledigen.
daar zit dus het verschil tussen de prenten en mensen zonder verstand zoals jou ...
Nou.. wat Meki allemaal zegt .. is vind ik best wel radicaal ... ik wil niet op de man spelen...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goedzo! Duw maar richting radicalisering..
daar is jullie recht op maar als je dat doet wordt je opgepaktquote:Op maandag 6 februari 2006 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet ons toch ook niet rellen nu?![]()
Het gaat om tekeningen... tekeningen...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Meki het volgende:
„aanzetten tot religieuze en etnische haat op deze manier niet acceptabel [is]”.
Ben je hem nu aan het kopiëren.....quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Meki maakt vooral zichzelf belachelijk, hij heeft onze hulp niet nodig
Kan niet door de beugel, maar het zijn enkel geweldloze plannen van 1 man, maar om het te vergelijken met Mo B vind ik niet terechtquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou.. wat Meki allemaal zegt .. is vind ik best wel radicaal ... ik wil niet op de man spelen...
Maar hij respecteert de grondwet en het rechtsysteem van Nederland niet en wil vrijhied van meningsuiting afschaffen... Dat vnd ik nogal wat![]()
omdat jullie hem misbruiken voor beledigingenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou.. wat Meki allemaal zegt .. is vind ik best wel radicaal ... ik wil niet op de man spelen...
Maar hij respecteert de grondwet en het rechtsysteem van Nederland niet en wil vrijhied van meningsuiting afschaffen... Dat vnd ik nogal wat![]()
Hij zei net zelf dat ze van de ambassade af moesten blijven.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
En toch rechtvaardig je het in de fik zetten van de ambassades.
Wat ben jij een hypocriete moslim.
Bush weet het beter net als de protesterende Moslimsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het gaat om tekeningen... tekeningen...
Omdat de wereld meer 1 aan het worden is. Islamitische landen krijgen toch ook de druk op zich om te hervormen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op de vraag waarom on- of anders-gelovigen zich moeten aanpassen aan de regels van een religie.
ik heb in een paar posts terug dit in een meki begrijpelijke manier proberen duidelijk te maken. lees maar even terug, misschien dat je die uitleg wel snapt...quote:
Zo lekker racistisch weer.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
En jij bent 1 of the few, shit nigger. Wil je weten hoe vaak Meki belachelijk is gemaakt, douw die beschuldigende vinger in je reet en wijs naar jezelf.
ineens is bush god. draaikont!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush weet het beter net als de protesterende Moslims
het is aan de moslims gericht en de moslims zien dit als een belediging en niet als een tekening
\quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat jullie hem misbruiken voor beledigingen
In de westerse reacties wordt over het algemeen gezocht naar een balans tussen vrijheid van meningsuiting en respect voor religieuze opvattingen. „Tolerantie en wederzijds respect spelen net zo’n grote rol als het principe van de vrijheid van meningsuiting”,
goed nog een keer dan:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
In de westerse reacties wordt over het algemeen gezocht naar een balans tussen vrijheid van meningsuiting en respect voor religieuze opvattingen. „Tolerantie en wederzijds respect spelen net zo’n grote rol als het principe van de vrijheid van meningsuiting”,
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zei net zelf dat ze van de ambassade af moesten blijven.
quote:quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
En toch zal ik je eerlijk bekennen dat ik afgedrukte prentjes in een krant niet vind opwegen tegen ambassades die als brandhout fungeren.
Als jij dat wel vindt, tja.
quote:hun vinden dat de aanleiding en als ik het zo bekijk hebben zij daar in gelijk
Spot is het wapen van de ongewapende. Sommige denkbeelden moet je durven ridiculiseren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Bush die is tegen beledigingen maar Balkenende steunt datquote:
Nee, niet misbruiken maar gebruiken om misstanden aan de kaak te stellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |