maar is dat soms moeilijk te respecterenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nee... die makers van de cartoons in denemarken ook niet... dus..
Snap je ?![]()
Hey babe!quote:
Het was een normale vraag, gericht op redelijke mensen. Als mensen gewoon doorblijven gaan rest mij niets anders dan te negeren. Als moderator kan je niets aan een avator doen in case you didnt know.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bullshit, je probeert nu gewoon gezichtsverlies te voorkomen.
Anyway, mijn punt is gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef Poncho het volgende:
Bullshit, je probeert nu gewoon gezichtsverlies te voorkomen.
klopt.. maar het verbieden van materiaal die door sommige mensen als beledigend word ervaren zoals de cartoons, of de koran... dat is een andere kwestiequote:Op maandag 6 februari 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Homo´s worden beledigd dan is dat ook fout
je moet gewoon mensen laten leven in hun waarde
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pas jij dan eerst dat boekje van je aan waarin staat dat ongelovigen dood moeten.
Het is niet moeilijk om anderen te respecteren, maar dan moet het wel van twee kanten komen![]()
Conclusie: respect moet je verdienenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het is wel moeilijk mensen te respecteren die vanwege een tekeningetje de hele wereld op de kop willen zetten.
Omdat Denemarken het graag wilt om te gaan beledigen niet om een dialoog te gaanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meki heb je je ooit wel eens afgevraagd waarom mensen spotprenten maken? komt dat misschien omdat een moslim nou eenmaal vergezeld gaat van mensen die uit hetzelfde geloof hele rotte dingen uithalen? is dat respect? noem je dat respect? hou je een keer op over respect?
Er is geen kwestie van "beginnen", er wordt door veel moslims een fundamenteel vrijheidsrecht in een land waar zij geen enkele jurisdictie hebben aangegrepen om hun mening dwingend op te leggen aan dat land. En dat nog eens op een gewelddadige wijze, roepend "Maar zij begonnen hoor!".quote:
wel fijn om te weten dat 'the hard way' voor negeren staatquote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was een normale vraag, gericht op redelijke mensen. Als mensen gewoon doorblijven gaan rest mij niets anders dan te negeren. Als moderator kan je niets aan een avator doen in case you didnt know.
Negeren.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was een normale vraag, gericht op redelijke mensen. Als mensen gewoon doorblijven gaan rest mij niets anders dan te negeren. Als moderator kan je niets aan een avator doen in case you didnt know.
ze willen spotten.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Denemarken het graag wilt om te gaan beledigen niet om een dialoog te gaan
ze willen beledigen
Nee!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Euh, Eva? Toen ze toch van de appel at?
Tante yvonne zou me doodspanken.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Negeren.
Het kwam over alsof je al huilend bij tante Yvonne op schoot zat.
Again; ik houd het op gezichtsverlies. Zeiken over wat avatars maar zelf ook een discutabele hebben.
Nee, niet juist. Iedereen verdient in eerste instantie om gerespecteerd te worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Orlean het volgende:
[..]
[..]
Conclusie: respect moet je verdienen
Als één Marokkaan geen respect heeft voor homo's, dan mogen alle homo's op de wereld overal de Marokkaanse ambassades in de fik steken?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Meki het volgende:
[..]
maar is dat soms moeilijk te respecteren
jij vindt ook ook niet goed als ik homo´s gaat discrimineren ? waarom laat ik de homo´s wel in hun waarde respecteren ?
Ik dacht; ik spreek even voor Ringo.quote:
Hi!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey babe!
Ça va?
En wie begon er? Moeten we nu echt weer de geschiedenis induiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |