of die gemene slang die nooit bestaan heeft...quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee!
In de islam is niet bekent wie als eerste at, dus kan net zo goed Adam zijn.
zo is het niet gegaanquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Als één Marokkaan geen respect heeft voor homo's, dan mogen alle homo's op de wereld overal de Marokkaanse ambassades in de fik steken?
Als ik stel dat Mohammed geen profeet was, dan is het godslastering en moet het verboden worden, maar als er gesteld wordt dat Jezus niet de zoon van God is, dan moeten we in discussie?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:54 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is hun mening en dan ga jij met hun in discussie
dat is juist anders dan mensen beledigen in hun waarde
Eén Deen, meki, slechts één Deen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Denemarken het graag wilt om te gaan beledigen niet om een dialoog te gaan
ze willen beledigen
Oui, ça va merci.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hi!
Bien et toi?
Ik bedoelde dan Cartoons/Ambassade
Dat bedoel ik natuurlijk... foutje als het anders overkwam... ik wilde het alleen in een makkelijke spreuk gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, niet juist. Iedereen verdient in eerste instantie om gerespecteerd te worden.
Juistere conclusie: je moet zorgen dat je respect niet verspeelt.
allemaal offtopic, maar slang was de duivel, maar goed geloof je ook nie inquote:Op maandag 6 februari 2006 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of die gemene slang die nooit bestaan heeft...
en ze leefden nog lang en gelukkig.
We hebben het over een krant en niet heel Denemarken Meki.. beetje nuancering kan geen kwaad.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Denemarken het graag wilt om te gaan beledigen niet om een dialoog te gaan
ze willen beledigen
Wat heb ik met de Islam te maken?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee!
In de islam is niet bekent wie als eerste at, dus kan net zo goed Adam zijn.
Inderdaad, en SCH blijf maar miepen over hoererende moeders, terwijl dat in mijn geval, en in dat van de overgrote meerderheid simpelweg niet waar is.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Godslasteraar het volgende:
- niet hier dus- [ Bericht 92% gewijzigd door Mutant01 op 06-02-2006 11:52 (Gaat over spotprenten.) ]
quote:
Had ik al gedaan:quote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef SCH het volgende:
Waarom, waarom is het toch zo belangrijk om dat te kunnen doen?
Is het hoogste goed dan dat ik kan zeggen dat jouw moeder een mongoloide stoephoer is die niet het waard is om te leven? Hoe zou jij dat vinden? Waarom moet ik dat kunnen zeggen?
quote:Spot is het wapen van de ongewapende. Sommige denkbeelden moet je durven ridiculiseren.
Ik zeg niet dat je dag in, dag uit de profeet belachelijk moet maken. En áls je het doet, is het een kwestie van goed smaak en humor om te bepalen hóe.
Maar je moet je niet tegen laten houden door een taboe waarvan je het nut en bestaansrecht niet inziet.
Ik heb het recht om de profeet af te beelden zoals IK dat wil. Zoals ik ook het recht heb om de vrouw af te beelden zoals IK dat wil; of een appel, of een Hollandse wolkenpartij.
nee, maar ik ken het verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
allemaal offtopic, maar slang was de duivel, maar goed geloof je ook nie in
Inderdaad. Ik heb de beelden gezien en heb diep respect voor die mensen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:01 schreef HiZ het volgende:
Ik wil even opmerken dat er kennelijk Islamitische geestelijken zijn met een sterker ontwikkeld gevoel voor moraal dan Meki. Anders dan onze forum draaikont die nog altijd weigert om moord en brandstichting te veroordelen waren er gisteren mensen (Islamitische geestelijken) in Beiroet die met hun blote handen probeerden om een redeloze massa tegen te houden.
Een krant, en de overheid moet ervoor zorgen dat beledigen niet door de beugel kanquote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
We hebben het over een krant en niet heel Denemarken Meki.. beetje nuancering kan geen kwaad.
En het is jouw persoonlijke mening dat ze tot doel hebben jou te beledigen. De krant zelf zegt dat ze dat doel niet hadden.. Dus daar verschillen de meningen over.
Snap je wel![]()
Phah, Bush zegt alleen zijn zegje "dat het niet kan / ongehoord is etc" omdat het politiek de slimste reactie is..quote:Op maandag 6 februari 2006 11:47 schreef Meki het volgende:
[..]
In deze zaak wel . Bush ziet wat er allemaal speelt en geeft moslims gelijk
ik ook. weer eens wat anders dan het achteraf goed proberen te praten of in stilzwijgen verhullen.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb de beelden gezien en heb diep respect voor die mensen.
Zal ie mee opgegroeid zijn, denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Inderdaad, en SCH blijf maar miepen over hoererende moeders,
De Denen en moslims hebben hier voor niet echt een groot conflict gehad, misschien kleine binnenlandse problemen. Maar cartoons zijn reden voor alles.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oui, ça va merci.
Ja, maar de cartoons zijn weer een residu van eerdere acties. Ze tekenaar probeerde de Denen wakker te schudden dat het helemaal mis gaat. Zo blijf je constant rondjes draaien.
C'est le ton qui fait la musique babe![]()
precies, nu krijgt ie misschien nog wat respect van de terroristen in irak.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef harryharry het volgende:
[..]
Phah, Bush zegt alleen zijn zegje "dat het niet kan / ongehoord is etc" omdat het politiek de slimste reactie is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |